Re: Jasná pravidla, mowla, mowla~centrum.cz, 7/24/2007 7:06 PMNo - já ti, Karle, nevím...
:-)))
'Tvé řešení' má několik zádrhelů:
- je drahé pro správu NP - InfoCentrum určitě nemá za úkol informovat pouze vodáky, takže hypotetických několik set telefonátů denně může jeho provoz pěkně rozhodit
- je drahé pro vodáky - telefonát rozhodně stojí víc, než nakouknutí na web (máš-li připojení na net)
- neřeší zvyšování či snižování limitů 'na poslední chvíli' ani případné další změny pravidel pro splouvání
BTW - je dobře, že nenavrhuješ, aby se každý dojel na vodočet kouknout...
:-)))
Myslím, že každý chápe, že provoz NP musí mít jasná pravidla a Správa NP - jakožto správce veřejné instituce, by měla pravidla nejen jasně stanovit, ale také o nich jasně informovat věřejnost.
A je myslím i logické, aby pravidla byla co možná jednoduchá, logická a snadno dostupná - což v případě NP Šumava evidentně neplatí - já jsem teď na webu www.npsumava.cz strávil cca 30 minut a informaci, že mám volat právě IC Stožec či telefon na ně jsem neobjevil - zato jsem ale objevil aktualizovaný 'vodočet' na Soumaráku (naposled 24.7.2007 15:50 - nyní je 19:05)...