Závěry pracovní skupiny NP Šumava
Diskuse nad článkem |
daně, Bléža, 2/28/2008 10:00 PM Obrovský počet lodí v půjčovnách je problém. Ta loď jede řeku mockrát za rok. Odhaduji zhruba každý víkend v sezóně. Moje? Jednou za pět let. Nejezdím pořád Vltavu. Výte co mne na půjčovnách štve? To že pro řeku nedělají vůbec nic. Žádné prořezávání, zpevňování břehu, výstupy na břeh a tak. Sázava - bez možnosti bezpečně přenést loď u nesjízdného jezu = stržený břeh. Jen rejžujou. Jak omezit půjčovny? Problém s počtem cestovek a jejich lodí by mněl vyřešit poplatek. Za každé zapůjčení lodě. No co? Dopravci platí za auto, hoteliéři za ubytovaného! Zvedne se cena, sníží počet půjčení. Představuji si to takhle. Cestovka musí mít povolení pro provoz v parku. K jeho udělení musí být podmínkou označení lodí. Tak oddělím plný valník lodí od mé laminátky na autě. Dále vede evidenci komu loď půjčila. A platí poplatek za zapůjčení. Mám jednu podmínku. Ty peníze investovat v parku, nejlépe do řeky. Kontrola? Dalo by se snad náhodně jeden den (to nevíde tak draho), spočítat lodě jedné cestovky na řece a zkontrolovat to se záznamem cestovky. Nesouhlasí? zrušit povolení. Ještě mně napadá rozdílná výše poplatku na různá období. To by mohlo některé lidi (ti co je nezajímá řeka ale hospoda rádi za vodu ušetří)donutit jezdit mimo sezónu a rozprostřít tak zátěž na řeku. My co máme vlastní laminát, protože nás zajímá voda, jedeme dál bez poplatků. Vždyť potřeba je právě omezit tu snadnost masové zábavy.
|
Facebook
RSS 2.0
Email na redakci serveru
raft.cz
Chcete psát články pro
raft.cz?
Trička a mikiny
raft.cz
O
raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je
potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.