Home 
Czech Rep. 
Sitka
Brook Sitka
50% 
-
Source of:
-
Lenght of river in km:
12
-
Difficulty:
|
Part
|
river km
|
Difficulty
|
upper | Hůzová - Šternberk | 0 - 12 | WW II - III |
- Conditions:
The small brook with white water water in forest valey.
- When, who, how long, type of boat:
The limits are defined almost for canoe. For kayaks can limit a few cm less, for rafts higher.
Part | when | Water gauge | Topically CHMU | Actual water level |
---|
all | in spring or after rain | Pokud ve Šternberku pod mostem u Primky (Masarykova ul.,most s bočními lávkami pro chodce) je mezera víc jak 40cm, tak je horní tok Huzová - H.Žleb nesplavný. S H.Žlebu se dá jet při stavu 70cm. Nedá se usuzovat podle vodočtu Olomoucké Bystřice, ve stejné době je většinou splavná Oskava. | | |
- Character of river:
Part | width or character | countryside | type of boat | recommended for | speed of flow |
all | 4-6 m | forest valley | kajak, inflatable canoes with a self-bailing floor | experts | 2 - 3 h. |
- The best part:
Hůzová-mlýn - Kamenolom H.Žleb
- Dangerous part:
fallen trees
- Usual put in and take off point:
- Continue on river:
Oskava a Morava
- Access to river:
only from bridges in upper, next good access from road
- Camps:
(Add new link
)
Řeku už jeli: (2)
jel jsem ji taky (zapsat do zápisníku)
Chystám se na ni
Kdo |
Km |
Trasa |
Obtížnost |
Datum |
Loď |
Hodnocení |
Ivis
|
5 |
Huzova konec , mlyn - silnice smer Sternberk, a usek Dolni Zleb- Sternberk,2.silnicni most krizovatka ulic Masarykova a Labuti |
WW I, WW II, WW III |
26.12.18 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: 95 |
Popis: Skoda, ze bylo malo vody nakonec i kdyz ze silnice to vypadalo ze jo. Spluto neco pres 500 metru z mlyna pod Huzovou po misto, kde se potok odklani od silnice do lesa. Malo vody obcas i na tomto useku s mirnym spadem totiz kameny a 2 x prenaseni spadlych stromu. Dal jsem se bal, ze by to bylo trapeni, protoze pry je tam vic kamenu a ocekavam velky spad aspon podle toho jaky veliky sklon mela silnice . Navic minimalne 5 km lesem bez moznosti pristupu autem. Popis na raftu ze pri 70 cm je to sjizdne aspon z Horniho Zlebu je nesmysl,protoze 82 cm je sucho na tomto potoku podle hydrometerologu. Navic zde bylo min vody nez v Huzove. Aspon kousek nad Dolnim Zlebem,kde zacina i silnice jit do kopce.Takze jsem druhy usek zacal presne uprostred Dolniho Zlebu. I odsud obcas lehke drhnuti, zazitek diky tomu nic moc. Ale uz krasne ciste, zadne prekazky a sirsi ( cca 5 m a vic) o proti hornimu useku. Jen jeden suchy jez asi v polovine trasy. Jeste ze tak, dal se seskocit ,protoze jinak prenaseni by bylo dost obtizne. Zleva kolma skala a zprava plot a jedina moznost prenaset pres nejaky podnik (snad silnicari) zdlouhave az na silnici a zpatky. Ve Sternberku ze zacatku taky hezke, ale pak vysoke navigacni zdi a jeden stupen, co by za vyssi vody mohl byt nebezpecny a nelze zastavit a vubec ne vystoupit. Za tohoto stavu ww1, par mist ww2. Chtelo by to minimalne 100 cm nebo spis 105 cm. Dopluto po 2. silnicni most ve Sternberku. Mezi prvnim mostem ( kruhovy objezd) a 2.silnicnim mostem ve Sternberku ,kde jsem koncil jsou ve skutecnosti jen pesi mostky. Ktere na mape vypadaji jako silnicni. Druhy usek z Dolniho Zlebu mel presne 3,7km. |
Kevin
|
5 |
|
WW I |
21.3.12 |
kajak |
|
Vodočet: |
Popis: |
Zobrazit podrobnosti vodáků o této řece z jejich zápisků
Facebook
RSS 2.0
Email na redakci serveru
raft.cz
Chcete psát články pro
raft.cz?
Trička a mikiny
raft.cz
O
raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je
potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.