Diskuse nad článkem |
Ztracený telefon , Ondřej Adam, adamfree~seznam.cz, 10/17/2010 9:11 PM Zdravim všechny vodáky :) tento víkend strávený na vodě byl opravdu báječný :) ale bohužel se mi povedlo někde zanechat pravděpodobně nahoře u Vavřineckého rybníka můj telefon nokia 2600 v čevené válcovité krabici obalenou odpadkovým pytlíkem :) proto nechť dobrodince, který by ho našel nebo věděl o někom kdo ho našel moc prosím o zaslání emailu na adamfree@seznam.cz , že ho našel :) předem vám všem mockrát děkuji! Ps: odměna vás nemine jelikož největší cenu pro mě mají kontakty! ahooooj všem Reply
|
video, Rostak, 10/17/2010 9:19 PMTak to video je absolutne neuveritelny... Reply
|
|_Re: video, Iris, 10/18/2010 10:28 PMtolik cvaknutí pohromadě! groteskní souhry situací...až na ten "sifon" ze zaklíněné deblovky, to mi trochu běhal mráz po zádech. při této příležitosti mě tak napadá mnohokráte diskutovaná filozofická otázka: co má dnešní podoba vavřinečáku (a dalších profláknutých akcí) společného s vodáctvím? odpoví nechť si každý sám....(před pár lety jsem na vavřinci sama dosti "nahrubo" poznávala, co to je proud a protiproud, že má kajak hrany, za které bere voda atd... sedm krys je sedm krys , takže mám pochopení, jen už tam dnes nejezdím). Ahoooj. Reply
|
Podekovani nafukovackam, Katie, 10/17/2010 9:27 PMAhoj, nazory se asi budou lisit. To, co jsem videla na videu je husty masakr a na rece jsem si toho "neuzila". Startovala jsem v sobotu s docela nizkym cislem a byla to z tohoto pohledu nuda - nic se nedelo a bylo relativne prazdno. Ale chci podekovat posadkam nafukovacek. Poprve jsem zazila velmi solidarni, ochotne a mile posadky palav a jinych nafukovacich potvor! A nejvic me zarazilo, ze ve vetsine to byl CVOK, u kterych vzdy cekam to nejhorsi. Dekuji tedy vsem, kteri mi na pozadani uhnuli, pozdravili "ahoj" a jeste poprali, at to jede. Vetsina z nich lode ovladala...proste tohle jsem necekala. Naopak bych chtela pozadat majitele psu (snazim se psat slusne, ale vre to ve me!), zvlaste u branek pri zavodu, aby si je drzeli zkratka. Vlcak, ktery na me vyjel u branky za supnickou byl fakt hnusnej. Chapu, ze poradatele nemohou ovlivnit vse, ale tady to mozna za pozadani majitele, aby vypadnul, stalo... Reply
|
|_Re: Podekovani nafukovackam, Viktor, cizek_viktor~volny.cz, 10/18/2010 1:09 PMS těmi psy souhlasím s Katie. Já jsem tam zažil jiné dva a taky docela ostré. Nebylo to moc příjemné i když jinak psy mám moc rád. :( Reply
|
Super video, Zdeněk Matějka, 10/18/2010 12:41 AMAhoj, je to skvělé video. Chtěl jsem se jen zeptat, jestli náhodou nemáš natočenou jízdu červeného orinoca, které v min. 6:40 visí vlevo na šutru. Projeli jsme to dobře, strom jsme minuli, ale na samém konci, někde tam u Tebe jsme se překlopili a netušíme proč, tak mi prosím napiš, jestli to náhodou nemáš natočené. Díky moc. Zdenda Reply
|
|_Re: Super video, Petr, 10/18/2010 7:49 AMBohužel, vy jste byli na tom šutru tak dlouho, že jsem odjel. Mám tam ještě pár záběrů, jak jste na kameni, jak vysedáte, ale pak už nic. Reply
|
|_Re: Super video, Šlaufek , slaufekpetr~seznam.cz, 10/19/2010 9:35 PMAhoj,moc pěkné video,dlouho tady nebylo nic tak napínavého.Vavřinec je masakr při tolika lidech,moc vodáků a málo řek.Přeji pěkný lov. Reply
|
Cvoci?, Honza, 10/18/2010 9:11 AMJá tedy viděl Cvoky na Vavřinečáku opět spíše v jejich tradiční roli :-)). Jak tam někdo poznamenal, Cvok je nejnebezepčnější zvíře na evropských řekách a zvyšuje obtížnost každého toku minimálně o jeden až dva stupně :-)). Reply
|
stav vody, žralok, 10/18/2010 9:52 AMJá se letos pod mostek na začátku nevešel , ale možná to bylo jen házečkou v zadní kapse vesty a celkově mi přišlo více vody , ale možná to bylo menší lodí Každopádně válce byly silnější než jiné roky Reply
|
|_Re: stav vody, Viktor, cizek_viktor~volny.cz, 10/18/2010 1:12 PMNám letos přišle, že bylo rozhodně vody méně a nebýt toho, že zavřeli půlku Toušické, tak by se možné nedala ani jet. Reply
|
|
|_Re: stav vody, Jiřina, 10/25/2010 1:25 PMPěkný video, ale tos měl pádlo od Kenyho. To se to pak jezdí... Info o stavech je docela zajímavé. Už vím proč v neděli nejezdíme Reply
|
|_Re: stav vody, kmochacek, xkrej01~seynam.cy, 10/26/2010 12:17 AMzato letos jsem měl jiný a taky to podle toho dopadlo Reply
|
|_Re: stav vody, žralok, 10/26/2010 7:29 AMJo kmochy je borec to bylo dohadů někdo měl letos vody více a někdo méně ( já třeba loni nejel a porovnával se stavem předtím ) a takovédle vytažené informace o stavech nemají konkurenci Reply
|
|_Re: stav vody, kmochacek, xkrej01~seynam.cy, 10/26/2010 11:45 AMale v So před polednem to trochu přivřeli na 4k, takže jako vloni V Ne dopoledne naopak mizérie, těch 3,5k až poo Reply
|
|_Re: stav vody, Šebi, jansebele~post.cz, 10/18/2010 1:42 PMCo se množství vody týče, tak v sobotu v poledne jí buď bylo víc ,a nebo mi narostlo břicho - taky jsem se shýbal pod lávkou jen tak tak :) Reply
|
|_Re: stav vody, Honza, 10/18/2010 7:54 PMVody bylo podle vodočtu stejně jako loni. Pocitově bych řekl že neteklo víc než jindy a ono to ani nejde. Při srpnové velké vodě bylo cca 20 kubáncu, což bylo o 40 cm více vody při prutoku na Vlachovce. Vlnky pěkný a nikdo nejel, tak jsem fotil jen prázdnou vodu. Reply
|
cvoci na kaskádě, padáček, avar~seznam.cz, 10/18/2010 10:26 AMViděl jsem co předvedla posádka jednoho CVOKU na Toušické a to byl skutečně pozoruhodný výkon. V životě bych neřekl, že se někomu může podařit projet kaskádu na Barace tou pravou stranou, která byla stejně jako loni zavřená. Reply
|
Foťák, Kačer, kacer~seakayaker.cz, 10/18/2010 10:44 AMAhoj, na vodu jsem se dostal až v neděli a takové maso co bylo vidět na videu to nebylo. Prostě pohodička. Nenašel někdo po sobotní párty starší outdoor OLYMPUS kovové barvy? Nějak ho postrádám. Reply
|
|_Re: Foťák, janey, janey~chello.sk, 10/20/2010 10:50 AMNájdený foťák avizujú vodáci Pečky na svojej webovke... Reply
|
|_Re: Foťák, Kačer, 10/26/2010 4:07 PMDěkuji za avizo, ale bohužel Reply
|
Vavřinec, Ifča, berankova~proheat.cz, 10/18/2010 1:21 PMAhoj!Netuším, jak jinak, tož moc a moc touto cestou děkuji "dobré víle", která mě v sobotu na trase kdesi pod Vlachovkou zahřála a zachraňovala,než si mě dětičky přebrali.Mám Tvou mikču,pokud si přečteš tenhle mejlík,ozvi se,ráda Ti ji vrátím! Ifča (co se jí to letos bohužel hodně vymklo..) Odpovídáte X Reply
|
|
Diskusně vděčný Vavřinec, Václav, 10/18/2010 2:05 PMAč jsem předchozí dva ročníky dával na pohodu, letos se nám zadařilo též pár pozoruhodných kreací (stačí háček-začátečník, aby ta loď náhle reagovala ouplně jinak :-)Do esíčka jsme vlítli tak, že jsme se špičkou zahákli o strom vlevo v té zatáčce, nicméně nám to pouze stáhlo záď po proudu a spluli jsme pozadu. Za bouřlivého ohlasu, tváříce se, že jsme to chtěli pouze a jedině takhle.... Z toho usuzuji, že průjezd byl - alespoň pro Baraky - široký dost. Začátek nedělní plavby byl rozkošný - vypluli jsme v hustém houfu lodí, stačily první stromy a rázem jsme před s sebou měli prázdno. Prostě přirozený výběr :-) Koupání na takovém potoce by asi nebylo za současného vyčištěného stavu zas tak nebezpečné, ale množství přítomných vodáků rizika výrazně zvyšuje. Při druhé koupačce na spodním úseku, kde jsem víceméně už nic takového nečekal, nás proud hodil pod zešikmený srom. Už tam visela jedna pálava, jejíž posádka se držela kmene. Pěkně jsme se na ně napresovali a zadák z druhé lodi začal pokřikovat, že mu lámeme nohu, která mu nějak zůstala mezi loděma. Nic moc, naštěstí jsme to po chvilce uvolnili dříve, než nějakého aktivistu napadlo prořezávat plavidla :-) Na druhou stranu zase ten dav člověku dává jistotu, že mu někdo chytí loď a pádlo mizící za zatáčkou v rychlém proudu. Což jsem též zažil. To je druhá strana mince. Reply
|
|_Re: Diskusně vděčný Vavřinec, Alena, 10/18/2010 3:19 PMNějak jsem nemohu pochopit, proč se této akce účastní tolik lodí, když potok má vodu několikrát do roka. Asi je to právě ten pocit jistoty, že na břehu stojí záchrana? Reply
|
|_Re: Diskusně vděčný Vavřinec, wolejoffka, 10/18/2010 3:41 PMŽe by to bylo tím, že je předem známo, kdy poteče voda, a je tedy možné akci dopředu naplánovat ? Reply
|
|_Re: Diskusně vděčný Vavřinec, Václav, 10/18/2010 4:43 PMVoda sice byla letos relativně často, ale většinou neplánovaně nárazově. Navíc předpokládám, že koryto bylo poněkud zapadané. Což by asi mohli potvrdit pořadatelé. Na potoce tohoto typu je jakýkoliv zátaras poněkud problém. Nechtělo by se mi tam stavět před nějakou bobří hrází nebo padlým kmenem. Požitek z plavby je v takových situacích poněkud omezován (viz můj článek o Horní Vrchlici). Ještě více, než při té davové psychóze Reply
|
|_Re: Diskusně vděčný Vavřinec, HH, 10/18/2010 6:22 PMMá vodu víckrát do roka, ale v tu chvíli je zpravidla na výběr řada jiných zajímavějších alternativ. Na podzim je jeho atraktivita znásobena tím, že široko daleko neteče nic jiného, a pak člověk s vděčností bere aspoň to, co je. Reply
|
Vyborne video, Pavel, 10/18/2010 6:00 PMLetos jsem nakonec z pracovnich duvodu Vavrinec vynechal, ale po shlednuti videa si pripadam, jako bych tam byl, skvele... Zasmal jsem se, ale obcas i trosku bal. Ovsem zarazi mne jedna vec: Ne, to, ze nekteri svou lod zrovna moc neovladaji, ale ze se ani vubec nesnazi ridit, to je silenost... Reply
|
Proc se nesnazi ridit lod?, Pavel, 10/18/2010 6:01 PMLetos jsem nakonec z pracovnich duvodu Vavrinec vynechal, ale po shlednuti videa si pripadam, jako bych tam byl, skvele... Zasmal jsem se, ale obcas i trosku bal. Ovsem zarazi mne jedna vec: Ne, to, ze nekteri svou lod zrovna moc neovladaji, ale ze se ani vubec nesnazi ridit, to je silenost... Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Typík, 10/19/2010 11:53 AMTo že se někteří lidi nesnaží loď řídit je takovej globálně konzumní efekt. Jitrnice si nahoře půjčí nafukovačku, vesty, neopreny, pádla a helmy. Vše nafouknou a ustrojí, zaplatí půjčovné a splutí. No a pak flegmaticky vlezou do lodě a po právu očekávají, že budou za svý prachy přece pobaveni, rozptýleni a svezeni. Na horský dráze, nebo v kině to přece funguje. Tak proč k čertu ta loď jede nakřivo, nebo do vrbiček, Pepo, podvedli nás, ono to jede pozpátku. Ono se to zvrhlo, to přece nemůžete, vždyť máme na helmě tu samolepku za 30 korun. Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Václav, 10/19/2010 1:37 PMČlověče: 1) Jednak jsem alergickej na termín "jitrnice" kterýmžto namachrovaní průvodci cestovek častují své klienty, z jejichž peněz pak bez uzardění tyjí, aniž by s tím měli problém (mimochodem - co vlastně ten terminus technikus znamená?) 2) Jednak si myslím, že tady tvoje zjednodušeně budovatelská agitka neplatila - mojí teorií je, že nafukovačka je na takový potok sama o sobě docela nevhodné plavidlo, protože reaguje pomalu a blběji v mnoha ostrých zatáčkách (přiznám se, že jsem si tam poprvé pohrával s myšlenkou přejít na plast, kterýžto by sliboval větší a pohodovější zábavu), takže to prostě mnohým nešlo. S cestovkama už jezdí lidi poučení, nikoliv "Pepa s Máňou". Aspoň takové mám zprávy. 3) A jak je na videu vidět, svá plavidla mnohdy nezvládali řídit ani otrlí a zkušení kyblíkáři, což je pro nás nemotorné vzducholoďaře zpráva povzbudivá Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Keny, 10/19/2010 2:18 PM1)Rád odpovím. Jitrnice je prostě jitrnice. A paradoxně sama jitrnice se jitrnicí být necítí. Že je jitrnice víme jen my, namachrovaní kyblíkáři 2)Vzducholoď je na Vavřinec naprosto v pohodě, ovšem nesedí-li v ní, no hádej kdo, přece jitrnice. Zkušený vodák si může jet Vavřinec na libovolném plavidle bez větších obtíží. Ovšem pokud se mu tam nemotají nějaké jitrnice, co neumí ani držet pádlo, natož zabrat. A jen na videu je takových jitrnic požehnaně. Dokonce jsem mezi nimi zahlédl i nějaké to jelito A věř, že s cestovkama stále ještě jezdí i Pepa s Máňou. 3)Na závěr jedno zklamání. Ti, jenž na videu nezvládají své kajaky, neumí náklony, výlehy ani eskymovat, nejsou zdaleka ostřílení kyblíkáři, jak uvádíš, ale tataři co by se to měli napřed v klidu někde naučit a pak teprve vyrážet na takový prásk, jakým Vavřinec creek bezesporu je Jo, krom jitrnic jsem tam viděl i taky nejednoho blbečka Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Václav, 10/19/2010 2:43 PMVždycky, když čtu reakce některých expertů v diskuzích a porovnám je s na vlastní oči viděnou realitou, mám pocit, že se jedná o dva naprosto odlišné světy. Protože jsem na tom potoce potkával lidi, kterejm to sice né vždycky ouplně šlo, ale jinak byli úplně v pohodě, v poklidu se vyhejbali, nechávali předjíždět ty rychlejší, dali řeč a ještě nám chytali nám loď s pádlem. A nijak neprudili, protože věděli, do čeho na tomhle krýku lezou.A byli mezi nima gumáci i plasťáci. Ani jeden "blbeček, tatar či jitrnice". Člověče, asi má štěstí, nějak se mi přímo na vodě vyhejbají. A nebo mám holt něco s očima... Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Keny, 10/19/2010 3:03 PMTak já mám asi nějakou smůlu. Protože bezohledných blbečků, nalitých blbečků a jitrnic co vážně neuměli ani základní záběr pádlem jsem viděl hned několik. Jedna posádka pádlovala tak, že po jejich záběru se Pálava ani nehnula. Musel jsem se smát. Když jsem jim ale chtěl říct jak to mají dělat, tak byli děsně chytří a tak byli pod prvním stromem dřív, než bys řekl švec. A to bez jediného pokusu se mu vyhnout. Vážně na Vavřinec jezdí spousta lidí, kteří by tam být neměli. Oni si všichni myslí, že tam se jim nic stát nemůže. Dokud třeba nějaká loď nevytvoří sifon v esíčku... Oni ale ani kolikrát netuší co to sifon je... Z Vavřince se stala masová akce a rozhodně ne všichni tam se dají nazývat vodáky Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Keny, 10/19/2010 3:04 PMTak já mám asi nějakou smůlu. Protože bezohledných blbečků, nalitých blbečků a jitrnic co vážně neuměli ani základní záběr pádlem jsem viděl hned několik. Jedna posádka pádlovala tak, že po jejich záběru se Pálava ani nehnula. Musel jsem se smát. Když jsem jim ale chtěl říct jak to mají dělat, tak byli děsně chytří a tak byli pod prvním stromem dřív, než bys řekl švec. A to bez jediného pokusu se mu vyhnout. Vážně na Vavřinec jezdí spousta lidí, kteří by tam být neměli. Oni si všichni myslí, že tam se jim nic stát nemůže. Dokud třeba nějaká loď nevytvoří sifon v esíčku... Oni ale ani kolikrát netuší co to sifon je... Z Vavřince se stala masová akce a rozhodně ne všichni tam se dají nazývat vodáky Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Střelec, 10/19/2010 2:56 PMTeorie o "jitrnici": Pochází to Bigglese - jitrnice = upoutaný balón, odtud přeneseno na vzducholoď = náš oblíbený nafukovací dopravní prostředek. Odtud je i někdy používaný termín "vzduchoplavec" ve vodáckém smyslu. Pro vzducholoď se dříve používal i termín protoplazma (v dobách, kdy materiál nedovoloval natlakování natvrdo - dle způsobu pohybu a překonávání překážek). Bohužel Keny zaměňuje jitrnici - tedy plavidlo, s jelitem - tedy s posádkou "jitrnice", neznalou její obsluhy. Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, padáček, avar~seznam.cz, 10/19/2010 3:45 PM"Ti, jenž na videu nezvládají své kajaky, neumí náklony, výlehy ani eskymovat, nejsou zdaleka ostřílení kyblíkáři, jak uvádíš, ale tataři co by se to měli napřed v klidu někde naučit a pak teprve vyrážet na takový prásk, jakým Vavřinec creek bezesporu je!" Ano dívám-li se na to prizmatem sedmi loňských krys, nemůžu jinak než souhlasit P.S. Je zajímavé, že třeba na Hameráku takové divadlo jako na Vavřinci neuvidíš. O Čerťácích už vůbec nemluvě. Já myslím, že je to prostě a jednoduše tím, že Vavřinec je "lehkej". Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Typík, 10/19/2010 2:46 PM0) Jezdím na Vavřinec už nějakej pátek a sám sem tam začínal na nafukovačkách Pálava, Safari atd. takže fakt netrpím nějakou nenávistí k těmhle plavidlům, naopak nostalgicky a rád se na nich občas svezu. 1) Pár průvodců cestovek znám osobně, sou to hrozný nukleární hovada, ale že by machrovali na klioše, to říct nemůžu, naopak, snažej se většinou pomoct a poradit, pokud vidí aspoň špetku zájmu. Nicméně každej guide či tandem pilot nebo instruktor něčeho obvykle mívá pro klienta nějaké to nelichotivé označení, kdo kdy někoho někde masově prováděl či něco učil, sám dobře ví proč. Jitrnice se jitrnicí nestává doživotně, pokud se naučí, pochopí a vyvine snahu, brzy se jí tak přestane říkat. 2) Baraka, Pálava, Rio se slušně sježděnou posádkou má na potoce typu Vavřinec řek bych daleko lepší šance než méně točivá Vydra či jiná plastovka. Teda pokud do ní neuděláš díru. I při zaklínění či navalení na překážku se z pod ní utíká líp a vyproštění bejvá lehčí. Přinejhorším ji prostě řízneš. 3) Pepíků s Máňou sem letos viděl dost, stejně jako kajakářů co jeli úplně blbě a krysili jako o život. Každej jezdí jak umí, ale sedět tupě v lodi s pádlem na kolenou a čekat kam mě prod zanese a co bude pak, sem teda viděl jen posádky z cestovek, vo tom žádná. 4) Tak nenech zapadnou slunce nad svou hněvivostí a nenávistí k vostřílenejm kyblíkářům a přijeď nám to vysvětlit v neděli na Bečvárku, hyn se hukáže kdo co jak vovládá. Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Václav, 10/19/2010 3:08 PMNo, Typíku, ty moje myšlenky o útěku z gumy do plastu se tejkali právě kýble. Takže nic proti těm plavcům na nich, pokud jsou hodní (na čem že to jezdí Keny? ). Co se týče té ne-vhodnosti - protože s gumou jezdím na takovéhle potoky, jak znají pravidelní čtenáři mé kvaziliterární produkce, vím, že má svý omezení. Je jasné, že zkušená posádka takové krýky hravě zdolá, nicméně na těch vašich kajácích to je určitě větší legrace, sranda, pohoda či přímo prdel, protože jsou hravější, mrštnější, obratnější. Aspoň pro toho, kdo na nich umí. Tak jsem to myslel. Jinak se dá Vavřinec jet na lecčems - na videu je taky vidět třeba bravurní zdolání esíčka žlutou otevřenou deblovkou. Sám už jsem ho zdolával na safárku, treveleru, ká jedničce upravené na singl... Bečvárku mám za rohem, obcházel jsem jí pěšmo, sondoval od účastníků vhodnost pro gumáky (vím, že někdy dříve tam kdosi byl na pálavě)a ještě ji splul na jůtůb viděnou z kamery na přilbě.... Né, že bych si na Barace netroufal (radši vzádu, abych případně neblokoval koryto), ale zrovna nejsem doma. Možná by vám to mohl přijet nandat Kmocháček na Rudém ďáblovi... Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Keny, 10/19/2010 3:16 PMNa čem jezdí Keny? Na všem co plave. Ale poslední dobou už rovná své staré klouby do sucha svého kyblíku Liquidlogic Škoda té Bééééčvárky. Mohlo to být kvalitní měření vodácké zdatnosti. Baraka či Pálava tam skutečně projet může, i když s odřenýma...bokama Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Typík, 10/19/2010 3:21 PMJo máš pravdu, s kajakem je legrace spousty. Keny je vyjímka, jezdí na kajaku, ale je to zlej ošklivej tatar. Teda aspoň na první pohled. Když se nenecháš odradit, tak zjistíš, že má i pár světlejších stránek a chvilek. Bečvárku jel loni Palackej na Barace i včetně skoků, sice na tom největším zlomil sedačku, ale dal to, za což mu patří nehynoucí sláva. Kmochy nám to doufám přijede nandat na BLUEMovi, teda jestli už navařil dost vody a srovnal ten rypáček co na něm udělal o víkendu. Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Václav, 10/19/2010 3:27 PMJé, tak to mě fakt mrzí, když tam bude takováhle elita.... Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Keny, 10/19/2010 3:28 PMTypík je starej sedmilhář. Keny je náhodou moc hodnej a hezkej Tatar je Typík No na Kmochyho jsem zvědavej. Už několikrát nám předvedl že i nemožné možné je... Reply
|
|_Re: Proc se nesnazi ridit lod?, Typík, 10/19/2010 3:35 PMJá že sem tajtrlík? Ty jsi tajtrlík a nadívanej. Elita a jelita, co já vím tak jede i Mr. Wigo, Padák a spousty dalších. Janička psala na fujbooku cosi o tom že kajak je pro měkejše a ona že jede na deblovce. Drcáci se počítám taky nenechaj zahambit. Jen aby Kmocháček dostal opušťák. Reply
|
|
|_Re: BečBečBečvárka, Václav, 10/20/2010 11:10 PMDoteď jsem si myslel, že "bezmozci" jsou pouze někteří extrémní kyblíkáři Reply
|
|_Re: BečBečBečvárka, Keny, 10/22/2010 2:43 PMExtrémní kyblíkáři nejsou žádní bezmozci Ti většinou vědí dobře co dělají a rozhodně nejezdí bez slušivé pokrývky lebky Pokud bez ní jezdí někdo takovou mělkou vodu jako je Vavřinec, kde ho navíc ještě může kdykoliv prásknout nějaké jelito na jitrnici (píšu to správně Střelče?) tak je to normální blbec. Pokud vím, tak sehnat na Vavřinci náhradní helmu na půjčení, není vůbec žádný problém... Občas mám pocit, že tu o té bezpečnosti píšeme úplně zbytečně... Reply
|
|_Re: BečBečBečvárka, Střelec, 10/22/2010 5:35 PMJo, správně.... Reply
|
|_Re: BečBečBečvárka, Václav, 10/22/2010 5:55 PMCož ale nebyl případ zmiňovaného skokana Palackého, kterýžto měl helmu důkladnou, jak dokazují fotografie.... Nicméně-co se týče Vavřince bez helmy, výjimečně s tebou souhlasím v hodnocení takovýchto spoluobčanů. Letos jsem opět utržil úder o nějakou lávku či kmen, až mě hlava zabrněla i v přilbě. Sice jsem díky vysoké postavě léta školen v různém otloukání mé mozkovny, ale tohle by asi rozdejchávala blbě. Jinde si to bez chrániče hlavy dovedu představit, ale zrovna na Vavřinci mě jedinci bez ochrany téměř fascinují.... Reply
|
Zapomenutý batoh u Davíd.mlýna, Kaja, jitkabidlova~seznam.cz, 10/19/2010 1:54 PMAhoj, jestli někdo náhodou našel v neděli kolem 15.hodiny na vystupovačce u Davídkova mlýna černozelenej batoh tak plíís ať se ozve, odměna ho nemine...dík moc. Byl to Millet 40l Peuterey, vevnitř nic moc zajímavýho, takže jde hlavně o ten batoh. Reply
|
fotomateriál od cukráře, cukrář, 10/19/2010 2:39 PMAhoj všem.Přispěji s fotkami z vlastní zahrádky. Je to průřez víkendem od páteční hospody po neděli. Video s vítáním s manželkou tam nehledejte, po víkendu jsem padl za vlast. Omlouvám se, že je toho tolik, ale nahrával jsem i kankán a ty holky ne a ne přestat. Libor http://www.ulozto.cz/6246100/v...Reply
|
Vzpomínka na Vavřinec, Franta, 10/19/2010 10:08 PMUffff. Z toho videozáznamu na mne jde závrať. Provoz jak na dálnici při ranní špičce, rozestupy mezi plavidly řádově setiny vteřiny. Maso... Na Vavřinec jsme jezdili před mnoha a mnoha pátky, asi 9 ročníků po sobě: 1981 až 90. Takový peklo jak zobrazuje video tam ale tehdy nikdy nebylo. Jak se tu už někdo zmínil, většině posádek zachycených na záznamu jsou úplně cizí pojmy jako náklon, nájezd o zatáčky, kontrazáběr... valí to furt dopředu jak voraři. No, my jsem se poprvé také párkrát práskli(první prásk se mi povedl asi na desátém stromě za startovní lávkou, cheche..), a jelikož jsme při prvním splutí Vavřince tehdy houby věděli, do čeho vlastně lezem, obestřela nás hrůza veliká a po šestém či osmém prásknutí nás nejspíš zmíněná hrůza docela udržela na hladině. Jezdili jsme na Vydrách nebo kufrovitých Vertexkách, samozřejmě jako správní pitomci zpočátku bez špricek a dokonce s bagáží.... Byla to tvrdá škola na tvrdých lodích a vyplatilo se to: v dalších ročnících se naštěstí už jelo ve "vyšší třídě elegance". Na nynější Vavřinec bych nejel ani kdyby mi moje přesšedesátileté síly na to ještě stačily. Rád si uchovám vzpomínky na někdejší Vavřinec bez nafukovacích matrací, na časy, kdy vodáctví ještě mělo daleko do půjčovnami podporovaného MASOVÉHO sportu. Kdy jsi fakt neměl na vybranou: buď se to rychle nauč, nebo ti půjde o hubu a o tvoji vlastní loď. Nojo, já vím, on svět se mění a ty řeky s ním... Zdar všem POTOČNÍKŮM ! Reply
|
|_Re: Vzpomínka na Vavřinec, Petr, 10/21/2010 8:55 AMNo mně je dvaašedesát, vzpomínky máme asi stejný, ale jezdím tam pořád a nebrblám, každá doba má svý. Tož přestaň kafrat a raději příště pojeď :-)) Reply
|
|_Re: Vzpomínka na Vavřinec, Franta, 10/21/2010 11:47 AMPetrovi: OK , takže jestli bys jel se mnou na deblu, příští podzim se můžem dohodnout. Do kajaku ani do singlu se soukat nemíním (bohovsky bolí nohy) a háčci naší věkové kategorie buď vyhynuli nebo jsou shnilí a lapí doma u televize Reply
|
|_Re: Vzpomínka na Vavřinec, Petr, 10/22/2010 8:45 AMMáš pech, já už se do toho kajaku nasoukal a vyhovuje mi :-)) Reply
|
Sranda, Zdenek, zhosa~seznam.cz, 10/20/2010 4:53 PMVavřinec je čím dál lepší, víc a víc srandy (kromě toho kajaku do sifonku). Je to jako běžet dolu Václavákem. Zato člověk pozná spoustu lidí, není nouze o pomoc s matrošem. Reply
|
Skvělej zážitek, Zdenda, 10/20/2010 10:12 PMTak pročítám vaše příspěvky a jsou docela zajímavý. Jasně, Vavřinec je masová akce díky cestovkám, ale na druhou stranu pořád jsou zapálení vodáci, které voda naprosto chytla, ale zatím na svoji vlastní loď nemají peníze. Já sám jezdím aktivně zhruba rok na raftu Ultimate ( dvakrát jsem byl i na Trnávce), který jsem se vzít nemohl, protože by jsme vás všechny zválcovali a na tomhle fóru by se nepsalo o ničem jiném. Stačilo, že jsme ho měli vloni na Hameráku.. Zde jsme si tedy půjčili Orinocco a i když jsme ze začátku působili jako jelita, tak po pár minutách jsme se to naučili ovládat a už to šlo. Daleko víc, než lidi, kteří to neumějí ovládat, mě do běla vytočil jeden asi namachrovanej magor , kterej sjížděl Vavřinec na kajaku BEZ PŘILBY!!! Tohle bych si nedovolil ani na nafukovačce, kde narozdíl od kajaku nehrozí eskymák. Dovede si asi živě představit, jak by onen borec vypadal po eskymování v místě, kde tu a tam ze dna trčí nějaký šutr. Nevím, kajakování neznám, eskymáka taky a snad ani poznat nechci, ale tohle mi přijde jako totální hazard!! Určitě jsem ho tam v sobotu viděli taky, takže víte, že si nevymýšlím.. Jinak byl Vavřinec pro mě skvělej zážitek a jsem rád, že jsem se toho mohl účastnit a rád se zúčastním zase. A ti i přesto, že mě asi nemine návštěva ortopedie, protož mi od soboty při pohybu levou rukou vyskakuje rameno a dost to bolí.. Reply
|
|_Re: Skvělej zážitek, , 10/21/2010 10:55 AMZdendo mám pocit, že jsme oba narazili na stejného borce. Říkal, že jede bez přílby kvůli Alzheimerovi, takže ne frajer, ale hlava děravá. A měl na hlavě čepici. Kdybych byl na jeho místě, taky bych to možná řešil stejně.. Reply
|
|_Re: Skvělej zážitek, Zdenda, 10/21/2010 12:06 PMAhoj Járo, nevím, ale ten o kterém jsem psal čepici neměl, měl skoro vyholenou hlavu a mohlo mu být tak odhadem něco přes 30. Já doufám, že ten koho jsi viděl Ty, byl starší, než 30 let, když měl Alzheimera... Reply
|
|_Re: Skvělej zážitek, , 10/21/2010 12:16 PMTak to už skinheadi začínají pádlovat na kajacích.... Reply
|
|
vídeo, Chobotnice, 10/22/2010 8:02 PMTak, jako se nejlepší vína označují VÝBĚR Z BOBULÍ, to petrovo video by se dalo označit jako VÝBĚR Z JELIT A KRYS. Nabízí se myšlénka v klidném zimním mezidobí z videomateriálů volit KRYSU ROKU. Reply
|
|
hnus, Vydra, 10/27/2010 12:06 AMTak mi bylo nejdriv dost smutno, ze mi Vavrinecak letos nevysel. Vzdy to bylo pekne popadlovani. Po precteni clanku a shlednuti videa, se mi v hlave vybavila asociace Cirkus a potom to preslo ve velke zhnuseni. Kdyz video dohralo, tak jsem jeste chvili nevericne zirala na cerne okno... Kam se podel ten Vavrinecak, ktery nas tak bavil, na ktery jsme se tesili?.. Stoji to cestovkam za to tam navazet autobusy lidi, co nikdy nesedeli na lodi?- kazi vodu ostatnim a pochybuji, ze oni sami by z toho meli pak nejaky pozitek. Navic zbytecne riskuji svoje zdravi. Driv peknou vodu jezdil ten, kdo na to mel, umel, nebo mel alepson vodu v srdci, ale ted muze jakekoliv sebevetsi pako, co si zaplati... Smutne. Reply
|
|_Re: hnus, wlk, wlkj~atlas.cz, 10/27/2010 3:07 PMNo já nevím, ale tuším, že nikdo z nás se nenarodil s pádlem v ruce a lodí na prdelce... Reply
|
Dekuji autorovi videa, jozka, 10/31/2010 5:43 PMVideo je neskutecne vynikajici, je to skoro devet minut trvajici serie neskutecnych zacatecnickych chyb, pocet lidi, kteri tam skutecne neco umi je tam tak deset (napric kategoriemi). Dale bych chtel podekovat tomu paru na Palave, za nepouzivani helem, usnadnuji praci prirodnimu vyberu. Asi budu za nafuku a elitare, ale skutecne si myslim, ze kdybych ted vzal s kamaradem lano a sli si zalizt treba do Adru nebo do Ceskyho raje, tak budu vzhledem k tomu co umim (nic) otaxovan za blazna. Tady se to odbyde "kazdy nejak zacinal". Mno aspon je videt, ze je to vcelku bezpecna kratochvile :-) Reply
|