Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Na-Doubrave-Martin-ukazal-kdo-je-panem.aspx?ID_clanku=1226 edit=2

Na Doubravě Martin ukázal, kdo je pánem

Diskuse nad článkem
Re: XX.Odemykání Doubravy, Ešus, 4/7/2011 9:06:19 AM
A čím je odradím ?
Jezdí se tam dva dny. proč by to nemohlo být tak, že jeden den tam branky budou a druhý den nikoliv, a nebo třeba obráceně? Navíc s tím, že nikoho by branky nikdo jezdit nenutil?
V tomhle s Tebou Vojto moc nesouhlasím, zejména proto, že jsme kdysi právě tu VTJZ pořádali. První den se lidi vyblbli na brankách a druhý den mohli jezdit volně až do zavření vody. Pořád nechápu, v čem je problém, když se tam teče voda dva dny. Prostě si myslím, že by takhle byli uspokojeni všichni.
Klidně na Halounský potok ty branky pověš, u Paviána máme jak dobré pivo (doma mám ještě lepší kácovskou nefiltrovanou dvanáctku) a výborný nakládaný romadůr.
A jinak Těch blnoucích lidí ve vracákách jsme tam naopak viděl docela dost, v podstatě skoro každého, kdo nejel zrovna na vznášedlech, tem to opravdu nevysvětlíš, a ti na lodích a kajacích to většinou nepotřebují.
Ešus

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Vladimír, 4/6/2011 11:34:43 PM
Náhodou, mně se ten nápad dát vlevo od Martina bránu líbí. Akorát bych ji dal trošku dál nad břeh, tak do půlky svahu (já vím, pravá strana by byla lepší, ale tam bude stát ta tribuna). Už vidím, jak blbnutíchvivý vodák před Martinem vysedá, táhne loď do svahu (těžkou plastovou, ne naše vylehčené laminátky), protahuje bránu, a v lavině loňského listí klouže dolů, aby pod Martinem opět nasednul na vodu. Smajlík Komu se to nelíbí? Tahání lodí po břehu je dnes součástí závodů nejželeznějších mužů!! Konečně, proč ty branky nepostavit úplně mimo proud, aplikovat pravidla orienťáku, k Martinovi by mohli přijít kolem zadní strany tribuny... To by určitě k žádné kolizi se splouvači nedošlo. A kdyby, tak by vyčerpaného "brankáře" dvě třetiny splouvačů zvládly silou svého dechu...
Ale fajn, přátelé. Myslím, že si rozumíme. Dejme tam branky, ale jak říkal Vojta, tam, kde valné většině splouvačů, kteří možná otevírají svá dvířka k bohatýrské vodácké budoucnosti, nevadí. A Martina nechme fríí. Je to symbol, příběh, výzva. Nepopisujme ji pravidly projetí. Smajlík

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Vojta, 4/6/2011 3:44:32 PM
Ešusi ty si nedáš pokoj, asi někdy přijedu do Haloun a navěsím ti branky na zahrádku. To je jako by na silnici byly pořád zpomalovací prahy....
Když už - tak ne u Martina ani v jiných obtížnějších partijích, jinak dost lidí asi odradíš. Co třeba hned v Pařížově na začátku jak je tam vpravo pár vracáků, tam by to nemuselo tak vadit a vnitřkem oblouku se to dá vyjet, i když to právě spousta lidí neumí. A měl bys všem lidem na začátku vysvětlit proč to tam je a co se s tím dělá. Jinak to bude jak reklama na levnou půjčku. A když budeš vysvětlovat jak se to dělá, tak to spousta lidí nepochopí, protože to nikdy nedělala (to co po nich chceš jak mají jet a pádlovat) - prostě je to nikdo neučil a v mnoha případech ani nevědí, že by se to dalo učit. To se to pak mine účinkem. To proč to tam chceš. Anebo to holt bude pro pár jedinců.... kteří to možná ani tak zas nepotřebujou. A ti invazní člunky se asi taky chtěj svézt.
No a spíš pár povod něžně přesazených a max. 1-2 protivody. Pořadatel by tam měl pak postavit někoho, kdo na to bude dohlížet, aby až se strhne první brána nešlo lanko nebo drát do vody a někdo na něm nezůstal.
Prostě vidím víc proti než pro. Franto, Chrudimku zatím nechte bez branek, jó.... dík.
Vojta

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Tvarůžek, 4/6/2011 12:36:24 PM
Tak s tímhle Ešusovým postojem lze souhlasit - pokud bude nějaký "nudný" úsek zpestřen brankami anebo bude možné se brankovišti vyhnout volným splutím - tak proč ne....Dokonce bych to i uvítal Smajlík .
Je pravda, že jsem té řekou nekontrolovatelně valící se hmoty viděl na Doubravě poněkud moc. Nerad bych, aby to dopadlo jako na Moravici po odvysílání TV seriálu "Proč bychom se netopili"....Narazit na normálního vodáka bylo téměř nemožné Smajlík

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Václav, 4/6/2011 11:35:40 AM
Jó, výzva to je. Letos byla nějaká branka v závěru těsně před skautskou klubovnou. V záchvatu hravosti jsem se okamžitě rozhodl, že jí proplujeme, čímž jsem zapříčinil rychlý náraz jedné tyče do hlavičky ctěné paní Colombové, která seděla nepřipravená na přídi. No, hravost se mi nevyplatila... Ale aspoň milostivá pochopila, proč je dobré mít na hlavě helmu Smajlík Smajlík (Nicméně ze stejného důvodu nemám ty zavěšené klacky rád ani na kanále ani na vodě. Kdo jim má furt uhýbat ...)

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Ešus, 4/6/2011 9:07:48 AM
Ahoj všem. Branky jsem myslel jako zpestření pro zablbnutí si. Celou dobu , co jezdím (ani na Hameráku to ale nezvládáme) jsem chtěl, aby po VTJZ či ČPV byla možnost si kvůli sobě zajezdit si volně v brankách jen tak, prostě jako výzvu. Tím se nebrání nikomu ve volném splutí, jen by tam třeba pod Martinem nalevo visela branka jako výzva. I co si pamatuji, tak když jsme mívali Doubravu, tak v sobotu byla VTJZ a v neděli volné splutí. A tohle považuji za nejrozumnější kompromis, co se dá na řekách udělat mezi lidmi, co si chtějí jak zajezdit v brankách, tak volně plout.
V případě, že by se pořadatelé rozhodli udělat tam v sobotu branky a v neděli volné splutí, tak v tom nevidím žádný problém.
Naopak občas mám hrůzu z toho, že se podobné akce stávají občas frontálním útokem valící se hmoty řekou na všechny, co jezdí jinak, která válcuje a drtí vše před sebou a mezi sebou. Takže spíš občas oceňuji to, že při VTJZ či ČPV to bývá trošku rozprostřeno v čase, a že lidi, co jedou mimo své pořadí, tak většinou dokážou respektovat toho dalšího.
S tím drcením mám z letošní Doubravy své zkušenosti. Přede mnou dva obrrafty šprajclé přes vodu, do kterých mě nekompromisně narvaly volně rotující Pálavy za mnou. Narolován pod raftem, s Pálavou na zádech jsem čekal, až tu posádku napadne kromě vejskání s tím něco udělat.
No, přežil jsem to nakonec v pohodě, ale zrovna tohle je okamžik, který bych na našich řekách moc zažívat nechtěl.
A ty branky? Já je považuji za zpestření jízdy, za výzvu pro mně, jestli je dokážu anebo nedokážu dát. A to mně, a zaplať pánbu dost dalších lidí baví, zrovna tak jako baví někoho jiného jen tiše plout dolů. A kvůli tomu snad nemusíme jezdit jen na kanálech. Koneckonců celé VTJZ kdysi vznikly nikoliv kvůli tomu , že by kdokoliv chtěl suplovat slalom, ale proto, že si chtěli lidi dokázat, co umí, chtěli si zajezdit zrovna tak, jako se dneska chodí do tělocvičny na fotbálek, nebo na volejbal, prostě si jen tak pro radost zahrát, bez toho, aby na to člověk trénoval.
Takže i proto mám rád branky na řece.
Ešus

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Vladimír, 4/6/2011 12:08:02 AM
Howgh. Akce je to nádherná a pořadatelé to až dosud dělají moc dobře, rozhodně tak dobře, že Doubravce dávám přednost před Ostravicí, která teče ve stejném termínu. Abychom si rozuměli: branky mám moc rád. Ale dejme je tam, kde se minimalizuje možnost kolize "splouvačů" se "slalomáři". Nejkrásnější úsek kolem Martina by všichni měli mít právo vychutnat stejně, bez toho, aby rafty a vzducholodě překážely "slalomářům", a lodě "blbnoucí" v brankách problematizovaly průjezd těm, kteří taktak zvládnou holé projetí. Když jsem svého času stavěl trať na Oslavce (pamětníci prominou), snažil jsem se narvat branky do laškovných míst mezi Vlasákem a esíčkem k Pěti prstům s tím, že nádherné peřeje v této točce a za ní má vodák splouvat, svobodně si volíc trasu mezi zalitými balvany, aby chorál, složený z hukotu peřejí, výdechů namáhaných prsou, a z nadšeného vodákova řičení, stoupal velebně k nebesům, posvěcujícím tuto scenérii jasem příslibůplného slunce Smajlík .

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Václav, 4/5/2011 11:12:23 PM
Ešusi, když jste tam dělávali VJTZ (snad jsem to napsal správně), chodil jsem jako malej kluk čumět "na lodičky", byla to taková místní atrakce. Matně si pamatuju, že se tam neobjevovaly žádné rafty, protože neexistovaly, ale taky že těch plavidel bylo poněkud méně. Poněkud o dost méně. Schválně ať Bobr napíše, kolik se tam letos sešlo vodáků. Je z toho masovka jako vyšitá. Zaplaťpánbuch, že stále ještě dost pohodová bez masakrálních scén známých třeba z Vavřince. Brankama v peřejích si koleduješ o konfliktní scény naznačené v příspěvcích kolegů. A diferencovat sobotní a nedělní splouvání na brankové a ne-brankové, no nevím. Nicméně - nechť pořadatelé rozhodnou, je to jejich svaté právo. Však se tam nechá jet i jindy, když se rok vydaří. A to je řeka ouplně prázdná. Smajlík Smajlík

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Tvarůžek, 4/5/2011 9:33:33 PM
Souhlasím s Vladimírem. Peřeje u Martina jsou právě kouzelné tím, že jsou přírodní, člověkem "nevylepšené", ani jinak nezpestřené. Kdo potřebuje branky, ať si zajede tam, kde jsou tratě s brankami ke slalomu připraveny a takto avizovány. Pokud se mluví o volném splutí, tak nechť je to VOLNÉ splutí. Představte si, že byste lyžařům ve volném terénu nastavěli slalomové tyče a přikazovali jim, kudy mají sjíždět Smajlík ... Proto jsou vyhrazené tratě, kde si slalomáři mohou užívat. Stejně jako my ostatní si chceme užít přírody tak, jak byla stvořena. To bychom za chvíli kvůli pohodlnějšímu splouvání mohli začít odstraňovat z řeky ty "nebezpečné" kameny. Dost na tom, že nám postavili do řeky překážky zvané jezy.... Smajlík

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Franta Bobr, 4/5/2011 8:02:17 PM
Ahoj Pavle,beru Tě za slovo,nějaké brány máme,pak by jsme to upekli.Určitě máš plány brankoviště z let 1970-1975. Vojto ,jen tak pro srandu.Franta.
Smajlík

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Vladimír, 4/5/2011 3:59:45 PM
Vždycky, když je k mání pěkná voda s brankami a já se do nich nedostanu jen proto, že nějaký kyblíkář je blokuje potřebou si v bráně opakovaně "zablbnout" (a já nemám povahu na to, abych ho se svou klasickou laminátkou převálcoval), mám takový pocit, že jsem o něco ošizený. Zkušenost z tohoto pocitu je někdy tak intenzivní, že ty brány (ČPV), ač bych v srdci rád, vůbec nejezdím. Takže: Buďto udělejte soutěž s pravidly o pohybu v brankovišti, anebo branky pověste někam, kde nebudete omezovat ostatní splouvače. Přestože jsem u Martina za mlada několikrát slalom jel, myslím, že tento úsek pro vyžití většiny jeho současné klientely i diváků na břehu branky nepotřebuje. Pro toho, komu nestačí akce ČPV, úsek před loděnicí, kanál, anebo cvičná peřej kdekoliv jinde, lze na Doubravce postavit výživné brankoviště i na jiném místě, než kolem Martina, tam, kde si "blbnoucí" a "neblbnoucí" nebudou kolidovat. Ostatně, myslím, že každý, kdo k brankám párkrát čuchnul, ví, že náročný, výživný, a třeba i škodolibý slalom se dá udělat na kterémkoliv kousku řeky.

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Ešus , 4/5/2011 3:32:22 PM
S tím brankovištěm, třeba jen pro zablbnutí bez měření jsme schopni pomoct, pro začátek by stačila pro zpestření sestava tak 5 - 6ti branek.
Ale jinak, velký dík, byla supr sobota.
Ahoj ešus

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Franta Bobr, 4/5/2011 2:16:15 PM
Ahoj Pavle,
zkusím s tím prodloužením něco udělat,brankoviště mě žere už delší dobu,ale nemám moc zkušeností se stavbou,abych tam napostavil nějakou vopičá Smajlík rnu.
Jinak dík za reakci.
Franta.

Reply

Re: Ukradená kanoe Samba, Ešus, 4/5/2011 2:06:11 PM
Tak přeci jen jsem se nemýlil. Myslím si, že jsme se tam v sobotu potkali. Ve čtvrtek se stavím, měl bych být kolem půl třetí na Šternberku s povoďáky. Začíná se to hýbat, takže něco přeci jen se podaří.
ohužel o sambě nic nevím, jeli jsme domu už v sobotu. Holt jsou sfině i mezi námi. Pošlu to mezi členy našeho oddílu.
Ahoj Ešus

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Ešus, 4/5/2011 2:00:18 PM
Ale nebude, jde o to, aby si lidi mohli v brankách zablbnout, a aby na to bylo dost času. Navíc se voda pouští v neděli, takže kdo by nechtěl jet sobotní branky, tak by mohl jet v neděli. Když jsme tam dělávali v sobotu VTJZ, tak s tím žádný problém nebyl, jenom se tam nepletly ty obří invazní čluny.
Ahoj Ešus

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Vojta, 4/5/2011 1:52:22 PM
.. proboha jen to ne, to pak bude jen hůř....V.

Reply

Re: XX.Odemykání Doubravy, Ešus , 4/5/2011 1:44:06 PM
Ahoj Franto.
Samozřejmě gratuluji k pěkné akci. Jen bych trošičku, pokud to jen půjde, byl pro prodloužení sobotního pouštění. Sice díky sprintu od půl 11 jsem stihnul dole navázat a vyjet znopvu s poslední vodou , ale stihlo nás to 5. Zbytek už ne.
A navíc si tak trošinku rejpnu - co takhle jednou zkuusit pověsit pár branek třeba jako vložku na Martina, prostě vložit krátký slalom ? Třeba bys pak jednou udělal VTJZ.
Ešus

Reply

Re: Tribuna, Zdenek, 4/5/2011 8:15:37 AM
Moc pěkný. Smajlík

Reply

XX.Odemykání Doubravy, Franta Bobr, 4/4/2011 11:37:34 PM
Všem,kterým se akce líbila,dík za pochvalu. Smajlík

Reply

Re: Tribuna, Saigon, 4/4/2011 10:04:38 PM
Moje oko video potěšilo, včetně fotodokumentace od Čolka. Dík také patří určitě všem, kdo se podíleli na organizaci i tomu, kdo objednal to parádní počasí Smajlík
Tak zase příště na vodě, ahoj Smajlík

Reply

Hold, Honza R., 4/4/2011 9:03:43 PM
Vzdávám hold Ronovským za krásnou akci!!! Nebyl jsem tam už více let a posun k lepšímu tam je evidentní. Samotná řeka je stále stejně hezká a organizace splutí také. Ale koukali jsme obdivně, jak se Ronovským podařilo zaktivizovat spoustu místních - i nevodáků. Občerstvení na každém metru včetně cukráren ( to se líbilo zvláště dětem ), ale i zlatavého moku a pečených dobrůtek v Ronově! Ještě jednou díky! Honza Smajlík Smajlík

Reply

Re: jeli jsme v neděli, JaWa, 4/4/2011 8:47:49 PM
My byli též v neděli a bylo asi méně lidu, počasí suprové, jen ti dobrovolní hasiči tam již nebyli...ale nám to neva...nás Martin nedostal a to jezdíme na otevřenkách laminátkách Smajlík

Reply

Re: Tribuna, , 4/4/2011 7:36:23 PM
Něco pro potěchu oka je i zde : http://www.youtube.com/user/Bo... Smajlík Smajlík

Reply

Re: Tribuna, Vladimír, 4/4/2011 6:58:04 PM
Ano ano. Byla to povedená taškařice. Smajlík

Reply

Re: Tribuna, žralok, 4/4/2011 6:51:43 PM
mé fotky už jsou vystavené http://www.zralok.estranky.cz/...

Reply

Ukradená kanoe Samba, Anička, 4/4/2011 6:20:21 PM
Ahoj, v neděli 3.4.2011 byla ukradena jedna oranžová kanoe Samba ve Žlebech na Doubravě. Stalo se tak v podvečerních hodinách (mezi 7. a 9. hod večer). Kanoe byla včetně vesty, dvou pádel a dvou barelů a má na sobě nesmazatelné označení Půjčovna lodí Samba. Pokud jste tedy někdo v neděli na Doubravě viděl podezřelá individua se oranžovou Sambou na střeše, dejte nám prosím vědět.
Smajlík

Reply

Re: Jak stárnu,, Václav, 4/4/2011 4:36:55 PM
No, na tom prvním kurzu jich bylo povícero (viz mé literární zhodnocení) Smajlík Ale vloni už to bylo prokazatelně lepší (taky nebylo o čem psát). Tý jo, docela jsi mě těma fotkama namlsal, doufám, že si tam letos zase zablbnu. Udělám ti zase trochu reklamy: "Lidi, hlaste se na kurz "Jízda na divoké vodě"!Potom budete Doubravu splouvat s prstem v nosánku!" Smajlík

Reply

Re: Jak stárnu,, Kmochacek, 4/4/2011 4:35:52 PM
dokud vodák třímá pádlo pevně v ruce, nemůže být o tíživé situaci ani řeč!
Jedině, až je mu odebráno proti jeho vůli (proudem, tonutím,manželkou,...), jde to s ním ke dnu

Reply

Re: Tribuna, Tvarůžek, 4/4/2011 4:03:36 PM
Já myslím, že převážná většina těch, kteří sledovali z břehu dění u Martina , byli vodáci a "vodáci" Pro ty, co se chtějí něco naučit a zároveň poučit z chyb druhých, je to veliká škola v přímém přenosu s možností vzájemné výměny názorů...Osud ostatních "vodáků" byl celkem snadno odhadnutelný na první pohled - bez neoprénu, bez helmy, třeba i v plavkách...Ti ani moc na břehu nepostávali, ti měli jasno hned... Ostatních čumilů, pěších či cyklistů bylo pomálu.

Pověstnou třešničkou pak byl "sjezd" peřejí pro mnohé kanoisty a raftaře v neděli po 14,45 - to se za nimi jen prášilo.... Smajlík

Reply

Re: Jak stárnu,, Petr P., 4/4/2011 4:02:40 PM
A to jsi myslel jako které tíživé situace?
Na břehu
http://vsz.rajce.idnes.cz/tatu...
nebo na vodě?
http://vsz.rajce.idnes.cz/tatu...

Já jen, abych se zorientoval. Smajlík

Reply

Re: Jak stárnu,, , 4/4/2011 3:54:16 PM
To víš, páteční večer byl mladý, já rozjásaný pobytem v přírodě a 13ka Šerák plus kapka toho burbonu umí z člověka udělat i opici. Naštěstí to na vodě nemělo vliv,tam jsem blbnul z podstaty svého neumětelství (4x Martin a jednou z toho koupačka - ten třetí průjezd). A nebojte já si Čolka ohlídám a nějak mu to vrátím - fotodokumentačně Smajlík

Reply

Re: Jak stárnu,, Václav, 4/4/2011 3:02:52 PM
Každopádně je vidět, že ty a Petr P. patříte k tomu druhu nebezpečnejch paparazzi kamarádů, co rádi fotěj, když má člověk zrovna těžkou chvilku Smajlík Smajlík

Reply

Re: Jak stárnu,, Čolek, 4/4/2011 2:57:40 PM
Re:/ Bootsman.........to víš,únava je únava.... Smajlík ,ale to asi ten Ronovskej čerstvej vzduch. Smajlík

Reply

Jak stárnu,, Václav, 4/4/2011 2:43:35 PM
říkám si, že je ta moje milovaná Doubrava čím dál méně obtížná. Že ani ten pověstný šutr už není to, co bejval. Pětiletého potomka a manželku jsem před ním sice s respektem vysadil, ale zpětně jsem si říkal, že bychom to v poklidu zvládli všichni. Ale jak tak koukám na ty fotky, asi se mi spíše mění úhel pohledu, než samotná řeka. Je dobře, že má pořád ještě schopnost vytrestat ty, kteří si o to koledují. Protože to je takový bezpečný výprask. Nicméně natolik citelný, že si to člověk zapamatuje. Ideální možnost, jak získat trochu pokory, respektu a zkušeností. Taky jsem se tady učil.
Co se týče množství lidstva - oproti Vavřinci mi to tady přišlo únosné, holt je Doubrava trochu širší. Zajímalo by mě, kolik bylo platících splouvačů, protože takový dav jsem tu snad ještě neviděl.
Čolku - nepotáhl Bootsman taky trochu toho opojného kouření? Na těch nočních fotkách vypadá nějak zemdleně Smajlík



Reply

Zachrana na Ostravici, Katie, 4/4/2011 12:28:42 PM
Ahoj, ja byla na Ostravici. O svych vykonech zatim pomlcim, ale take jsme zachranovali raft, spis raftaky. Nas duchapritomny kamarad Zdenek z Campanuly vyrazne pomohl podchlazenym a vystreslym z prostredka rozboreneho jezu. Myslim, ze to bude stat taky za clanek! Zmatek, stres, nevybavenost a neschopnost posadky budou jen uvodem k celemu deni. Za to bych opravdu ocenenim podtrhla vybavenost, duchapritomnost a zachranou schopnost Zdenka.

Reply

Sobota i neděle....., Čolek, 4/4/2011 12:23:54 PM
Byli jsme po oba dva dny,sobota byla masopresová,ale neděle byla parádní. Dokonce jsem viděl pádlera i z daleké Jamajky (včetně jointu)..... Smajlík
http://001colek.rajce.idnes.cz... ..... mi jen vrtá v hlavě,jak se o tom ti kluci jamajský dozvěděli?? Smajlík

Reply

parádní akce, konzula, 4/4/2011 11:40:46 AM
Jeli sme včera a včetně počasí, to byl naprosto vydařenej den... Smajlík Krásná probouzející se příroda to všechno krásně podtrhla... Smajlík Díky našemu miláčkovi, Matyldě, nás nepřekvapil ani Martin... Smajlík Naši kluci, Max a Reno, byli s plavbou taky spokojení a po příjezdu domů krásně odpadli... Smajlík Těšíme se na návštěvu spousty dalších řek a za rok na Doubravě, AHOJ... Smajlík

Reply

Tribuna, Vladimír, 4/4/2011 10:39:15 AM
Navrhuji pořadateli postavit u Martina tribunu a vybírat od diváků, to jediné tam chybí. S vybranou částkou si skautíci jistě bohulibě poradí, anebo dát hasičům na vestičky.
Jinak, že se těším na foto a video. Opravdová radost je ta škodolibá (zvlášť když se nikomu nic vážného nestane). Smajlík

Reply

jeli jsme v neděli, žralok, 4/4/2011 9:59:30 AM
a zrovna jsem se ti chystal poslat nějaké fotografické špeky z vybaveností posádek , ale když jsi tam byl s foťákem , tak sis zřejmě nasbíral materiálu dost .

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.