The river guide is from a book Janar V., Novak I.: "Kilometraz ceskych a moravskych rek"
17,7 |
|
odbočení náhonu z Moravy and follows 150 m peřej a bridge local put in, 0,3 km |
17,4 |
|
non official camp-site hřiště TJ. Sokol Hynkov right and follows 600 m bridge footbridge 2,0 km |
15,4 |
|
low bridge footbridge 0,9 km |
14,5 |
|
bridge local U Tří Mostů and follows 100 m weir boční odlehčovací jez left, height (m) 1,4 - přepad do Cholinky, možnost návratu do Moravy tokem Cholinky cca 3 km 0,2 km |
14,3 |
|
schybka Cholinky pod náhonem 2,2 km |
12,1 |
|
low bridge road impassable, přistát right, u schodů a dlouhé přenášení left, cca 200 m přes most pod elektrárnu 0,3 km |
11,8 |
|
bridge Horka restaurant kiosk left, railway station Horka n. M. 1 km vp 2,8 km |
9,0 |
|
bridge footbridge weir portage right height (m) 2 long canal left, ústí po cca 1,5 km zpět do Moravy, Chomoutov 400 m left, jezero Poděbrady 500 m vp 3,1 km |
5,9 |
|
low bridge local impassable, (přenést přes most až pod jez) and follows 100 m weir portage left height (m) 3,7m impassable, !! Řepčín 0,9 km |
5,0 |
|
bridge road Olomouc - Řepčín 0,5 km |
4,5 |
|
bridge road Olomouc - Hejčín 0,7 km |
3,8 |
|
bridge footbridge potrubí slalom part, next a few bridge road bridge footbridge při průjezdu Olomoucí 3,0 km |
0,8 |
|
bridge road (ul. 17. listopadu) and follows 50 m damage weir (zbytky jezu, kůly) !! za VV !! Nepříjemné překvapení na Mlýnském náhonu, railway station Olomouc hl. n. 2 km left, next a few bridge 0,7 km |
0,1 |
|
weir height (m) 1,0 m impassable, !! nový jez, špatně se přenáší 0,1 km |
0,0 |
|
tributary right do Moravy na 5.km 233,0 |