Re: Zpět k tématu - jak tedy?, Klasik, 10/17/2012 1:40 AM1)NE, ale pro některé bohužel ANO. (Přijal jsem pravidla za svá, podporuji vyjednávající jak svým chováním, tak finančně příspěvkem, pak NE. Nechci se s nimi ani seznámit, nestojí mi za to, raději zaplatím, pak ANO)
2)Jako Lubor (tj. Sjednocení vodáků do organizace, poskytující garance a s pravomocemi, nutnými pro jednání ...)
3)Jako Lubor (bezpečnost pro všechny, výhody pro členy, tj. pro ty co jsou ochotni přijmout pravidla dobrovolně a tudíž nepotřebují průvodce, který je povede)
4)ANO (i cestovky a především ony potřebují bezpečnost pro své klienty ... mrtvý klient není trvalý klient, na rozbíjení materiálu asi cestovka taky moc nevydělává a jejich klienti zpravidla nejsou vyježdění jezdci. Trestat je za klienty nemá význam, výhody pro klienty jen s průvodcem viz. bod 1, takže Wolejofkův podnětný návrh nekomentuji)
5)Nezáleží mi na tom. Záleží mi na výsledku.
6)Stále vzhlížím k dobrovolnickému spolku s profesionálním vedením. Domnívám se, že takto funguje třeba DKV. Podívejte se na jejich podmínky. Vždy si říkám, proč pro ČR neexistuje na KANOE.CZ třeba podobný seznam omezení
http://www.kanu.de/selltec/eng...