Re: nosnost střechy , Kmochacek, 1/25/2015 10:54 PMCo mě tak napadlo...
Nosnost střechy v TP (50,70,100kg) je z vodáckého pohledu hodně nízká, ve skutečnosti snese násobně víc, protože je počítáno s výrazně vyšší zátěží při jízdě = jedu-li opatrně, můžu rozumně přeložit
Nosnost příčníků (50,70,100kg) je z vodáckého pohledu hodně nízká, ve skutečnosti snese násobně víc, protože je počítáno s výrazně vyšší zátěží při jízdě = jedu-li opatrně, můžu rozumně přeložit
Základem je přiměřená rychlost (odpor vzduchu), ale i brždění, průjezd zatáčkama, hupíky,... (setrvačnost).
Základem je vázat osvědčeným způsobem a nejlépe když váže sám majitel auta/řidič, oběma na zdárném výsledku většinou docela záleží. Též nechat si poradit - poučení z chyb ostatních nic nestojí
Kriticky se zamyslet nad různými modernímy vychytávkami, zda snadnější manipulace není na úkor pevnosti. Třeba Al příčníky a T-drážky jsem ihned při převozu lodí zamítnul.
1, Materiál a jeho stav ( zahrádka, úvazy)
2, Myslet (při vázání a jízdě)
3, Občas lodě a úvaz zkontrolovat