Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Nejakcnejsi-vodacky-vikend-se-blizi.aspx?ID_clanku=1835 edit=2

Nejakčnější vodácký víkend se blíží

Diskuse nad článkem
Re: Střela, Ešus , 9/19/2016 4:05:29 PM
Ahoj Kiwi
sice nejsem pořadatelem Střely, ale jiné akce, takže si dovolím odpovědět.
Podmínky pro uskutečnění akce pořadateli zadává místně příslušný úřad, respektive radnice obcí, odbory životního prostředí, a protože řeka protéká CHKO, tak i ochranáři.
Pokud pořadatelé dostanou podmínku , že v době pořádání akce tam pojede maximálně XY lodí a pouze s číslem, tak je to podmínka, která pokud bude porušena, tak to znamená větší problémy pro pořadatele v příštím roce. Navíc voda byla pouštěna z důvodu nedostatku vody na přehradě pouze na dobu závodu ČPV.
Zrovna tak je problémem, když lidi s čísly se snaží projet branky a dolu jedou lidé bez čísel a taky bez ohledu na to, že tam nějaké branky jsou a mezi nimi se točí lidé s čísly.
Tam kde to jde, tam pořadatel akce umožní volné splutí mimo dobu závodu, děláme to tak také. Ale prostě tam kde to nejde, ať už z důvodu nízkého stavu vody anebo z důvodu podmínky pro pořádání akce ze strany správních orgánů, tak to prostě nejde.
Ahoj Ešus

Reply

Re: Chrudimka, Papouš, 9/19/2016 3:54:58 PM
Díky diskutujícím za nastavení zrcadla :-) Na splutí jsme měli se ženou asi 2h vokno skrz babysitting, takže jsme pádlovali, co to šlo. Takže příště zvolim jinej timing, abych teda trefil tu vodu. Každopádně - dneska je tu článek od Franty Bobra o Chrudimce a o zpoždění vlny krz vyrovnávačku tam neni ani popel... Spadlej strom prej spad až po inspekci tratě - tož OK a na eko WC teda sere pes :-)

Reply

..., HH, 9/19/2016 12:21:21 PM
Nestává se mi to často, obvykle si navzájem příliš nerozumíme, ale abych byl spravedlivý, musím napsat, že v téhle diskusi podle mého názoru nejkonstruktivněji přispěl Kavol. Snad jen s tím stromem bych byl trochu opatrnější v soudech - už se mi párkrát stalo, že jsem jel druhou-třetí jízdu a během chvilky se v korytě objevila nová překážka, nebo se naopak průjezd uvolnil či voda překážku posunula o kus dál. Jistě, Chrudimka není tak divoká a změny nebudou mít tak dramatický průběh, ale nebylo by to poprvé, kdy (možná) spadl strom do koryta těsně před akcí, kdy už s tím pořadatel nic nestihne udělat. Nevím, nebyl jsem u toho...
A k předjetí vody: Když před pár lety došlo k oné už nechvalně proslavené skrumáži na Moravici, po níž byla zničena Žimrovická slalomka, k mému překvapení v ní uvázl s partou i kamarád z Frydku-Místku, kterého považuju za zkušeného a protřelého kajakáře. Ale asi v tu chvíli taky moc neuvažoval. Po několikaletých urgencích, kdy jsem jak do dubu hučel do Franty Vyhňáka i do dalších kluků z Campanuly, konečně se v propozicích k Moravici objevilo doporučení nástupu v Podhradí až kolem 13.hod, kdy už nejen doteče voda z Kružberku, ale kdy už ani nehrozí předjetí první vlny. K tomu snad jen jedna výtka, že jim v propozicích i nadále zůstalo tvrzení, že k návratu lze využít autobus z Branky 14:23 a 16:48. Ve 14:23 není voda ještě dál než na Weisshunově jezu. Ale pokud přijede někdo z dálky, 16:48 je pro něj už pozdě, a nechá se zblbnout (přání bývá otcem myšlenky), pak se logicky bude tlačit na čelo vlny a třeba i před něj. A to je jedna z věcí, kterou pořadatel udělat může a má - uvést správně kdy kam voda doteče a jaké spojení lze stihnout, to nic nestojí a je to informace stejně důležitá jako to jaký bude průtok. Což platí stejně tak na Chrudimce jako na Moravici nebo kdekoli jinde - pokud si nechceme vykoledovat další Žimrovice.

Reply

ukradené pádlo, Eda, 9/19/2016 10:06:59 AM
Za vodáky z Pardubic kteří vytáhlii na vodu i Brundu a Strašidláka patří velký DÍK Bobrovi a skautům, byl to fajn víkend na vodě, když jsme nespěchali vodu jsme nedojeli ale i dva plaváčky jsme měli.
Jen trochu zkažené radosti bylo - na břehu v Bojanově co stálo trochu lodí si třeba někdo omylem "půjčil" kanoistické pádlo TMT černý list poznávačka - na dříku pod hlavičkou kroužek černou izolačkou.
Stále doufám že to bylo "omylem" a cestu zpátky pádlo najde. V případě úmyslu nízkého a podlého at ti brzy UPLAVE.

Reply

Re: Chrudimka, Večerníček, 9/19/2016 3:47:15 AM
Jde to i ve zkráceném řízení, strom v řece, jedu.
Děkuji všem organizátorům všeho upouštění.

Reply

Re: Chrudimka, kavol, 9/19/2016 1:43:28 AM
vidím, že už ani nemusím nic psát, páč všichni ví, co bych napsal :-)

ale coby známý grafoman si to neodpustím, když už jsem byl vyvolán ...

jo, já bych se Papouše zastal

- co se týče předjetý vody, tady je každej chytrej jak rádio, ale jak to má člověk, co je tam poprvý, poznat, že teče míň než by mělo?

"šutrovačka" nic neznamená, třeba na Svratce nad Boračí je takovej úsek, kde na vlně z elektrárny, tj. 8 kubíků, nějak nejsem schopen projet hladce, rovněž tak pod pár jezama se drhne, a na Zubr cup jsem viděl psáno i třeba jenom 6 ... kdyby tam člověk zastavil, že nějak moc drncá, a že počká na vodu, tak se jí dočká tak třeba za čtvrt roku (až se pojede ČPV, co mívá 12)

obdobně s tou vyrovnávačkou, jako super, že má něčí známej křišťálovou kouli a ví přesně, kolik to vezme a jak při tom stíhá vystát frontu na oběd, aby mu voda zase neutekla, ale to, že normální smrtelník tu křišťálovou kouli nemá, z něj ještě nedělá hlupáka - opět, bez místní znalosti bude těžko vědět, za jak dlouho se to naplní, notabene když do toho ještě vstupuje otázka, jak bude manipulováno na elektrárně

- strom již okomentoval padlo, na masovce je to vždycky problém, a když už se tvářím, že ty lidi nějak organizuju, a neodstraním ho, tak bych na něj měl aspoň upozornit, když (ve chvíli kdy) si za akci nechávám platit, a hlavně pokud navíc píšu, že je ta platba právě na to

citace z odkazu v propozicích:

Pořadatel musel k tomu, aby se voda do koryta řek mohla pustit, udělat tyto práce:
...
* projít koryto řeky a následně koryto vyčistit, odstranit napadané stromy, případně zajistit jejich vytažení s.p. Povodí Labe HK
...

[konec citace]

... takže pánové sorry, ale za hloupé nepovažuju upozornit na to, že pořadatel neučinil, k čemu se zavázal (resp. tvrdí, že musel udělat), nýbrž naopak někomu vyčítat toto upozornění a dělat hlupáka z něj, to jste se tedy předvedli, jací jsou vodáci "kamarádi"[*]

to je prostě holej fakt, že pořadatel nezvládl něco, čím se holedbal, to nijak neokecáte - jako príma, že máme všichni Frantu rádi a že mu to odpustíme, ale to neznamená, že se chyba nestala a výše uvedené není námětem pro příště (třeba také lépe označit, kudy k tomu Eko WC, když ho lidi zjevně nemohli najít ;-))

[*] p.s. považuju za alarmující, že si toho všímáš resp. komentuješ tu vendetu i ty Václave ... a jinak s tebou souhlasím

Reply

Re: Chrudimka, Václav, 9/18/2016 11:07:41 PM
Papouši, se zájmem a určitým natěšením jsem čekal na odvetné reakce, protože na tomhle webu se moc nenosí kritika pořadatelů akcí(vodáci jsou obecně daleko měkčí tvorové, než třeba Lezci.cz, výjimku tvoří tepání Kavola nebo Kuby Turka Smajlík). Obvyklým argumentem bývá, že tu práci dělají za pár šupů - byť se u vyhlášených akcí nemusí jednat o úplně zanedbatelné částky, zvláště, když na ně obdrží nějakou tu dotaci. Mým názorem je, že v okamžiku, kdy pořadatel pobere třeba jen korunu za akci, vznmiká mu také určitý smluvní závazek (jeho problém, že si svoji práci ocenil tak málo)- a ten se týká třeba odstranění stromů v řece, protože představují potencionální riziko, které se nakonec může obrátit i proti pořadateli samému. Na druhou stranu - zrovna Bobrovy akce bývají slušně zajištěné - viz všechny ty Doubravy, tzn. předpokládám,že se jenom vloudila nějaká chybička... Smajlík Navíc ještě minulý týden bylo vody v Sečské přehradě tak málo, že považuji za zázrak konání akce vůbec... Ještě hůř je na tom Pařížov a Doubrava suchá jako troud... Smajlík Smajlík

Reply

Re: Chrudimka, zlomené padlo, 9/18/2016 8:17:08 PM
Ahooj,
upřímně, strom nic moc...nejde o nás co trochu jezdí, ale o ty co jedou třeba poprvé, to pak i na blbým stromu jsou zajímavé situace. Jo na Chrudimce se voda přejde snadno,ale nic neřešitelného, zastavíš pokoukáš a můžeš frčet :-) start byl v pohodě Smajlík Smajlík

Reply

Re: Chrudimka, Phill, 9/18/2016 7:17:59 PM
ja jsem byl naopak nadšen,akce se mi moc líbila,bylo to příjemné svezení. To ,že jsi předjel vodu ,když se neumíš vyhnout vlevo stromu, když nenajdeš vysečené místo, to vše je jen tvoje hloupost Smajlík

Reply

Re: Chrudimka, Jarek, 9/18/2016 7:05:19 PM
Strom v řece = překážka - zastavím, prohlédnu, vyhodnotím a jedu, jde-li bezpečně, pokud nejde, přenesu. Nebyl to rozhodně první strom, který jsem zažil na hromadném splutí - rozhodně mě nikterak nedojal. Na vodě jsem nebyl poprvé, takže vím, že vyrovnávačky zadrží postup vody při pouštění. Napadlo to i známého, který se účastnil hromadného splutí podruhé v životě. Přijeli jsme před 11, v klidu dali oběd - klobásky výborné a bramborák prý taky super a potom v klidu jeli. Na vyrovnávačce jsme se zdrželi tak 20 minut. Vodu jsme nikde nedojeli ani nepředjeli. 30 Kč za 3 lodě - mládežníci byli osvobozeni - jsme zaplatili rádi už za peripetie, které Franta Bobr podstoupil při dohadování se s kverulantským majitelem nejmenované MVE Smajlík

Reply

Chrudimka, Papouš, 9/17/2016 5:32:49 PM
Zpět z Chrudimky, mírně zpruzen. Šutrovačka jak prase, asi jsme předjeli vodu. Možná by mohlo bejt příště v propozicích, kdy kam cca dotejká voda a že jí pohltí vyrovnávačka. Druhak - strom přes řeku má bejt co? (Viz za co se platí 30 CZK) Neškodilo by projít s křoviňákem místo, kde se skládaj na startu lodě. Ekologické WC nenalezeno...

Reply

Re: Střela, Neruda, 9/17/2016 12:01:50 AM
Co se týká názoru na půjčovny plně souhlasím s Karlem a tímto s tebou tuto debatu končím.

Reply

Re: Střela, wolejoffka, 9/16/2016 11:51:51 PM
Zcela probrán. Ani z pozice člověka, který má velmi vyhraněné názory na různá omezení ohledně "pohybu na vodě", jak zde mnozí vědí, nemohu nekomentovat podobné nenávistné třídní povykování. Jestli někdo dokáže dát do protikladu termíny "fajn chlap" a "podnikatel", a ještě někoho nazvat podvodníkem, je dobré mu připomenout, že tady není na novinkách.

Reply

Re: Střela, Monte, 9/16/2016 11:17:23 PM
??? Proboha co ty jsi zač...??? Smajlík
Nemáš tam opravdu něco k tématu...? Smajlík

Reply

Re: Střela, Neruda, 9/16/2016 11:00:51 PM
wolejoffka prober se!

Reply

Re: Střela, wolejoffka, 9/16/2016 9:53:23 PM
Karle, bez ohledu na to, co si myslím o legalitě limitních počtů na Střele, dovolím si otázku, na základě tvého konstatování (doslovný přepis) "Tohle podle není fajn chlap, ale pan podnikatel.":
Co jsi za případ, kde vás pěstujou, někde v Rusku? Nechtěl bys náhodou půjčovnu Mílovi sebrat a poslat ho třeba do uranovejch dolů?
Nebo sis poplet web?

Reply

Re: Střela, Robert, 9/16/2016 7:52:24 PM
Ahoj, registrace v Rabstejne konci v 11. Pokud se pod nadrzi nalodis v 7, v Rabstejne budes kolem dvanacte (odzkouseno v breznu). My kvuli tomu jedeme z Protivce.

Reply

Střela, Večerníček, 9/16/2016 5:41:19 PM
Ahoj, nemá někdo s autem v úmyslu jet 18. 9. Střelu od VN Žlutice po Liblín? Ptám se kvůli pendlu.

Reply

Re: Střela, Neruda, 9/16/2016 1:30:46 PM
No tě bůh,člověče,tomuhle jsme kdysi na vojně říkali "připrcávka."

Reply

Re: Střela, Monte, 9/16/2016 10:36:49 AM
Pozor - rozhodně se musím ohradit :

1) Např. můj příspěvek určitě nebyl zaměřený proti Dronte¨- pouze jsem nepochopil a kritizoval systém čísel a systém půjčování lodí...

2) Obecně nesouhlasím s názorem, že by cestovky ( i půjčovny ) byly nějaké pijavice . Smajlík

3) Souhlasím s Vladimírem ( majitele Dronte Mílu Pražáka znám taky osobně - je to především Vodák, podnikatel je to taky dobrej a přitom taky ještě správnej kluk ! Smajlík )

Reply

Re: Střela, Honza, 9/16/2016 9:43:01 AM
Opravdu nejsem majitel ani zaměstnanec ani jinak spřízněn s Dronte. Občas si od nich půjčím loď a jednou byl na kurzu eskymáků (ne jako instruktor :-) ), to je všechno.

Reply

Re: Střela, Zdeněk, 9/16/2016 8:13:45 AM
Vladimíre vidím, že se po čase chystáš na Střelu. S počty si nedělej starosti ... prostě na to s.r. Jedu také, ale od Chyše (a zkusím to do Plas, pod Mladotice jsem už dlouho nejel), možná se potkáme. Ale technická ... na Střele není žádná voda, i celé okolí je vyprahlé. A i když mi loni hrázný tvrdil, že vždy pustí o něco víc vody, než těch avizovaných 3,5 až 4 kubíků, bude to jen tak-tak, podle mého názoru je 5 kubíků minimum na rozumné splutí, aby to pod Rabštejnem bylo fakt pěkné, chce to tu alespoň 8-10, raději 15 ... No ale alespoň hezká krajinovka to bude, v takhle suché sezoně si nemůžeme vybírat. A ještě jedna technická - "vrbičkárna" to není (viz příspěvek výše), na jaře byla trasa od Chyše až na půl cesty k Rabštejnu důkladně prořezaná a vyčištěná (jestli se rozhýbali lesáci, nebo povodí nevím), pár popadaných stromů bylo až níže ... ale z lodi jsem na těch cca 30 km lezl snad jen 2x nebo 3 x ... byly roky, kdy to bylo daleko horší.

Reply

Re: Dronte, kavol, 9/16/2016 12:08:07 AM
> nejlépe by snad bylo zeptat se přímo u nich, ne?

a jak řekl, tak učinil ... akorát jsem se zapomněl zeptat na souhlas ku zveřejnění, ale snad v tomto případě nad tím nikdo ani nepozvedne obočí ... jakou informaci to přidává ke zdejším spekulacím nechávám na úsudku laskavého čtenáře:

Od: Půjčovna Dronte <pujcovna@dronte.cz>
Datum: čtvrtek 15. září 2016 17:43:27 CEST
Předmět: Re: Střela 18.9.

Soběstačný vodák si koupí v Rabštejně číslo od pořadatelů závodu. Dnes jsme
s nimi mluvili, počítají s účastí 300 "závodících" a mají 400 čísel.
Jízda s číslem vás k ničemu nezavazujete, jen můžete být ve výsledkové
listině diskvalifikovaní. V cíli dostanete čaj, chleba se sádlem a tatranku
a ještě vám vylosují třeba nějakou hodnotnou cenu.
Ahoj
Renata

Dne 15. září 2016 11:48 K... napsal(a):

>
> Ahoj.
>
> Chtěl bych se prosím optat k nedělnímu splutí Střely - podle organizátorů
> není umožněno volné splutí vůbec, ale na stránkách půjčovny tvrdíte, že jej
> uskutečnit můžete.
>
> Bylo by možno nějak vyjasnit situaci, například jaké jsou ty "dohodnuté
> podmínky"? Co z toho plyne pro soběstačného vodáka, narozdíl od klienta
> objednávajícího loď z nabídky na téže stránce, lze se přihlásit (prý
> zdarma?) bez objednávky lodě, či jak to je?
>
> - dík
> K.

Reply

Re: Střela, kavol, 9/15/2016 10:15:50 PM
za prvý, majitel není Honza ale Míla (kterejžto určitě není z těch, co by se podepisovali cizím jménem), a já osobně bych měl silné pochybnosti, že výše citovaný Honza je zaměstnancem, nebo třeba i jen nějak jinak spřízněn; do tohoto by mohl kdyžtak vnést trochu světla provozovatel serveru, ale tedy snad na této úrovni nemáme zapotřebí se bavit

za druhý, pochybuju, že na ten jejich web to psal osobně, na to už má pár let lidi, a navíc ta formulace, byť poněkud podivná, rozhodně není v tom smyslu, co teď píšeš ... a pokud už se tady konspiruje bez znalosti pozadí, co konkrétně by podle tebe bylo špatně, kdyby to třeba fungovalo v tom stylu, jak jsem nadhodil analogii s konferencema, jaký by byl důvod se na takový systém rozčilovat, proč se tu hned vymýšlí nejčernější scénáře?

Reply

Re: Střela, Vladimír, 9/15/2016 8:59:37 PM
Já tam budu taky a (doufám) taky s číslem. No a nic ve zlém - ale citovaný názor (rada) mi dobrou osobní zkušenost s majitelem pochopitelně nezmění...
Takže opakuji: Uvidíme na místě. Smajlík

Reply

Re: Střela, Karel, 9/15/2016 8:57:44 PM
Mimochodem dodám ještě, že počet 400 startovních čísel je vcelku pohodová záležitost. Střela není podnik o velikosti Hameráku nebo Sázavy a určitě nedojde k vyčerpání kapacity. Díky startovnímu číslu si každý vodák vymezí svůj čas na řece nebudeme se tam aspoň navzájem mlátit pádlama po hlavách. Jedině v případě, že se mezi nás naženou nenažrané komerční cestovky s takyvodákama. Viz příklad známé situace z letošního května a jednou nejmenovanou společností ze Sázavy. Kamarádi na Blanici se z toho poučili a situace tady byla přehledná.
A tady teď řešíme jednoho Über-vodáka, který si napíše já jsem sponzor heč a mě se to netýká. Tohle podle není fajn chlap, ale pan podnikatel.

Reply

Re: Střela, Karel, 9/15/2016 8:42:23 PM
Vladimíre, pokud někdo napíše v této diskuzi cituji: "Být vámi, tak bych se tam bez Dronte netrmácel a jel raději na jednu z těch mnoha jiných vodáckých akcí tento víkend.", tak bych řekl, že to asi moc fajn chlap asi nebude. Zní mi to spíše jako pokud nejedeš s námi, jedeš proti nám. Smajlík
Já na této akci budu a startovní číslo si beru už jen jako úctu a dík pořadateli.

Reply

Re: Střela, Vladimír, 9/15/2016 8:23:45 PM
No, já majitele Dronte znám a vím, že je to fajn chlap, který dělá pro vodáky nezištně dost věcí - třeba Vodácké muzeum ve Zruči (jestlipak jste tam už byli?). I záležitost Střely by byla normální podnikatelskou aktivitou, pokud by při limitovaném počtu čísel nebyla na úkor ostatních vodáků, "neklientů". Což už vidím přes čáru - tedy, jak si tu naši vodáckou svobodu a rovnost představujeme.
Já to vidím takto: Informace, které máme, jsou zatím spíše dohady. Jak to opravdu bude, uvidíme na místě. Třeba to nebude tak horké. Ale pokud ano, měli bychom si tu naši vodáckou demokracii bránit.
Obranou ale nebude sabotování limitů - to by odskákal pořadatel, který si to vůbec nezaslouží. A následně my všichni.

Reply

Re: Střela, Karel, 9/15/2016 7:02:03 PM
Trošku se pleteš. Tohle je závod ČPV. Pořadatelům patří dík. Já kritizuju pijavice z cestovek. Smajlík

Reply

Re: Dronte, Karel, 9/15/2016 6:58:22 PM
Takže vodáci jsou si rovní, ale někteří jsou rovnější. Jinými slovy "Kam čert nemůže nastrčí Dronte" opět platí. Majitel cestovky dal organizátorovi do tomboly dvě pádla a teď z něj bude VIP a vy ostatní mi vlezte na záda.
Jak to říkal Postránecký v jednom filmu? "Chce se mi zvracet." Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

Re: upřesnění, wolejoffka, 9/15/2016 6:28:40 PM
to je pořád dokolečka, už to znova psát nebudu, k dohledání nejen zde:
" http://www.raft.cz/Clanek-Smrt... "

Reply

Střela, Honza, 9/15/2016 4:11:35 PM
Nevím, co to tady řešíte. Už jste někdy viděli, aby na Střele bylo 400 závodících? Když budete na startu, je problém si vzít číslo? A když tam už nikdo nebude, aby vám ho dal, tak co asi uděláte, když poteče voda...? Tato podmínka není od pořadatelů, ale od Krajského úřadu - odbor životního prostředí. Pořadatelé si ji nevymysleli, tak je nekritizujte.

Reply

Re: Dronte, Robert, 9/15/2016 2:01:09 PM
Byli jsme tam v breznu, zadna vrbickarna to neni (cca kazdych 5km padly strom, ale zadne shybani). Jeli jsme to od prehrady do Berounky. Reka se nam hodne libila zhruba mezi Luby a ustim do Berounky. Na tech prvnich 20km pod prehradou neni nic spatneho, ale neni tam ani nic jedinecneho. Rozhodne nas to vic oslovilo od Plasu dolu, kde je pekne okoli jako na Berounce spojene se slusne tekouci vodou.

Reply

Re: upřesnění, Vladimír, 9/15/2016 1:48:35 PM
Boj o čísla nebude na startu, ale až v tišině za první zatáčkou. Pirátská flotila neuspokojených Jánošíkovců bude čekat. Ukořistěná čísla použijeme částečně pro naši potřebu, částečně rozdáme mezi vodácký lid a zbytek odprodáme (za zvýšenou cenu) zpět Dronte. Bude to umělecká performance, takže se nám nic nemůže státSmajlík

Reply

Re: upřesnění, zuzana, 9/15/2016 1:10:35 PM
Děkuji, pokusíme se, když už tam budeme, třeba to vyjde. Smajlík

Reply

Re: upřesnění, Miroslav J., 9/15/2016 12:52:03 PM
Před dvěma lety to bylo tak, že Dronte všechny klienty upozorňoval, aby se nepletly do závodů a doporučovaly vyplout po desáté... Obvykle ve 13h už v Rabštejně závodníci nejsou a řeka bývá volná... popřípadně si počkat až si závodníci odjedou...

Reply

Re: upřesnění, kavol, 9/15/2016 12:48:01 PM
no tak třeba na Jihlavu se dá jet xkrát do roka, na Střelu jen jednou, navíc terén je poněkud jiný (na Jihlavě je všehovšudy půl peřeje, resp. jeden a půl pokud se jede od hráze, od čehož jsme odrazováni)

s Moravicí je to podobné, po zbourání Žimrovic tam není nic (navíc má-li to Zuzka na Střelu "jenom" 300 km, tak Moravici taky nebude mít hned za barákem)

Chrudimka je kratičká, osobně neznám, ale podle popisu taky žádná divočina

takže bych tužbu jet 300 km celkem chápal

p.s. před chvílí jsem psal do Dronte, uvidíme, co nám k tomu řeknou


Reply

Střela, Kiwi, 9/15/2016 12:43:01 PM
Zdravím,
mám stejný názor jako Zuzana.Podmínky splutí tak,jak jsou pořadatelem prezentovány stejně mraky lidí nebude dodržovat.Na jakékoli jiné akci je volné splutí vždy umožněno a většinou pro něj vyhrazen nějaký konkrétní čas.Takto se to vážení dělat nedá.O Dronte už se raději ani nezmiňuji. Smajlík

Reply

Re: upřesnění, Honza, 9/15/2016 12:37:06 PM
Být vámi, tak bych se tam bez Dronte netrmácel a jel raději na jednu z těch mnoha jiných vodáckých akcí tento víkend. Třeba to budete mít i blíž. A nebo jiný úsek Střely.

Reply

upřesnění, zuzana, 9/15/2016 12:24:07 PM
Takže prosím o upřesnění. Máme se trmácet asi 300 km na Střelu, když se předem nedozvím, jestli ji můžu na své lodi se svým psem a manželem splout. Předem si objednat e-mailem číslo nelze, být tam 2 hodiny předem asi nezvládnem, takže co bude, když těch nasr....neuspokojených zájemců bude hodně? Udělat happening?

Reply

Re: Dronte, sangve, 9/15/2016 11:11:03 AM
Je to dost vrbičkárna, ale proud je silnější než na Ploučnici, o to zajímavější to je.

Reply

Re: Dronte, Honza, 9/15/2016 10:58:31 AM
A není to vrbičkárna typu Ploučnice? Tam jsem jednou vzal synka a dodnes na to s láskou vzpomíná, hlavně na vrbičkové pavoučky :-)
Jestli jsem pochopil rozpis, tak úsek pod přehradou bude kvůli vodě jen pro ranní ptáčata. Teda pokud sobotní deště nezvednou přítoky.

Reply

Re: Dronte, šangve, 9/15/2016 10:39:14 AM
Horní úsek ze Žlutic je hezký, a možná i zábavnější než střední. Příroda unese samozřejmě cokoliv.. horší je to se státním orgánem. Orgán to od stolu vidí trochu jinak. Ale pokud orgán zůstane za stolem a nebude prudit přímo na řece...

Reply

Re: Dronte, Monte, 9/15/2016 10:19:12 AM
ad proletář - vidím to stejně - mělo by to být aspoň nějak transparentní nebo průhledné ( třeba například jako registrace na splouvání horní Vltavy... Smajlík )

- přeloženo z češtiny do češtiny jsem to pochopil asi tak :

1 ) volné splutí = NE ( tzn. NE na vlastní lodi...??? Smajlík )

2) volné splutí s Dronte - na jejich lodi ANO ( s číslem nebo bez ...? Smajlík )

3 ) Je to omezeno číslem 400 nebo až do té doby , než Dronte dojdou lodě ...? Smajlík )

P.S. Jestli něco chápu špatně, tak mne prosím někdo opravte ( nechci tady vůbec organizovat žádné vodácké odbory , jen mám rád pořádek Smajlík )

Reply

Re: Dronte, Vladimír, 9/15/2016 9:25:54 AM
No, bylo by fajn, kdyby do toho někdo povolaný řekl jasné slovo, protože práskat se na Střelu přes půl republiky a pak utřít, to není ten správný výhled.
Jinak:
Pokud se zájemci o splutí dělí na soutěžící a vodáckou veřejnost, je to O.K.
Pokud by ale byli preferovaní soutěžící a klienti komerční půjčovny a až pak kdesi na chvostu vodácký plebs, to už OK nevidím. Řeka je veřejná vodní cesta a omezení by se měla odvíjet od reálné ekologické situace a veřejného zájmu a ne od toho, jsem-li ten správný klient nebo ne.
Asi jsem příliš velký vodácký proletář... Smajlík

Reply

Re: Dronte, Robert, 9/15/2016 7:50:39 AM
Mam informaci, ze se neocekava, ze by se pocet zavodniku priblizil poctu 400. Mozna ty "dohodnute podminky" spocivaji v tom, ze si to Dronte doplni svymi zakazniky.

Reply

Re: Dronte, kavol, 9/15/2016 7:45:03 AM
předpokládám, že to není o tom, zda je někdo lepší či horší než Dronte, nýbrž o tom, že se (ono samo :-)) třeba řeklo, že příroda unese 500 lodí, z toho na 400 se prodají čísla a dalších 100 tam můžou dovézt sponzoři, a protože jejich klienti čísla mít nebudou, tak se říká, že to bude volné splutí, ale ve skutečnosti volné není, viz výše

jako když děláme nějakou konferenci, do učeben se vejde X lidí, sponzorům se rozdá Y lístků, pak se vyhlásí, že máme (X-Y) vstupenek, a lidi kupujte

... jsem zvědav, jestli tipuju správně, mám si napsat o oficiální vysvětlení nebo už to někdo udělal? :-)

Reply

Re: Dronte, Vladimír, 9/15/2016 12:07:08 AM
Nevím, nějak mne to všechno znechucuje. Buď to ta příroda neunese, a pak jen těch 400 vyvolených a je to O.K., anebo to příroda unese a pak mohu plout bez čísla i bez komerčky i já. Nejsem jistě horší než Dronte. Smajlík

Reply

Re: Dronte, kavol, 9/14/2016 9:22:06 PM
předpokládám, že to "volné splutí" nebude tak úplně volné, nebude stačit "mít okurku od Dronte", nýbrž nejspíš bude nutné nechat se od nich i organizovat ... nejlépe by snad bylo zeptat se přímo u nich, ne?

Reply

Dronte, Honza, 9/14/2016 8:23:37 PM
Podle webu dronte není pravda, co se píše zde a na webu pořadatelů Střely tj. že "volné splutí není umožněno vůbec", protože prý "JAKO PARTNEŘI AKCE MÁME POVOLENÍ ZDE ZA DOHODNUTÝCH PODMÍNEK USKUTEČNIT VOLNÉ SPLUTÍ, KDY NEOHROZÍME PRŮBĚH ZÁVODU". Tak doufám, že mě tam v neděli nebudou nahánět ani pořadatelé ani zelení, když sám pojedu na zelené okurce od dronte.

Reply

další akce, Goli, 9/14/2016 9:06:29 AM
ještě se konají další akce, třeba čistění Vltavy. Více info http://www.sdruzeniprovltavu.c...

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:  
Name:  
Email:  
Vaše reakce:  
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.
Reklama