Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Neverte-ze-je-Vltava-plna-Overeno-empiricky-II-II.aspx?ID_clanku=2412 edit=2

Nevěřte, že je Vltava plná. Ověřeno empiricky! II/II

Diskuse nad článkem
Vltava - 20m3, Rosťa, 8/17/2022 2:41:19 PM
Pěkný článek, mám Vltavu rád, učím na ní léta děti ze školy i své vlastní. Jako regulovaná má výhodu stálého průtoku, ovšem pokud se pouští z přehrady více než 20m3/vt. je to pro otevřené kánoe už docela problém /zvlášť, když jedou plně naloženy - k čemuž děti vedu, že co si přivezou, si i odvezou/.
Největší respekt mám z Mrázkova mlýna, šlajsnu bych při 40m3/vt s otevřenou kánoí nejel ani náhodou, o dětech ani nemluvě.

Reply

Vltava je prázdná , Ivva, 8/8/2022 10:59:51 PM
i za krásného počasí. Tedy Vltava pod Zlatou Korunou a pokud berete za krásné počasí tropy 4. a 5. 8.

Reply

Re: jiná kategórie, Vladimír, 7/29/2022 10:49:31 PM
Ahoj, no to je ale hutné RE. Přiznám se, že povzbuzen ranní kávou jsem vypotil zhruba stejně dlouhou odpověď, ale pak jsem ji smazal. Zdála se mi příliš filosofická a tudíž na h.vno (stále si pamatuji na úsměv profesora Ondry, který nás učil dělit duchovno na duc/h.vno). Ale rád bych si s tebou pokecal, či spíše se sdělil, protože v tobě vidím duši přízněnou. Chci zajet koncem srpna na OC Manii a určitě nepřijedu na sucho, takže můžeme dát rozhovor. Voda vůkol (je i ve víně) rozežene počáteční rozpaky Smajlík

Reply

Re: děsivec pod Lirou, Poustva, 7/28/2022 11:20:38 PM
Kdysi jsem tě slyšel tento příběh vyprávět u táborového ohně houfu obdivně vzhlížejících splouvaček, ale tenkrát jsi jej končil takto:
... A v tej liduprázdnej samotě a studený noci na mě z černý vody vykouknul takovej hroznej ksicht a rovnou z pod lodě. Neholenec, vagabund, fousy mastný nemytý, klobouk zežmolenej, že by sis vo něj ani kolo nevopřel. Zle jsem se na něj zamračil a von se na mě taky zle zamračil. Napřáh' jsem se pádlem, že ho vší silou majznu přes rypák, a on se na mě taky napřáh' pádlem. Vykřik' jsem: Chcípni potvoro nebo Poser Tě pes, či podobnou zkratku a von se v tu ránu strachy pos…l.

Reply

Re: jiná kategórie, Dan, 7/28/2022 8:10:25 PM
to je ale, Vladimíre, docela úplně jiná kategorie. Jednak těch bytostí o jejichž bytnosti nebo jsoucnosti se vedou spory dlouhá staletí, ale taky je to zcela jiná kategorie řeky.

Zatímco kartáčovna krumlovská, mezi svislejma zdma sklíčená se nejvíce podobá KANÁLu (jó sice z hezkýho kamene, fortelně obrobenýho, s kumštem sesazenýho, to jó, ale pořád k řece nepatřičného), tak ŘEKA ať je to Ohře mezi Hubertusem a Perštejnem nebo Vltava mezi vyšebrodským klášterem a rožmberským hradem nebo pod keltským oppidem nebo jiné jinde, jsou prostě ŘEKA.

Životem kypící mladice běžící dlouhým údolím, která Ti v jarním šedivci z rána stříkne živou vodu rovnou za vejstřih, či vážná dáma, která Tě beze slova provede dlouhou podzimní jinovatkou a aniž by slovo marnila ukáže Ti všechny barvy světa v jednom dni. A když se setmí (pořád mi nejde na rozum, proč u toho musíš mít ten úplněk? :-) ... no to se opravdu dějou věci z jiný kategorie. O těch se ale vypráví nanejvýš v noci a hlavně zřídka. A upřímně řečeno, kvůli těm prvním kategoriím můžu bejt sice chvilku za frajera, ale kvůlivá těm druhej, mnohem podstatnějším, ne-li výhradně podstatným, a sám to víš nejlíp, kvůli těm se na vodu vracíš, co Ti síly stačí a okolnosti dovolí.

Ale jak píšu o kanále, tak mi zase naskakuje ta Dyje, pořád se z toho nemůžu vzpamatovat. Jak to lidem vysvětlit, že si nemaj v Břeclavi co ztěžovat na smrad z kanálu, když tu řeku na ten kanál s takovou důsledností znetvořili. Ono to chce opravdu dobrý těsnění v oknech nebo silnej žaludek se tam teďkonc navečeřet, ale chtít od kanálu aby nesmrděl mi přijde ... já ani vlastně nevím jakou kategorií to označit ... rozhodně to není mladická nerozvážnost, asi ani frackovitá cochcárna, asi nejspíš ta starověká hybris. Hřích proti Stvoření, zločin proti řádu světa.

Stejně tak rybáři. Den co den jim není hanba naházet kila brajglu do řeky. A protože to činí celosezónně (co maj dovoleno chytat) a jsou jich desetitisíce, tak to jsou tisíce tun. Nase...ou to všechno bez okolků do řeky. Ba co víc! Spousta z nich chce, aby tam byly mraky a mraky ryb a samý kapitální kusy, včetně těch druhů, co tam nemaj co dělat. A tak je tam podle jejich, samozřejmě spravedlivýho (vůle lidu), přání hospodáři valej rok za rokem fůry a tuny a pelmel.
A najednou blik, masakr v kanále, nadto tuplovanej elektrárnama jezovejma a voni chudáčci pláčou 'podívejte na ty ubohý ryby' a taky se divěj 'podívejte jaký spousty', čímž přiznávaj, že sami ani netušili, kolik ryb tam je ... teda bylo.

Chovali se k řece jako k popelnici, co nemusej vyvážet a ještě z ní maj potěšení a těď natahujou ruce po erárních penězích (JM Hejtman už honem přislíbil fond 10 mega!!!).

Co je to s tím světem, Vladimíre? Co je to s námi lidmi? Jsme ještě vůbec lidé? Tvorové hodni toho jména? Jakou tvář vlastně chceme zahlédnout? To je otázka vážně teologická a odpověď znáš. Já taky, a tak pláču a oči mám v dlaních zakryté. Jak na smilování se těším na první mrazíky, které vyženou davy do měst a voda se vyčiří. Pod smrky se budou třpytit hvězdy mezi padajícími krystaly mlhy. Ale čeká nás léto a žár. Momentálně je v Praze cítit ten labskopísecký ...

Reply

Re: Kartáčovna , ivva, 7/28/2022 11:10:26 AM
100% souhlas Smajlík

Reply

Re: mraky, chladno a utonulec, ivva, 7/28/2022 11:08:51 AM
Nač ta nedůtklivost? Ve Spolí, kde to má význam kvůli krumnlovským jezům, chybělo deset kubíků do té inzerované čtyřicítky, takže jste oba měli pravdu tak napůl :-)

Reply

Pochvala, ivva, 7/28/2022 10:57:37 AM
Palec nahoru pro toho blonďáka na háčku, dovede se už do toho pádla pěkně opřít :-D Pro o něco mladší kopii si zítra jedu za dcerou do Pasova a vyrážíme do Lenory a pak do Krumlova. Vloni se ještě jen vozil, ale za dva týdny bude mít čtyři roky, tak už taky půjde do zápřahu, ať se učí a zvyká si :-D

Reply

Re: děsivec pod Lirou, Jabberwocky, 7/28/2022 9:16:06 AM
No, já kdysi u Petrových kamenů potkal polednici. Jen mi dodnes vrtá hlavou, jak to že se řídila letním časem a nepotkal jsem ji tam ve dvanáct dle Pánaboha, nýbrž ve dvanáct dle bolševika.

Reply

Re: děsivec pod Lirou, Vladimír, 7/28/2022 12:31:24 AM
Hmm. Zajímavá story.

Já na vodě nikdy žádnou bytost z tý gešpenstrovský čeládky nepotkal. Přestože strašidlácký povídky Zdeňka Šmída mám v malíčku. Jen jednou - a to jsem na svý narozeniny v noci sám splouval Ohři z Hubertusu do Perštejna - jsem ve svitu měsíce jaksi tušil, že by zde prostor pro nějaké víly (!) mohl být. Ale asi je na to ta voda příliš vážná věc.
Zato jsem v reálu dvakrát potkal ducha autostopu. V což pevně věřím, jakože jsem věřící křesťan a vyštudovanej teolog. Ale to je jiná kategorie. Smajlík

Reply

Re: děsivec pod Lirou, Jabberwocky, 7/27/2022 11:05:31 PM
Ale, to je hezká příhoda. Být to na Berounce někde u Srbska, hádal bych, že se tam u dna koupal Hans Hagen. Ale v Krumlově? Spadá to ještě do Stilzelova rajónu? strasidlopis.estranky.cz/clank...

Reply

děsivec pod Lirou, Dan, 7/27/2022 6:56:08 PM
Jo, mám bohužel tu nemilou zkušenost, Vladimíre, jenom si nejsem úplně jistej, esli je vhodný se vo tom tady veřejně rozepisovat. Voni by si krumlovští potom mohli nechat vymáhat to uklízení zdávených nároží a osratých zákoutí a to bych taky moch přijít na buben. A potom co na to děti.

Nuže ale dobrá. Drandil jsem si to jednou se sychravým podzimkem přes Krumlov a už se smrákalo. Nutno předeslat, že to bylo v dobách, kdy jsem netušil, že existuje raft.cz s fotečkama a radama kudy co vobnášet a kdy a kde skočit. Taky nutno přiznat, že se mi tehdá asi taky plet Český Krumlov s Českýma Budějcema.

Takže jsem za červánků vzorně přenesl Rechle vpravo. S plnou, čili nadvakrát. Teda dneska vím, že se jez jmenuje Na Rechlích, tehdy jsem tomu říkal 'ten s dřevěnou lávkou'. Takovej spořádanej pravěk. Když jsem létem přijížděl k Liře, tak jen zpomalil a než mi to vcuclo loď, ze stoje jsem koukal do žumpy, jak je hladová. Teda dneska vím, že se tomu říká žumpa, tehdy jsem tomu říkal prostě 'díra'. Jenže tehdy vo tom podzimku, kerej chci dopodrobna popsat, už byla voda studená nebo já zimohřivej, a jak se mi do jezu vůbec nechtělo, tak jsem si před mostem nad Lirou pěkně hodil bágl na záda, loď si posadil hezky na klobouk, popadl všechny krámy do rukou a tradá. Po schodech nahoru na silnici, rozhlédnou předpisově levá pravá a šupky dupky přes silnici. Jo, ulice U Vltavy, to pudu správně. Ale cesta se táhla a zatáčka ohýbala jinam. Ale na konci, snad kilák (!) odlesk hladiny. Uff, jez byl za mnou.

Jedu si to pěkně pomalinku dál, protože tam byl přeci ještě jeden ... nojó, dneska vím, že jich je víc ... dokonce sou pro blbečky vočíslovaný. Takže pomalinku sjedu osmičku a že mám jako město za sebou. Ale než jsem si oddech, že jsem sjel všecky jezy za +/- pološera, tak jsem slyšel před sebou hučení. Hrome, ještě jeden! Ale to už padla tma a já ho bez rozpaků vobnes. Esli tam kartáče byly nebo nebyly mi bylo úplně fuk, nebo nebylo, ale to je taky fuk. Důležitý je, že jak jsem byl z toho počítání jezů celej rozhozenej, bál jsem se hrábnout, aby tam nebyl schovanej další.

Sice nebyl, ale já se díky tomu plazil jak šnek. To už se setmělo. A nutno ještě podotknout, že v tom pravěku jsem si taky myslel a hlavně praktikoval, že spořádaná plavba z Vyššího Brodu na vlak (dneska říkám zkušeně z Vyšáku do Borščáku ) trvá celý dva dny. Proto jsem si taky nocleh rozplánoval v polovině, což vychází, ano, světe div se, rovnou do města. No, a pod městem je navíc smradlavá čistírna, takže tam to taky nejde, takže ještě kousek … zkrátka noc na krku a já furt mezi uličnickejma lampama. A najednou hučení! Já brzdil, co mi pádlo chrastilo. Teda dneska samozřejmě vím, že se říká kontra, ale tehdy jsem jenom brzdil. Uši natažený jak osel, oči vymžouraný jak králik, abych se nenavlík na nějakej blbej balvan uprostřed noci a vprostřed proudu. To bych taky žádný věci už nemusel vylovit, že ano.

No a v tom se to stalo. Muselo to být někde mezi mosty, asi pod Latránem, protože si živě pamatuju ty červený a zelený světýlka, jak do tmy blikaly. No a mezi nima, teda přesně řečeno mezi jejich odleskama v hladině jsem se snažil uslyšet a hlavně zahlídnout ty bílé kudrlinky ohraničující po stranách každej velkej kámen. No a jak jsem to nemohl rozeznat, tak jsem se natahoval furt víc dopředu, ale furt to bylo málo. Tak jsem stočil loď trochu proudu bokem, aby se mi ten odraz odrazil co nejblíž vočí a příď ho nechovávala.

No a v týdle blbý pozici, natočená loď a já nachýlenej kupředu, jsem se ještě víc vyklonil, aby mi šplouchání pádla zezadu nerušilo šplouchání kamenů zepředu. No a jak jsem si chtěl v týdle prkený poloze ještě zaclonit lampy z ulice krempou od klobouku, sklonil jsem tu vykloněnou hlavu víc k hladině. O fous než bylo záhodno. A v tej liduprázdnej samotě a studený noci na mě z černý vody vykouknul takovej hroznej ksicht a rovnou z pod lodě, že sem se v tu ránu strachy pos…l. Zmoh sem se jen na výkřik: Chcípni potvoro nebo Poser Tě pes, či podobnou zkratku a eště jsem ho z vyděšení majznul vší silou pádlem přes rypák. Neholenec, vagabund, fousy mastný nemytý, klobouk zežmolenej, že by sis vo něj ani kolo nevopřel. Ale jak jsem měl z nervů páru, rozstříkla se voda rámusem na oba břehy a chlap zmizel.

Vod tý doby jezdím přes Krumlov jenom za bílého dne a nejraději bych ve štrůdlu splouvačů. A klidně zlitejch, abych si nevzpomněl na ten smrad nad čistírnou. Sice bývám v Boršáku ve štyři, ale taky vim, že v neděli si to klíďo můžu zvopakovat.

P.S. Toaletní papír v mokrý lodi vůbec nezabírá!

Reply

Re: Lyra, Vladimír, 7/27/2022 2:44:37 PM
No, já myslel spíš takový ty strašidla, přízraky, z vody vystouplá torza utonulejch vodáků a tak...
...no ale chápu, že pokud je tam organizovaný noční rafting, tak nemají šanci.
Leda tak za kuropění, to rafty nikde nejezdí, kdyby pro nic jiného tak proto, že nikdo neví kdy to je a tudíž se to nedá organizovat. Ale to už by zase nemělo ten efekt, místo vyděšení by je (ta strašidla) mohla nějaká potřebná duše prodat do sběru.
I když zas, jsou v tom bohatém Českém Krumlově ještě nějací potřební? Kdysi jich tam bylo hafo.
Bože, jak je ten svět relativní... Smajlík

Reply

Re: Lyra, Medák, 7/27/2022 11:31:28 AM
Super, až přijdu do pekla, tak vím, co mě tam čeká ...

Reply

Re: Lyra, žralok, 7/27/2022 10:58:22 AM
www.loderafty.cz/nocni-rafting...

Reply

Re: Lyra, Poustva, 7/27/2022 10:33:42 AM
Párkrát za hodně hustého šera, noční Krumlov z vody je krásný
photos.google.com/share/AF1Qip...

Poprvé propustí za cca 20 m3, od té doby raději dámsky přes korunu. Nikdy jsem tam nikoho nepotkal.

V sousedství bývala firma Lira (LIšty a RÁmy, afaik žádné hudební nástroje), proto se jez jmenuje "U Liry" Smajlík

Reply

Re: Lyra, žralok, 7/27/2022 6:48:46 AM
Za tmy jezději komerčně většinou rafty a též zdejší vory . Krumlov je v pohodě osvětlenej , nepříjemná tma je až za mostem za přítokem Polečnice , kde se dá uvíznout na kamenech když je méně vody .

Reply

Lyra, Vladimír, 7/27/2022 12:11:28 AM
Zkoušel to už někdo jet v noci, notabene za úplňku? Možná byste se divili, koho všechno (z vodácké legendologie) byste na vodě potkali... Smajlík Smajlík

Reply

Re: jez u Liry, Saša, 7/26/2022 10:35:20 PM
Lira je na tom s přístupem bídně. Pod jez se dá k vodě dostat po schodech kolem jednoho baráku (č.p. 122), ale vypadá to, že lezeš k někomu domů. Ale zatím jsem tam žádný problém neměl, takže to zakázaný průchod asi nebude. Ale pokud se chceš jenom podívat během splouvání, tak je to fakt daleko, nejlepší omrknout třeba den předem při procházce městem :-)

Za současného průtoku se to dá krásně jezdit i přímo přes korunu, kde to nezalívá vůbec.

A taková zajímavost, v době našeho opakovaného splouvání jezu (bo na ostatních je to celkem nuda a nemá smysl to přenášet nahoru a jezdit víckrát) pod propustí řádila místní mládež s brýlemi a šnorchlem. Dali jsme krátkou řeč s jejich zřejmě tatínky a prý už letos vylovili 13 iphonů. Ty jsou dneska už většinou vodotěsné, takže po vysušení většinou fungujou. Po zapnutí přístroje se pak prý často ozve majitel, dojede si pro něho a kluci dostanou ne úplně malou finanční odměnu. :-)

Reply

Re: Nie je Vltava ako Vltava, Saša, 7/26/2022 10:21:36 PM
Těch faktorů je fakt hodně, ale přes týden to většinou bývá v létě v pohodě. Jeli jsme minulý týden od středy do pátku na vydrách úsek Vyšší Brod - Zlatá Koruna. Průtok krásných 22 kubíků celou dobu, takže to relativně jelo i raftům a nedřeli jsme vůbec nikde. Znatelně víc lodí bylo na řece v pátek (šlo to poznat i večer předtím v kempu ve Spolí, kde bylo dost plno), ale i tak jezy bez nějakého delšího čekání, maximálně tak do 1-2 minut, když se zrovna sešlo víc lodí.

Reply

Kartáčovna , Monte, 7/26/2022 1:38:12 PM
Kartáčovna v Českém Krumlově je ostuda českého vodáctví...,
a to dílo pod barevnou skálou je zralé na reklamaci, zbourání a postavení něčeho nového smysluplnějšího a lepšího...

Reply

Nie je Vltava ako Vltava, Stanley, 7/26/2022 12:03:32 PM
Keď sa hovorí o preplnenej Vltave, tak sa určite nehovorí o úseku nad Lipnom (kde je miestenkový systém) ani sa tým nemyslia
vodácky menej atraktívne úseky (napr. Kralupy n.V.), ale hovorí sa o úseku ktorý je vodákmi najnavštevovanejší, t.j. predovšetkým Vyšší Brod - Český Krumlov (resp. Vyšší Brod - Zlatá Koruna resp. Vyšší Brod - Boršov n.V.).
A to je už úplne iná situácia.
Rozprával som sa s pracovníkmi INGE Tour, ktorí mi povedali že majú cca 3000 kanoí, viac ako 100 kajakov a 800 raftov. A na či naozaj potrebujú tak veľa lodí mi povedali, že niekoľkokrát do roka majú na vode všetko, čo vie plávať. A to je len jedna (i keď výrazne najväčšia) požičovňa. Ak rátam 2 ľudí do kanoe a 5 ľudí na raft, tak to znamená len na ich lodiach asi desať tisíc ľudí.
Takže ak chceš vidieť plnú Vltavu, tak si tam zájdi niektorú prázdninovú sobotu keď bude jasno a viac ako 30 stupňov, postav sa na Lávku pod Zámkem a dívaj sa.
Ja chodím na Vltavu každý rok, ale zásadne mimo víkendov
a zatiaľ som nemal problém ani s čakaním na jezoch ani s
čakaním v bufetoch.
Väčšinou prídeme do Vyššieho Brodu v nedeľu večer, tam prespíme a v pondelok ráno ideme na vodu.



Reply

Re: mraky, chladno a utonulec, Aleš , 7/26/2022 10:52:12 AM
Ahoj, zde si vybereš tok, stanici a termín:
hydra2.dusanrysavy.cz/Graf

Reply

Re: mraky, chladno a utonulec, Čau, 7/26/2022 10:25:25 AM
Anonymní Tomáš jsem, hrdina nejsem.
Prosím, odkud, z jakého odkazu si vzal průtok ve Spolí a Březí.
Děkuji.

Reply

Re: husto na Vltavě, Střelec, 7/26/2022 7:05:09 AM
Bandy většinou končí ve Zlatce a jdou na vlak a spodek je pak relativně čistej. V červnu jsem v Krumlově kupoval ojetou Framuru a jel na ní do Boršova. Byla sobota, vyplouval jsem před jedenáctou. Obžerstvovny narvaný, na řece to postupně řídlo a do Boršova dojížděly jen nějaké školní výlety. V druhý půlce devadesátek jsem se tam jednou octnul na svátky a bylo to o ušlapání. Stačilo ale davu ujet - v první den se to hrnulo hlavně z Vyšáku ke Krumlovu. Tehdy jsem dojížděl až do Budějic, zatímco davy už končily v Boršově.

Reply

Re: mraky, chladno a utonulec, Aleš N., 7/25/2022 5:47:59 PM
Jo, nepopsal jsem to dostatečně přesně, tak pro všechny anonymní hrdiny:
6/6, 16 h Vyšší Brod - 21,60 m3
7/6, 10 h, Spolí - 31,01 m3
7/6, 13 h, Březí - 37 m3

Reply

Re: mraky, chladno a utonulec, Tomáš Jedno, 7/25/2022 4:55:12 PM
6. 7. 2022 a 40 m3/s? Tak leda součet průtoků za dva dny.

Reply

Re: mraky, chladno a utonulec, Vaca, 7/25/2022 1:59:19 PM
Tak vždycky se to chce podívat loni jsem to jel taky okolo 20m3 a trošku tam váleček byl ale nic co by na pevné lodi vadilo teda za předpokladu že je zadák schopen udržet loď špičkou po proudu

Reply

Re: mraky, chladno a utonulec, Aleš N., 7/25/2022 12:04:43 PM
Jj, na Vltavě jsme se zastavili cestou z jihu ve středu 6/7 - start v 16:30 z Vyšáku. Kemp prázdný. Asi půl hoďky před tím slušný sprch zahnal lidi do stánků a hospod, takže do Rožmberka jsme na vodě potkali jen jednu loď. Pár plavidel a zmoklých solárních jezdců popíjelo U veverek.
Ve čtvrtek 7/7 jsme od Trojice do Zlatky potkali jen raft s hasiči, co hledali toho utonulého. U Rohana na plackách jsme byli úplně sami Smajlík a první 2 rafty jsme potkali až na jezu v Boršově.
Většina splouvačů se na vodě nejspíš vyřádila už od soboty 2 do středy 6/7. Takže sice sváteční středa, plavba pozdě odpoledne a čtvrtek už normální všední den po svátcích.
A kdo to nestihl o svátcích, tak ho zřejmě odradilo lehce podmračeno, sem tam 3 kapky, stav kolem 40 m3 a utonulý s námi někde v řece...
Kdyby mi to někdo vyprávěl, tak neuvěřím, že se dá v červenci plout po prázdné Vltavě Smajlík .

Reply

husto na Vltavě, IA, 7/25/2022 10:39:08 AM
S tou hustotou lidí na Vltavě to není tak hrozný, stačí nejet s davem. Pod VB se to asi moc vymyslet nedá, protože to co se dopoledne vyvalí je pak rozeseto po všech stáncích po proudu, ale další den stačí vyrazit dopoledne a do ČK potkám jen pár lodí. Pod Krumlov už se ožralci moc neodvažují a pod Korunou bývá po 15 hod řeka úplně prázdná.

Reply

jez u Liry, žralok, 7/25/2022 10:06:01 AM
Do šlajsny koukám většinou z její pravé kozy , ale za většího průtoku už by to mohlo moc táhnout na jez . Dá se do ní kouknout i přes plot tou škvírou mezi baráky na fotce , ale vzhledem k možnosti zastavit až nad mostem vpravo je to drobet procházka .

Reply

Re: mraky, chladno a utonulec, žralok, 7/25/2022 9:59:10 AM
No za stavu z článku by nic nechrastilo , to tam bývá spíš odtok s vlnou . Ve šlajsně už šlušnej mazec ( za 60 m3 si nechává už i rafty ) . Teď tam v týdnu teklo 22 m3 a na místě co radíš váleček . Odtékalo to naopak u pravého břehu .

Reply

Re: mraky, chladno a utonulec, Vaca, 7/25/2022 9:28:13 AM
Je to tak trochu se zatáhne spadne pár kapek a lihojezdci neopustí příštřešek občerstvovny asi mají strach z naředění pracně získané hladinky :-D jinak Liru jezdím na laminátce vlevo kousek od kozy malinko to zachrastí ale v pohodě mívám naloženou bagáž a nechce se mi plavat tak se mi tu vlnu nechce pokoušet.

Reply

mraky, chladno a utonulec, Eki, 7/25/2022 8:38:04 AM
Tak tak, všední den, chladno, mraky, vysoký průtok kalné vody a lovení utonulého, to splouvačům a rodinkám na klidu nepřidá. Populační hustota splouvače pak klesá se čtvercem vzdálenosti od kempu a objednávky lodí jsou hromadně rušeny ("pudem radši na do zámecký restaurace"). Ale spoléhat na to stopro nejde, jistější je plout na podzim či na jaře Smajlík .

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.
Reklama