Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Divoka-voda-v-Podkrkonosi--Borovnicky-p.aspx?ID_clanku=1204 edit=2
Půjčování lodí na řece Bóbr

Divoká voda v Podkrkonoší- Borovnický p.

Diskuse nad článkem
Re: Skořickej a Holoubkovskej , Vojta, 2/6/2011 7:17:00 PM
... slyšel jse, dobrej záčřez, nevím o tom, že by to někdo jel, jedině někdo místní..V.

Reply

Re: Vrchlice, Václav, 2/4/2011 4:14:30 PM
Nebo tady zadej do vyhledávače Vrchlice Smajlík

Reply

Re: Vrchlice, Míra, 2/4/2011 11:56:59 AM
ahoj koukni na Hydro.

http://hydromagazín.cz/clanky/...

Reply

Re: postižení vodou, wolejoffka, 2/3/2011 11:23:42 AM
Citováno přesně, je to takto:
"Dumá-li po dešti osamělý muž nad stružkou vody mizící dole v kanále, je to vodák. Přemýšlí, kudy by to jel. Automaticky si svou loď, háka i sebe dvěstěkrát zmenšuje. Ví, že napřed by musel pekelně přitahovat, aby nenarazil na vajgl, krásně by se provlékl mezi zbytkem housky a obrubníkem chod-níku a pak by musel ostře zatočit vlevo, aby ho to nevcuclo do kanálu." (Šmíd/Ofélie)
Celkově tu knížku nemám moc rád, ale některé pasáže jsou prostě skvělé ...

Reply

Re: postižení vodou, Ešus, 2/3/2011 10:44:11 AM
Jo, kdesi dávno jsem četl, že ten pán , co čumí u silnice za deště u kanálu neusnul, ale že je to vodák, který přemýšlí, jak by se vyhnul té ,řížce tím ,že by se zavěsil za vajglem a pak by to střihnul traverzem k obrubníku :-), a doufal by, že ho cestou nesezobne kosák

Reply

Re: Skořickej a Holoubkovskej , Had, 2/2/2011 11:28:13 PM
Ahoj Vojto nevíš jestli už někdo jel Skořickej a Holoubkovskej potok u Plzně?my to dali:)))Had

Reply

Re: postižení vodou, Had, 2/2/2011 11:23:40 PM
Tak to takle postiženej nejsi sám kámoš koukal na kreslej film a tam to taky teklo a už to hodnotil kudy by to šlo,a já to měl na Vinohradský sedim v autě v koloně po dešti a koukám na koleje valí se voda mezi listím a kamínka a už to taky ladim kudy by se to dalo jet,ale pak tě nědko vytroubí a máš po ježdění:(Had

Reply

Re: Vrchlice, Vojta, 2/2/2011 10:54:20 AM
Vrchlice jak nad, tak pod přehradou je starej model. Krásná je kaskáda v levým rameni výpustě Velkýho rybníka, pravá je nesjízdná. Horní tok od osady Bahna, zvaný Bahýnka je sjetej asi před 5 lety a od přehrady do KH ještě dýl. Hledat nový toky není zas tak legrace, ale je jich spousta. V.

Reply

Vrchlice, Martin, 2/2/2011 10:46:21 AM
Ahoj, když už jsme u těch potoků - párkrát jsem jel na kole kolem Vrchlice od Velkého rybníka - to vypadá také moc dobře. Netušíte, jestli už to někdo jel? Blbý je, že u Kutné hory nebývá moc velké tání, ale zas by třeba někdy mohli upouštět VN Vrchlice...

Reply

Re: Nějak jsem neuchápal,, Václav, 2/1/2011 2:30:41 PM
Jasně, to je on. Přímo v rokli pod Lichnicí. Ale tam by očista musela být důkladná, tak kdyby se ti chtělo Smajlík Takhle je reálnej pouze asi kilometrovej úsek - s třemi lávkami, jednou zábranou na zachytávání větví, hmm, nic moc. Ale ta představa, jak v rodné vesnici vystoupím u mostu na návsi z lodi je velmi lákavá Smajlík A gratuluju (asi) k prvosplavu. Ten "tvůj" potok vypadá moc hezky. Smajlík

Reply

Re: Nějak jsem neuchápal,, Vojta, 2/1/2011 12:09:23 PM
Ahoj. Popsaný úsek jsem reálně splul. Dopoledne vodočet na Kalenském potoce prudce stoupal, takže jsem to prostě odpoledne zkusil a vyšlo to... Jen kvůli soumraku jsem to pak po akci už nestihl nafotit. Mimochodem ten Lovětínský potok a jeho rokli taky znám (ze břehu). Jestli je to teda ten, co teče kousek od zříceniny hradu Lichnice?

Reply

Re: Nádhera, Meloun, 1/31/2011 11:27:14 PM
To už za nás udělali jiní. U Duchcova musel ustoupit Loučanský potok těžbě, takže byl přeložen stranou. Výhodou je, že nemůže zatím zapadat stromama.

Reply

Nádhera, Jirka J., 1/31/2011 7:13:33 PM
Přes Souvrať jsem jel mockrát na kole, na Tešnovské přehradě jsem pádloval i bruslil, ale že mezi těmi místy existuje vodní cesta mě opravdu nenapadlo. Gratuluju a někdy si to půjdu alespoň projít.
Jirka
ps: Jsem zvědav, kdy to dojde tak daleko, že si někdo vyhrabe svůj "potok" na prvosjezd bagrem.

Reply

Re: Proč Blázen?, Katie, 1/31/2011 6:10:53 PM
Tak nejak jsem to myslela...dost lidi kolem mi tak taky rika. To opravdu neni nic smesnyhho, ale realita. A ani mi nevadi. Kdyz se chteji nudit doma, at se nudi a nas nazyvaji blazny. Diky Vojto za vysvetlenou. To slovo "krasny" je preci jen na prvnim miste..a to psycho proto, ze tohle ja snad nikdy nedam. Smajlík

Reply

Re: potoky...., Václav, 1/31/2011 5:55:47 PM
Yes, yes. Já navíc třeba sleduju western nebo třeba Pána prstenů a pokud se tam objeví něco tekoucího, okamžitě začnu analyzovat, jestli by to šlo splout. Fakt úchylka a nebo závislost, jak napsal tůhle někdo na sousedním webu. A vůbec nezáleží na stupni obtížnosti. Spíš je to o objevování neznámého. Však taky realita někdy nedosahuje očekávání, ale na tom nesejde. Jak to zpíval Babi Ryvola: "Co z toho mám, že mám v srdci touhu, jenom se mrknout na nejbližší strouhu...." Nebo tak nějak Smajlík Smajlík

Reply

potoky...., Vojta, 1/31/2011 4:38:46 PM
Vojtovi uznání, ony ty potoky jsou taková asi taky trochu srdeční záležitost. Prostě jdu, jedu na kole, na lyžích (z padáku to nebude tak vidět a na tom nelítám) kolem potoka a koukám. V podstatě ani nijak jinak nechodím než údolími potoků (jde-li to) nebo aspoň křižuju na mostech. A z toho to pak vyplyne: "jo tohle by šlo kdyby ". Stejně jako Václav ten Lovětínskej, krásnej je Skřiváň v Krušnejch a dál a dál... prostě takovejhle vodotečí jsou kvanta. A bezvadný je, že se dycky někdo najde, kdo na to položí loď. V.

Reply

Nějak jsem neuchápal,, Václav, 1/31/2011 4:26:43 PM
Vojto, tys to splul doopravdy nebo jen vizuálně? Co se týče bláznovství - dvacet roků takhle chodím kolem Lovětínského potoka, mám ho (ve fantazii) splutej metr po metru, představuju si, jak by to krásně valilo v horní rokli, kdyby nebyla totálně zapadaná tak obrovským množstvím popadaných buků, že je už asi nikdo neodstraní (navíc je tam rezervace).... Určitě sjízdnej jsem tenhle potok viděl jako dítě při nějaké menší povodni. Ale jednou se dočkám.... Nejseš v tom sám.... Smajlík

Reply

Re: Proč Blázen?, Vojta, 1/31/2011 12:17:56 PM
Ahoj. Já bych to nebral jako zesměšnění už jen proto, že slovo "blázen" používají běžně i lidé kolem mne samého. Asi to je divné ale, když si někde něco před splutím odpracuji, ocením ten následný sjezd jinak než ostatní toky. Mimochodem sjízdný úsek Borovnického potoka je ve skutečnosti podstatně delší, než je popsáno. Dá se startovat už u koupaliště v Mostku. Ale tady jsem si to byl jen před časem prohlédnout ze břehu. Je tam taky dost stromů, nízké lávky a dva vyšší stupně. Obtížnost je ovšem celkově nižší než na spodku. To jen, kdyby náhodou chtěl někdo v objevování potoka pokračovat...

Reply

Re: Proč Blázen?, Velryba, 1/31/2011 11:36:45 AM
Škoda, když takhle zesměšňuješ obdivuhodnou objevitelskou snahu autora.

Reply

ten Leden, žralok, 1/31/2011 10:36:43 AM
se letos opravdu vyvedl na sjízdnost nezvyklých toků . Autorovi - perfektní průzkum i práce .

Reply

Blazen, Katie, 1/31/2011 9:53:00 AM
Napada me nekolik souslovi...
Krasny blazen...
Naivni blazen...
Psycho blazen...

Ty brdo, to je fakt husty, jak uz nevime co by...a tak se objevuji krasny potoky o teto delce, od kterych se jde snad stejne daleko pesky a jede se pres prehradu. Potoky, ktery si cisti ten, kdo je chce sjet prvni...no, to je fakt bomba. Skoro bych rekla novy smer jezdeni... By me teda zajimalo, kdo na to ma jeste zalusk? Smajlík

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.