Raft.cz

Tisk z adresy http://rivers.raft.cz/Clanek-Vavrinec-2005.aspx?ID_clanku=585 ID_P=102

Vavřinec 2005

Diskuse nad článkem
Re: Pálavisti, Syslíku, Ešus, psalek~jagacz.com, 10/27/2005 9:37 PM
Zcela obecně , samozřejmě máš s tím zoušením pravdu ,Syslíku. Ale na WW3 by se měl člověk vypravit po té , co dokáže na WW2 loď ovládat a ne rovnou z Lužnice jít na Hamerák , nebo na Labe.
Co se týká závodů , taktady prostě v době závodu musí mít závodník s číslem přednost. Jestli jsi můj příspěvek dočetl až do konce , tak víš , že jsem tam taky jako ještě tolerovatelné napsal to , že lidi bez čísel by měli nad brankovištěm zastavit a dát přednost lidem s čísly. Jenže to by to museli umět . Většina lidí co jedou závody , si to během závodu dá několikrát ( na Hameráku kaksády) , ale to jsou lidi, co nepřekáží ostatním . Většinou překáží lidi na pálavách bez čísel. Na Hameráku jich bylo celkem dost.
Je to toleranci a taky bohužel o inteligenci. Pokud lidi jedou tak , že nejsou schopni v případě nutnosti zastavit , protože to neumí, a nebo je jim to jedno, tak na takovéto vodě nemají co dělat, protože jsou svému okolí nebezpeční.
Všimni si , že lidi s čísly bez problému počkají , pokud je brankoviště před nimi plné. Většinou dají možnost těm v brankovišti se poprat s brankami a z brankoviště rychle odjet. odívej se ale , jestli to udělají lidi bez čísel na pálavách, či na raftech , nebo banánech. Většinou ne . (tím rozhodně netvrdím , že to tak dělají všichni).
Ti , se kterými mám zkušenosti, ať už z Hameráku, nebo z jiných vod (Teplá , Střela, Sázava , atd), se bohužel chovali tak , že jeli bez ohledu na závodící lidi. zcela klidně sestřelili deblovku dětí ( Střela ) , nebo Tě vytlačili z branky , a jetšě se cítili dotčeni tím , jak to , že ty děti si dovolily jim vjet do cesty , když panstvo jede dolů. Naprosto nebrali ohled na závodící lidi. To je bohužel velmi častý jev. Bohužel z důvodu falešného pocitu bezpečí právě na pálavy a podobné lodě sedají lidi , kteří toho jinak na vodě moc nezvládají, nemají zkušenosti z lehčích vod a nemají v sobě zafixované určité návyky , jak se na takovýhle vodách chovat . Podívej se do statistik letošních průšvihů na vodě a podívej se , na jakých lodích se to stalo. Většinou to byly rafty , případně pálavy . To už o něčem vypovídá. Ostatně dost lidí z pálav by na Hameráku mělo velké problémy na deblu , nebp na singlu - respektive kajaku. Takže to , proč se svorně nadává na pálavisty , není dáno typem lodě , ale chováním posádek na nich . Dokud se tohle nezmění , tak bude těžké při závodech k těmto lidem být tolerantní.
Jinak u startu Hameráku, uvědom si, že většina lidí na závody vyjíždí v sobotu ráno. Já si myslím , že pokud chtěl jet někdo tak , aby nepřekážel závodícím lidem , tak měl možnost jet ¨před závodem ( v 9 s pouštěla voda , start prvního byl v 10:30 a poslední loď vyjela před 14 . hodinou , takže mimo závody šla voda 3,5 hodiny . To je snad dostatek času pro ostatní .V neděli to bylo volné po celou dobu.
Ešus

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

Reply to this comment

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.
Reklama