Raft.cz

Tisk z adresy http://rivers.raft.cz/Clanek-Svitava.aspx?ID_clanku=516 ID_P=32

Svitava

Diskuse nad článkem
Re: Tak jen doufam,, Rosťák, 3/23/2005 8:13 PM
ano, jištění bylo poněkud horší ;-) proto jsme jezdili po dvojicích. ale mohli jsme to určitě odjistit poctivěji.
i tak jsme však věděli přesně do čeho jdeme a bylo nás na to víc.
macákova záchrana proběhla díky tomu rychle a bezproblémově. být tam maci sólo (tak to nejel - ale kdyby) tak mu minimálně uplaval všechen materiál...
ta míra rizka prostě podle mne byla nižší. těžší místo, ale po prohlídce, ve skupině, s jakous takous záchranou, plánem.
a to je jediný, co mi nahání hrůzu, při čtení tady toho článku - že Notář jel SÁM a k tomu ještě bez prohlídky (ano, dá se jezdit stylem "z vracáku do vracáku", tedy takovou postupnou prohlídkou z vody, ale to není tento případ), což je za povodně, kdy řeka svou tvář dost mění, zbytečně riskantní (tzn. riziko ŠLO ještě snížit).
 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

Reply to this comment

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:  
Name:  
Email:  
Vaše reakce:  
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.
Reklama