Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Hazard-na-Zemske-brane.aspx?ID_clanku=868 edit=3

Plavání na Zemské bráně

Diskuse nad článkem
uz jsem vystrizlivela, Katie, 3/10/2008 8:15 AM
Ahoj,
tak uplynul tyden,ja si uzila padlovacky na Odre z Klokocuvek a mam zas na vsechno jinci pohled. Jela bych znova za podobnych podminek (valce pousti, neni tam strom a kolem lidi, kterym verim,)..ale ne hned. Dam si aspon 50 eskymacku na kanale,coz snad zaruci i nejaky trenink, pri kterem budu muset eskymovat. Proste urcite leccos(organizacniho) jeste vylepsime. Je pro me vsak zajimava informace od Petra na konci. Na to, ze muze prijit sok, jsem nikdy nepomyslela..u me je to vzdy az par hodin nebo dni po akci. Budu na to priste myslet..

Reply

|_Re: uz jsem vystrizlivela, Honza78, 3/11/2008 9:28 AM
..nemyslím, že by pomohlo 50 eskymáků na kanále. Nemáš odhad na vodu, neumíš ji číst. Nepoznáš shora, když do něj jedeš, jestli válec drží nebo ne ...vyjezdi se na mírnějších tocích, nauč se ovládat loď na vodě. Jízda v kajaku není o tom, že celou řeku eskymuješ o život, ale že víš, kam máš jet, proč tam jet a co dělat, když tě to vezme jinam.
Lidi umírají, když na vodě přecení své síly.
http://uk.youtube.com/watch?v=...
Navíc, házet odpovědnost za sebe na ostatní je víc než sobecké.

Reply

|_Re: uz jsem vystrizlivela, Střelec, 3/11/2008 1:39 PM
Milý Honzo 78, obávám se, že pláčeš na špatným hrobě. Z tvého výlevu soudím, že kdybys byl u nějakého maléru, soud by tě díky projeveným zkušenostem obratem poslal za katr coby nezodpovědného organizátora. Nehledě na to, že se coby arogantní jasnovidec šmahem posuzuješ a odsuzuješ schopnosti někoho, kohos v inkriminované situaci neviděl.

Reply

|_Re: uz jsem vystrizlivela, Klasik, 3/11/2008 1:46 PM
Katie, Honza má samozřejmě pravdu, i ta ukázka s tím mletím ve válci je drsná. Je fakt, že podobně tě dokáže semlejt i válec na naprosto banální vodě viZ. ČPV Úhlava v Nýrsku (výklad tratě "... všichni znáte, tam projedete branku protivodku a budete zvedat dokud vás nevytáhnou." jsem loni vzal doslova po té, co jsem uhnul další lodi a zajel za rozhraní místo abych hrubě vyjel ... byla by to prasárna na facku) a nebo ČPV Teplá, kde tahají žabáci taky pravidelně, stačí přikontrovat na šikmé brance nad hranou a už nejspíš na pomalé lodi z toho válečku nevyjedeš a neodtéká ani u dna.

Ale přesto si myslím, že právě zkušenosti získané takovou situací nenahradíš a že ti to mockrát ještě projede hlavou a příště budeš vědět, co bylo špatně.

Píšu to proto, že z Honzovo příspěvku bych na tvém místě měl chuť jezdit dalších 10 let WWII a to si myslím zase není OK.

Reply

|_Re: uz jsem vystrizlivela, Střelec, 3/11/2008 3:05 PM
Máš recht!

Reply

|_Re: uz jsem vystrizlivela, Katie, 3/11/2008 3:05 PM
Ahoj Klasiku :-),
on i Honza ma v leccem pravdu, jen si to clovek musi prebrat. Kdyz prispevek zacina tak neprijemne (same ne, ne a ne ...) a jeste poucuje, neni to prijemne. Nastval me. Ale muzu si z toho neco vzit..neboj, jezdit budu,jsem palicak,ale chce to vic rozvahy a ucit se :-) Diky za podporu :-).

Reply

|_Tak tohle je myslim torku jina, Ondra, 3/11/2008 6:06 PM
.. mam uz pocit ze je to mimo misu. Proste jsou mista do kterych kdyz se najede tak vam nepomuze ani potapeckej skafandr a vzduch na 4 hodiny.


Reply

Eskymak, Honza, 3/10/2008 8:36 AM
Na pocit hlavou dolu ve valci je potreba si zvyknout. Poprve kdy se mi povedl eskymak na oleji, prohlasil jsem ze ted uz muzu jet uplne vsechno ;) Hned prvni ne moc velky valecek a samozrejme jsem neodeskymoval a taky s pocitem ze mi to nekde nekam rve padlo a ze to proste nejde. Ted ale jiz behem eskymovani vim celkem presne v jake pozici je lod, kam se otaci, a kam me nese proud...

Takze tim cim prochazis si podle me musi projit kazdy, kdo chce jezdit vic nez ww II-III. To jsou zkusenosti ktere v bazenu nenasbiras ;)
Hodne stesti do dalsiho padlovani

Reply

|_Re: Eskymak, Katie, 3/10/2008 9:13 AM
Dik. Budu sbirat. A preju vsem, aby taky zkusenosti sbirali a co nejbezpecneji. Jen zatim bych uprednostila jezdit vodu do WW III :-)) pekne se s ni seznamit a pak se vrhnout dal. Byla to fakt zkusenost k nezaplaceni, navic s prima lidmi...

Reply

vykulený voči, Keny, 3/10/2008 9:34 AM
Jen bych rád upozornil věčné šťoury, že autorka psala článek ještě s vykulenejma vočima a výrazy jako mega a podobně je potřeba číst přes třetí odmocninu. Zas tak hrozné to nebylo.
Poznámka o riziku následného šoku je velmi podnětná a neměla by se brát na lehkou váhu. Jednou můžou tyto postřehy někoho z nás zachránit. Pro úplnost jen doplním, že v tomto případě jsme měli v tu chvíli na břehu dva pěšáky jednoho plaváčka a k okamžitému použití i tři auta.

Reply

nejen eskymáky jsou důležitý, Martin, 3/10/2008 9:43 AM
Jen bych podotknul, že umět zvedat je sice fajn, ale mnohem důležitější je umět jezdit. Pak ani toho eskymáka člověk nemusí potřebovat. Ostatně dřív ho uměl málokdo a jezdilo se taky kde co. Zkušenosti je potřeba sbírat na jakémkoli terénu. A troufám si tvrdit, že WWII na řece může být i obtížnější než Trojský kanál. Prostě trénovat a trénovat. Taky mám takovou zkušenost, že je lepší najezdit mraky kilometrů na hladký vodě, než chodit celou zimu do teplýho a čistýho bazénu zkoušet eskymáky.

Reply

|_Re: nejen eskymáky jsou důleži, Věčnej šťoura HoP, 3/10/2008 10:09 AM
Mám stejný názor, Martine. Jenže to už není ten správnej adrenalin a hlavně - trvá to fakt dlouho :-) Když toto člověk ventiluje, tak je většinou akorát za trapáka.
Podobná situace panuje od doby umělých lezeckých stěn a rozšíření maglajzu do skal, taky je to marné...
Možná nabušenci s fajnovou výbavičkou časem převáží a když dají vše obtížné na světě během několika let, se stejnou vervou se vrhnou na další sport. Přeji jim to, ale už zůstanu věrný své představě, co mi má voda dávat a jak dlouho na ní hodlám jezdit, protože mne stále bude maximálně naplňovat.
Na druhou stranu, právě z těchto lidí, ke kterým se neřadím, možná vyrostou noví mistři světa nebo lidé, o kterých se bude ve světě mluvit. Huvidíme :-)

Reply

|_Re: nejen eskymáky jsou důleži, kmocháček71, xkrej01~seynam.cy, 3/10/2008 10:27 AM
Za trapáka bys byl (obecně), kdyby jsi svůj názor každýmu nutil jako jediný správný a odsuzoval ty ostatní.
Podle mého je někdy "jedna facka(=os.zkušenost) lepší než půl hodiny kázání(=rady od zkušenějších)". A to je,myslím, zrovna tento případ.

Reply

|_Re: nejen eskymáky jsou důleži, kmocháček71, xkrej01~seynam.cy, 3/10/2008 10:27 AM
Za trapáka bys byl (obecně), kdyby jsi svůj názor každýmu nutil jako jediný správný a odsuzoval ty ostatní.
Podle mého je někdy "jedna facka(=os.zkušenost) lepší než půl hodiny kázání(=rady od zkušenějších)". A to je,myslím, zrovna tento případ.

Reply

|_Re: nejen eskymáky jsou důleži, Ondra, 3/10/2008 11:26 AM
No dobry eskymak zvedne moral a prece jen jedu obtiznejsi veci, kdyz vim ze dole to nejspise zvednu (i nejvetsi borec muze selhat)...

Bazeny bych nezavrhoval, protoze na nich muzes zkouset pomalu spravnou techniku. POkud k tomu navic pridas rodeo, a zacnes zkouset cartwheely a svicky, tak se naucis eskymovat ze vsechmoznych i nemoznych pozic a min te prekvapi voda.

Idealni je valec, nebo vlna, na ktere se da trenovat {na ZWC nebo WWI toho zas tolik nenatrenujes). No a dobry kmarad v bazene, kdyz spravne podrzi a kvedla s lodickou tak dovede verne nasimulovat podminky od ZWC- WW V (ale to uz musi byt dva a pekne silni)

Reply

|_Re: nejen eskymáky jsou důleži, Martin, 3/10/2008 11:30 AM
Ale já nemám nic proti trénování eskymáků. Je to fajn to umět, ale chci jen říct, že hlavní jsou 2 věci:
1. síla
2. mít to "v ruce"
A to všechno se získá jedině dlouhým tréninkem a pádlováním i na hladký vodě, ale hlavně na řekách. (v klidu i bez helmy, vesty a házečky:-) ).

Reply

Hezký :), Klasik, 3/10/2008 11:17 AM
Krásný článek Katie, moc jsem se pobavil popisem eskymování ve válci ...Vážení, ruku na srdce, kdo si to nezažil :). Je škoda, že jsi dala jen 3 pokusy a nechala toho, nechtěný backloop je krásný prvek a pokud se naučíš nadýchnout, tak jde opakovat mockrát ... znám ho mooooc dobře :).

Vůbec je pěkné srovnání obou pohledů. Buď v pohodě. Kdo říká, že takhle se zkušenosti nezískávají je nejspíš dodnes nemá a nebo už zapomněl. Z krátkých poznámek Tvých zkušenějších "spolupachatelů" je vidět, že to asi tak zlé a nepřipravené opravdu nebylo, jen Vás plavalo najednou trochu víc a i to je nakonec zkušenost.

Reply

Hezký :), Klasik, 3/10/2008 11:27 AM
Krásný článek Katie, moc jsem se pobavil popisem eskymování ve válci ...Vážení, ruku na srdce, kdo si to nezažil :). Je škoda, že jsi dala jen 3 pokusy a nechala toho, nechtěný backloop je krásný prvek a pokud se naučíš nadýchnout, tak jde opakovat mockrát ... znám ho mooooc dobře :).

Vůbec je pěkné srovnání obou pohledů. Buď v pohodě. Kdo říká, že takhle se zkušenosti nezískávají je nejspíš dodnes nemá a nebo už zapomněl. Z krátkých poznámek Tvých zkušenějších "spolupachatelů" je vidět, že to asi tak zlé a nepřipravené opravdu nebylo, jen Vás plavalo najednou trochu víc a i to je nakonec zkušenost.

Reply

|_Re: Hezký :), Katie, 3/10/2008 11:56 AM
back...co?? Jen 3 pokusy - to skoda je. Ani nevis,jak me to stve. Treba by to po 4.vyslo! Od ted uz nejedu na 3 pokusy, ale dokud to pujde, zvedat. Snad zbyde sila v nejhorsim vykrysit. Potesilo me, ze tim prosel jeste nekdo jiny.. Ehm,co me jeste desiveho ceka??? :-) To ostatni jsem predpokladala...delat nejake loopy ne.

Reply

|_Re: Hezký :), had, had009~seznam.cz, 3/10/2008 11:01 PM
Kanál je na trénink dobrej.vyber si mísa a zkoušej zvedat ,třeba pod šutrem dole je to taky hustý a nátrenuješ tam morál:))

Reply

Eskymovani ve valci, Ondra, 3/10/2008 11:39 AM
Na tohle doporucuju valec na Viru. Voda je fakt studena, ze vas schladi, ale stoji to fakt za to.

Kdyz me sezere valec, tak mam nekolik moznosti.
a] spadl jsem dobre, takze se opru o vodu padlem a udelam neco mezi eskymakem a vylehem, pripadne se protocim pod zadi
b] totalne me to rozhodilo
srovnam se (hodi se nacvicit si vyrezani padla z vody proti proudu) a cekam par sekund zdali me to vyplachne
ba] pokud ano, tak zvednu v klidnejsim prostredi
bb] zvednu pokud mozno na tu lepsi sranu (proti proudu se zveda fakt blbe, ale zase na tu druhou stranu staci jen strcit list do proudu)

kdyz jsem na hore tak vylehnu na padlo a chvili sklidnim halvu, podivam se kudma to odteka a pripadne se zkusim dosoupat do mista, kde to nejmene drzi.

Jak z valce ven uz je otazka slozitejsi .. zalezi na vasich zkusenostech, typu lodi, tvaru valce.



Reply

|_Re: Eskymovani ve valci, Honza, 3/10/2008 12:09 PM
no a výhoda je taky mít žábry :-))

Reply

|_Re:Zabra, Ondra, 3/10/2008 12:26 PM
No zabry nemam, ale neni problem vydrzet kolem 30 s ( a za tu dobu stihnes tolik veci ....)

Reply

|_Re:Zabra, Katie, 3/10/2008 12:34 PM
9 eskymaku v bazenu :-))

Reply

|_Re: Eskymovani ve valci, Keny, 3/10/2008 12:35 PM
Koukám plodná diskuze :-))
A co takhle ještě k tomu blány mezi prstama? Stačí mezi dvěma. Palcem a malíkem :-))

Reply

|_Re: Eskymovani ve valci, kmocháček71, xkrej01~seynam.cy, 3/10/2008 6:47 PM
v tom případě by už byli častováni jako kachna, potápka nebo dokonce bukač! :-)))

Reply

|_Re: Eskymovani ve valci, Kač, 3/10/2008 6:56 PM
... ještě že tu není žádný Štětináč... ;-)))

Reply

|_Re: Eskymovani ve valci, Possum, 3/10/2008 8:13 PM
Jako z bratrstva k.p. nebo nějakej šťoura?

Reply

|_Re: Eskymovani ve valci, kmocháček71, xkrej01~seynam.cy, 3/11/2008 8:44 AM
...jen vrchní světnicová Králová (J.Cimrman:Lijavec)

Reply

|_Re: Eskymovani ve valci, Klasik, 3/11/2008 9:28 AM
on Vám měl na pásku "vždy připraven", tak jsem ho zkusil ... no a on nebyl. Nemá to inzerovat, když to není pravda. .... Já rád frťana... (Čochtan)

Reply

|_Re: Eskymovani ve valci, kmocháček71, xkrej01~seynam.cy, 3/12/2008 10:18 AM
...taky dobrý! :-)))

Reply

Máštotobrý, dzordzu, jvones~chello.cz, 3/11/2008 1:46 PM
zdravím tě Katie a blahopřeji ke spisovatelskému úspěchu. A ta wwoda? Máš něco, co ti nikdo nevezme: perfektní zkušenost. To je k nezaplacení. Nepochybuji, že s ní budeš umět dobře naložit. Pa brzo na vodě. Jirka

Reply

Par drobnosti, PePe, 3/11/2008 2:39 PM
Odmocnim treti odmocninou abych to zacal chnapat :o)
Ja jsem se hodnoceni obtiznosti zrekl uz pred lety a omezil se na sjedu nesjedu :) ale tohle mi jako IV fakt neprijde. A srovnavat to s trojou taky neni dobrej napad. Prcijen to je "rovny" s kopce dolu mezi stromeckama.

Nebudu tu delat prednasku na tema eskymak, ale neodpoustim si par banalit. Např.
* proti proudu nezvednes
* vodu nepreperes a podobne.
Zaklad je zvedat na obe strany. A soporucuji pockat si vtesinou ma ta voda tendenci vas ustalit v nejaky poloze (treba i hlavou nahoru:) bohuzel se ji v tom obcas musi pomoci. Mezitim mate spoustu casu se pod vodou zorientovat a pak pohodlene zvednout nebo dal resit vznikou situaci. Ale to je na samostatny clanek.

Takze dokud vas vlny nebo valce nekatapultujou z lodi (realita) budte klidni jde o prd :-) (vtip)

Reply

|_Re: Par drobnosti, Katie, hacice~seznam.cz, 3/11/2008 3:09 PM
Posli mi email, poslu ti fotky.K posouzeni obtiznosti. Pro me to bylo bohuzel "nesjedu", jinak eskymuju na obe strany, ale na jednu mizerne.Nepoznam jeste, kdyz jsem hlavou dolu, kam to tece. Tvuj samostatny clanek by me moc zajimal!Napis.Dik.

Reply

|_Re: Par drobnosti, Martin, 3/11/2008 4:32 PM
Pravdu má Honza, základ není zvedat na obě strany, základ je umět jezdit. Ovšem to je potřeba se naučit. Třeba i za cenu vynesení lodě a opětovného několikanásobného sjetí obtížného úseku - tomu se říká trénink. Tím se nejlíp člověk naučí číst vodu a naučí se jaký vlastnosti má daný terén - válec, vlna, apod. Zvednu-li a jedu dál, nenaučím se nic, protože nezjistím, jak jsem to daný místo měl projet.

Reply

|_Re: Par drobnosti, Láďa, 3/11/2008 5:06 PM
ovšem to může být také taktika... obtíýné místo projet hlavou dolu a potom prostě zvednout... :)

Reply

|_Re: Par drobnosti, Klasik, 3/11/2008 6:38 PM
Rozdíl mezi opakovaným sjetím těžkého místa s eskymováním a s plaváním je v tom, že plavající se naučí perfektně :

1/ vylézat z lodi
2/ chytat pádlo a loď
3/ vylévat loď
4/ možná plavat s lodí
5/ desinfikovat a fačovat otlučená místa
6/ opravovat roztrhaný neopren
7/ opravovat rozbitou loď a pádlo

Bohužel pro tyto perfektní dovednosti nemá často čas a většinou už ani sílu se naučit to místo bezpečně a čistě jezdit.

Reply

|_Re: Par drobnosti, Katie, 3/11/2008 7:09 PM
presne tak!! vo tom to je!! Pro me to zatim plati na kanale. Jsem docela rada,ze jsme to ten den nepraktikovali :-)) Ale uz druhy den jsem na to myslela :-)) (ale urco bych na to krome schopnosti nemela ani moral)Liticak byla dobra varianta na druhy den.

Reply

|_Re: Par drobnosti, PePe, 3/13/2008 11:55 PM
Pardon mozna jsem se spatne vyjadril.
Ano zakaledem je jezdit bez eskymaku. Ale ve valci je potreba zvedat na obe strany. A pokud nebudete ve valci jen parkovat tak se tomu eskymaku nevyhnete ani kdyba jste byl mistr sveta ;)

Reply

taky dobrá rada, Honza Hrubeš, 3/11/2008 5:35 PM
Říkejte si co chcete, vrcholná machrovina je ráno nasednout, zvrhnout se - a odpoledne na konci štreky vyeskymovat. Případně si to pak ještě jednou vynést a zopakovat s eskymováním na opačné straně, to se člověk nejvíc naučí.

Reply

|_Re: taky dobrá rada, jirka_8, 3/11/2008 10:52 PM
přátelé, takovejch keců jen proto že nějaká pipina neumí jezdit hlavou nahoru...
dyť vona se to naučí, nemusíte to rozmazávat. asi neni nikdo komu by se to nestalo. a všichni jsme to přežili. no vlastně všichni né... Až si jednou proplave okolo mrtvoly na břehu, třeba jí to dojde. třeba. předloni byl na utopený dobrej rok. že jo? nebo jste tou dobou ještě nejezdili?

lézt do něčeho co asi nezvládnu, jen proto, že mě určite někdo zachrání je vskutku myšlenka hodná čtyřletýho parchanta.

přeju všem pohodovej den. J

Reply

|_Re: taky dobrá rada, Klasik, 3/12/2008 8:10 AM
... a další, co přesně ví na co má.

Od toho tam jsou ti zkušenější, aby řekli "nelez na to" a jestli řekli "pojď, to bude dobrý", tak snad věděli proč. To, že se občas trochu nepovede protože to je na hraně je realita, ale neznamená to, že je Katie je slepice, která vleze do všechno se slovy "oni mě vyloví". Neznám ji, ale myslím, že kdyby jsi si jenom přečetl co píše, tak takový silnoústý machr nejsi. :(

Taky přeji pohodovej den.

Reply

|_Re: taky dobrá rada, Katie, 3/12/2008 8:45 AM
Ahoj Klasiku,
opet diky. Opravdu nelezu do lodi s tim, ze me kamaradi vylovi.Snazim se jim vsak verit. Ale zaroven nerekli "pojd, to bude dobry". Proste jsme se koukli, zhodnotili to, ja se na par veci zeptala, oni souhlasili s tim, ze pojedem a my (ja) se rozhodli, ze jedem. Jinak ja jsem spis to "becko" co vse dlouho zvazuje (nekdy az moc) nez se do neceho pustim..ale vyhovuje mi to tak.Zatim.dik.

Reply

|_Re: taky dobrá rada, Střelec, 3/12/2008 8:54 AM
No, jeden průser byl v tom, žes jela na cizí lodi a s cizí vejbavou, zažitý reakce tudíž nefungovaly. Druhej je v tom, že se při přemejšlení nejspíš zastavíš, zatímco voda ne. Dobrý to bude, až ruce budou vědět co mají dělat a udělají co je třeba, zatímco mozek bude ochromenej děsem nechápavě valit bulvy na ty správně jednající ruce. Stalo se mi to před mnoha lety na Lomničáku a bylo to nezapomenutelné.

Reply

|_Re: taky dobrá rada, Katie, 3/12/2008 9:07 AM
No..to je asi pravda. Ale jinak s lodkou uz jsem letos jela Svitavku a Ploucnici (nesrovnatelne), a na vode zas tak nemyslim (to spis pred tim a az po tom, pri tom na to nejni cas) - stale se ridim takovym smesnym pokynem "jed rovne a padluj" a "kdyz se v tom tak padluj" :-)) a kdyz muzes zastavit, zastav ... beru kazdou tvou radu, pis,pis,pis! :-)

Reply

|_Re: taky dobrá rada, Klasik, 3/12/2008 8:10 AM
... a další, co přesně ví na co má.

Od toho tam jsou ti zkušenější, aby řekli "nelez na to" a jestli řekli "pojď, to bude dobrý", tak snad věděli proč. To, že se občas trochu nepovede protože to je na hraně je realita, ale neznamená to, že je Katie je slepice, která vleze do všechno se slovy "oni mě vyloví". Neznám ji, ale myslím, že kdyby jsi si jenom přečetl co píše, tak takový silnoústý machr nejsi. :(

Taky přeji pohodovej den.

Reply

|_Re: taky dobrá rada, jirka_8, 3/12/2008 10:29 AM
No právě že to tady čtu: 5.3.08

"Nakonec jsem se tak rozhodla, i kdyz jsem to vedela, ze muzem plavat. Verila jsem klukum, ze to zvladnou. Oba dva dovedli pristat u brehu a situaci nejak resit."

Možná by stálo za to, umět taky zastavit u břehu, co myslíte.
Na bazénu to jde skoro samo ale tohle nebyl bazén. Zkušenější si všimli.

Pár lidí zaplavalo. Kdybych tam byl, třeba bych taky plaval. Má cenu se tim zabejvat celej tejden? J.




Reply

|_Re: taky dobrá rada, Katie, 3/12/2008 10:56 AM
Ahoj Jirko_8,
tim jsem chtela rict, ze to bylo me rozhodnuti jet (ze me neukecali stylem "to das"), ze jsem vedela o moznem riziku rozplavby (rozhodne jsem rozplavbu neplanovala!,tfuj) a upozornila jsem na to i me spolujezdce (aby taky vedeli do ceho jdou). A pak jsem chtela dat najevo, ze ani akter 1 a akter 2 nebyli zadni noumove, co nezastavili, kdyz potrebovali.Kdyby me Wigo nevytahl s lodi, prosti bych snad "doznakovala" ke brehu pod paserackou lavkou sama.. Zabejvam se tim celej tejden, protoze jsou tu zajimave podmety a rady..a doufam, ze ne jen pro me. Dik za nazor...

Reply

|_Re: taky dobrá rada, jirka_8, 3/12/2008 12:18 PM
Milá Katie.
Nemyslím si že Wigo neumí zastavit kde ho napadne, pakárna je to že jsi nejela s autem po břehu. (toto neni urážka!)
Je báječný, když ti někdo najede dobrou stopu. Ale to je tak všechno. Spoléhat na to že Tě spasí je iluze.
Kdyby se "vlastně nic nestalo", nebolelo by Tě bříško a hlava, nebylo by Ti špatně.
Možná stačil jeden lok navíc a už by Tě taky nebolelo nic...
To bys pak nemohla psát objevné články.
Jedinej kdo je za Tebe odpovědnej seš Ty.
Přesouvat tuto odpovědnost na někoho jinýho je srabárna.
To ovšem neznamená, že Ti nikdo nepomůže, když už seš v průseru.
Za rok na jaře to dáš s některým prstem v nose. Pokud se toho ve zdraví dožiješ.

Jak psal Jícha, chce to pár na zadek. J.

Pro Honzu Hrubeše: Jsem hulvát, s tim nic neudělám. Pipina nemá se slepicí nic společnýho, je to láskyplné označení
pro dámské přirození.





Reply

|_Re: taky dobrá rada, Katie, 3/12/2008 2:00 PM
Mily Jirko,
asi jsi zemskou jeste nejel. Tam se autem podel brehu jet neda.Za to je to pekna romantika s baglem na zadech. A ted to opravdu jako urazku neberu,mail uz zni jako dobre minene rady :-), potesil me a motivoval:-). Nespoleham na to, ze me nekdo spasi.Delam i jine sporty(jen tak pro sebe a v zadnem me nikdo nespasi). S tim lokem navic mas pravdu...ale brisko a hlava me boli i v praci a taky tam musim :-)). Na vodu navic jeste chci!Neboj, budu davat priste vetsi pozor a lip padlovat,abys mohl cist dalsi "objevny" clanek!

Reply

|_Re: taky dobrá rada, Honza Hrubeš, 3/12/2008 2:59 PM
No nevím jestli je lepší být přirovnáván ke slepici nebo k přirození a jestli jsi to teď vylepšil. Já jsem si taky s hulvátem nebral příliš servítky a mohl jsem být decentnější. Nechme to tak, jako že jsme raději ani jeden ani druhý nic neřekli/nenapsali. A pojďme raději jezdit, nebo zatím aspoň eskymovat, než tlachat.

Reply

|_Re: taky dobrá rada, Honza Hrubeš, 3/12/2008 9:41 AM
I kdybys byl, Jirko_8, sebelepší pádler, tak jsi kromě toho hulvát. Lze poradit, lze si třeba i udělat legraci, ale urážet někoho, byť by to byl začátečník a dělal třeba i hloupé chyby, to je známka špatného vychování a špatného vkusu.

Reply

|_Re: taky dobrá rada, Honza, 3/13/2008 8:36 AM
Ono je to jako s tím příslovím letců - "každé přistání, po kterém odejdeš po dvou, je dobré" :-)). Takže to zvládli v pohodě ne? :-)).

Reply

Plavání na Zemské bráně, Kimbo, 3/11/2008 11:53 PM
Já jsem se po cvaknutí snažil nikdy pádlo nepustit, párkrát mi to hodně pomohlo.

Reply

Pohodovka..., mowla, mowla~centrum.cz, 3/12/2008 11:19 AM
:-)))
Katie, na tom, co a jak a v jaké skupině a ... a vůbec...
Hele, babo, asi jediné co ti - resp. tvému líčení, mohu 'objektivně' vytknout, je porovnávání volné WW s Trojou - Troja není WWIII, Troji jde o zahrnutí do určité kategorie obtížnosti kvůli hodnocení závodů (a tím navštěvovatelnosti, atraktivnosti závodů)... Nehodnoť obtížnost řeky podle kanálu stylem "o tomto kanálu píšou, že je WWIII, tedy sjedu WWIII přírodní řeku" - tohle není pravda a nefunguje...
:-)))
Jinak - já tam přijel až v Ne, takže Zemskou bránu nemohu hodnotit, ale Litičák jste jeli v 'poho', mírně umytí (někteří)...
Koneckonců - daleko nebezpečnější, než celá řeka, bylo tvé parkování v sobotu - jak jsi v neděli zjistila a...
:-)))
Pro rejpaly a Petra (mezi Petrem a 'rejpaly' není rovnítko) - tahle skupina je poměrně silná a zodpovědná, reeálné nebezpečí samozřejmě hrozí vždy, ale tihle jsou zkušení a zodpovědní...
:-)))
BTW - budu-li mít to štěstí a budu přizván - s vámi pojedu rád...
:-)))
mowla

Reply

|_Re: Pohodovka..., Katie, 3/12/2008 11:46 AM
pockat, pockat!!!to parkovani vysvetlit!! hehe... stala jsem uplne skvele,hned u vody..jen tam na to misto spadl (az) druhy den strom :-))

Reply

|_Re: Pohodovka..., mowla, mowla~centrum.cz, 3/12/2008 12:08 PM
:-)))
Stát při Emmě pod stromem, starým stromem, prohnilým stromem - to je nezodpovědnost, hazard, hloupost...
:-)))
Šak víš, ne??? - mohl spadnout už v So a bylo by po Katie (a po Fabce, ale ta se dá koupit nová - akorát doprava by se trošku zkomplikovala)...
:-)))
To, že jsem já v Ne zaparkoval o cca 10 metrů vedle byla:
- neznalost terénu (strom spadl sotva minutu po zaparkování, nestihl jsem rekognoskovat)...
- nezodpovědnost (každý trouba ví, že stromy padaj)...
- pře/pod-cenění vlastních schopností (přece, kruci, nebudu lodě nosit o 20 m dál - budu, rád, nebudu parkovat pod stromořadím lip 'památeční' kategie)...
:-)))
V zásadě - vrámci neděle (Litický oblouk) mohli být mrtví dva vodáci - protože, troubové (trubky) zaparkovali kousíček (opravdu max. 10m) od místa, kam se zřítila lípa, která by s 'uplacatěním' osobáku neměla žádný problém...
:-)))
Prostě - vy jste byli trošku umytí - a Jana a já (Sam je trouba, ten si nevšim') trošku neumytí...
:-)))

Reply

Zvědavost, Fantomas, fantomas~hydromagazin.cz, 3/12/2008 2:04 PM
To by mě zajímalo jak dlouho se v tom ještě budete máchat.

Reply

|_Re: Zvědavost, Střelec, 3/12/2008 2:13 PM
Dokud to poteče!

Reply

|_Re: Zvědavost, Katie, 3/12/2008 2:30 PM
ja dokud to nesjedu :-)) (v lodi!)

Reply

padlovat, Voranžovej, 3/12/2008 4:29 PM
Tady si to asi precte nejvic lidi:).. nahore prsi a prset bude.rano vyrazim asi na Kamenici,bo neco kolem.nechcete se nekdo pridat?autem pojedu sam.

Reply

|_Re: padlovat, Voranžovej, 3/12/2008 4:48 PM
Mozna bych mohl dodat, ze jedu z Prahy.. :)

Reply

|_Re: padlovat, Láďa, djembees~seznam.cz, 3/13/2008 7:44 AM
ahoj!... přidej se ty k nám... máme asi ještě místo v autě a jedem na Čeňkárnu...

Reply

|_Re: padlovat, Voranžovej, 3/13/2008 8:41 PM
hoj... jedete na vikend da Cenkarnu??? JA jsem byl dnesak na te Kamenici... fajn svezeni...

Reply

|_Re: padlovat, Klasik, 3/13/2008 8:56 PM
Taky mám Čenkárnu v plánu, ale vsichni kolem mě mluví az o nedeli a to mám strach, ze zase bude dole. Snad v pátek pořádně zaprší.

Reply

|_Re: padlovat, žralok, 3/13/2008 9:04 PM
Snad tolik ne nebo si tam v sobotu zaplavem

Reply

|_Re: padlovat, žralok, 3/13/2008 9:05 PM
Snad tolik ne nebo si tam v sobotu zaplavem

Reply

nejlepší učebnice, Kosatka, 3/14/2008 12:25 PM
NEJLEPŠÍ A NEJKRÁSNĚJŠÍ UČEBNICE PÁDLOVÁNÍ JE KAYAK OD WILLIAMA NEALYHO

třeba tady http://catalog.ebay.com/Kayak_...


a od Olliho Graua WW Taktik

http://olligrau.de/buch-besser...

Reply

|_Re: nejlepší učebnice, Láďa, djembees~seznam.cz, 3/14/2008 12:39 PM
tomu věřim, ale anglicky umim asi deset frází... a v češtině se to asi nevydalo co?

Reply

|_Re: nejlepší učebnice, Katie, 3/14/2008 12:57 PM
me to slovo Buch zni nemecky..coz taky neumim v kvalite vhodne k cetbe literatury...

Reply

|_Re: nejlepší učebnice, Fantomas, fantomas~hydromagazin.cz, 3/14/2008 4:13 PM
Obě knihy vyšly v obou jazycích.

Reply

|_Re: nejlepší učebnice, Slon, 3/14/2008 9:29 PM
Takže když to shrnu. měl bych se naučit německy nebo anglicky, natočit tak 1000 eskimáků v teplé vodě nejlépe pouze rukama a obden hoblovat přibllé betonové koryto v Tróji. Něják mi v tom uniká to proč na vodu jezdím. Nebylo by lepší jezdit to na co mám užívat si vody, přírody, party kamarádů a třeba někdy se vypracovat s určitou jistotou na Čerťáky, Gesausee atd. něják mi dnes připadá všechno dost uspěchané.

Reply

ww4???, Jupiter, 3/15/2008 12:57 PM
zemska brana ww4. cha cha cha!

Reply

|_Re: ww4???, kmocháček71, xkrej01~seynam.cy, 3/16/2008 8:52 AM
Souhlas! Všude jsem byl, všechno jsem viděl, říkejte mi Jupiter. Hodnotný to příspěvek...

Reply

informace z první ruky, 22, 3/17/2008 6:53 PM
Tak sem se v tom trochu hrabal a pro ty kdo tam nebyli....

http://www.kajaky.cz/index.php...
... bez komentáře. :o)))

Reply

|_Re: informace z první ruky, Klasik, 3/17/2008 7:27 PM
Mám smíšené pocity. Ten popis je slušná prasečina. Nejsem zrovna ten, kdo by měl kritizovat český jazyk někoho jiného, ale tohle je i na mě moc. Ukázka jak prasečina v češtině distancuje výrok ... z druhé strany ty fotky (i když z mobilu) neukazují vodu vhodnou pro "plaváčky" (bez urážky, myslím lidi u kterých si nejsem jist, že zvednou ... lidi, co občas zaplavou i na kanálu). Nemyslím tím, že by byla tak strašně těžká, ale na plavaní to tedy opravdu není.

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.