Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Senice.aspx?ID_clanku=830 edit=2

Senice

Diskuse nad článkem
Re: Bečva a Bynda, mowla, 11/20/2007 1:21:18 PM
"za nižšího stavu sjízdný jez u městských lázní ('Napoleon') - za vyšších stavů pozor - velký válec s obtížnou možností zastavení nad jezem (vpravo kolmá vysoká navigace, vlevo šikmá - kluzká, rychlý proud bez vracáků)" - já myslel, že tento popis je jasný...
:-)))
Takže pro upřesnění "městskými lázněmi" jsou vrámci popisu Bečvy ve Vsetíně míněny 'vsetínské lázně'...
:-)))
To nerejpu, jen aby ti, kdož to neznají nehledali o jez více...
:-)))

Reply

Re: Bečva a Bynda, Hanys, 11/16/2007 8:43:03 PM
...no já mám pocit, žes zapomněl na né tak úplně bezpečný splávek naproti vsetínským lázním, ale jinak je vidět, že to znáš. Tím tě nechci nijak poučovat. to píšu spíš pro ty, co to neznají, tak ať nejsou překvapeni :o)

Reply

Bečva a Bynda, mowla, 11/5/2007 2:59:13 PM
Věřím, že splutí bylo aspoň tak pohodové, jako článek...
:-)))
Jen doplním - když už jsou zmíněny:
Bystřička, je-li dost vody, je od hráze sjízdná včetně všech jízků až po soutok s Bečvou, pod jezy jsou válce, ale nejsou dlouhé, při dobrém najetí nedělají problém (při špatném se v nich 'vrtět' dá, při každém splouvání zpod některých záchranáři loví materiál i lidi!) . Tohle platí pro stav obvyklý při upouštění z přehrady (tedy cca 6-8 kyblíků), při vyšších stavech (povodně) jezy nebezpečné jsou...
Vsetínská Bečva - jez těsně nad Vsetínem ('Ohradský') je za určitého stavu sjízdný i přes korunu, za nízké vody hrozí poškození lodě, za vyšší válec (za povodní '97 měl cca 5 m - na výšku!!). Následuje několik bezproblémových 'schůdků' a za druhým silničním mostem (před nimi železniční most a mezi nimi pak dvě lávky pro pěší) za nižšího stavu sjízdný jez u městských lázní ('Napoleon') - za vyšších stavů pozor - velký válec s obtížnou možností zastavení nad jezem (vpravo kolmá vysoká navigace, vlevo šikmá - kluzká, rychlý proud bez vracáků). Dál opět několik neproblémových sypaných jezů (za nízkého stavu pozor na možnost poškození lodi - lomový kámen), těsně pod druhým dalším silničním mostem (silnice na Semetín) kolmý jez - za nízkého stavu hrozí poškození lodi, za vysokého dlouhý vývar s válcem. A opět několik sypaných jízků (ale pozor - v tomto úseku probíhá na obou březích výstavba silnice, takže situace může být od popisované značně odlišná). Až mezi následujícími silničními mosty (počet mostů viz výstavba nových - mám na mysli mosty na silnicích na Ratiboř a Pržno) je několik nízkých jízků - za vyšších stavů jsou za nimi ale dlouhé válce!!). Dál, až za soutok s Rožnovskou Bečvou je jen několik sypaných jízků...


Reply

Jo, jo..., Peca, 11/4/2007 9:40:43 PM
Jen pro doplnění - vodočet je ve vesnici Ústí u Vsetína u mostu, který je naproti místního obchodu. Ale protože se nikde neuvádí při jakém stavu se dá sjíždět, je to nutno posoudit vizuálně, nejlépe dle mého právě u tohoto mostu. Jinak určitě doporučuji, jak píše Šiškin - stálo to za to.

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.