Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Nouzove-taboriste-v-Porici-nad-Sazavou.aspx?ID_clanku=908 edit=2
Půjčování lodí na řece Bóbr

Nouzové tábořiště v Poříčí nad Sázavou

Diskuse nad článkem
Re: Trpime za ty druhe , Tom, 7/3/2008 4:12:40 PM
Máš pravdu, plně s tebou souhlasím. Sice jsem písemně naříkal, ale jinak se dost snažím. A ten bordel taky po těch blbcích uklízím, pač stanovat na smetišti nedokážu a ze znečišťování přírody mi krvácí srdce.
Tak jsem rád, že je nás, kteří tuto situaci vnímáme, víc.

Reply

Re: Trpime za ty druhe , kavol, 7/3/2008 3:37:38 PM
máš bohužel pravdu, že chování takových blbečků je dost agresivní, ale na vodu jaksi většinou jede parta, kterážto se za napomínajícího může postavit, a ne tvářit se, že tam nejsou ... druhá strana si pak vyvolávání konfliktů typicky rozmyslí (pokud má napomínaný za sebou tři kamarády, cítí se dost silný na "férovku" s napomínajícím, pokud by to mělo být čtyři na čtyři, tak už se jim do toho většinou moc chtít nebude ...)

krom toho, dost často je třeba začít ve vlastní partě (tuhle jsem jakési návštěvě taky vysvětloval, že nám nemusí házet vajgly po zahradě, když má metr od sebe kýbl na bordel) ... tam asi k bitce kvůli odpadkům nedojde, a pokud jo, tak je na čase partu vyměnit

Reply

Re: Trpime za ty druhe , Střelec, 7/3/2008 2:51:01 PM
Jenže při tom napomínání budeš muset držet v ruce kousavý železo, abys sám neskončil našmelcovanej mezi vyhozeným odpadem:-((!

Reply

Re: Trpime za ty druhe , kavol, 7/3/2008 9:06:02 AM
> Snad se to někdy zlepší.

ano, zlepší - až se místo těchto nářků v diskusi lidé nebudou stydět napomenout bordeláře při činu

Reply

Re: Trpime za ty druhe , Tomáš, 7/2/2008 10:39:31 PM
Souhlasím, že by obec měla postupovat líp, hlavně lépe informovat.
Ale na druhou stranu se nedivím obci, že nechce poslouchat v noci hulákání a hlavně, že možná nemají na plat pro uklízeče, který by po vodácích každodenně uklízel odpadky, které po sobě zanechají !
Já sám jsem celkem velký vodák a hrozně moc mě mrzí, jak se spousta vodáků chová. Ze všeho nejhorší je množství odpadků, které odhazují.
Jel jsem minulý týden Vltavu a v kempech i na řece je to k pláči.
A proto, že se vodáci (ne všichni) cihovají jak se chovají, musí na řeky nastupovat dobrovolní uklízeči-milovníci řek a přírody a dávat vše sysifofskou obětavou prací do pořádku.
Ahoj na vodě. Snad se to někdy zlepší. Tom

Reply

Re: Trpime za ty druhe , Franta, 7/1/2008 11:45:18 PM
Ondro, jseš poněkud ne mimo mísu, ale úplně mimo kadibudku. Tady vůbec nejde o problém slušný-hulvát. Tady jde o to, že ZA PRVÉ je na turistických mapách a vodácké kilometráži ještě pořád (bohužel) vyznačené tábořiště v Poříčí n/Sázavou za mostem a je v tom tím pádem informační zmatek, vodáci s tím tábořištěm jaxik počítají...
A ZADRUHÉ - že obec Poříčí n/S. se svým postojem k turistickému ruchu zabředla někde v éře příkaznického policajtství 70. let XX. století, ačkoliv zřízením dobře fungujícího tábořiště u Sázavy by si za sezonu přišli na pěkné peníze. Ukázkový příběh Kondelíkovského maloměšťáckého blbství.... Howgh!!!

Reply

Trpime za ty druhe , Ondra, 7/1/2008 5:35:40 PM
Bohuzel je to tak a trpime za par hulvatu, o slusnych vodakach, kteri v klidu rozbali stany a prespi nikdo nevi, zvlast kdyz po sobe uklidi, exkrementy zakopou a odpadky odvezou sebou, nebo alespon vhodi do popelnice.

Bohuzel kdyz par lidi tohle neudela, tak hned se o nich vi a panuje o vodacich zkreslena predstava...

S masovou turistikou je problem (jedno ho.no se ztrati, ale kolik je schopna priroda ustat za tyden 10, 100, 1000 ?


Reply

Re: Tábořiště Poříčí n/Sázavou, valy, 6/30/2008 8:14:50 PM
...pravda, pravda, s lezenim zde taky udělali krátký proces (argumenty jsou, jak jinak, až na hasiče úplně stejný) - město proklatý

Reply

Tábořiště Poříčí n/Sázavou, Franta, 6/30/2008 1:23:19 PM
Nutno konstatovat, že již údaje o vzdálenostech, jak je uvádí pan místostarosta, jsou naprosto nesprávné. Především zmíněné "tábořiště" U Kocoura leží na levém břehu v zátočině řeky od břehu vzdáleno (podle toho, ve kterém místě oblouku by posádky vysedaly) 380 až 700m. Pochybuji, že z řeky by bez viditelného upozornění někdo bezpečně odhadnul, odkud je to ke Kocourovi nejblíž, velmi pravděpodobně by většina pokračovala v plavbě až k jezu, odkud je to ke Kocourovi 700m cesty po poli, nejspíše je to soukromý pozemek využívaný jako zemědělská půda, takže oněch 700 m přímé cesty od jezu přes pozemek je nesmysl (zdupané obilí, tráva či cokoliv jiného!!), nesmysl je ale i těch téměř 400 m po silničce směrem od obce k tomu "kempu". Pan místostarosta zřejmě nikdy netahal lodě nebo jen bágly na vzdálenost několika set metrů, takže mu taková vzdálenost od řeky do "kempu" připadá jako procházka - "...však vodáci sou mladý smradi a pár set metrů pochodu s báglema jim procvičí kostry..." si možná říká. Na vodu ale jezdíme i my co je nám přes padesát-šedesát let, a tahat se v červnových vedrech stovky metrů s lodí nebo bágly na závěr celodenního plácání se po volejích je opravdu milý zážitek. ...nemá cenu tady vršit další argumenty na podporu PROČ by vodácké tábořiště mělo být blízko řeky. Vyslovím jen podporu přechozímu příspěvku o prevenci a dodám,že kdekterá obec se snaží povzbudit turistický ruch, přilákat turisty jak jen to jde a jak dovolují místní podmínky - zřizováním služeb a technických podmínek pro pobyt, atd atd.... Ovšem podle toho, co nám tady vypráví pan poříčský místostarosta, tak obec Pořící nad Sázavou stojí na přesně opačné straně těchto snah: Táhněte i se svými bágly, loděma a pištícími děcky "ke všem čertům, TOHLETO JE MĚSTO PROKLATÝ... a poříčskej šerif je z pepřenýho těsta..."
Hezké léto všude jinde, než v Poříčí přeje Franta.

Reply

Represe misto prevence, washeck, 6/30/2008 12:31:39 PM
Koukám, že tu máme další ukázku použití represe místo prevence. Sázavu jsme jeli letos na konci května a podle kilometráže jsme spoléhali právě na kemp v Poříčí. Protože jsme přijeli už dost pozdě, nezbylo nám než na černo přespat u jezu hned pod Poříčím.

Kdyby pan místostarosto místo volání policie vyvěsil u nejbližšího kempu proti proudu velkou ceduli s informací o další možnosti přespání (omlouvám se, ale kemp u Kocoura jsem nezaznamenal, nebo jsem alespoň z řeky nepoznal, že se jedná o vodácké zařízení). Stejnou ceduli bych dal v Poříčí na most, a bylo by po problémech.

Snažím se chovat slušně a chápu místní, proč jim vadí bandy rádoby vodáckých opilců, ale s tímhle přístupem se problém nevyřeší.

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.