Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-MS-v-raftingu-a-Certaky.aspx?ID_clanku=354 edit=2

MS v raftingu a Čerťáky

Diskuse nad článkem
Re: Parkoviště, Tomáš Hamouz, 9/17/2003 1:43:23 PM
Stando, rozhodně dík za uspořádání takovéhle akce, ale přijde mi že si některé připomínky bereš moc osobně.
Nebudeš mi asi věřit, ale já se za celou dobu co jsem tam byl do Lipna vůbec nedostal, protože k tomu nebyl důvod. Určitě bych svoji poznámku o parkování nepsal, kdybych kdekoliv při průjezdu narazil na ceduli "Parkoviště pro diváky v obci Lipno, doprava k trati zajištěna". Přijde mi že by odvedla víc práce než zástupy informovaných pořadatelů. (Abych se zeptal, zbytečně v ten okamžik zablokuji dopravu.) Mám také nějaké zkušenosti s organizováním akcí pro hromadu lidí a za ideální považujeme stav, kdy se nikdo na nic neptá, protože si všechno přečetl na informační vývěsce.
Proto považuj moji malou výtku vůči parkování spíše za nedorozumnění, rozhodně převažují kladné pocity a vzpomínky.

Reply

Reakce na výtky k organizaci, Standa Hájek, 9/16/2003 2:46:34 PM
1.Změna časů v neděli. Omlouvám se, ale závody byly organizovány především pro závodníky a jejich potřeby.Vzhledem k nedostatku vody a dalších problémů
odsouhlasil kapitánský meeting v sobotu večer změnu. Už jsme nestihli nic zařídit. Díky všem divákům bylo ohromující prostředí. Všichni diváci, kteří opustili turistickou stezku a lemovali břeh na čertových schodech porušili zákon 114 Sb odst. 29 písmeno D. Dost jsme si toho vyslechli po celých 5 dnů od inspekce životního prostředí a cvičili nás jako opice. Natahali jsme 8 000 m pásků se zákazem vstupu a ze stavby jsem navozil na Lipno přes tunu
roxorů.
2. České dráhy: už jsi někdy slyšel, že by dráhy zrušily kvůli vodákům jízdní řád, poslaly 2 vlaky na jednokolejnou trať, kde se mohou míjet pouze v Loučovicích ??
Už jsi někdy zažil, aby Ti pořadatel slalomových závodů zařídil možnost bez
problémů jezdit na vodě 5 km pod místem konání závodů ? Na normální závody raftů mi stačí 15 lidí. Jenom kvůli vám, kamarádům vodákům jsme museli denně dávat 20 lidí k policii, 10 na trať atp. až nás bylo 90, kteří si vzali dovolenou, abys Ty mohl jezdit a kritizovat. Víš, že všichni, kdož jezdíme
každý rok na čerťáky vlastně porušujeme zákon o ochraně přírody a letos poprvé v historii dostali vodáci výjimku ze zákona? Jako dlouho jezdíš na čerťáky, abys mohl porovnat plusy a mínusy rok, tři, deset let, dvacet let?
Zkus hledat klady pro všechny, kteří dostali možnost zajezdit si tam, kam poslední léta nemohli ( slalomová trať ) a na vodě, která tu ještě netekla. (tedy řízeně a plánovaně)
Tak zase někdy!

Reply

Re: Parkoviště, Standa Hájek, 9/16/2003 1:52:15 PM
Ahoj

Centrální parkoviště bylo v Lipně a odtud pendloval bus nebo trantzit po všechny dny.Stačilo se jen zeptat kohokoliv z pořadatelů.
Diváků přišlo neuvěřitelně mnoho.Nechápu, kde bereš informace , že jich pořadatelé očekávali mnohem víc.
Také se dalo parkovat na silnici od hráze na pravém břehu lipenské přehrady.
Všechna opatření byla směrována na udržení průjezdnosti komunikací a umožnění sjíždění řeky všem rozumným zájemcům.
České dráhy přepravily za 3 dny přes 4000 lidí nad rámec běžné přepravy, 176 kol a skoro dvěstě lodí a raftů.

Reply

Re: Doprava, Abu, 9/9/2003 8:40:56 AM
Ja byl s organizaci a dopravou celkem spokojen, urcite to byla vetsi pohoda nez minule roky. Navic jsme meli to stesti, ze nam vlak jel vzdy do 15ti minut, takze jediny drobny nedostatek, jak uz psal Joe, absence stanku na zastavce pod Certakama. No a pak vecer to padlovani pres prehradu dolu do kempu. Ale to jsou fakt malickosti :-)

Ahoj

Reply

Doprava, Fil, 9/8/2003 1:18:17 PM
Rad bych zareagoval na par poznamek k doprave. Je jasne, ze vsude se najdou nejake chybicky, ale je potreba mit na zreteli okolnosti, ktere poradatele museli respektovat. A to jsou velmi omezene moznosti co se tyce zajisteni prujezdnosti jedine uzke silnice a nulove moznosti parkovani. Kdyz si vezmete situaci, ktera se kazdorocne opakuje - beznadejne zacpana silnice a dopravni chaos, tak si myslim, ze se to sfouklo jeste celkem v pohode. Uspokojit zajmy vsech ale opravdu nejde. Parkoviste pro divaky - ale kam ho dat? Jine misto jednoduse nebylo.
CD - zachovaly se neuveritelne pruzne, vysly poradatelum maximalne vstric. Kdyby se tento socialisticky moloch takhle choval porad, tak to na draze dneska vypada jinak... Je bez debat, ze osobni doprava vlastnim autem je pohodlnejsi, ale jak jsem napsal v uvodu - na uzkou silnici se vsichni proste nevejdou.
Na rozdil od jinych let bylo letos na prvnim miste zajisteni hladkeho prubehu MS, presto si myslim, ze poradatele vysli maximalne vstric vsem vodakum, co na Certaky prijeli.

Reply

Parkoviště, Tomáš Hamouz, 9/5/2003 2:25:08 PM
Velice se mi líbilo omezení parkování pod slalomkou na 15 minut na shození lodí a převlečení, to bylo super, poprvé tam nešlo o život a promáčklé blatníky.
Na druhou stranu jsem nikde nenašel rozumné parkoviště pro diváky. Možná proto jich nepřišlo tolik kolik organizátoři očekávali. V současné době očekávat že divák zaparkuje v Loučovicích na hřišti a půjde skoro 1km po silnici nahoru na trať mi přijde trochu naivní.

Reply

Re: Dráhy, Joe, 9/5/2003 12:04:53 PM
Mě jízda z Čertovy stěny pod hráz 10Kč+30Kč za kajak nepřišlo moc. A to jsem jinak zastánce používání automobilu. Prostě popojíždět, přeparkovávat tam auto, pak se pro něj vracet se vyloženě nevyplatilo. Akorát mi na zastávce Čertova stěna chyběl stánek s občerstvením;-)

Reply

Re: V Nedelu organizacia zlyha, Tamara, 9/4/2003 8:41:23 PM
Souhlas ! Čekali jsem v dešti a celkem chladu jako trubky na druhé kolo podle programu. Pak během několika minut ( o půl hodiny dřív) projelo pár raftů a konec .
Nebyl by snad snad takový problém nějak sdělit divákům roztroušeným po trase, že můžou jít domů, třeba by sjel raft s prporkem KONEC ZÁVODU. To je takový postřeh jinak naprostého laika. Taky s parkováním aut ( s informacemi o možnostech ) to mohlo být lepší. Program MS by mohl být ve srozumitelné češtině pro blbý, ne všichni jsou vodáci anglofilé. Jinak ale OK, stálo to za to.

Reply

Re: Re - Dráhy, Honza, 9/4/2003 7:55:35 PM
Běžná cena jízdného do 6km je 7kč + cena za spoluzavazadlo 20kč, takže 30kč za loď/jizda + 40kč člověk/den (vlakem jsem nejezdil, takže nevím jestli to tak nakonec bylo)=>pokud bych si to chtěl sjet 2x, zaplatím 100kč, takže to už máme rozdíl zhruba 46kč
Takže od ČD to zas tak moc výhodný nebylo. Ještě k tomu jezdil vlak jenom jednou za hodinu a pokud někomu ujel, tak musel čekat další hodinu...
Prostě autem to bylo levnější, rychlejší, jednodušší, ...

Českým drahám velké !

Reply

Re - Dráhy, Prďoch, 9/4/2003 12:28:53 PM
Bohužel jsem se nedostal na tuhle povedenou a dobře organizovanou akci, o níž se dovídám téměř samé pozitiva. Na co reaguji je, že někomu se zdá 30,-Kč za vlak hodně ?!?
Dráhy nemám moc v lásce a považuji je za neskutečný monstrum ve státě, ale pokud se něco takového povede, nemyslím si že by tato cena byla nějak vysoká. Pokud by to organizovala nějaká jiná komerční organizace, to by byla potom asi úplně jiná cena.

Ahoj Prďoch

Reply

televize, Jirka Hodic, 9/4/2003 12:32:35 AM
Klobouk dolů před pořadateli i našimi reprezentanty. Rád jsem v pondělí shlédl velice pěkně a rychle vyrobený sestřih uvedený Českou televizí. Jinak se ovšem odpovědní pracovníci veřejnoprávní televize "předvedli". Z takovéto, myslím, významné akce, uvést pouze tento záznam je ignorantství nejhrubšího zrna. Slalom nebo sprint je velice atraktivní a přímý přenos by médiu, které si platíme, slušel. Ještě hůř se ČT zachovala k nedávnému šampionátu slalomářů v SRN. Ovšem my "máme" tolik mistrů světa a Evropy, že si to můžeme dovolit. Už slyším, že jsou to malé sporty, ale velikost určuje především pozornost médií. A podívejte se na naše řeky od jara do podzimu - co Čech to vodák. Je mi z toho smutno.

Reply

Dráhy, Láďa, 9/3/2003 3:07:30 PM
Musím ríct že pod Lipnem to bylo organizováno pěkně až na jednu vyjímku a tou byla kyvadlová doprava vlakem. Myslím si že 30kč za jednu cestu ze zastávky v Loučovicích až pod hráz (cca 3km) je jaksi hodně. A ještě by mě zajímalo kam se poděli ty celodenní jízdenky. Radši jsem se na to vysral a nosil lod proti proudu, ne že bych mě to fimančně zničilo ale tady jde o to nenechat si všechno líbit. Dráhám třikrát fuj, fuj, fuj.

Ahoj Láďa

Reply

V Nedelu organizacia zlyhala, Juro, 9/2/2003 2:22:46 PM
Toto som nasiel v progra MS
"  
13,00 Start of downriver race (35 m3/sec)
                     - 2. group, 5 rafts, interval 3 minutes"
Ale na moje prekvapenie som v dazdi marne cakal od 12:30 do 14:30 na 2 skupinu.
Taketo hrube nedodrzanie programu pretekov som na MS necakal.
Moze mi niekto povedat podla akeho programu sa v Nedelu vlastne islo leba ja ale ani spusta okolo stojacich divakov sme nerozumeli postupu organizatorov ktori vobec nedodrzali oficialny program.



Reply

Re: MS Čerťáky, Michal, 9/1/2003 2:11:49 PM
Ahooj Všem!
Na Lipně jsem byl již od pondělka, takže sem shlédnul i trénink na schodech, když šlo asi 20 m3 a to byla pěkná podívaná. V neděli jsem kouknul na Škvíru, kde , dle mého názoru, také mírňoučce klesla obtížnost. U okna silnější proud, především ženské posádky, pěkně táhnul na strom zcela vlevo v řečišti a tak pěkně musely hrabat.
Při treninku opravdu bylo pěkné sledovat jak po projetí Škvíry atd. se jednotliví členové posádek otáčeli, aby zjistlili co to právě sjeli. (I když pedpokládám, že měli důkladnou teoretickou video přípravu) A tudíž věděli do čeho jdou že :)
Jinak souhlasím, že organizace byla opravdu dobrá, jezdili jsme všelijak a bez zbytečných zácp to bylo příjemné.

Ahooj Michal

Reply

MS Čerťáky, Tomas, 9/1/2003 12:13:43 PM
Ahoj. Bohuzel jsem se na misto dostal az v nedeli kolem poledne, tak by mne zajimalo, jestli se opravdu bidlovala i ta stredni vyrovnavaci nadrz.
Schody opravdu vypadaly pri vetsi vode snazsi, dalo se jet kdekoli. Videl jsem tam jak nektere cluny jely dokonce bokem a dost vlevo. Pokud se jelo uz od hraze tak to chapu, urcite uz toho meli dost.
Tomas

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.