Diskuse nad článkem |
Re: Alternativa ke kajaku Seaw, Střelec, 8/31/2019 7:37:26 PMMrkni se na padler.cz , Snížák tam recenzoval Zray Drift a Aquamarina Tomahawk a dneska jsem tam narazil na všeobecně propagační článek s odkazama na Snížákovo recenze. Jak Drift tak Tomahawk mají vyšší a tlustší boky, tudíž by byly na zvlněnou vodu lepší (na transport ale větší hrouda). letos jsem opakovaně proháněl svůj Flair po Lipně na lehko i na těžko a za větších vln jsem musel občas vylejvat. Málo vody pro pumpu, ale tak akorát nepříjemné množství pod zadek. Celkem slušně se pro ruční přepravu osvědčily skládací rudlíky z Hornbachu - menší typ s nosností do 90 kg sice nemá sklápěcí kolečka (při nákupu je dobré přibrat i nějaké podložky a při montáži je vypodložit, neb mají "od přírody" vakl) a jeho terénní vlastnosti nejsou optimální, ale po zpevněném povrchu jede dobře a jeho největší výhodou proti většímu typu je, že je užší než dno lodě a tudíž se dá naložit dovnitř pod bágl a není nutno ho kurtovat zvenčí na palubu. Cena rudlíku je kolem 700,-, což se při celkové ceně lodě víceméně ztratí. Reply
|
Alternativa ke kajaku Seawave?, Ramona, 8/31/2019 7:47:24 AMDobrý den/ahoj, máme dva kluky 6 a 8 let, už obstojně vydrží oba pár hodin pádlovat. Rádi bychom koupili dva kajaky. Prosím má někdo zkušenost, jaká by byla rozumná alternativa ke kajaku Seawave od Gumotexu? Budeme jezdit v létě měsíc po moři nebo jezerech a klidnějších českých řekách. Obsazení lodí tedy 1 dospělý + 1 dítě. Rozměrově i cenově se nám zdají pěkné kajaky Aqua Marina - Betta HM K2 nebo Betta HM K2, nenašla jsem ale žádné recenze na tyto lodi. Další alternativou je velká nabídka Sevylor, ale tam je údajně problém s kvalitou. Další alternativou je Solar od Gumotexu, ale netuším, jak by se choval na moři (byť klidnějším), jeho příď na to není příliš uzpůsobena. Moc děkuji za zkušenosti! Reply
|
smazali pro nevhodnost, Střelec, 9/23/2018 7:31:42 PMMinulej tejden jsem hodil do diskuse pod Zray na Hydru odkaz na tuhle zdrbávku. Smazali celej příspěvek "pro nevhodnost". Když jsem jim vejš v diskusi nabízel porovnávačku obou typů, tak prej to nešlo, protože Zray měli jen vypůjčenej. Jejich problém.... Reply
|
Re: čína, Střelec, 9/17/2018 6:39:40 PMZatím jsem mohl porovnat jen svůj Flair a Drift s vyndavací podlážkou. Drift má vyšší a silnější boky, deklasují ho ale pevné ploutve na relativně "gumovém" dně. Dobře natlakovaná podlážka ho sice vypne a díky tvaru lodě se nemůže hejbat, ploutvičky ale "plandají" a míru odolnosti dna v "trhu za ploutev" zatím nikdo u nás neověřil. Drift má ale dost vysoké a silné boky na to, aby se přez ně hodilo prkno jako sedačka/opěrka pro pozadí a přitom šlo v lodi zakleknout. Muselo by se ale vyřešit uchycení toho prkna. Problém Flairu je placatost a tudíž občasné nabrání vody. Vliv na výsledný objem po sbalení mají hlavně plastové lisované špice, nikoliv pevné dno. Se sušením to taky není nejhorší - dutiny mezi dnem a boky dobře odtékají a pokud je slunečno, díky černé barvě dna rychle uschnou. Optimální šíf by měl mít příď a záď tvarovanou podle mořského kajaku, mít vyšší boky a špice ne z plastu, ale jen chráněné z vnějšku odpovídajícími plastovými profily, které by mohly být v případě poškození vyměnitelné. Uvidíme, kam půjde vývoj. Reply
|
|
Re: čína, hanizek, 9/17/2018 5:40:39 PMZatím je to pořád v rovině teoretických úvah. Je ještě hodně věcí, které nemám domyšlené. Navíc je těch lodí mezi lidmi málo, zkušenosti z provozu nejsou velké. Rád bych tu loď používal jako OC a chtěl bych v ní klečet. A tady je první zádrhel, jsou totiž možné dvě varianty provedení dna: 1. Dno je vlepené do lodi - jako u lodi v článku V takovém případě je loď hůře skladná a je prakticky nemožné ji vysušit. Téměř vždy se tam prý dostane nějaká voda. Já musím mít suchou a skladnou loď, jezdím vlakem. 2. Dno lze do lodi vložit jako matraci V tomhle provedení je to celé skladnější a lze ji vysušit. Mám ale obavy, že to volné uložení podlahy + klečení by mohlo dělat problémy. Navíc tím prý utrpí tuhost lodě. O tomhle typu je informací ještě méně. Takže se nemůžu rozhodnout, jaké provedení dna vybrat. Volba rozměrů lodi samotné je hlavolam. Další otázkou je i případná oprava (viz. článek). Ještě ani zdaleka nejsem rozhodnut, jestli to risknout a jít do toho. Reply
|
Re: čína, Lasička, 9/17/2018 10:33:14 AMAhoj, kdyby se ti takova zakazkova vyroba jednoho kusu podarila zrealizovat, tak potom napiš, nejlepe rovnou cely clanek. Reply
|
čína, hanizek, 9/10/2018 1:34:54 PMAhoj Tyto kajaky se vyrábí ve firmě Weihai Hi Wobang Yacht Co., Ltd. Odsud je pak nakupují firmy jako seaeagle apod. a prodávají pod svými názvy. Jsou ochotní udělat i zakázkovou loď v počtu jednoho kusu! Pak se platí třetina ceny předem jako záloha a zbytek po dokončení (pošlou foto hotového výrobku). Dost nad tím v poslední době uvažuju, tak jsem se tam informoval. S angličtinou mají trochu problém, ale domluvit se nakonec dalo. Reply
|
|