Raft.cz

Tisk z adresy http://rivers.raft.cz/Clanek-Bilancovani-ke-konci-roku-2018.aspx?ID_clanku=2057 edit=2

Bilancování ke konci roku 2018

Diskuse nad článkem
Re: vylepšení, Eki, 1/16/2019 10:39:22 AM
Ahoj Petře,
posílám ještě návrh jedné řeky za Německo, občas jí někdo spluje. Text se dá využít i pro Polsko, s tím, že polská část začíná od Trojmezí a jmenuje se Nysa Łužycka:

řeka Lausitzer Neisse (Lužická Nisa)
• Pramen: v ČR v Jizerských horách
• Délka toku (sjízdné) v km: 228, na německém úseku 198
• Obtížnost : ZW
• Podmínky: V Německu se jedná v horním úseku o řeku sjízdnou již při mírně vyšších stavech, v dolním toku o celoročně sjízdnou řeku v blízkosti českých hranic. Řeka nejdříve tvoří asi 2 km státní hranici s ČR, od Trojzemí pak hranici mezi Německem a Polskem. Obtížnost ZW.
• Sjízdná na čem, kdy, pro koho: otevřené lodě, horní německý úsek při mírně zvýšeném stavu, spodní úsek celoročně, pro začátečníky
• Charakter řeky: většinou v navigaci, šířka od 20 m výše, vhodná i pro začátečníky.
• Nejhezčí úsek: Kristýna - Marienthal
• Nebezpečný úsek: některé jezy
• Obvyklý začátek a konec: Hrádek n/N, Kristýna, Zittau (Žitava), Ostritz, Goerlitz (Zhořelec)
• Plavbu spojit s řekou: Jeřice, Mandau/Mandava, Witka/Smědá, Lubsza, Odra
• Přístup k řece: železnice ze Zittau/Žitavy až do Goerlitz/Zhořelce, silnice dobře
• Tábořiště: kempy Kristýna u Hrádku nad Nisou, Zittau

Reply

Re: průvodce Německo, Eki, 1/11/2019 9:33:29 AM
Ahoj Petře, dík za zprovoznění průvodce po Německu Smajlík .
Ještě poprosím o uvážení, nakolik do průvodce Německo by šly zkopírovat některé zápisy z průvodce Rakousko, konkrétně německé Tiroler Aache, která se v Rakousku jmenuje Koessener Aache, a hraničních toků Salzach a Saalach.

Reply

Re: doplnění Německo, Eki, 1/7/2019 3:18:18 PM
Ahoj Petře,
do Německa lze přesunout i již zapsané toky, které jsou zatím v průvodci chybně pod ČR-Čechy, tzn. Natzschung/Načetínský potok, Schwarze Pockau a Mueglitz (která je v zápisníku pod heslem Mohelka(Muelbach)).
Přidávám návrh karty pro německé Labe tedy Elbe:

řeka Elbe (Labe)
• Pramen: v ČR v Krkonoších
• Délka toku (sjízdné) v km: 1083, na německém úseku 737
• Obtížnost : ZW
• Podmínky: V Německu se jedná se o celoročně sjízdnou řeku v blízkosti českých hranic. Řeka nejdříve tvoří státní hranici od ústí Klopotského potoka po Schmilku. Na německém úseku řeky je jen jeden jez. Plavbu na široké řece může znepříjemnit protivítr.
• Sjízdná na čem, kdy, pro koho: otevřené lodě, mořské kajaky, celoročně, pro začátečníky
• Charakter řeky: v navigaci, v počátečním úseku protéká krajinově pěkným saským švýcarskem s pískovcovými skalami, šířka od 50 m výše, vhodná i pro začátečníky.
• Nejhezčí úsek: Hřensko - Rathen
• Nebezpečný úsek: pozor na přívozy a souběh s plavbou s většími motorovými loděmi, místy pozor na výhony které koncentrují vodu pro lodní dopravu
• Obvyklý začátek a konec: Děčín, Schoena/Hřensko, Bad Schandau, Pirna, Dresden/Drážďany, Meissen/Míšeň, Magdeburg, Hamburg
• Plavbu spojit s řekou: Bílina, Ploučnice, Hřenská Kamenice, Biela, Kirnitzsch/Křinice, Sebnitz, Polenz, Wesenitz, Weisseritz, Mueglitz, Mulde, Saale, Havel/Havola
• Přístup k řece: železnice až do Drážďan/Dresden po levém břehu, silnice dobře
• Tábořiště: Koenigstein, Lilienstein, Obervogelgesang, Dresden – Wostra, Dresden – Sachsenplatz, Koetzschenbroda, Coswig – Kotitz, Meissen, Groedel,…

Reply

Re: Německé řeky, Kouďa, 1/4/2019 12:29:22 PM
Díky za odkazy, zkusím se podívat po antících. Smajlík Hochwasserzentralen mě vůbec nenapadlo. Zkoušel jsem různé flussbecken, wassermelden, meldendienst.... Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

Re: Německé řeky, Eki, 1/4/2019 12:15:38 PM
No, já mám brožurku Německé řeky I z Kotvy Bráník z devadesátých let, tam jsou kilometráže všech blízkých jihoněmeckých řek. Pak mám taky v němčině Kanuwandern in Sueddeutschland od pana Nejedlého, tam je popsáno 30 pěkných jihoněmeckých řek. Pak jsem si koupil mapy Wassersport - Wanderkarte, tam je celé jižní Německo v měřítku 1:450 000 a zajímavé řeky jako Naab a Regen atp. v měřítku 1:100 000, je to podrobné a pěkné. Kdybys chtěl nějakou konkrétní říčku, tak můžu pošlat nascanované.
Vodní stavy čerpám z www.hochwasserzentralen.de/ a podobně, lze rozklikat až na jednotlivé profily, po mě jsou informativnější průtoky (m3/s), než stavy. Smajlík

Reply

Re: Naab, Kouďa, 1/4/2019 11:30:47 AM
Ja fím, tékuji.
Tenhle víkend asi ještě nee. Předpověď slibuje déšť a tání na naší straně čáry...
Ještě Naab popsal Kuba Turek v Horech Dolech. Pak jsem někde stáhnul letní 5 denní tůru na Regenu, ale to je taková mapka alá sjezdovky.
Já je projížděl zatím svrchu přes google mapy a třeba Kateřiňák - Pfreimd by taky byl zajímavý. Zkoušel jsem porůznu dávat klíčová slova, ale dohledat nějaké vodočty v německu je nadlidský úkol.

Reply

Re: Naab, Eki, 1/4/2019 11:12:58 AM
Ahoj, kdybys chtěl, tak Naabu už máš ode mne trochu rozepsanou tady jinde v diskusi, doufám, že ji Petr až bude čas zahrne do průvodce. Přeju silné zážitky, ať nezmrznete Smajlík

Reply

Re: Další rok, Petr, 1/4/2019 11:06:51 AM
Přesně tak. To víš, dobré info má dnes cenu zlata :-)

Reply

Re: Další rok, Kouďa, 1/4/2019 8:56:31 AM
Smajlík Jsi tajemnej jak hrad v Karpatech.
Vypadá to na nějaké Streng geheim Seiten. Takže nějaký odkaz na web www.Reichsraft.de/Bayern není, bude to pěkně vždy pro jednu řeku, předání materiálů na určeném místě v kožené aktovce? Smajlík Smajlík

Reply

Re: Další rok, Petr, 1/4/2019 8:23:11 AM
Když budeš potřebovat, tak ti rád poradím, milý příteli. Smajlík

Reply

Re: Další rok, Kouďa, 1/4/2019 6:59:06 AM
No, nemyslím si že by to byly prvosjezdy, spíš jde o zaplnění mapy německa v průvodci. Něco málo jsem našel a třeba o Naabu psal Kuba Turek na Hory Doly.
Also dann, wo soll ich suchen mein Freund? Smajlík

Reply

Re: Další rok, Petr, 1/3/2019 8:43:56 PM
Bavorske bachy a flusance jsou jiz davno prozkoumane a xkrat sjete. Blbe hledas. Smajlík

Reply

Re: Další rok, Petr, 1/3/2019 8:43:56 PM
Bavorske bachy a flusance jsou jiz davno prozkoumane a xkrat sjete. Blbe hledas. Smajlík

Reply

Re: Další rok, Petr, 1/3/2019 8:43:33 PM
Bavorske bachy a flusance jsou jiz davno prozkoumane a xkrat sjete. Blbe hledas. Smajlík

Reply

Re: Dunajec a Morava, Eki, 1/3/2019 9:56:18 AM
Jo, ale mě jde o funkčnost raft.cz. Dunajec tu má na Slovensku více zápisů, než v Polsku. Když pojedu na Slovensko a nenajdu tu v průvodci Dunajec, nebude to uživatelsky přívětivé.
Ale samozřejmě respektuju svobodu zápisů, třeba ty jsi v letech 2015 a 2018 jel Moravu od ústí Dyje a jednou jsi to napsal jako Morava-Slovensko a podruhé March-Rakousko, respektuju. Ale měl by být nějaký proklik, které Petr dělá, abych se k těm zápisům stejné řeky nějak dostal.
Abychom jen nešermovali názory, připojuju návrh pro rakouskou část Moravy tedy March:

řeka March (Morava)
• Pramen: v ČR pod Kralickým Sněžníkem
• Délka toku (sjízdné) v km: 344, na rakouském úseku 69
• Obtížnost : ZW, ale proud při vyšším průtoku může být i silný
• Podmínky: V Rakousku se jedná se o celoročně sjízdnou řeku v blízkosti českých hranic, tvořící hranici se Slovenskem. Na rakouském úseku řeky nejsou žádné jezy.
• Sjízdná na čem, kdy, pro koho: otevřené lodě
• Charakter řeky: přírodní, ale proti původnímu meandrujícímu korytu narovnaná, lužní lesy a chatky s čeřeny, teče mimo větší lidská sídla, šířka řeky od 30 m výše, vhodná i pro začátečníky.
• Nejhezčí úsek: celý
• Nebezpečný úsek: u vplutí do Dunaje se mohou tvořit velké víry
• Obvyklý začátek a konec: Břeclav, Hohenau/Moravský Sv. Ján, Duernkrut, Angern, Děvín
• Plavbu spojit s řekou: Donau (Dunaj), Thaya (Dyje), Kyjovka
• Přístup k řece: železnice místy (Hohenau, Duernkrut, Stillfried, Angern, Devínská Nová Ves), silnice jen občas
• Tábořiště:


Reply

Re: Dunajec i na Slovensku, Večerníček, 1/3/2019 3:51:33 AM
Proto Miloš vizionářsky píše Dunajec i do ČR. Řeka Morava je lepší sousto. Dunajec bych nechal celý Polákům. Poprad logicky nikoliv. Řece a mně je úplně jedno, že přetíná nebo tvoří hranice, a že jí lidé dávají vícero jmen. Příkladem je Výrovka alias Vavřinec či Vavřinecký potok nebo Kouřimka u Kouřimi či furiantsky Plaňanka u Plaňan. Značný počet i stále ještě aktivních zapisovatelů je rádo, že vůbec zpatlá nějaký zápis a zjevně si zápisy po sobě nikdy nepřečte. Není síla donutit zapisovatele, aby svá svobodná zapisování sjednotila dle nějakých pravidel. Můžeme se přít, jestli Vltava pramení či nikoliv, můžeme popřít existenci Teplé Vltavy, protože se Studená Vltava nejezdí. Můžeme diskutovat o tom, jak zapsat plavbu po Rozkoši či Jordánu. A k čemu to je dobré? Koho zajímá při vlastní konzumaci zakřivenost banánů a okurek, která jasně určuje dle elitních pomatenců ze západoevropských chalífátů, co je ještě banán a okurka, a co už není banán a okurka?

Reply

Re: Dunajec i na Slovensku, Eki, 1/2/2019 6:32:37 PM
Ahoj, to je asi věc do diskuse. Já bych Dunajec psal i na Slovensko, jednak z čs tradice, jednak pro úplnost toho, co lze v té zemi splout. Současný úžasný stav s přeplouváním hranic bohužel nemusí trvat věčně...

Reply

Re: vylepšení, Slávka, 1/2/2019 2:58:17 PM
No zrovna u Dunajce bych se přimlouvala vést ho pouze jako polskou řeku, kterou je v celé své délce, zatímco Slovensko má jen kousek jednoho břehu.

Reply

Re: Německo 2, Eki, 1/2/2019 11:55:35 AM
Ahoj, posílám další blízkou německou řeku, ať se to trochu pohne:

Řeka Naab (Nába)
• Pramen: vzniká spojením toků Waldnaab a Heidenaab (jako druhá možnost se občas uvádí už spojení toků Fichtelnaab a Waldnaab) u Oberwildenau nedaleko města Weiden (západně od Tachova)
• Délka toku (sjízdné) v km: 98
• Obtížnost : ZW
• Podmínky: Jedná se o skoro celoročně sjízdnou klidnou řeku v blízkosti českých hranic. Na řece je uváděno 16 jezů, některé z nich jsou sjízdné samostatnými rybími přechody.
• Sjízdná na čem, kdy, pro koho: otevřené lodě
• Charakter řeky: přírodní s osídlením, louky, pole a lesy, šířka řeky od 20 m výše, vhodná i pro začátečníky.
• Nejhezčí úsek:
• Nebezpečný úsek: některé jezy
• Obvyklý začátek a konec: Oberwildenau, Naabburg, Schwandorf, Regensburg
• Plavbu spojit s řekou: Donau (Dunaj), Waldnaab, Fichtelnaab, Heidenaab, Pfreimd, Schwarzach, Vils
• Přístup k řece: železnice dobře v horní části (Oberwildenau - Schwandorf), silnice dobře, z ČR nejrychleji po D5 od Rozvadova
• Tábořiště: Naabburg, Schwandorf, Regensburg a další

Reply

Re: Německo, Eki, 1/2/2019 11:12:42 AM
Dobře, zkusím postupně zpracovat toky, co jsem jel, na zbytek si netroufám. Zároveň vyzývám další zkušené borce k tomutéž. Aby nezůstalo jen u slibů, posílám první zpracovanou řeku pro Německo:

řeka Regen (Řezná)
• Pramen: vzniká spojením toků Schwarzer Regen a Weisser Regen u vesničky Pulling (jižně od Domažlic)
• Délka toku (sjízdné) v km: 109
• Obtížnost : ZW
• Podmínky: Jedná se o celoročně sjízdnou řeku v blízkosti českých hranic. Uvádí se jako velmi vhodná pro prázdninové putování. V úseku Cham – Poesing je v termínu 20.3. až 20.6. zakázán výstup na břeh a štěrkové lavice, kromě k tomu určených a vyznačených míst.
• Sjízdná na čem, kdy, pro koho: otevřené lodě
• Charakter řeky: přírodní s osídlením, louky, pole a lesy, šířka řeky od 30 m výše, vhodná i pro začátečníky
• Nejhezčí úsek:
• Nebezpečný úsek: některé jezy
• Obvyklý začátek a konec: Cham, Poesing, Regenstauf, Regensburg
• Plavbu spojit s řekou: Donau (Dunaj), Schwarzer Regen, Chamb, Weisser Regen
• Přístup k řece: železnice dobře v horní (Blaibach - Poesing) a dolní (Regenstauf – Regensburg) části, silnice dobře
• Tábořiště: kempy Cham, Roding, Regensburg a další

Reply

Re: vylepšení, Petr, 1/2/2019 10:24:09 AM
Členění je dle zemí, ale třeba z polského Dunajce je uděláno přesměrování na slovenský. Takže pokud mám dostatek informací z dané řeky přes různé státy, pak vše dám k jednomu zápisu u jedné země, na který to pak přesměruji z dalších zemí. U Dunaje i Moravy mám jen info z jedné země a ne z celé řeky.

Reply

Další rok, Kouďa, 1/2/2019 9:00:05 AM
Sledoval jsem debatu na mobilu ze zasněžených Krkonoš a až nyní, po slanění do propršené plzeňské kotliny mohu přidat svou trošku do mlýna. S tím, co nadhodil Aleš N. souhlas, na to příhraniční Bavorsko se chystáme už nějaký ten čásek. Dřív tu někdo odkazoval na stránky DKV, kde měly být kilometráže Německých řek, ale nic moc jsem nenašel. Tedy, nezbývá, aby se chlapci z Čech podívali na ty bavorské a hornofalcké Bachy a Flussance Smajlík
Petrovi a všem, co se kolem Raftu a aktivit pro zachování vody v řekách angažují patří velké díky a přeji hodně zdaru a sil i v novém roce Smajlík .

Reply

Re: vylepšení, Večerníček, 12/31/2018 9:56:45 PM
Vždy a kdykoliv se mezi židlí a klávesnicí nechá nadbytečné odeslání v zápisníku smazat. Jestliže nastane problém, tak problém sedí na židli. A bez otázek.
Za pár hodin jedeme zase od nuly.
Krásný vodnatý 2019.

Reply

Re: vylepšení, Střelec, 12/31/2018 11:08:36 AM
Aha - "elektronická škytavka" aneb vícenásobné odeslání. U té je ale otázkou, jestli s tím lze něco dělat. Občas se to objevuje i v diskusích a ne vždy je problém mezi židlí a klávesnicí.

Reply

Re: vylepšení, Večerníček, 12/30/2018 11:01:54 PM
Eki, no tak, už je třeba zajít na to pivo. Býváš zbytečně často ve svých závěrech mimo mísu. Zápisky jsou těch, kdo si je píšou. Do čtyř pěti let zhynou zápisníky na úbytě. Ze zápisků jiných vyčteš, jak jsou na tom pisatelé, autoři. Řídím se podle sebe.
Kyble.

Reply

Re: vylepšení, Lasička, 12/30/2018 10:37:33 PM
Jak píše Eki, to jsou dvě různé věci. Opakovaný sjezd jednoho úseku v jednom dni je jedna věc - a proti tomu přirozeně nic nenamítám. Duplicitní zápis je věc druhá - a nevidím důvod to tolerovat. Ve většině případů je z textu patrné, jestli se jedná o opakování úseku nebo o duplicitní zápis.
Smajlík

Reply

Re: vylepšení, Eki, 12/30/2018 10:24:27 PM
Jo, to co píšeš je samozřejmě v pohodě. Řeč byla o duplicitách zápisu, to se občas stane. Z hlediska počtu zápisů je to ale nepodstatné promile.

Reply

Re: vylepšení, Střelec, 12/30/2018 4:47:13 PM
Nějak mi uniká, proč by někdo nemohl jezdit a následně zapsat jeden úsek nějaké řeky vícenásobně? Pokud je jediný sjízdný v okolí, nebo nejsou čas a prachy vyrazit jinam, tak mi to připadá naprosto normální.

Reply

Re: vylepšení, Eki, 12/30/2018 3:20:07 PM
Ahoj, ta opakování jednoho splutí jsou z hlediska významnosti a počtu zápisů drobnosti, ikdyž chápu že to Lasičku a Večerníčka dráždí. Zkusím v lednu napsat návrhy listů pro nějaké německé řeky, aby se s tím pohnulo. Lze do Německa zkopírovat i nějaké řeky z Rakouska (Isar, Inn atp.), nebo jaká bude Petře koncepce? Zatím je třeba Dunajec dělen na slovenský a polský, ale třeba Morava se tváří, že je jen česká, nebo Dunaj jen slovenský.

Reply

Re: vylepšení, Lasička, 12/29/2018 8:48:28 PM
Taky se některým stává, že udělají jeden zápis 2krát. Například, co jsem zachytil, Tomáš R. 24-25. 7. 2x Ohře a dneska Ivis 2xStonavka. Přitom je jasné, že ani v jednom případě nejeli dvakrát stejný úsek.
Smajlík

Reply

Re: Německo, Petr, 12/28/2018 3:31:40 PM
Přesně tak, potřebuji buď článek nebo zpracovat popis toku dle vzoru ostatních řek v průvodci, a pak mohu řeku zařadit.

Reply

Německo, Aleš N., 12/28/2018 3:12:27 PM
To Německo - příhraniční (Krušné Hory, Český Les, Šumava) a jižní (Bavorsko) mě taky zajímá a současně mrzí, že ho v průvodci, a posléze ve výběru řek, nemáme.
No nic, chápu to tak, že musíme zapracovat na dodání dat (články, kilometráže) a pak postupně snad..?
Jinak velký dík za všechno, co pro vodáckou obec děláš ! Smajlík Smajlík

Reply

Re: vylepšení, Petr, 12/28/2018 2:59:29 PM
Díky za nápady. Zkusil jsem trochu poupravit hledání řeky při zápisu, aby lidé spíše vybrali řeku z předvolených, než aby sami zapisovali. Klidně dají Bečvu do Čech nebo Berounku do Moravy. Jenže trochu váhám, jestli mám já oprávnění to mazat a předělávat? To samé se zdrobnělinami. Už se o tom v diskusi psalo, ale fakt nevím, jestli do toho zasahovat. Na druhou stranu je těch špatných zápisů tolik, že ani na to nemám sílu. Není to úplně jednoduché.

To Německo je problém, protože řeky potřebuji navázat na informace v průvodci nebo alespoň v rámci článku. Nemohu přidat řeku jen jejím názvem.

Ohledně Vltavy - problém by měl být odstraněn.

Reply

Komunita, Vladimír, 12/24/2018 3:59:56 PM
Já si na Raftu cením (kromě jiného) to, že vytváří komunitu lidí na bázi pozitivních přístupů ke světu kolem nich, lidí slušných, empatických a i při různých názorech nerozdělených a neznepřátelených. Ať ro Raftu vydrží! A samozřejmě Petrovi velký dík. Smajlík

Reply

Re: vylepšení, Eki, 12/24/2018 2:26:57 PM
Ahoj, dobrá náplň do diskuze, když je venku hnusně. Začít by měl člověk asi u sebe - zápisky si kontrolovat (stačí mezera či jiný překlep a vznikne řeka nová). Nepsat třeba Rakousko, když danou řeku jsi jel v Německu, jen proto, že ti to raft.cz automaticky nenabízí. Osobně se snažím držet zápisu (názvu řeky), co napsal někdo přede mnou (třeba letos Naab (Nába)), případně přepisuju podle někoho (třeba Hřenská Kamenice), aby se ty řeky nadměrně nemnožily. Smajlík

Reply

Re: vylepšení, kavol, 12/23/2018 4:34:49 PM
hezké ... je celkem zajímavé, jak různé lidi zajímá různá funkcionalita ... to už aby si Petr jako jedno z vylepšení rovnou přidal nějaký issue tracker Smajlík

Reply

Re: vylepšení, Herčus, 12/23/2018 3:41:22 PM
Vážím si práce, kterou pro nás Petr dělá a jelikož má snahu i vylepšit stránky, tak bych měl pár nápadů ke zlepšení.

Ve vodáckém zápisníku v nabídce Ručně vybrat zemi jsou takové vzdálené končiny jako Gruzie, nebo Rusko a úplně chybí naše sousední Německo. Příhraniční oblasti s Českem jsou řekl bych vodácky velice zajímavé, stejně tak jako Německé Alpy, proto bych žekl, že se určitě zápisky z Němec budou nadále v zápisníku objevovat. Další problém co jsem v zápisníku zpozoroval, že je celkem bordel v názvosloví... například Rakouskoněmecká řeka Isar se v zápisníku zobrazuje jako: Země Rakousko, řeka Isar a obsahuje několik zápisků, ale už se nezobrazuje jako země Německo, řeka Isar (protože valná většina toku a několik vodáckých úseků je právě v Německu), i když takto už několik zápisků existuje (www.raft.cz/vodacky-zapisnik.a...

Kdyby bylo možné sjednotit zápisky z jednoho toku (i když ze dvou zemí) do jednoho zapisníku, protože je to popis o jedné řece, bylo by to přehlednější.

Problém nastává, když jeden název má více řek, například Černá v Novohradských Horách a Černá v Krušných horách, nebo Jizerka, pravostranný přítok Jizery z obce Jizerka a Jizerka levostranný přítok Jizery z Vítkovic v Krkonoších... a pak se najde neopatrný zapisovatel, co v zápisku zdrobní Jizeru a pak máme pod jedním zápisníkem hned tři toky, kdyby na to přišlo.

Další věc, čeho jsem si ve vodáckém zápisníku u několika toků všiml, konkrétně třeba když si rozkliknu Země: ČR - Čechy, řeka: Vltava, tak se mi při načtení zápisků změní šířka sloupce se zápisky - rozšíří se a potom pravou část zápisků překrývají sloupce s Novinkami/inzeráty, s Vtipem Karla Macase, s Diskusí/Hot-line a s Kalendářem akcí/Pendlem aut a pak jsou zápisky v těchto překrytých místech nečitelné. Ve valné většině případů se sloupec se zápisky ukončí na úrovni začátku sloupců na pravé straně a je vše v pořádku, ale v několika případech se právě takto rozhodí. Podotýkám, že stránku si prohlížím v normálním notebooku.

Reply

Re: dobrá práce, Kimbo, 12/21/2018 11:38:32 AM
Klobouk dolů!

Reply

dobrá práce, Eki, 12/20/2018 5:17:48 PM
Bezvadné, Petře dík za všechny aktivity. Zvláštní pochvala za rozšíření o řeky Polska a Slovinska, raft.cz se stává z českého a slovenského minimálně evropským zdrojem vodáckých informací. Smajlík

Reply

Díky, Jirka J., 12/20/2018 11:52:22 AM
Díky za hromadu práce, kterou pro vodáky děláš. Ať Ti vydrží chuť a elán a daří se Ti, na vodě, v rodině a vůbec ve všem.

Reply

vylepšení, kavol, 12/19/2018 4:45:24 PM
Petře díky, a já bych ještě poprosil, jestli bys k odkazům na obrazové zdroje mohl přidat metadata, za jakého stavu a kdy dokumentace vznikla

- u některých novějších fotek koukám, že to je přímo v obraze stejně jako autor ... což třeba u videí na YT jaksi nepůjde, ale mohlo by to být v tooltipu, resp. v popisku při zapnutém zobrazování fotek

... mimochodem, v tomto režimu kilometráže by se mohly zobrazovat i náhledy videí

(samozřejmě nemá smysl udávat stav u StreetView, kde se Google může rozhodnout aktualizovat a stav by byl k jinému datu/času než obraz)

v některých případech by bylo fajn udávat nejbližší vodočty dva, proti proudu i po proudu ... a než mě někdo začne kamenovat, že je to moc práce a kdo by se s tím drbal, zjišťovat a zadávat vše u každé fotky a hnedle dvakrát, tak připomenu, že Hydra to ví, stačí se drbat jen jednorázově s vhodným propojením dat (na druhou stranu Hydra není dokonalá, nutno nechat prostor na ruční úpravu/popis, ale tak za těch dvacet let zkušeností tady snad nemusím diktovat implementační detaily :-))

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:  
Name:  
Email:  
Vaše reakce:  
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.
Reklama