Diskuse nad článkem |
|
|
Sedacky v "Palave", Sedlonka, 4/23/2007 8:43 PMKdyz uz se Gumotex snazi "Palavu" "vylepsit", tak proc presel z sikmo nalepenych sedacek na vodorovne sedacky? Obzvlast kdyz novy typ "Palavy" by diky vylevacimu otvoru mohl byt pouzitelny i na divocejsi vodu. Vodorovne sedacky jsou tak dobre akorat na letni Vltavu. Pokud mam jet vodu od WWII vys, tak klecim a "sikovne" nalepena vodorovna sedacka me tak akorat tlaci do stehen nebo zadku. Co vy na to testovaci jezdci? Reply
|
|_Re: Sedacky v "Palave", Vojta, jancar~hgsport.cz, 4/25/2007 8:21 PMPůvodní krok GTX od šikmých k rovným sedaačkám byl zdůvodněn tím,,l že Pálava je spíše rekreační než expediční a "divokovodná" loď. Skutečnost, že jsou na tom někteří schopni jet Lipno na tom nic nemění. Nakonec to se dá jet i na "lavóru". U nové lodě je sedačka rovná - nakonec rovná ať už vyvěšená nebo pevná bývala i sedačka u závodních deblovek.Výhodou je rychlost a variabilnost a jednoduchost připevnění - při sezení to nevadí a při klečení také ne, jenom si musíš správně zakleknout, tj. nemít hranu ani zatlačenou do stehna ani do zadku, ale akorát, pak necítíš hranu sedačky a netlačí a máš pevnější sezení. Při klečení se spodek těla aktivně hejbe (teda při jízdě), pokud ne, paka nepotřebuješ klečet a sedni si a nic tě tlačit nebude. Ahoj Vojta Reply
|
|_Re: Sedacky v "Palave", Zoze, polenko~seznam.cz, 4/25/2007 10:11 PM....ahoj,.... dalsi duvod pro rovne sedacky je dle me lepsi moznost podelneho posouvani sedacek bez zmeny tezizte, napr. u palavy by sis musel nalepit nekolik sikmych drzaku za sebou - komplikovane, drahe - a kdyz totiž nalepis jeden sikmy delsi, budes mit sice moznost posouvat sedacku, ale v predni pozici bude velmi nizko dna, cili se blbe vyleza, zachytis o paty,(hlavne kdyz budes hlavou dolu.. :-) no a kdyby sis dal sedacku do zadni polohy, tak zase zvednes teziste padlisty velmi nahoru, proto si myslim, ze pokud ma lod volbu posuvu sedacky, je lepsi rovna..... koneckoncu, jde o vec zvyku...jak i pise Vojta Zdar, Zoze Reply
|