Diskuse nad článkem |
Re: a ještě potápěč, PetrZ., 9/8/2006 9:38:31 PMa ještě trochu nevážně k tomu potápěči, který byl usvědčen ... http://www.cadici.org/phorum/n...Stačí se podívat na výsledky ČPV za léta minulá i za letošek - hlavně v oddílech mládeže - na věčný souboj Chrudimi a Plzně - a je všem jasné, že ten potápěč měl velice důležitý úkol ......co??? ;-) ;-) ;-) Jen budu doufat, že i letos ty "plzeňáky" opět porazíme! Reply
|
a ještě potápěč, Lukasek, 9/8/2006 6:21:59 PMJo a jak to bylo s tím potápěčem možná napoví detailní záběr jezu v Milencích, který se nám podařilo zachytit včera odpoledne... http://www.cadici.org/phorum/n... ;-) Reply
|
Jak to bylo doopravdy(asi), Lukasek, 9/8/2006 6:13:28 PMJak to bylo asi ve skutecnosti jsem se snazil popsat na strankach organizatoru http://www.cadici.org/phorum/r... Pokud jde o šlajsnu u koupaliště, byla otevřená pouze během závodu a vody teklo stejně celý víkend 3,5 kubíku. Reply
|
Re: Neděle - účast, Kuba Turek, 9/8/2006 11:08:01 AMMy jsme potkali cca 20-30 lodí za celý den - někoho jme předjeli my, někdo předjel nás. Až do Janovic asi nejel nikdo, protože jsem tam neviděl žádné vodácké auto. Foto z prázdné řeky je tady http://www.horydoly.cz/vypsat.... Reply
|
Neděle, Dóča, 9/6/2006 9:40:49 PMV neděli nás moc nejelo, ale zase to byla velká pohoda. Teklo mnohem méně vody než v loni, v sobotu jsme nejeli tak nemůžu porovnat. Škoda, že nebyla otevřená šlajsna na prvním jezu v Nýrsku jako loni. Reply
|
Re: již od jara, Míra, 9/6/2006 4:35:44 PMBubínku, teď jsi tu bramboračku úspěšně dokonal :-)). Tam, kde ty popisuješ, že se dostává pecka zprava, tak ji všichni, kdo tady popisují škubnutí plastu, dostali zleva. Protože jeli u levé brankové tyče. A ty lodě maj škubnutý taky zleva. Asi už fakt začnu věřit na toho zlýho potápěče :-)). Nebo bludnou traverzu, která si tam poskakovala každejch pět minut jinam :-)) Reply
|
již od jara, Bubínek, 9/6/2006 9:11:46 AMV jezu v Milencích se objevilo něco přes zimu. Už na jaře, za větší vody než tekla o víkendu, jsme rozpárali berta (z prava), přestože jezdkyně jela hodně vlevo. O vikendu jsem myslel, že je to již vyřešeno a tak jsem nic netuše vjel do naváděčky při levé tyčce a stejně jsem dole dostal hroznou pecku zprava - mág naštěstí vydržel, udělal se jen malý lavór. Další jízdu jsem už zcela netradičně přenesl, protže z jezu je pěkná loterie a jeho splutí mi za dvacet tisíc nestojí. Vlevo byl kámen, co si pamatuji, takže se musí jezdit alespoň tak půl metru od zdi, ale tak kolem metru a půl je ten nový rozparovač. BTW - bývalo zvykem, že při vtjz byla přes jez dřevěná šupna... Reply
|
Re: Plastovky, mowla, 9/5/2006 6:53:23 PMAd 'rozbitej plast' - na 'vlastní voči' jsem viděl plast rozřízlej (pravděpodobně o plech či kovový hrot) na 'prijonovém' deblu, viděl jsem i (na stejném typu lodi) rozbitej čumák po nárazech o navigaci (letní vltavní 'amatéři' doslova otloukaj lodě ve vracáčcích pod retardérkama), potkal jsem i prasklý dno na kajaku české provenience (špatná šarže materiálu, na studené vodě křehnul - naštěstí byl výrobce solidní a vyměnil trup sice mimozáručně, ale zhruba za 10 % ceny nové lodě), viděl jsem i deblovku doslova namotanou na šutr (nepotrhanou, jen pomuchlanou a zkroucenou), ale je fakt, že plasťáky vydrží oproti laminátu nesrovnatelně drsnější zacházení... Ad 'vaření' - nárazník nebo kýbl si horkovzduškou umím svařit taky, ale 'do lodi' se rozhodně nehrnu - teda, ne, že bych to nezkoušel... :-))) IMHO vrstvený plast (ne všechny lodě jsou vrstvené) v podstatě nemáš šanci zavařit tak, aby dosáhl původní pevnosti a pružnosti - třeba kámoš svařil kajak a ten se mu pak při lopasu ve válci 'složil' (v podstatě měl chvíli kotníky u uší a byl v tom torzu zavřenej, prasklina byla kolmo na podélnou osu na dně plus-minus uprostřed, naštěstí ho válec po chvíli vyplivnul a tak se neutopil)... :-))) Ad materiál - osobně se domnívám, že počáteční snaha výrobců o co nejodolnější lodě ustupuje snaze o co nejlehčí lodě... A, koneckonců, taky se už poněkud nasytil trh a je potřeba vytvořit poptávku po nových designech, ne? :-))) Reply
|
Neděle - účast, Mlha, 9/5/2006 4:39:17 PMMůžu mít jeden dotaz trochu mimo ? Kolik lidi jelo Úhlavu ještě v neděli ? Pouštěla se voda mimořádně i v neděli tak jestli to alespoň nekdo využil. Dík Reply
|
Re: Plastovky, PetrZ., 9/5/2006 2:27:22 PM1) u některých lodí se dělá slabší materiál - kvůli hmotnosti 2) možná je třeba i horší materiál, možná je to i tím, že některé lodě se dělají vyloženě na kanály, kde podobné kolize tolik nehrozí 3) dříve si každý rozmyslel, zda pojede nějaké to zvěrstvo a pak bude míchat laminát a patlat se s tím - s nástupem "nezničitelných" plastů to však poněkud ustoupilo. 4) po zkušenostech s opravovanýma loděma už takové lodi tolik nevěřím, hlavně tedy pokud jsou praskliny ve dnu lodi - tam to moc dlouhého trvání nikdy moc nemělo. Reply
|
Plastovky, žralok, 9/5/2006 1:39:46 PMNevím čím to je ,ale o rozbitejch plastovkách se dozvídám čím dál častěji.Na vodě jsem skočil mnohokrát do lomového kamenu a nikdy nic neprasklo ,maximálně jsem udělal rýhu .Začali dělat horší materiál,nebo slabší nebo se jen jezdí větší zvěrstva ?Ps: nebojte se svařování.Průměrně zručnej vodák urobí sám . Reply
|
Re: Záhada :-)), PetrZ., 9/5/2006 1:18:03 PMtak to nevím, kam koukal zrovna v mém případě. Asi pomáhal lovit ty plaváčky pod jezem, kteří se nechali natlačit doprava a zaplavat. Projel jsem brankou právě u levé tyčky - už jen proto, že se mi nechtělo máchat si hned hlavu od zabaláčku, co šel z pravé strany. A lodě jsou rozpárané nebo promáčknuté z levé strany - takže skutečně něco muselo trčet z levé starny do proudu. Tak jsem zvědav, co tam najdou nebo nenajdou. Ale takhle poškozený lodě, to není samo sebou. :-) :-) Nebo tam byl schovaný potápěč a likvidoval lodě vybraných závodníků (obhajujeme loňské vítězství v ČPV a i dobré umístění v současném ročníku). (pokud si někdo nevšiml pokusů o vtipné smailíky, tak to skutečně nemyslím vážně) Reply
|
Záhada :-)), Jirka, 9/5/2006 12:04:02 PMKecal jsem tam s klukem, který měl pod tím jezen na starosti záchranu a viděl všechny havárie a prý se všechny lodě škubly naopak vpravo. Gumy většinou už o tu traverzu nahoře, plasty o šutrák, který je prakticky v přímce pod tou traverzou, ale až na doskoku - a když jsi najel moc vpravo do jezu, tak to na něj stahovalo. A doskočil jsi na něj. Kdo jel vlevo - tedy brankou nebo po její levé tyči, měl by být v pohodě - jel jsem to v sobotu i v neděli, mám gumák singla o dýlce 3,40 cm a na nic jsme tam nenarazil. Přitom jsme to jel jednou přímo středem branky a podruhý ještě víc vlevo skoro u kozy. Je to záhada. Ale ryclý to máš hezky :-)) Upřímnou soustrast. Reply
|
master debl, Martin, 9/4/2006 9:28:45 PMJel sem to s brachou na deblovce brankou u levy tycky a ouplne v poho, akorat sem byl mokrej a vyjukanej :) Reply
|
Re: štěstí, Zuzka, 9/4/2006 8:46:55 PMJela sem to stejně jako ty, kupodivu mi to taky vyšlo...uuuuufff:-) Reply
|
Hlava otevřená, jirka, 9/4/2006 4:40:55 PMAni nechci pomyslet, že by do toho pad někdo po hubě... Reply
|
štěstí, Klasik, 9/4/2006 1:52:15 PM... já jsem ho jel 2x středem branky s mírným rozjezdem kolmo na hranu a ani jednou jsem o nic nebrnknul. Druhá jízda byla až po ČPV, takže vyvalení nebo změna to nebude. Spíš tam čekal skrytej nějakej "otvírák". Klasik Reply
|
|
doplnění, PetrZ., 9/4/2006 9:19:57 AMTak to jsem nečekal, že z toho bude článek - posílal jsem to pár lidem jen jako echo, že se budu muset podívat po nové lodi, když už to tak dopadlo. A pro doplnění - ten jez jsme jezdili tak, jak určovala naváděcí branka, takže žádné skopičiny a průjezd někde jinde. Reply
|