Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/swiss/inn.aspx?ID_reky=180 kilo=kilom
Home Switzerland Inn Mapa

River Inn - detail river guide

88% Oblíbenost řeky


River guide:

501,4 put in elektrárny Crasta pod St. Moritz put in, vlFollows 1,1 km
500,3 bridge bridge road Celerina 0.7km vlFollows 1,6 km
498,7 tributary tributary right Flazbaches - přibude hodně vody. Až do La Punt je Inn regulován. Follows 0,8 km
497,9 SamedanFollows 3,0 km
494,9 bridgetributary bridge road and follows 200m, tributary left Beverin , Bever 0.5km vlFollows 4,1 km
490,8 bridge bridge road La PuntFollows 0,9 km
489,9 bridge bridge road and follows 400m MadulainFollows 2,8 km
487,1 bridge bridge road Zuoz 1km vlFollows 2,9 km
484,2 bridgetake off bridge road S-chanf 800m left, take off, - pokračování v jízdě k brzo následujícím splavům se nevyplatí, protože je obtížné vystupování v oblasti elektrárny.Follows 0,2 km
484,0 weir weir Follows 1,0 km
483,0 bridge bridge road Příjezd k mostu je zakázán (vojenský prostor). Je však možné dojet vozidlem uličkou na pravém břehu 200 m před mostem. Nasedání na pravém břehu nad mostem po příkré stezce k řece. Pod mostem se nalézá vstup do soutěsky částečně zablokován mohutným balvanem. Za nízkého stavu možné jet vpravo. Jinak přenést. Potom se mění charakter této soutěsky v nepříliš obtížnou s mírně těžkými stupni, které se střídají s klidnými tůněmi. Follows 1,6 km
481,4 camps vl Follows 0,5 km
480,9 tributary tributary left Vallember Follows 0,5 km
480,4 bridgeweir bridge road dvojstupňový weir portage left impassable, !! velké vývařištěFollows 1,1 km
479,3 bridgetake off bridge footbridge , Cinuos-chel left, take off, left, dále úzká soutěska s malými skoky - pouze za nízkého stavu v nouzi veškeré pasáže přenést.Follows 0,3 km
479,0 bridge Ještě než vysoko nahoře přetíná soutěsku bridge railway , začíná obtížnější balvanitý úsek celé soutěsky. Zde je poslední místo kde se můžete rozhodnout zda hodláte soutěsku jet. Dále WW VFollows 1,1 km
477,9 bridge bridge local Brail left and follows 200m konec náročnému úseku, dále menší obtížnostFollows 3,6 km
474,3 bridgetake offput in bridge road konec soutěsky and follows 100m take off, put in, , dále po zatáčce doprava následují dvě krátké balvanité peřeje (WWIII). Poté už klidnější voda.Follows 3,1 km
471,2 tributarybridge tributary right Spöl, Zernz bridge road and follows 100m camps right, Za ním bouřlivé peřeje s trochu větší obtížností (žádné balvany či zátarasy). Následuje klidnější úsek s nižší obtížnostíFollows 1,4 km
469,8 bridge bridge road Follows 6,3 km
463,5 bridgetake off dřevěný bridge road Susch, před ním vodnaté obtížnější mohutné vlny. Následuje několik dalších peřejnatých úseků and follows 500m take off, vlFollows 4,0 km
459,5 bridge Lavin and follows 500m dřevěný bridge road - nelze zde nastoupit ani vystoupit Follows 2,8 km
456,7 bridge Giarsun bridge roadFollows 1,1 km
455,6 tributary tributary right Aua da Nuna and follows 50m stojí v řece velká skála, před ní nalevo přistát a prohlédnout si Preussenschleuder. Toto klíčové místo soutěsky Giarsunschlucht se skládá ze dvou skal ležících v říčním korytě. Hlavní proud teče na pravou skálu, která jako nárazník ho odmršťuje doleva na levou skálu. Za nimi tůň s možností přistání, eskymáků či plavání. Přenesení za vysoké vody je možné vpravo, ale také vlevo.Follows 1,6 km
454,0 Voda po poměrně klidné tůni mizí mezi chaoticky rozsetými balvany, napravo je skalní stěna a nalevo suťovitý svah, nyní začíná druhý z vrcholů, tzv. Treppenhaus. Vlevo je možnost přistát a prohlédnout.Follows 0,8 km
453,2 Skalnatý blok. Průjezd zatarasen. Následující balvanitý úsek sjízdný jak nalevo tak napravo.Follows 1,2 km
452,0 bridgetake offput in kamenný bridge road Ardez take off, put in, right, 300 m předtím ještě jedna podceňovaná pasáž. Za nízké vody jet tento úsek nejlépe vpravo, možno také vlevo (pozor uprostřed silné válce). Foto na rkm 452 Inn na vysedačce úseku GiarsunFollows 0,8 km
451,2 několik metrů skalnatý ozub na pravém břehu ( na levé jsou viditelné pilíře, lze bezpečně objet), začíná extrémně obtížný úsek. Ze začátku záludné esíčkovité zatáčky s asi 1,5 vysokými skoky, krátce nato jeden asi 2m vysoký skok. Bezprostředně nato následuje nesjízdný Bock-Schlitz. Za středního stavu lze tuto pasáž objet úplně vlevo oklikou. Tento úsek lze přenést vlevo. Dále následují lehčí sjízdné stupně.Follows 0,5 km
450,7 bridgeweir zavěšený bridge footbridge - pod ní malý, záludný weirdrop Krátce poté asi 2 m vysoký vodopád se silným válcem (za vysoké vody silné vývařiště). Přenést vpravo je nejjednodušší.Follows 2,3 km
448,4 tributarytake off tributary left Tasnan take off, silnice blízko řeky Follows 0,3 km
448,1 v pravé zatáčce začíná asi 100 m dlouhé, vodnaté peřeje (WW III-IV)Follows 0,8 km
447,3 bridge bridge footbridge Follows 0,5 km
446,8 v pravé zatáčce následuje opět 100 m dlouhá, mohutná peřej WW III-IV. Dále vodnatá obtížnější divoká voda WW II-IIIFollows 0,8 km
446,0 bridgebridge bridge local bridge footbridge u lázní Foto na rkm 446 Lavka pred laznemi Tarasp pres Scuol Follows 3,6 km
442,4 bridge starý, krytý dřevěný bridge footbridge od Scuol-Sot. Obtížnost zůstává stejná. Pak následuje levá zatáčka a 100 m dlouhý kaskádovitý úsek s velkými balvany a zpětnými válci. Foto na rkm 442,4 Uzke misto pod ScuolFollows 0,6 km
441,8 bridgebridge bridge road Faschuns. Cesta vede odtud do Val S-charl. Za mostem vpravo zastavit, následuje obtížná pasáž k prohlédnutí. Voda klesá mezi skalními bloky doleva na skálu, kde proud silně tlačí na skálu a tvoří silné válce. Jak se musí projet v klidu a bez přerušení WWIV. Za vyššího stavu (v Tarasp nad 1183,00) se dá použít cesta vpravo tzv. Retnerweg. Poté ještě vodnaté obtížnější vlny, pak se obtížnost snižuje. and follows 100m bridge footbridge Foto na rkm 441,8 Uzke misto u Faschuns Follows 2,5 km
439,3 bridgetake off bridge road Pradella take off, . Dále zbytky staveb. materiálu po stavbě v korytě řekyFollows 0,4 km
438,9 take offput in elektrárna, co nejdříve take off, left, přenést asi 300m, dále put in, pod elektrárnou vlFollows 3,4 km
435,5 bridge starý, krytý dřevěný bridge road Sur-En, camps vpFollows 2,0 km
433,5 tributary tributary left Branclabachs Follows 2,1 km
431,4 bridge Ramosch bridge local za ním štěrkovna. Po následující pravé zatáčce začíná Lawinen-Schwall, vodnatější a balvanitá peřej s vysokými vlnami.Follows 2,5 km
428,9 bridge bridge footbridge Follows 1,3 km
427,6 bridge bridge roadFollows 0,7 km
426,9 tributary Strada, tributary left Seitenbachs Follows 2,5 km
424,4 bridge bridge road Weiler SclamischotFollows 1,0 km
423,4 bridgetake off bridge road Martina take off, left, u ZollamtFollows 2,2 km
421,2 Divoká soutěska Innschlucht na hranicích Švýcarska a Rakouska, v ní skály a suťovité svahy. Nejlépe jezdit přes víkend kdy nepracuje elektrárna Pradella. Pas nebo identifikační průkaz s sebou, poněvadž konec je na rakouských hranicích.Follows 0,8 km
420,4 tributary tributary right Stillebachs. Krátce nato následuje první z extrémně obtížných balvanitých úseků, možno přenést vpravo nahoře přes skálu.Follows 0,6 km
419,8 dva extrémní úseky, balvanité, možnost přenést vpravo.Follows 1,1 km
418,7 bridge bridge road Alt-Finsteermünz. Poté obtížnější kaskáda. Pak opět jednodušší voda. Břeh na rakouské straněFollows 1,0 km
417,7 tributary tributary left Schergenbachs Follows 2,5 km
415,2 bridgetake off bridge road mezi Pfunds a Nauders (Kajetanbrücke). take off, left, dále rakouská celnice.Follows 0,2 km
415,0 dále rakouská kilometráž
Tisk kilometráže:

Od říčního km: do říčního km:

Detailní výpis:


nebezpečnéjezy.cz suchéjezy.cz Asociace vodní turistiky a sportu


09.09.04

13.07.17 Inn: Vysedačka na Innu ve Švýcarsku z Giarsun Schlucht a nasedačka na Ardez je dostupná po cestě, která v ... více
05.07.07 Inn: Hi have a look at http://www.outdoor-engadin.ch or http://www.kanuschule-scuol.ch The whitewat ... více

Add Hotline
Spolujízda (pendl aut)

Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.