Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Tragedie-na-rece-Save.aspx?ID_clanku=911 edit=2

Tragédie na řece Sávě

Diskuse nad článkem
playspot, petrib, 9/1/2011 9:23:49 PM
Playspot pro rodeo na divoké vodě je určený pro vodáky. Jenže to by chtělo ještě vědět na co reagujete, že?

Reply

Re: Videa, Jarak, 9/1/2011 8:37:45 PM
Oni se o to starat nemusí. Zákonem je zakázáno sjíždět jezy mimo plavební zařízení.

Reply

Re: Videa, Jarak, 9/1/2011 8:37:29 PM
Oni se o to starat nemusí. Zákonem je zakázáno sjíždět jezy mimo plavební zařízení.

Reply

Videa, petrib, 11/8/2008 12:20:31 PM
Zadnji spust po Savi 1/4
http://www.youtube.com/watch?v...
Sava ponoči ni predala pogrešanih
http://www.youtube.com/watch?v...
No nevim jestli by nejaky takyvodak v posadce byl neco platny - leda by je hystericky tak zbuzeroval, aby je ani nenapadlo dal pokracovat. On ten stupinek moc divoce nevypadal, nebyl ani moc vysoky, nalada vyborna. A ty praseciny na rozbijeni proudu vody (viz zaver Zadnji spust po Savi 1/4) s prahem, ktery hnal vodu zpatky nemohly byt videt.
Az pujdu priste na Povodi, tak se musim optat podle ceho hodnoti bezpecnost vodohospodarskych del (kvuli ktere mne buzerovali u navrhu playspootku), kdyz vetsina modernich opatreni na ucinne zpomalovani vodniho proudu ucinne semele a utopi kohokoliv kdo tam spadne.

Reply

Re: Klidná voda, Pavel, 7/26/2008 11:20:24 PM
Hele ty Kavole, zkus už vyjít z anonymity a podepsat se pod svoje názory celým jménem. to abychom konečně věděli, komu dát přes hubu.

Reply

Re: budu cynický, kavol, 7/26/2008 7:20:50 PM
přečti si odkazované články, najdeš v nich odpovědi na věci, nad kterými se pozastavuješ (např. jaké funkce dotyční zastávali)

k Darwin Awards, viz tento komentář: http://www.darwinawards.com/re...

mimochodem, "neberu-li v potaz odpovědnost zadáků" - proč? ... kdybych tento přístup měl hnát do extrému, když někoho pozvu do hospody a on se tam ožere a vybílí ji, tak jsem za to zodpovědný já, neb jsem organizátorem schůzky v hospodě? (asi protože jsem ho neinformoval o úskalí pití alkoholu? - ale oni o nebezpečí věděli, a _nikdo_ se nepokusil vzepřít, viz odkaz výše)

neříkám "dobrá zpráva" - jen že náhled na to, co je to "tragédie", se může lišit ... když někdo přijde o všechny úspory krachem banky nebo je prohraje v kasinu, v obou případech bude výsledek stejný, bude na mizině, ale řekneš v obou případech, že ho postihla tragédie? - já ne, a tohle je tentýž princip; jestli pro tebe je automaticky tragedie vše, kdy jde o život, budiž, tvůj názor, můj je jiný

Reply

Re: budu cynický, kavol, 7/26/2008 5:04:05 PM
nadřazenost? nadutost? - hm ... tak to se spíš podívej po lidech, co na mě reagují, ti si patrně myslí, že ten jejich názor je ten jediný správný a to je opravňuje mě nelichotivě titulovat

já jsem přesvědčen, že můj názor je stejně dobrý (nebo chceš-li špatný), jako prakticky kterýkoliv jiný zde presentovaný; že se nestydím za ním veřejně stát bývávalo považováno za ctnost a ne věc, která by měla někoho nasírat ... nu holt jiná doba, jiné zvyky

Reply

Tragedie na Sávě, Franta, 7/12/2008 3:52:47 PM
Starista, který pozve lidi na projížďku na kánoích, může být docela fajn chlapík, byť je "politik". Dovedete si představit některé NAŠE politické bafuňáře, jak by ohrnovali nos?? - pádlovat - no fuj - no v životě bych JÁ do toho nesednul... nezlobte se, ale jsem už pozván na golf...atd.
Tím samozřejmě nezlehčuji tu úděsnou tragedii, následek neinformovanosti a nezkušenosti nebo nedostatečné organizace takové akce.

Chlap, který tady nahoře psal, žeprý je "škoda, že jich nezahynulo víc", je u mně **** !!!
Škoda všech těch lidských životů, pokud jsem si stačil všimnout z videozáznamu, šlo většinou o mladší lidi... Možná by na vodě leckterý z nich byl dobrý parťák.

Reply

Re: budu cynický, Martsmid, 7/12/2008 12:53:25 PM
Můžu se optat,kolik je 1+1???

Reply

Re: budu cynický, Jirka M, 7/11/2008 2:15:58 PM
Hele ty b*lbečku. Koukej kolik lidí ti tu píše, že tu plácáš samý nesmysly. I v jiných tvých reakcích je to téměř stejné. Nestálo by za to se trochu zamyslet nad tím, jestli třeba opravdu neplácáš blbosti?
Něco jiného je truchlit či netruchlit nad smrtí někoho, a něco jiného je přát smrt druhému. Nikdo z nás netruchlí naprosto na každým, ale jen hyena si přeje smrt druhého.
Teď bych tě nejraději postavil před pozůstalé, abys jim svoji pravdu vysvětlil z očí do očí. Myslím,, že by jsi se p.odělal strachy.
Víš připomýnáš mi takové ty lidi, co trpí děsnými mindráky, a tak se snaží dělat ze sebe machry. Jenže on mezi machrem a zamindrákovaným b*lbcem je hodně veliký rozdíl.

Reply

Re: budu cynický, Hasák, 7/11/2008 10:12:02 AM
Píšeš škoda, že jich tam nezařvalo víc(myšleno zřejmě politiků). Ale jak si můžeš bejt tak jistej, že to jsou všichni politici? Co když většina z nich byli pouze známí, kteří s politikou nemají nic společného a nechali se pouze pozvat na vyjížďku na loďkách?
A dále píšeš, že je navrhuješ na Darwinovu cenu. Tu ale mohou dostat jen ti, co se sami připravili o život obzvláště kuriózním způsobem a obohatili tak genový fond tím, že se z něj vyřadili. V žádném případě ale nesmí připravit o život nikoho dalšího!!! Ty sám níže píšeš, že jeden z utonulých byl právě pořadatel celé akce. Jedna jeho stupidní chyba zavinila smrt dalších dvanácti lidí (neberu-li v potaz odpovědnost zadáků). Tohle tobě přijde jako dobrá zpráva? Na tohle ty říkáš dobře jim tak?
Jestli to myslíš opravdu vážně, tak mi nad tebou zůstává rozum stát. Opravdu ti nerozumím... :(

Reply

Re: budu cynický, kavol, 7/10/2008 5:21:27 PM
dvě uši a jedna ústa máme proto, abychom více poslouchali a méně mluvili ...

> Chybu udelal ten, kdo je do lodi posadil.

... a taky za ni zaplatil, výpravu organizoval utopený Janc

(zdroj: http://www.rtvslo.si/modload.p... )

> Kdo jim mozna o tom nebezpeci ani nerekl.

Economics Minister Andrej Vizjak denied speculation that the dam could have been better secured or blocked. He told STA that *those in the canoes had clear security instructions*.

"Some of them did not respect [the rules] and decided to take a dangerous descent," he said, calling the accident the "consequence of a wrong human decision."

(zdroj: http://edition.cnn.com/2008/WO... )

> Oni jen nevedomky sedli do neceho, o cem nemeli paru.

tak to je smutné, že lidé, co se podílí na řízení vodních elektráren (minimálně tři z utonulých), nemají páru o tom, jakou má voda sílu ...

> I tihle lide byli tatove, mamy...

a budu ještě cyničtější: jablko nepadá daleko od stromu, grázl vychovává grázlíka

je tak těžké přijmout přirozený řád věcí, že co je mínus pro jednoho může být plus pro jiného? jsem necita jen proto, že se odmítám ztotožnit s *každou* osobní tragédií? truchlíš snad ty za ty nebohé piloty-samouky, které 11. září 2001 posadili za knipl, řekli jim, že to bude sranda, a oni věřili, a pak za to taky zaplatili životem?

Reply

Re: budu cynický, Jirka Myslivec, 7/10/2008 4:12:01 PM
Proboha ty jsi ale V*L a to ještě korunovanej. Jak ti to píšou nahoře, i politik je člověk. Koho z nich jsi znal, že můžeš takovou věc napsat? Naopak já začínám znát tebe. Nejdřív jsem si jen myslel ( v naší předchozí diskuzi),že hold plácáš o něčem čemu opravdu nerozumíš. Teď, si skoro říkám, že jsi na těch lodích chyběl. Ono opravdu srážka s tebou je tou nějtěžší co může člověka v životě potkat. Pevně doufám, že s tebou a takovými nebudu mít nikdy tu čest se potkat. Když pán Bůh (a to jsem ateista)rozdával IQ ty jsi byl ale hóóóódně daleko.

Reply

Re: budu cynický, liskaryska, 7/10/2008 7:51:29 AM
Boha jeho ty jsi ale p**a, cokoliv napises pod clanek je perla.

Reply

Re: budu cynický, Václav, 7/10/2008 12:29:26 AM
Moje reakce patřila Kavolovi, aby nedošlo k mýlce.

Reply

Re: budu cynický, Václav, 7/10/2008 12:24:33 AM
Človeče, ať se snažím jak se snažím ti porozumět, musím napsat: strašně, ale fakt strašně mě s..e ten tvůj pocit morální nadřazenosti, nadutosti, co z tvé reakce čiší. Fakt se na vodě radši potkám s nějakým vodáckým "neználkem" než s někým, kdo nad mrtvým člověkem řekne: "Jó, ten si to zasloužil, dobře mu tak!". Škoda slov.

Reply

Kdyby..., , 7/9/2008 5:05:37 PM
_Co říct...kdyby na tý lodi byl aspoň 1 vodák, tak by se to nestalo....

Reply

Re: budu cynický, Hobo, 7/9/2008 4:26:17 PM
... a jakto, že ti to bere slova jako blbej a podobně? Já musel přepsat příspěvek, čéče, abych se vešel :-)

Reply

Re: budu cynický, Hobo, 7/9/2008 4:23:07 PM
Trochu mně to zní divně: "VIP, žádné přilbo - vesty, a podobné "srandavěci", které vozíme sebou my, co přežít pokaždé chceme. Myslím, že to jsou bludy na té jejich TV, páč když pojedu někam jako "výajpý", budu očekávat něco jako: odkud kam, (čili kormidelník bude k neukecání tydý-tama!!! - což z vlastních začátků vím, že je těžké :-), dále co na sebe, do sebe (krom alkeholu)... Museli toho ignorovat víc, takové fatalos následkos, to je pěkný začátek přehrady. A když už jsme u toho cinismu: aspoň se poučíme my ostatní ... no, tady to moc nefunguje. Poučit se měli ti na zelené kánoi.

Reply

Re: budu cynický, Hobo, 7/9/2008 4:15:56 PM
je to tak, do tud letoho vjet, to je jasný konec. z toho vídea mám dojem, že jaxe pan kormidelník ve "vícemístné kánoi" v poslední chvíli zvedl z lavice jako by ho pálila pod pr..delí, už jasně koukal smrti do očí a věděl, že jde. průser byl, že vzal sebou celou posádku!!! Tak, letošní nejen českó a rakóskó vodu bez potíží :-)

Reply

Re: budu cynický, jaderník, 7/9/2008 10:21:43 AM
no, jestli sem nechceš tahat "smysl nebo nesmysl vodních děl" tak teda nechápu tu tvoji poslední větu. To je teda parádní ukázka hospodskýho kecu po šesti až třiceti pivech,blábol, který spojuje hrušky s jabkama. Proč proboha bych neměl používat elektřinu, když mi vaděj vodní elektrárny? Víš, kolik se vyrobí elektřiny ve vodních elektrárnách?

Reply

Re: budu cynický, Honza Pok., 7/8/2008 7:39:00 PM
Být VIP není tak těžké a obvykle to znamená pouze o igelitku s prezenty při odchodu navíc... Takovejhle parád jsem se zúčastňoval docela často...
Jsou to lidi a Murphyho zákony platí celosvětově.
Je to prostě průser a politiku bych do toho fakt netahal. Stejně jako smysl nebo nesmysl vodních děl.
Zatím jsem totiž neslyšel o nikom, komu vadí vodní elektrárny a sám nepoužívá proud a teplou vodu. Takže kecy do hospody, kam tak akorát patřej.

Reply

Re: Klidná voda, Keny, 7/8/2008 3:34:38 PM
Abychom na vodácké diskuzi neřešili politiku:
Já říkám vždycky dávat bacha na vodní díla stavěná lidmi. Ne že by příroda neuměla vytvořit taky pěkné peklo, ale lidi to dělají poměrně často.

Reply

Re: budu cynický, Keny, 7/8/2008 3:31:14 PM
Mohl to být otřepaný vtip, ale tam zařvali lidi! Politik je taky jen člověk, i když možná blbej. Víš kolik je kolem blbců? Jen nejsou tak vidět jako ty v politice.
Já souhlasím s názorem že to byli VIP a tudíž to nemuseli být jen politici a že patrně vůbec netušili do čeho se řítí. Tohle opravdu vypadá na chybu organizátorů.
Mimochodem, mezi VIP taky patří lidi co dělaj v humanitárních organizacích...

Reply

Re: budu cynický, ., 7/8/2008 1:57:53 PM
Chybu udelal ten, kdo je do lodi posadil. Kdo jim mozna o tom nebezpeci ani nerekl. Ten, kdo nesedl rychle do lodi a nejel jim rict (i kdyz i to uz bylo pozde!), ze jedou na misto, odkud neni navratu!!! Pochybuji, ze krik z dali slyseli. Oni jen nevedomky sedli do neceho, o cem nemeli paru. Kam je posadili a rekli, ze to bude sranda a oni verili... Jiste to delas i ty! I tihle lide byli tatove, mamy... VIP neznamena jen politik.

Reply

Re: budu cynický, Martin, 7/8/2008 1:46:05 PM
Nevím, asi Tě zklamu. Ale já s Kavolem souhlasím... Politici dostali lekci, že jsou i činnosti, které když chtějí dělat, musí také umět... škoda jen, že se jim ponaučení dostalo až v samém závěru jejich kariéry...

Reply

Re: budu cynický, ., 7/8/2008 1:40:17 PM
doufam, ze na tve prispevky bude reagovat co nejmene lidi. Uz z tech predchozich si o tobe myslim sve (nemohu napsat co, neb sprosta slova to tu nebere)

Reply

budu cynický, kavol, 7/8/2008 1:25:45 PM
budu cynický:

> ... kterou organizovali místní politici

politici? - pak je tragédie pouze to, že jich tam nezařvalo víc

skvělá lekce pro ty, co trpí pocitem vlastní nadřazenosti a nedotknutelnosti

tleskám přírodě a navrhuju na Darwinovu cenu

tragedie je, když někdo zlomí pádlo a stáhne ho to do průseru, když někdo vykrysí a chytne ho to za větev pod vodou, když někdo přecení svoje síly a kamarádi ho včas nevyloví, atd., ale jestliže někdo dobrovolně (nikoliv že ho tam voda stáhla) i přes zákaz (varování) vjede do jasného smrťáku, pak to není nic jiného než spravedlivý trest za blbost

Reply

Klidná voda, Lukáš..., 7/8/2008 1:05:17 PM
A to to vypadalo jako nejklidnější voda. Pohybovat se v okolí vzdouvacích objektů, hrází, výpustí a pod. je vždy trochu hazard.

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.