Diskuse nad článkem |
Už dost... :-)), Keny, 10/15/2008 12:07 PMProsimtě už dál nic nepiš. :-)) To se nedá vydržet. Nejraději bych se sbalil a rovnou tam vyrazil. Článek je to moc pěknej, poučnej a čte se jedním dechcem. Už aby bylo zase jaro... Reply
|
|_Re: Už dost... :-)), Tom, 10/16/2008 1:00 AMale jo, jen pis a laduj fota. Doufam, ze se tam dostanu nekdy na kajaku. Zatim jsme tam byli jen na orinokach v 2006. http://www.youtube.com/watch?v...ale na horni cast http://kokrsnek.ic.cz/displayi...jsme si netroufli, vlastne jsme nevedeli vubec nic o te rece. Je moc pekna a dala zabrat i na te mechurine. Na jedne vlnce se podemnou prolomila drevena sedacka orinoka, no asi unava materialu :) Reply
|
zabal a vyraz, Prdoch, sprdoch~seznam.cz, 10/16/2008 9:10 AMKeny tak se zabal a jed :-) Da se padlovat cely rok, aspon ja to tak uspesne praktikuji ... Ahoj Reply
|
|_Re: zabal a vyraz, Keny, 10/16/2008 11:41 AMStanďochu a Prďochu, neprovokujte :-)) Já bych jel jak jsou ty čtyři dny volna, ale nikomu se v tomhle počasí do Rakouska nechce :-(( Že prý je zima a brzy tma. Jinak já mám sezonu celoročně, to snad oba víte :-)) I když šprajdu zmrzlou tak, že držela tvar jako by byla na kajaku i když už nebyla, jsem měl jen jednou :-)) A vůbec, tak pojeď/te taky, ne? :-)) Ahoj. Reply
|
Gail, MV, 10/16/2008 6:13 PMGail je fakt super, nádhera, na 2 dny ideální. Jen nevím, proč by se dle poznámky redaktora na pálavkách neměly bezpečně jezdit WW3. Dají se na nich bezpečně jezdit i obtížnější toky, není to o lodi, ale o posádce plavidla, ostatně jako vždy :-) Reply
|
|_Re: Gail, Martin Š., 10/16/2008 8:06 PMNepsal jsem tu poznámku, ale odpovím. Na čtyřkové vodě jsou už často válce jako kráva, který tu pálavu prostě zalejou a protože peřej pokračuje, ty už nemůžeš nic. Hlavní limit pálavy je její nevylévatelnost, což může být i problém na "lehké" trojkové peřeji, která je však dlouhá, a do vracáku se splnou pálavou dostaneš obtížně. Reply
|
|_Re: Gail ještě dodatek, sangve, 10/16/2008 8:12 PMNa Gail se necvakla pouze jedna pálava, protože zadák byl velmi zkušený a šikovný a háček taktéž se zkušenostmi a neobyčejnou šikovností-Janča. Dohromady nevážili ani 120 kg. Posádky na Barakách a Yukonech to vesměs dali, i když i pro ně je to obtížná voda. Reply
|
|_Re: Gail ještě dodatek, MV, 10/17/2008 10:40 AMAhoj Šangve, na pálavku jsem si ušil šprajdu, protože ty od výrobce mi nepřišly moc funkční. A s mojí drahou polovičkou jsme na ní jezdili Jizeru z Mýta, Labe včetně obou soutěšek a další povodňový věci. Obtížnost jistě znáš. Zkrátka mě nikdo nepřesvědčí, že 2 je pro pálavku max a výš to nejde. Jeli jsme to i bez šprajdy, ale toho vylévání je pak až moc, pořád stavět, znáš to. Pálavka je geniální i z pohledu kajakáře :-) Ahoj, MV Reply
|
|_Re: Gail ještě dodatek, žralok, 10/17/2008 11:09 AMŠkoda , že pálavy na tradičních akcích začínají vytlačovat lepší nafukováky , které více odpustí a tudíž je méně srandy . Letos se do Toušické kaskády na Vavřinci pustilo tolik nafukováků až jsem tomu nemohl uvěřit . Reply
|
|_Re: Gail ještě dodatek, Karel, 10/17/2008 11:15 AMAc mne vzducholode moc neberou a nezajimaji, tak si dovolim k male diskusi podotknout jeste jednu vec. Jsou posadky a posadky. Pokud nekdo opravdu umi, muze jezdit veci co jsou pro jine nedostupne i na lodi, ktera na ne neni urcena. Treba Zajic ze Zlichova a jeho laska k Magum, taky jezdi WW V na kajaku, na kterym by se mi na WW IV moc nechtelo. Ale bral bych to jako "vyjimku co potvrzuje pravidlo". Jeste jeden aspekt, ktery leckdo opomiji je udaj vyrobce o obtiznosti, do ktere je lod vhodne pouzivat. Je to mnohdy udaj vychazejici z konstrukce a pouzitych materialu (do lesa s Oktavkou jede malokdo, ale s offroadem to neni problem i pro mene zdatne(mensi klikare)). Navic na netu ctou clanky i naprosti pitomci, takze poznamka redakce je vic nez na miste. Reply
|