Hrůza na Ostrově hrůzy
Diskuse nad článkem |
O koordinaci, HP, 4/27/2005 1:57 PM Koordinované jednání je obvykle úspěšné. Nejsem PR specialista, ale myslím si, že zrovna tyto cedule jsou supr příležitost pro reklamu, kdy se za málo peněz a námahy povede dobrá reklamní akce. Náklady projektu odhaduji na dvacet, třicet tisíc plus poštovné. Jen ten reklamní potenciál: tiskové zprávy, reportáže, reklama na každé ceduli, pochvalné články, celostátní i regionální tisk. "Vodáci nechtějí více mrtvých na vodě" atd. O takovouhle akci a možnost by se mělo porvat HIKO s Raft.cz, Hydro by pod každou ceduli věšelo svůj časák v nepromokavé verzi pro zpestření přenášení, Svaz by měl čárku za zvýšení bezpečnosti na vodě atd atd. - doprčic buď nerozumím vztahům k veřejnosti nebo to mohu zrealizovat sám ze svých úspor a bude to pro mne opruz. Sice je super, že je u nás (jediná) možnost absolvovat školu záchrany z válce, ale hasičů je také mnohem méně než těch, kdo si umí oheň rozdělat... Zrovna ty cedule jsou výborná preventivní akce. No nic.
|
Facebook
RSS 2.0
Email na redakci serveru
raft.cz
Chcete psát články pro
raft.cz?
Trička a mikiny
raft.cz
O
raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je
potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.