Raft.cz

Tisk z adresy http://rivers.raft.cz/Clanek-Vodacke-organizace-varuji-pred-alkoholem-na-vode.aspx?ID_clanku=1809 ID_P=33

Vodácké organizace varují před alkoholem na vodě

Diskuse nad článkem
Re: ..., Vladimír, 6/27/2016 8:32 PM
Na TID (Dunajská regata) se pije velice umírněně po dojezdu etapy a k večeři nebo během večerního programu. To jest dvě piva, málokdy co jiného a víc. Prostě je to decentní akce a nikdo nevybočuje z mezí dobrého chování. Během plavby se nepije, protože každá etapa vyžaduje soustředění a dobrý tělesný výkon. Navíc pravidla regaty nedovolují víc než půl promile.
Jedinou výjimkou byla slovenská výprava s borovičkou, ale konzumace tohoto či podobných nápojů je takřka národní zvyk a i naši bratři se dokážou kontrolovat, aby to nemělo negativní vliv na jejich chování a vystupování (prostě se dokážou uhlídat, případně uklidit). Řekl bych, že na TID to hlídá společenská kontrola a snaha neztratit tvář, a funguje to.
 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

Reply to this comment

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.
Reklama