Stavba prívesu, vleku či krakorca, nech to nazveme už akokoľvek, máta nejednu lodenicu, klub či oddiel. Pomaly končí éra veľkých autobusových akcií a vodáci sa združujú do menších skupín a takto tiahnú za vodou. Občas postačí keď si svoje nádobíčko naviažeme na strechu vozidla, niekedy to však nestačí a treba zapriahať. Snažili sme sa pri niektorých našich reálnych cestách svetom a virtuálnych internetom a možno pre inšpiráciu iným odkukať a odpozorovať, na čom sa vozia lode v cudzine, aké sú trendy a konštrukcie.
Tu je pár ukážok.
Reklama
Vlek |
Vlek na 10 kanoi
|
Vlek |
Vlek na 8 kanoi
|
Pár ukážok zo zámoria
Vlek
Vlek
Vlek
Vlek
Vlek
Vlek
Vlek
...pre autobusových maniakov na 16 – 20 lodí
Vlek pro 16 - 20 lodi
|
Jano Gazda
Poznámka redakce:
Ještě malý dovětek. Pokud hledáte českého výrobce vodáckých vleků, tak ho asi nenajdete. Většinou je to vše domácí výroba, respektive rozšíření koupeného vleku o krakorec či jinou konstrukci. U nás vyrábí vleky napr. Trojan nebo Sacher. Sacher již má nějaké zkušenosti s výrobou vodáckých vleků, firma Trojan staví vleky pro jachty a větší lodě, takže lze použít pro konstrukci nějaký jejich stávající výrobek. Cenově počítejte minimálně s 30 - 40 000 Kč, pokud použijete nový vlek. Toho pak lze upravovit na 6 - 8 kánoí. Pokud máte nějaké vlastní plány, dle kterých jste stavěli vlek, budeme vděčni za jeho zaslání.