Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Reka-ricka-Recicka-aneb-Zralokovy-patalie.aspx?ID_clanku=2256 edit=3

Řeka, říčka, Řečička aneb Žralokovy patálie

Diskuse nad článkem
to nikdy nejeďte?, Eki, 12/9/2020 10:46 AM
Ahoj a dík za ftipný článek Smajlík
Nějak se nám splouvání obdobných toků letos díky povodním rozmnožilo.
Zařadil bys Řečičku do kategorie na raft.cz "To nikdy nejezděte"?

Reply

|_Re: to nikdy nejeďte?, žralok, 12/9/2020 10:48 AM
určitě zařadit , ač krásně poetické čtení , pořád to bylo potokářské peklo !

Reply

|_Re: to nikdy nejeďte?, Kamil, 12/9/2020 11:00 AM
Rozhodně nejezdit, zařadit do kategorie "tohle ani ultramasochisti nechtějí" Smajlík

Reply

|_Re: to nikdy nejeďte?, Eki, 12/9/2020 11:30 AM
No, já především oceňuju, že jste neměli jen řečičky a naopak Řečičku spluli a zdokumentovali Smajlík .
Alespoň mám představu, jak vypadají ty toky, kterých má Ivis spluto přes 300 za rok. Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: to nikdy nejeďte?, žralok, 12/9/2020 11:44 AM
jj Ivis byl byl důvod , proč jsme ji jeli , jemu by ale stačilo jen část , aby mě čárku a hurá na další . To já je přemluvil , že zážitek musí být kompletní . Cestou některé úseky zpodobňoval k různým tokům a jevil nadšení , které však ubývalo a ten zarostlý konec byl už moc i na něj .

Reply

|_Re: to nikdy nejeďte?, Kamil, 12/9/2020 12:34 PM
S Ivisem jsem absolvoval ještě kus poněkud suché Teplé Vltavy, v praxi to vypadalo tak, že po pár set metrech propíchnul loď a já se svým kajakem z řeky za notného nadávání utekl :D

Reply

Zážitek, který se nezapomíná., Večerníček, 12/10/2020 11:05 AM
Bahenní, zapadaná, jinak ztížená fajn kvakeřina, kde to je s kajakem opruz tělocvik, a kde lehké nafukovací hračky mnohdy snadně rychle často splaskávají skrze svou choulostivost. Žralokovy výrobky, byť některé těžké, jsou do takových to nádherných vodních terénů funkční volba.

Reply

|_Re: Zážitek, který se nezapomí, Medák, 12/11/2020 11:14 AM
Jsa tvor přízemní, jako funkční volba by mi zde přišly spíš takové ty rybářské holinko-kalhoty ... a max tak duše od traktoru na občasné sklouznutí se po hladině:-).

Reply

správné zařazení toku, Ivis, 12/10/2020 4:08 PM
nejen pro EKIho : ono záleží, jak se to vezme. Ten potok může být v kategorii "To už nikdy nejedte", tedy mít jen 1 hvězdičku, protože bohužel mín se zde dát nedá, nulu systém neumožnuje, což je škoda. Možná námět pro Petra nebo zamyšlení, jestli by to nebylo lepší a výstižnější u některých toků, když je člověk hodně zklamaný nebo naštvaný nebo mít ideálně možnost i půl hvězdičky pro větší rozlišení (tím pádem 10 možností), jak který tok vnímat. I když chápu, že někdo dává jen 1 nebo 5...
Stejně tak by mohl mít tenhle potok ale 4 hvězdičky nebo pozitivní hodnocení, kdyby člověk jel jen jeho rozumnou část. Víceméně to už zde Žralok správně vysvětloval. Takže jen upřesnění. Kdyby byl on, tedy Žralok, jako místní znalec "rozumný" a jeli jsme jak jsem navrhoval po obhlédnutí letmém jen 2 možná dokonce i 3 km. Tak to bylo snad i bez překážek, což s ohledem na šíři toku je super.
Ale jak říká můj jeden kamarád, zážitek nemusí být dobrý, hlavně když je silný, a tenhle díky zvolené "Žraločí" dlouhé variantě (vlastně téměř celé, co je možné na tomto potoku sjet) silný byl... Smajlík

Reply

|_Re: správné zařazení toku, Večerníček, 12/11/2020 12:35 AM
Pro objektivní vyhodnocení toku je dobré jeho kompletní poznání.

Reply

|_Re: správné zařazení toku, Petr, 12/11/2020 11:42 AM
Doplněna žádná hvězda v zápisníku u hodnocení úseku.

Reply

|_Re: správné zařazení toku, Aleš N., 12/11/2020 5:03 PM
0 hvězdiček dobrý Smajlík .
Asi to nikdy nepoužiju, ale někomu to může pomoct v rozlišení Smajlík .

Reply

|_Re: správné zařazení toku, Eki, 12/12/2020 10:42 AM
Ahoj, no Ivis i kdokoli si samozřejmě může detailní hodnocení (včetně počtu hvězd) napsat do poznámky, což taky dělá. Mě stačí hodnocení 5 stupni (hvězdami), obdobně jak ve škole. Nula hvězd je to, když v potoce není žádná voda a táhnete loď po poli - to už ale nesplouváte, tak je otázka, zda to psát do zápisníku Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: správné zařazení toku, Ivis, 12/12/2020 12:41 PM
No mě zas vždy nejvíc zaujme, tedy ironicky myšleno, remcání a kritizování dobré pozitivní věci. Která navíc ničemu neškodí. A má jen plus dle mého názoru. Negativa snad žádná. Viz v té souvislosti mě napadá přirovnání s několikerou kritikou zde v diskuzích a podobně knihy Vodácký průvodce Česko. Od Shocart. Texty V. Jančar. Praktická kniha, kde jsou všechny významné řeky i většina rozumných potoků v ČR. Snad jen pár moravských potoků by se našlo, co tam nejsou. Navíc ideální provedení knihy, kdy si můžeš vzít s sebou dle libosti či chuti bud jeden list konkretní řeky nebo celou knihu. Nebo podle toho zda jedeš autem či jinak. Normální člověk by si řekl super, konečně perfektní provedení pro vodáky a místo toho jsem se zde dočetl, že to je naprosto nevhodné, nanic a plno jiných blbých keců. A co víc, vlastně negativní komentáře převažovali. Absolutně nechápu.

Reply

|_Re: správné zařazení toku, Eki, 12/12/2020 3:18 PM
Ahoj, já úplně nechápu tu slovní agresivitu Smajlík. Názory můžeme mít snad různé? Mě stačí 5 hvězd, ty jsi chtěl 10, evidentně tě to (na rozdíl od ostatních) trápí, a Petr ti teda jeden stupeň přidal.
Proč ty hvězdy vlastně máme? Asi aby bylo rychle vidět, zda ta říčka podle mínění ostatních za něco stojí - to poznám i ze stupnice 5 hvězd, je to jednodušší, hvězdy navíc nejsou nějak definované. Negativa změny - do teď se to psalo nějak, od teď bude hodnocení v průměru o něco nižší, ale své zápisky z minulosti většina vodáků neopraví Smajlík. Při změně na 10 hvězd už by to byl naprostý guláš.
Jinak úplný souhlas, že citovaná kniha je pěkná a pro mě velmi přínosná. Ale myslet si o ní může kdo-chce co-chce, třeba, že ty piktogramy má matoucí, nebo je moc tlustá... Smajlík

Reply

|_Re: správné zařazení toku, Ivis, 12/12/2020 8:14 PM
tak myslím, máš pravdu Smajlík

Reply

|_Re: správné zařazení toku, Večerníček, 12/15/2020 9:35 PM
Ahoj Ivo a Pavle,
nepojedeme společně někam na vodu? Hned, jak Petr oznámil šestou možnost neudělit žádnou hvězdu, jsem si dva zápisy opravil. Funguje to. Udělování hvězd je čistě osobní a individuální. Stejně jako celý zápisník. Někdo třeba optimisticky hodnotí své vodácké počiny ne jinak, než vždy pěti hvězdami. Pět hvězd jsem udělil už dvakrát. Z počtu hvězd nic neusuzuji, průměrné hodnocení se nezmění. Mít možnost udělit i půl hvězdy, jedenáct variant hodnocení, by bylo nic proti ničemu. Moji pozornost spíše přitahuje jméno autora, pakliže si jméno udělá. Půl hvězdy by byla změna. Miluji změny stejně jako bublinky.
Vodáckého průvodce Česko je lepší vlastnit, než ho nemít. Je jen 15 let zastaralý. Je lepší jet na vodu, než na vodu nejet.

Reply

|_Re: co a kdy?, Eki, 12/16/2020 9:55 AM
Ahoj Zdeňku,
bezva, co a kdy chceš splout?
Vzhledem k tomu, že jsi podstatně komunikativnější a společenštější (než já), nechtělo by se ti něco zorganizovat pro přátele raft.cz? Třeba na jaro? Smajlík

Reply

|_Re: co a kdy?, Večerníček, 12/16/2020 11:03 PM
Na jaře 2021 bude přeživší stále dále sužovat vitální koronáč a strašit PES s číslem, které nevíme, kde se bere, a vůbec co znamená. Kafe ano, pivo ne. H2O ano, distanc na H2O nacházejících se beze změn 2 m. Termín 27. až 28. 3. 2021 bez ohledu na počasí. Bude pěkně. Možná. Neorganizovaná společenská akce týden před velikonocemi. Něco nápadů bych měl. Zvítězí tuzemská destinace s nejvhodnějším aktuálním stavem vody. Plavítka všeho druhu s sebou, co kdo má, na čem umí. (I) na životech vodáků záleží. Vodáci (k) sobě. Ozvu se mailem 8. 3. 2021.

Reply

|_Re: co a kdy?, Eki, 12/17/2020 9:24 AM
OK, bezva, znamenám si do zápisníku. Třeba se někdo přidá. Jaro je lék na řeči, co nás nudí, na lidi co chtěj zkazit život nám... Smajlík

Reply

|_Re: co a kdy?, Ivis, 12/18/2020 9:40 AM
Souhlas se Zdeňkem včetně názoru ohledně covidu.

Reply

Sqělej článek, Windy, 12/10/2020 5:36 PM
svěže napsanej, smála jsem se celou dobu čtení. Díky. No, asi tam ale nepojedu. A zase ta Jihlávka, Oslávka, budu si holt muset zvyknout, co už. Smajlík Ale nejlepší je, že konečně díky fotkám vím, jak vypadá ten legendární Ivis!

Reply

..., Medák, 12/11/2020 11:17 AM
No ty v..e!!! Smajlík
Tolik ke zhodnocení akce.

Co se formy článku týče, tak mne napadá jen parafráze legendárního ... pište více a pokud možno piště furt!

Opravdu skvěle napsáno!

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.