Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Vavrinecke-etudy.aspx?ID_clanku=1621 edit=2
Kurzy Vodácké školy záchrany v roce 2025

Vavřinecké etudy

Diskuse nad článkem
Re: Kdysi dávno..., Martina, 10/17/2014 9:43:31 PM
Tak my jsme to letos v neděli jeli na pevné deblovce (sice plastové, ale to se taky počítá ;-)), ale je pravda, že jsme vyjížděli dost brzo ráno, takže jsme na vodě skoro nikoho nepotkali (natož někoho, kdo by nás natočil :-D). Na videu (tuším, že to byla etuda o plavcích) jsem taky jednu deblovku zahlédla a jestli mě zrak neklamal, tak to byla dokonce laminátka. Ale je pravda, že těch je opravdu minimum :-( A když jsem viděla ten zástup lidí na vodě, tak jsem se utvrdila v přesvědčení, že pokud příští rok opět Vavřinec, tak zase jedině hodně brzo ráno ;-)

Reply

Re: Kdysi dávno..., Václav, 10/17/2014 5:24:49 PM
Franto, neházej flintu do žita. Vloni v lednu nebo letos v červnu tam bylo úplně prázdno. Chce to jen vychytat ten správný čas.... Smajlík

Reply

Kdysi dávno..., Franta, 10/17/2014 4:40:43 PM
Poprvé jsem jel Vavřinec myslím v roce 1983 a pak 12x po sobě rok co rok. Na laminátkách, tj. vydry nebo vertexky. Primitívní výbava: žádný neopren, obyčejné šusťákové hadry, pradávné polystyrenové vesty a přílbičky pro hokejisty. První rok jsem se samozřejmě cvakal jak o závod, ten první cvak si pamatuji přesně: byl na tom stromě VP kousek za lávkou... Po třetím cvaku (někde u těch chatiček za cíkvickým mostem) jsem vydoloval z loďáku (sic!!!) pléskačku slivovice a díky pořádnému loku háčkovi i sobě jsme se z té hrůzy konečně sjeli že to šlo až k Toušicům docela bez průserů...
Z toho jak jsou na záběrech od Davídkova mlýna a před lávkou vidět ty příšerné zácpy vzducholodí (D1 úplné nic!!) na mne jde hrůza. Debláci, kteří na té vzducholoďové sedačce opravdu SEDÍ jak vosa na bonboně, nevědí co je to závěs, přehazují si pádlo zleva doprava jako vařechu u guláše, nevědí, co je to nájezd na šupnu... potěšpánbůh! Klasickou pevnou deblovku tam asi nenajdeš ani se svíčkou v pravé poledne. Mňo, zůstaly nám starým dědkům na Vavřinec "kdysi dávno" pěkné vzpomínky. Tohleto mít nemusím, i kdyby na to v 70 letech ještě byla fyzička. Sbohem, dávný Vavřinče Smajlík

Reply

Re: zajímavej pohled, zenhas, 10/17/2014 11:57:59 AM
Jo. Kup si dva. Budeš dvojnásobný borec.

Reply

Re: zajímavej pohled, Hanz, 10/17/2014 11:53:49 AM
Uvazuju o tom ksiltu Smajlík . Moc to nestoji a musim uznat, ze to ma vysledky. Smajlík

Reply

Re: zajímavej pohled, zenhas, 10/17/2014 11:37:48 AM
To vypadá jako díra na trhu. :)
Třeba se toho nějaká půjčovna chytne a bude šnorchy nabízet.

Reply

Re: zajímavej pohled, Lubor, 10/17/2014 11:36:39 AM
Já myslím, že jezdcům z toho videa "Vavřinec plavající" by nejvíc pomohlo přidat do výbavy potapěčské brýle a šnorchl a nasadit si to hned na startu. V kombinaci s GoPro by pak vznikala hezká sada naučných filmů "Dna našich řek a potoků", "Tajemství podvodního světa" a podobně.

Reply

Re: zajímavej pohled, zenhas, 10/17/2014 10:09:44 AM
Proto už taky vím, proč mi to nejde. Já hlupák nic nevozím. Smajlík

Reply

Re: zajímavej pohled, Hanz, 10/17/2014 10:05:18 AM
Nekdo ma kameru, nekomu pomuze ksilt Smajlík , jen ja vozim ten drzak na bryle a nic. Smajlík

Reply

Re: zajímavej pohled, zenhas, 10/17/2014 9:59:45 AM
Co se divíš. Podívej se po Internetu jaké prásky dávají borci s GoPro.

Z toho jasně plyne, že kamera je TO, co posune tvé vodácké umění. Smajlík Proto se GoPro stává standardní výbavou a mnohdy je důležitější než vesta. (Helma musí být, bez té by to nemělo na čem držet). Smajlík

Reply

Re: zajímavej pohled, Mirka, 10/16/2014 10:47:52 PM
Tak jsem si připomněla svoje začátky... sladká nevědomost a víc štěstí než rozumu a umu Smajlík :-)

Reply

, Mirka, 10/16/2014 10:44:51 PM
Re: Dobrý, Mirka, 10/16/2014 10:01:37 PM
Moc pěkný video... budu pouštět Julince, ať ví, co jí s námi čeká ;-)

Reply

Re: zajímavej pohled, Hanz, 10/16/2014 6:53:36 PM
No nakonec jsem to nevydrzel a podival se na cele video. "Uff tak sup, vzhuru dolu...." To melo byt hned na zacatku toho videa. Kdyz to tak pozoruji, tak k tomu aby clovek sjel nejaky tok, nemusi umet dobre padlovat a cist vodu, ale mit GoPro Hero. Smajlík Doufam, ze bude i letosni Botic. Smajlík

Reply

Re: zajímavej pohled, Hanz, 10/16/2014 6:22:17 PM
Jojo, lonsky video z Botice me taky dostalo. V case 1:11 ukazuje jak spravne drzet padlo. Vic jsem jeste nevidel, myslim, ze si to dam k zitrejsimu obedu. Smajlík

Reply

Re: Propíchnout!, Mirka, 10/16/2014 11:36:49 AM
Báječný video.

Obzvlášť pasáže 7:10, 9:40 a pak moji kamarádi 8:33 a 8:47 :-)

Reply

Re: zajímavej pohled, Kubelius, 10/16/2014 8:55:48 AM
Vy vodáci pořád máte nějaké teorie, že pádlo se nemá držet jak prase kost, že by se mělo zabírat přes ruku atd. A najednou je to všechno zbytečné.

Reply

Re: Propíchnout!, kavol, 10/15/2014 1:37:37 PM
huh, cože?

kolikrát jsi mě viděl bez helmy?

http://galerie.hajnet.cz/akce/...

Smajlík

Reply

zajímavej pohled, žralok, 10/15/2014 1:35:16 PM
od klienta půjčovny jedoucího na Pálavě . Toušická mu tak hrozná pro nafukovačku nepřišla http://www.vitablondak.cz/vavr...
a to už loni dostali svým videjkem z Botiče
http://www.vitablondak.cz/rio-...



Reply

Re: Propíchnout!, kavol, 10/15/2014 1:33:15 PM
ano, rychlost byla hlavní problém

neodhadl jsem dýlku a chování lodě, přeci jen na nafukovadle moc nejezdim a už vůbec ne v singlu, čekal jsem, že lehká špička to přeletí a těžkej zadek vypíchnu hned po dopadu

právě protože jsem řešil i jak se dostat k tomu klíčovému místu, nechtěl jsem do toho vletět jak cukrář, a směroval jsem se zleva doprava - podívej se pořádně, naopak, na hraně jsem loď rovnal do pozice, ve který jsem jí chtěl mít, tj. špička tak 10-20 stupňů doprava, s tím, že záběrem dole se otočím o něco víc a dostanu našikmo na pravou stranu, tam si odlomením srovnám a při troše štěstí ten přítulnej šutr uprostřed jen líznu levým bokem ... že se to "samo" přetočí tak, až to škrtne, mě teda nenapadlo, vždyť tou dírou mohly týct tak mizerný dva kubíky a žádnej boční proud; a kdyby ta špička neškrtla, tak si myslím, že bych to dal i pouhou setrvačností

no, coby kdyby ... kdybych měl pádlo na druhou stranu, kdybych si zašel na ortopedii včas a třeba nosil něco na zpevnění kloubů, kdyby, kdyby ...

Reply

Re: Dobrý, Saigon, 10/15/2014 12:01:22 PM
Nejen utopené offroady, ale i "vylomeniny" OCečkařů na letošním sobotním Vavřinci je možné shlédnout na: http://youtu.be/n5mkGJXU4bc

Reply

Re: Propíchnout!, HonzaC, 10/15/2014 9:39:55 AM
No podle videa si jel hodně pomalu a bokem, na hraně nebyla žádná snaha o záběr a srovnání lodi. Prostě podcenění vývaru pod mostem, který je celkem silný. Z vývaru již na nafukovačce (ani kajaku) není moc šance vyjet...

Občas se asi člověk soustředí na klíčové místo, ale že k němu občas není rovná cesta už neřeší :)

Reply

Re: kolomaz na tyčích skluzu, Václav, 10/14/2014 10:21:51 PM
Letos v červnu jsem po té pitomé šupně jel, odstrkoval se za pomoci tyčí a zůstal bez poskvrny. To je hotová Agatha Christie. Smajlík

Reply

Re: kolomaz na tyčích skluzu, Chobotnice, 10/14/2014 9:58:29 PM
Nevim, ale já se tam zapatlal i lóni...

Reply

Re: Propíchnout!, Chobotnice, 10/14/2014 9:55:14 PM
Tys měl helmu? No, jdeš docela do sebe... Smajlík Smajlík

Reply

Re: kolomaz na tyčích skluzu, Aleš N., 10/14/2014 6:36:46 PM
No nevím, snad jedině aby to nikdo neukrad ? Podobně jako se znehodnocujou lana na nebezpečných jezech ?

Reply

Re: Propíchnout!, kavol, 10/14/2014 5:53:13 PM
hele nebylo to tak hrozný, jak to vypadalo ... až jsem se na videu divil ... akorát přibyl šrám na helmě a krom toho lokte modřina na koleni a na zádech (mimochodem, tady mi to nedá nezmínit do zdejších flejmů, že jsem byl rád za blbej leč dlouhej polystyren; co jsem si zkoušel moderní vestu co si pořídila ženská, tak ta mi končí přesně tam, kde začíná ta pohmoždenina ...)

jinak mě mrzí, pokud jsem někoho vystrašil, třeba že tys to kvůli mě nejel, nicméně kaskáda za to vpodstatě nemůže - v tom stresu si to nejsem schopen vybavit přesně, nicméně video asi odpovídá rekonstrukci, jak jsem o tom přemýšlel čekaje na pohotovosti ... když jsem zadrhl, snažil jsem se natáhnout pro vodu zároveň s odklonem po proudu, ale jak jsem dal pádlo do vody, tak to škublo a loket byl v háji - je vidět, že hlavici jsem pustil ještě mnohem dřív, než jsem začal padat na druhou stranu, už při vynoření za lodí vypadá pohyb ruky nepřirozeně, a jak jsem hned potom šel přes nohy, tak už je tam jasně vidět boule ... takže to se vlastně mohlo stát kdekoliv na rozhraní rychle tekoucí vody, jen to bylo obohaceno o nedobrovolný canyoning

Reply

Re: Ále, dejte pokoj, škarohlí, Václav, 10/14/2014 5:08:01 PM
To byla totální pohoda, protože jsem se bál, že nás to hodí napříč na ty stromy (když máš na palubě dítě, bojíš se jaksi více...). Vyvázli jsme z toho s úsměvem na líci, byť elegance jaksi chyběla. Holt jsem ty závěsy měl na kurzech lépe trénovati.... Smajlík Smajlík

Reply

Re: kolomaz na tyčích skluzu, Abu, 10/14/2014 3:56:58 PM
Jak to tady ctu, tak jeste stesti ze jsem to nejel pres tu supnu. Nerad bych si novou bundu zapatlal od vyjeteho oleje.

K cemu to je proboha dobry, natrit to kolomazi, aby to palavam lepe klouzalo ? Smajlík

Reply

Re: kolomaz na tyčích skluzu, Katie, 10/14/2014 3:40:58 PM
To upřímně doufám, že pořadatel ne... protože když se jen dotkneš hadrama, máš to na všem hydru v loďáku. A že ty hadry nejsou levný. Ještě že jsem to nezkoušela.

Reply

Re: Ále, dejte pokoj, škarohlí, Lubor, 10/14/2014 1:51:23 PM
Není ta totální pohoda zachycená na tom trkacím videu, jak tam visíte na pařezu? Smajlík

Reply

Re: kolomaz na tyčích skluzu, Václav, 10/14/2014 12:10:15 PM
Že by vemeno pořadatel? Smajlík

Reply

Re: Nejen nafukovačky :-), Václav, 10/14/2014 12:08:25 PM
Jó, lávečka. Kdysi jsem byl poprvé na Vavřinci. Nafoukl jsem Safárko, ležérně do něj nasedl před lávkou s frajersky zapáleným cigárkem, kterým jsem (tenkrát) zaháněl nejistotu. Povážlivě jsem se zakymácel, leč statečně jsem se vydal vstříc svému osudu. Pod lávečkou jsem chvíli zvažoval, jestli se předklonit či zaklonit a nakonec jsem si vybral tu druhou, blbější variantu. Ještě jsem zaslechl líbezný ženský hlásek:"Jé, von jezdí s cigárem, to je jako já..". A pak jsem se za bujarého veselí okolo stojících čumilů jako zmoklá slepice hrabal z vody a znechuceně plival navlhlé kuřivo. Od té doby dycinky až za lávečkou. Tedy pokud není lehký podstav jako onehdá v lednu.... Smajlík

Reply

kolomaz na tyčích skluzu, Honza, 10/14/2014 12:03:14 PM
Ahoj,rád bych věděl,které vemeno namazalo naváděcí tyče u skluzu kolomazí či vyjetým olejem.Ty molitany tím byly opravdu hodně napuštěny!Museli jsme pak zastavit a pomocí písku-bahna sedřít onu černou,velice mastnou,lepkavou hmotu z rukou i hrušek pádel.Příště to raději skočíme vedle jako většina,nebo zhubnu 50kg abych,abych nedřel dnem Smajlík

Reply

Re: Propíchnout!, Had, 10/14/2014 11:51:51 AM
Taky sem to videl a nepekny to bylo!!!se slaidu hlavou dolu tam si dostal ranu az si povyskocil z vody pak si tam zmizel to zumpy a neco jako kotrmelce a porad hlavoz dolu no ble ale jako fakt ble pak tam tvoje baraka parkovala pod mostem a na dost dlouho a tim sem mel vyresino cap kajak a prenes a poprve to nejel a pak te dole videl dost pouzityho ptal se jak si na tom ale uz bylo o tebe postarano:)tak pekne srustej:)

Reply

Re: Že se tam nikdo neutopil.., Honza, 10/14/2014 10:57:04 AM
Jo, souhlas, proto jsem uváděl ten Botič (hlavně ten úsek kousek pod přehradou). Na řekách (tak do WW3+) na odvozeninách pálavy často stačí pro rekreační sjetí trocha stability, udržování lodi ve směru a pádlovat dopředu. Výjimečně háček přitáhne. Žádné zběsilé manévry nejsou třeba. Vlastně i ten Hamerák včetně 4. kaskády se dá sjet takhle, pokud člověk trochu předvídá, čte vodu, neblbne... Slalom v rychle tekoucím voleji, správný nájezd na jez, když to nad ním teče šikmo (klidně bez vln), zatáčí atd., vyhýbání se dva metry před zvrhlou pálovou atd. je o něčem jiném. Přesto si myslím, že dost těch plaváčků, co jezdili jezy pozadu, by se mohlo naučit dost i na té Sázavě pod Týncem.

Reply

Re: Propíchnout!, Klouček, 10/14/2014 9:51:42 AM
:-D Smajlík

Reply

Re: Nejen nafukovačky :-), Honza K., 10/14/2014 7:52:31 AM
Díky, Žraloku!

Reply

Re: Ále, dejte pokoj, škarohlí, zenhas, 10/14/2014 7:49:30 AM
Amen. Smajlík

Reply

Re: Že se tam nikdo neutopil.., žralok, 10/14/2014 7:31:46 AM
potoky maj svá specifika na která tě Berounka , Sázava a ostatní řeky nepřipraví . Je třeba bejt ostražitej a pohotovej a hlavně nafukovadlům se vyhejbat obloukem .

Reply

Re: Nejen nafukovačky :-), žralok, 10/14/2014 7:24:28 AM
já opravím ty odkazy http://www.zralok.estranky.cz/...

a

http://www.zralok.estranky.cz/...

Reply

Re: Nejen nafukovačky :-), Honza K., 10/14/2014 6:22:04 AM
Eeeee, no tak já se přiznám... V plánu jsem měl taky nudný průjezd pozadu, leč bylo veselo - http://www.zralok.estranky.cz/..." target="_blank">http://www.zralok.estranky.cz/...
Ale nakonec jsem zachoval tvář - http://www.zralok.estranky.cz/..." target="_blank">http://www.zralok.estranky.cz/... Smajlík

Reply

Re: Nejen nafukovačky :-), Kmochacek, 10/13/2014 11:20:10 PM
já to nebyl! Vypadalo to sice nejdříve nadějně, ale nakonec jen nudný podjezd pozadu. Smajlík

Reply

Ále, dejte pokoj, škarohlídi! , Václav, 10/13/2014 9:06:18 PM
Vavřinec byl pro mě letos o totální pohodě (ostatně jako vždycky). Stačilo vyjet těsně před oběděm a nezastavovat u prvního občerstvení, kde do sebe všichni klienti ká-servisu rvali buřta - a potok byl příjemně prázdný. Všechny ty kolize, havárie, přejetí kajakáři (aspoň se nenudili Smajlík ), strkačky v peřejích a krev na Toušické k Vavřinci patří, ne? Proto tam přece jezdíme. Navíc mám pocit, že realita je vždycky nějak víc v pohodě než to, co je setříhané na netu. Vzal jsem tam letos poprvé devítiletého syna, měl jsem tedy trochu obavy, ale přežili jsme oba v plném zdraví a bez koupání. A bez Toušické, ta mi jednou stačila, ego si posiluji jinde ... Smajlík

Reply

Re: Dobrý, žralok, 10/13/2014 8:55:17 PM
letos jsme měli možnost zhlédnout postupně 3 utopený kousky http://www.zralok.estranky.cz/...

Reply

Re: Nejen nafukovačky :-), Václav, 10/13/2014 8:53:49 PM
Že by někdo ze slavných OC maniaků? Kmocháček? Žralok?

Reply

Re: Propíchnout!, Chobotnice, 10/13/2014 8:28:48 PM
Staří Římané měli zápasy v aréně, Španělé maj Corridu a běhání v Pamploně, u nás máme Toušickou. Davy zevlerů čekaj na pohled na kref...

Reply

Re: Dobrý, Kmochacek, 10/13/2014 8:00:43 PM
jj, utopený ofroud k Vavřinci jaksi patří
http://zralok75.rajce.idnes.cz...

Reply

Re: Propíchnout!, Aleš N., 10/13/2014 7:17:03 PM
Tož seskákals to věru pěkně, nezbývá než popřát, aby ses brzy vykurýroval a mohl nás dál bavit podobnými kousky.
Sám jsem tam v neděli taky pobyl asi hoďku, pozoroval, fotil, točil a pak pokorně přenesl, shlédl jsem tam totiž víc podobných kousků, které mě utvrdili v mém rozhodnutí Smajlík .

Reply

Re: Že se tam nikdo neutopil.., kavol, 10/13/2014 5:50:00 PM
muhehe, teď jsem dopsal svou story, odešlu, kouknu, že je tu další příspěvek - tvoje reakce, a ta mě v tom kontextu totálně rozsekala (tak pro info, výše uvedené mám za sebou, snad jen ten Týnec-Pikovice pouze dvakrát) :-)

Reply

Re: Propíchnout!, kavol, 10/13/2014 5:37:48 PM
> Pár neuvěřitelných nešťastníků tam bojovalo o zdraví (nejméně
> třem se to o víkendu nepodařilo a jela pro ně sanitka)

tak já bych se přihlásil, že jsem ten vůl, pro kterýho jeli v neděli ve tři

http://galerie.hajnet.cz/akce/...

"neuvěřitelných nešťastníků" ... to sedí - začalo to tím, že se kolegovi uvolnila zahrádka, pak mu upadlo kolo ... a ve finále jako by nestačilo, že jsem si vykloubil loket, ale ještě se mi u toho musel štípnout nějakej kus kosti, takže nejmíň měsíc v sádře celá ruka

cejtim se, jako kdybych uklouznul ve sprše a byl ten jeden z milionu, co to neustojí a prorazí si o něco lebku ...

jinak pokud se někomu nezdá styl pohybu v proudu (hlavičkou napřed), v první chvíli jsem nějak nebyl schopen ovládnout vpodstatě celou pravou polovinu těla, ale marně jsem se o to snažil, místo abych si poradil s tím, co mě poslouchalo; co se děje jsem zjistil až dole když jsem se chytal nabízené špičky a ono to taky nešlo (tímto děkuji neznámému, co mi ji tam nastrčil, jakožto i tomu, kdo mi chytl pádlo, volal sanitku a vůbec všem, co se nějak podíleli na pomoci)

Reply

Že se tam nikdo neutopil..., Honza, 10/13/2014 5:04:29 PM
Pěkná videa! Ale když tak koukám na ty vodáky, tak se divím, že se tam nikdo neutopil. Nejsem žádný expert (můj životní výkon byl loňský Hamerák bez cvaknutí, těžší věci mi už nejdou), ale tady by opravdu pár lidem evidentně pomohlo nejdřív 50 km na Berounce, pak 3x Týnec-Pikovice, pak Litický oblouk, pak jako trénink slalomu mezi stromy Botič a eventuálně až pak třeba i ten Vavřinec.

Reply

Re: pomer, Kuba Turek, 10/13/2014 3:42:42 PM
Vodáci jsou všichni, protože jedou na loďce. (Teda až na dva smutné maníky, kteří kráčeli korytem bez pádel a lodě s tím, že jim prý uplavala, ale nevědí, kde ji hledat.)

Sobota byla určená především pro závodníky - je to ale vodní turistika, takže závody jsou to tak trochu pro srandu.

Neděle je volné splutí. (Z toho je moje video). To je těch nafukovaček asi víc. Odhadl bych to, že klientů půjčoven, kteří nemají skoro žádné zkušenosti z divoké vody, tam bylo max. 10 %, ale byli nejvíce vidět. Smajlík

Reply

pomer, palo, 10/13/2014 3:34:13 PM
aky je pomer vodakov ku rekreantom na takejto akcii?

Reply

Re: Dobrý, Kuba Turek, 10/13/2014 3:02:30 PM
Koukám, že vzducholodě jsou ještě zlatý...

Reply

Re: Dobrý, Aleš K., 10/13/2014 2:37:39 PM
Safra, svou reakci jsem pripojil jinam. Smajlík Melo to bejt pod Turka.

Reply

Re: Dobrý, Aleš K., 10/13/2014 2:35:23 PM
Copak potok zablokovanej Barakou. My meli Vavrinec zablokovanej autakem Smajlík http://merkava3.rajce.idnes.cz... (Na fotce uz ponekud uklizen bokem u brehu) Nektere majitele vzducholodi proud a cumeni co se to tam deje nahnalo pod strom na druhe strane. To take bylo zajimavy Smajlík

Reply

Dobrý, Chobotnice, 10/13/2014 1:55:38 PM
Teda, dobrou práci sis dal. A to jsi stříhal celou neděli, né? Jináč tu techniku záchrany z válce, co je na 3:15 prvního videa, tu jsme teda na kurzu záchrany z válce neprobírali... No, letos jsem Vavřinec vynechal, po Hameráku mi to přišlo jako rozmělnění dojmů, Hamerák je oproti tomu ještě pořád spořádaná akce (většinou) slušně vychovaných vodáků...

Reply

Nejen nafukovačky :-), Josef, 10/13/2014 12:50:59 PM
Letos nedělaly problémy jen nafukovačky, viděl jsem hned na startu pod úvodní lávkou, nebudeme jmenovat, že :-), pána s otevřenkou předvádějícího zábavnou estrádu :-)


Reply

Re: Propíchnout!, Kuba Turek, 10/13/2014 12:37:53 PM
A ještě dodávám video z Toušic, když už tam Petr nedorazil. Pár neuvěřitelných nešťastníků tam bojovalo o zdraví (nejméně třem se to o víkendu nepodařilo a jela pro ně sanitka):
http://www.horydoly.cz/vavrine...

Reply

Propíchnout!, Kuba Turek, 10/13/2014 12:30:09 PM
Ta Baraka, co mě napřed napříč zablokovala v zatáčce, pak potopila a nakonec přejela, by si zasloužila propíchnout! Kdyby se ta paní na háčku aspoň omluvila, když jsem okolo ní proplouval za svým kajakem... Ale vona teda nééé, že prej za to moh´ ten šutrák pod vodou. To určitě!

Reply

Sado Maso, Kouďa, 10/13/2014 12:26:06 PM
Letos kvůli přírůstku v rodině jde sezóna mimo mě. Ještě jsem na Vavřinci nebyl, rád bych, ale tohle je moc. K popukání ta videa tedy nejsou. Smajlík Z toho přejíždění kajakářů a plaváčků pod jezem kánoemi mi do smíchu tedy není...

Reply

Bravo, paparazzi!, Václav, 10/13/2014 12:18:42 PM
Myslím, že Blesk tě rád zaměstná.... Smajlík Vynikající!

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.