| 0,0 |  | Lago di Nino výšce 2000m - většinou sucho a pokud ne, tak problematické dopravení lodí. | 
		
			| 23,0 |  | bridge road N[193], Corte - mnoho pamětihodností | 
		
			| 24,0 |      | bridge road N[200] bridge railway , tributary right  Restonica, put in,  weir navigable  po prohléd. | 
		
			| 29,0 |   | bridge road D[214], několik weirdrop | 
		
			| 39,0 |  | úzké místo před janovským bridge road - WW IV. Za VV impassable,  - přenést vl | 
		
			| 41,0 |  | tributary right  Vechio, dále WW II-III and  follows | 
		
			| 43,0 |  | bridge road N[200] | 
		
			| 49,0 |  | Pont de Piedicorte,campsvl | 
		
			| 52,0 |    | malá přehrada, put in,  1 až 2 km nad ní. Přehradu lze přenést right, nebo jste šlajsnou (retardéra). 
 Dále závisí plavba na dostatečném pouštění vody - mohou být i velké náhlé změny. Pak začíná úsek obtížných soutěsek - prohlédnout lze jen částečně ze silnice. Za VV nebezpečné. 
 V soutěsce po ohybu left, přijde výrazný blok a překvapivý drop height (m) 1m. Blok jet left, a drop úplně right, nebo středem left, Následují další těžká místa a 
 bridge footbridge   and  follows  water gauge right, Dále již menší obtížnost a put in, | 
		
			| 59,0 |  | bridge road N[200] | 
		
			| 60,0 |   | bridge road N[200] take off,  left, - 5min. nést k silnici | 
		
			| 62,0 |  | tributary right  Tagnone | 
		
			| 63,0 |  | Corsigliese, u štěrkovny přes suťovou haldu k řece dolů take off,  - ze břehu se lehce přehlédne. Dále lowland s vydatným proudem a možnými napadanými stromy | 
		
			| 80,0 |  | bridge road N[198], Caterragio | 
		
			| 84,0 |  | mouth into Střed. moře |