Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Jako-Cesta-do-praveku.aspx?ID_clanku=2132 edit=3

Jako Cesta do pravěku

Diskuse nad článkem
pro mě ne, žralok, 9/25/2019 10:18 AM
Osobně tyhle široký řeky nemám rád ač někdy tečou . Ta šíře mě ubíjí už při splutí Lužnice nad Bechyní a to je tam taky na co koukat . Tak radši vyrážím i na volej , jen aby se to kroutilo a stromy nade mnou skláněly .

Reply

Zbytečný streotyp, Klasik, 9/25/2019 10:54 AM
Ahoj, krásný článek o krásném úseku řeky. Dík za připomenutí.

Upravil bych jen "chyby" plynoucí z našich stereotypů:

1) Délka úseku přes 40km ... z pozice chápání "člověka přeshraničního" (díky za Schengen) je ten úsek bez jezu dlouhý 623,7km. Připadá mi zbytečné končit na hranicích. Krásné to je minimálně do Pirny či Míšně, ale svůj půvab to má po celém středním toku (ten je až k jezu v Geesthacht). Dolní tok (úsek se slapovými jevy) mě také oslovil, ale to je jiná písnička.

2) Proti proudu ... vodácky pro mě nic moc (a nejen pro tebe Eki ... ten názor je zbytečně rozšířen). I nevolejnaté a tekoucí řeky mají svůj půvab bojem vracáky. Bohužel na některých řekách je občas těžké zjistit, kterým směrem vlastně teče a pak to zcela pozbývá významu.

Ahoj a ještě jednou díky za krásný článek.
Klasik Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: Labe, Eki, 9/25/2019 4:40 PM
Ahoj a děkuju všem za příznivé reakce, potěšily mě Smajlík
Dolní Labe se bezpochyby dá úspěšně pojmout jako přeshraniční vícedeňka, takový článek už tu ale je, tak jsem chtěl zpropagovat tu českou část. Někoho na tom Německu mohou odradit ceny, někoho zdravotní připojištění, řeč atp. Trochu proti proudu občas taky zkouším (letos třeba Malše, Svatava nebo Bezdrevský potok), ale můj šálek čaje to není, stejně tak jako Labe neupoutalo Žraloka. Ať se daří Smajlík

Reply

|_Re: Labe, Klasik, 9/26/2019 3:57 PM
Máme kolem loděnice v Černicích kousek klikaté a mírně tekoucí Úhlavy ... i Žralok by to ocenil. Úzké meandry, skalky, mnoho vzrostlých vrb a jasanů. Jezdím obvykle kolečko mezi jezem v Černicích a Hradišti. Snažím se jezdit rychle na sjezďáku. Jízda dolu je fajn, nahoru potěší a vycvičí. Jen bobr (řekl bych už starý kamarád) mě ve vracáku špatně snáší. Často sedí na klouzačce za kmenem a když to hrnu vracákem 70cm od břehu kolem něj, tak mi vždy sklouzne tak někam k nohám a nabourá do lodě. Nedávno tam byl totálně zmatenej bobr albín, ke kterému jsem dojel zezadu. On potopil na dno, já jsem počkal, takže se za chvilku vynořil asi 2m ode mě. Je to sranda se zvířátky. Kdo na mě totálně kašle jsou jen nutrie. Té můžu pádlovat metr od hlavy a ona jen laxně odplouvá. Tohle při pomalé jízdě po proudu většinou nezažiješ.

Nedávno jsem se vracel za stmívání na sjezďáku z Nadryb do Dolan a z vracáku vyplašil nějaké pubertální holky pod kempem. Když jsme dával loď na střechu, tak jsem jen z dálky slyšel "Týýý vole, to je asi nějaká velká slalomka". Taky druh zvěře.

Ahoj Klasik Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: Labe, Eki, 9/26/2019 4:32 PM
Ahoj Klasiku, v tom případě přidám zvířecí historku z popisovanýho dolního Labe: jedu na pálavě v půlce listopadu, kosa, a okolo lodi mi loví kormorán, několikrát se potopí a pak se třeba metr vedle lodi vynoří. Měj jsem strach, že se netrefí a tim zobanem mi propíchne pálavu...
Bobři jsou tam taky, ale až večer. Horší to bylo na široké dolní Moravě, tam jich jsou mraky, vymýšleli jsme horory, jak nám bobři prokoušou loď a pak nás sežerou... Smajlík

Reply

|_Re: Labe, Chobotnice, 9/26/2019 11:15 PM
Předevčírem jsem poprvý viděl od bobra poraženej strom v Praze... Na Cindě. Na Radbuze jich bylo, že jsem tolik jinde neviděl.

Reply

|_Re: Labe, Ešus, essalek~seznam.cz, 10/17/2019 9:06 AM
Ahoj Klasiku
prosím pošli mi na sebe email.
Díky Ešus

Reply

Pro mě jo, Vladimír Hejtmánek, vhejtmanek~centrum.cz, 9/25/2019 1:16 PM
a už dlouho se na popisovaný úsek chystám. I letos mi do toho ale vlezla fůra potřebnějších věcí... Smajlík

Reply

|_Re: Pro mě jo, Kuba Turek, 9/25/2019 1:41 PM
Podle GPS nám to teď za malé vody nejrychleji teklo nad Děčínem, pod děčínským přístavem a pak překvapivě od Radebeulu do Míšně. Přidávalo nám to k rychlosti pádlování 3-5 km/h.

Reply

|_Re: Pro mě jo, Chobotnice, 9/25/2019 2:18 PM
Jak vidno z výsledkovky, dalo se tam dostat na průměru i na 11km/h, pokud se člověk nezdržoval kochánim. www.slaviapojistovnasportteam....

Reply

|_Re: Pro mě jo, Kuba Turek, 9/25/2019 3:34 PM
My dva postarší manželé s plně naloženým mořským deblkajakem jsme jeli na 4denní výlet za malé vody asi před dvěma týdny průměrnou denní rychlostí 8-9 km/h. Nikam jsme se nehnali, občas se nechali unášet proudem a místy se i kochali. Přesné rychlosti viz Strava: www.strava.com/activities/2691776499

Reply

Labe, Chobotnice, 9/25/2019 2:13 PM
Řek bych, že je to tam taky lepší od doby kdy je zprovozněná dálnice do Drážďan jinudy. Že jsem to letos jeli v rámci maratonu , etapu Ústí - Pirna a byla to nejlepší etapa, to už jsem psal jinde, ale opakování je matka papoušků a otec sériové výroby. Jednou bych chtěl zkusit na kraji toho cirkusu co býval Hřenskem zkusit to, co je (bývalo?) prý běžné v Kanadě - tedy zkusit stopovat i s pevnou lodí. Dát tomu třeba hoďku a kdyby se nezadařilo, jít na vlak... Ještě jsem si vzpomněl na takový pozorování z maratonu - sváděli jsem tam pádlovací souboj s klukama na deblseakajaku. Na rovině jsme jeli zcela stejně. Ale v zatáčkách oni jeli krátkou vnitřní stranou a já při vnějším břehu. Nicméně proud dával takovou výhodu, že jsem i při té delší trase získával náskok. Taky je tam specifikum s úpřívozem u Dolního žlebu, vísi na laně který je přikotvený na levym břehu a je nesený těsně pod hladinou žlutejma bójema. Pdyž je přívoz vpravo, je řeka přehrazená žlutejma bójema a nemělo by se přejíždět. To samý jen stranově opačně je o kus dál v Německu u Kurort-Rathen.
Tak doufejme že nám Melounek zachovati tento úsek ráčí a nedojde na megalomanský a historicky opožděný plány na rozšiřování písečku Státní plavební správy v podobě jezu v Děčíně.

Reply

|_Re: Labe, Písa, 9/25/2019 2:37 PM
Ještě na jeden takovýto specifický "upoutaný" přívoz jsi zapomněl, a to již cca 10km pod Střekovem ve Velkém Březnu. Smajlík

Reply

|_Re: Labe, Chobotnice, 9/25/2019 2:40 PM
O tom vím. Ale vždycky když jsem okolo něj plul, tak byl napravo a přijde mi že nebyl takto zavěšeny na bojich.

Reply

|_Re: Labe, Písa, 9/25/2019 2:47 PM
Jeho lano je ukotveno cca v 1/3 řeky od pravého břehu, takže když přívoz "parkuje" u jednoho ze břehů, dá se lanu vyhnout při břehu druhém. Když je ale přívoz v pohybu (což se stalo právě nám), je už třeba určité opatrnosti. Smajlík

Reply

|_Re: Labe, Písa, 9/25/2019 2:54 PM
Apropó - trochu odbočím, když už jsi "na drátě" - právě se jdu podívat na jez Nového mlýna, Orlík klesl na kótu 343,2m n.m. a těleso už by se mělo začít objevovat. Smajlík

Reply

|_Re: Labe, Chobotnice, 9/26/2019 12:26 AM
Naposledy jsem tam jel před měsícem, to byl ještě asi metr a půl pod vodou. www.padlovani.cz/vltava-bez-fr... Nicméně má to tam rád, od Zvíkova a zejména od Podolska nahoru to připomíná víc řeku. Dokonce i stižení fluviimagnifobií (strach z velikých řek, mnohdy skrývaný za zálibu v potokářství a vrbičkožroutství) by se tam nemuseli cítit uplně nesví. Z jezu jako takovýho uplně nejásám, jako památka dobrý, nicméně nejlepší jez je ten, kterej je beze stopy zbořenej a nebo neni postavenej. A proto - dolní Labe.

Reply

|_Re: Labe, Windy, 9/26/2019 1:54 PM
Fluviimagnifobie SmajlíkSmajlíkSmajlík! To jsem přesně já! Ale naordinovala jsem si léčbu postupnou expozicí. Už jsem se od bezvýznamných čůrků a potoků propracovala k menším řekám a hodlám v terapii pokračovat. Dunaj a podobné toky to ale asi nebudou.

Reply

|_Re: Labe, Vladimír, 9/26/2019 10:34 PM
Děláš chybu. Na Dunaji můžeš zažít ABSOLUTNĚ VŠECHNO. Smajlík

Reply

|_Re: Labe, Chobotnice, 9/26/2019 11:17 PM
V Kanadě se při hrátkách v dvou na dně kánoe doporučuje nechat jednu libovolnou nohu přes bort, aby lidé zbytečně nevolali záchranáře, že se někdo vysypal z lodi a ta pluje prázdná.

Reply

|_Re: Labe, Windy, 9/27/2019 10:30 AM
No právě, Vladimíre, no právě...

Reply

|_Jez Nový mlýn, Chobotnice, 9/28/2019 8:52 PM
Pojedem tam zejtra? Udělalo se mi volno... Mimochodem - našel jsem zajímavý povídání o Novym mlýně... novy-mlyn.sweb.cz/

Reply

|_Re: Labe, kavol, 9/26/2019 9:58 AM
mno, stop nějak upadá ... nicméně s těmi spoluzavazadly, nemohu nevzpomenout na tuto story (předposlední věta):

www.trampsky-magazin.cz/blog/w...

Reply

|_Re: Labe, Chobotnice, 9/27/2019 3:55 PM
Sázet se vo fousy, taková lehkovážnost... www.youtube.com/watch?v=An7ZTr...

Reply

Cesta do pravěku, Václav, 9/25/2019 11:05 PM
taky mi sugestivně naskakuje na některých řekách - zvláště těch s vyskokými podemletými břehy jako je Jizera z Benátek, spojená Orlice... Též je hezké, jak se globální oteplování projevuje nárustem článků o splouvání vele-toků - a novými písmáky, resp. x-tou generací zdatných nových autorů na Raftu, která se vždycky zázračně objeví, když stávající staré gardě dojde dech či chuť psát... Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

Re: Labe, Český Honza, 9/26/2019 10:49 AM
Pokud se chcete při plavbě kochat, začněte v Litoměřicích nebo v Lovosicích (Lovosice jsou dostupné z Prahy bez přestupu, ale nádraží je od Labe dál - což s protoplazmou nemusí způsobit obtíže; v Litoměřicích je Labe u nádraží, ale platí se za to jedním přestupem). Po cestě máte Píšťanské jezero, Lovoš, Portu Bohemicu, dubický kostel, místo pobytu Karla Maye v Brné ... zkrátka Středohoří je Středohoří. To vše za cenu asi voleje (nevím, kam sahá vzdutí střekovského zdymadla) a přenášení téhož.
Případně se dá zorganizovat biatlon (brr, to je slovo ...) kolo - loď (Praha - střekovské zdymadlo na kole, dál lodí).

Reply

Souhlasím, Jarka, 9/26/2019 11:22 AM
Nedalo mi to, abych se neozvala, mám zřejmě zcela stejný přístup k filmu Cesta do pravěku. Letos jsme sjeli úsek Labe z Ústí n. L do Děčína, na další pokračování se chystáme. V době, kdy je tak málo sjízdných řek, je dolní Labe opravdu dobrá volba. Teče to a na březích je na co se dívat. Ačkoliv kolem Labe v tomto úseku vedou po obou stranách silnice, není to z vody vůbec vidět. Mám v plánu postupně sjet celé Labe po jednodenních úsecích, uvidím, kolik toho nakonec zvládnu. Smajlík

Reply

|_Re: Souhlasím, Eki, 9/26/2019 11:44 AM
Ahoj Jarko a děkuju za příspěvek, zvlášť když žen tady na raft.cz moc nereguje, a tvůj je to tady první ohlas na článek, člověka podobné vidění světa potěší Smajlík
Jinak ohledně příspěvku Českého Honzy - z Litoměřic jsem kdysi taky jel, krajina pěkná, ale je to brutální volej až do Střekova, takže na gumě otročina, spíš na mořský kajak či podobně. Tam by to teklo jen za povodně Smajlík .

Reply

|_Re: Souhlasím, Pepura, 9/26/2019 1:27 PM
tak za nás ženy - vloni jsem jela na nafukovačcce z Děčína do Bad Schandau, bylo to skvělé, koupačka z lodi (akorát bacha, cyklostezka je pod Hřenskem i na pravém břehu, takže plavky nutné), na břeh jsem za celou dobu nevylezla ani jednou. Celá tato akce se dá v pohodě zvládout vlakem. Oproti jiným tokům to má výhodu, že řeka skoro pořád teče, a tedy i nafukovačka pro singlování nevhodná se dá jakž takž uřídit. A krajinově je to paráda. Jela bych i dál, ale bylo málo času...

A jak tu proběhl ten biatlon, jeli jsme tuhle s pevnou lodí z přístavu v Lovosicích, na ostrov s jezerem proti přístavu, projeli ramena pod ním, zajeli na Proboštská jezera (koupačka), končili jsme u přívozu v Žernosekách a vrátili se zpět pro auto na inlinech.

Reply

|_Re: Souhlasím, Chobotnice, 9/26/2019 2:41 PM
Možná to nepatrně teče pod Štětík a kousíček teče pod Roudnicí, ale jinak od Mělníka po Ústí volej. Prakticky toto jsme měli jako druhou a nejnáročnější (ještě proti větru) etapu na maratonu. Krajinově - no, příjezd do Roudnice jakš takš a pak až u Ústí mně to oslovovalo. Jinak samozřejmě pádlováníčko volejíčku, to je moje potěšeníčko...

Reply

|_Re: Souhlasím, Český Honza, 9/28/2019 8:51 AM
Příspěvek poněkud off topic (tj. mimo téma - je zajímavé, že německy se off topic řekne taky off topic), jen vzpomínka na překonávání voleje):
Ve třiašedesátém roce minulého století jsme s vodáckým kroužkem lokálního pionýrského domu sjížděli na pramicích Vltavu z Lenory do Týna n. Vlt. Na tábořiště v Nové Peci dorazily posádky dalších dvou pramic, dospěláci. Těšili jsme se, že budeme mít spřízněné duše na burlačinu přes Lipno, ale oni ráno vybalili Tümmlera a v oblaku dvoutaktního kouře záhy zmizeli za obzorem.
To už dnes nejde. Jednak to vypadá, že lodní motor pod 25 koní není lodní motor (stejně jako motorka pod třičtvrtě litru není motorka), jednak na protoplazmu by stejně nešel přišroubovat.

Reply

|_Re: Souhlasím, Chobotnice, 9/28/2019 9:02 AM
Dnes je jiná doba... Bezemisní... Ale jde to... youtu.be/MB0WO_1Q770

Reply

Labe od Přelouče dál, Střelec, 9/26/2019 6:49 PM
Labe od Přelouče dál je tak na mořskej kajak, nebo dropstič nafukovačku. Cokoliv jinýho (vyjma výše popisovaného úseku a Chobotnicovo speciálu) tam znamená ukrutnou dřinu

Reply

Labe, Chobotnice, 9/26/2019 11:21 PM
A ejhle, přihodilo se mi že přiští týden musím na noční montáž do Ústí... Co pak druhý den, co by se tam asi dalo šplouchout? Alespoň do Bad Schandau... Do Pirny to asi nestihnem zkrze zkracující se den...

Reply

|_Re: Labe, kavol, 9/27/2019 11:36 AM
> Do Pirny to asi nestihnem zkrze zkracující se den...

výmluvy, samý výmluvy ... a přitom stačí na příď namontovat něco jako Imalent MS18, např.

www.youtube.com/watch?v=JdBor6...

Reply

|_Re: Labe, Klasik, 9/27/2019 12:41 PM
Tohle bych rovnou zakázal vyrábět. Lidi na to většinou nemají mozek. Vůbec jim nedochází, že v ten okamžik nic nevidíš. Mimochodem pravidla proti oslnění platí i na vodě.

Tento týden jsem málem přejel de*men*ta na kole s něčím podobným na hlavě.

Loni jsem potkal kre*te*na se stroboskopem stejného výkonu u Kařezu, jak jde proti mě po silnici na sjezdu z dálnice a bliká mi přímo do očí.

Reply

|_Re: Labe, Chobotnice, 9/27/2019 3:43 PM
Viz žralokovo slavná historka jak mu tchán svítil proti dálkovejma na cestu při splutí potoka v Kardašce. Zkoušel jsem přídavný LED světlo na kamiony a traktory připnout na baterku od aku nářadí a to byla slušná světelná radlice. Nicméně voda s tim asi moc číst nejde. Spíš přemejšlim kvůli bezpečnosti o nějakym světle, teoreticky by to asi měly bejt barevný pozičky, když se mi přihodí tréning na přehradě za tmy.

Reply

|_Re: Labe, kavol, 9/28/2019 7:01 AM
MUHEHE, já věděl, že se vám to všem bude líbit :-)

no, já už jsem si kolikrát říkal, že bych si mohl na auto přimontovat blesk, kterej bych odpaloval na každýho tydýta, co oslňuje, ať ochutná vlastní medicínu

zejména od těch dob, co se dělaj auta s ovládáním sklonu reflektorů, to má každej druhej vytočený nadoraz nahoru ... to samý přední mlhovky a přídavný světla na denní svícení zapnutý furt

a nejmodernější vynález adaptivní světlomety, to už je úplně napřesdržku, když si někdo zapne dálkovky na furt a doufá, že to automatika jakože ztlumí, aby nesvítily na protijedoucí auto ...

- chuťovka, potkal jsem to třeba v serpentýnách za Zastávkou: normální člověk shodí dálkovky, když vidí, že mu do zatáčky svítí něco do protivky ... tohle samozřejmě ne, takže chudák, co jel přede mnou, dostal prvně plnou pallbu do xichtu v zatáčce, sotva se do ní trefil, a já jsem z druhý pozice mohl krásně sledovat, jak se paprsky z toho protijedoucího auta mění, jak se snaží uhnout tomu našemu směru, a furt jim to nejde

ale hlavněže každej druhej mi nadává za LEDky od číňana, se kterejma jsem si hodinu hrál, abych dodržel předepsanej obrys, na STK jsem specielně žádal, ať světla řádně proklepnou, na regloskopu to prošlo, ale to nikoho nezajímá, to je prostě fuj fuj, že mám na autě něco jinýho než od výroby, to jsem ten největší pirát, ale kdyby to bylo od výroby za desetitisíce, tak by to bylo oukej jako výše zmíněné zhovadilosti ... blé Smajlík

btw, Klasiku, došly ti fotky? - mailem nemám reakci (očekávám negativní ...), tož zkouším jinej komunikační kanál

Reply

|_Re: Labe, Aleš N., 9/27/2019 6:52 PM
No dělo je to Kavole teda pěkný, ale za mě s ním spíš tak do muzea, páč v "běžným provozu" bych ho potkat nechtěl. Mám taky dost zkušeností podobných jako Klasik.
Hodně lidí žije v představě, že když někdo něco vyrobí a on si to pořídí, tak si s tím může dělat, co chce...
Nutně budou přicházet omezení a regulace.
Viz třeba v současnosti elektrokola a elektrokoloběžky - regulace už přicházejí...

Reply

díky za článek, IA, 9/29/2019 10:56 AM
Před lety jsme si postavili dřevěnou pramici a nenapadlo nás nic lepšího než ji dát na Divokou Orlici a zkusit kam doplujeme. Skončili jsme v Litoměřicích, o pár týdnů později jsme to dojeli až do Hřenska a právě úsek pod Střekovem jsme si velmi oblíbili. Od té doby se tam snažíme každý rok dostat.

Sem tam kolem projede nějaké pádlo, ale o davech se rozhodně mluvit nedá, je to prostě neobjevená řeka. A kde jinde se stane, že si jde člověk zaplavat a ujede přitom několik km, fascinující zážitek.

Reply

Vltava, Chobotnice, 9/29/2019 11:29 PM
A pak je ještě opomíjenej úsek na Vltavě pod Vraňanama, znaj ho dobře účastníci plavby Praha - Mělník na 17. listopadu. Několik kilometrů to tam krásně frčí, ba i peřeje jsou.

Reply

|_Re: Labe a Vltava, Eki, 9/30/2019 7:56 AM
Ahoj, otázkou zůstává, jestli by nebylo vhodné (požádat Petra) tyhle tekoucí toky zahrnout do mapy sjízdnosti a sjízdných toků (zatim jsou modře, jako celé nadržené Labe, tím pádem na jejich sjízdnost není upozornění, podobně se už stalo třeba s dolní Dyjí). Třeba pro Vltavu z Dědibab (Vraňan) hranice splavnosti za 20 m3/s (profil Vraňany - ČHMÚ), pro Labe splavné od Střekova za 30 m3/s (profil Ústí nad Labem). Myslíte, že by to bylo užitečný?

Reply

|_Re: Labe a Vltava, Chobotnice, 9/30/2019 8:12 AM
Minimální průtok pro Vltavu v Praze je 40Kbps, proto taky v letě "vysychá" Orlík. Zatim se nedovedu ředstavit že by tahle hodnota byla podkročená, Povodí se tváří že toto přes Prahu poteče i kdyby měli vypustit kaskádu. A to je furt docela pohodovej průtok pod Vraňanama, čili sjízdnost je zaručena myslim i luxusněji než pod Vyšákem. A v důsledku to samý i pod Ústím, myslim že pro naše lodě tam díky upouštění kaskády bude vody vždy dost.

Reply

|_Re: Labe a Vltava, Eki, 9/30/2019 8:20 AM
To máš samozřejmě úplnou pravdu, pokud se nestane něco zásadního. Ty minimální sjízdné průtoky jsem odhadl a uvedl proto, že je Petr pro to případný vymezení sjízdnosti potřebuje, jako u všech jinejch toků.

Reply

Labe, Stanislav V., 9/30/2019 4:25 PM
Ahooj.
Pěkný článek o řece v mém rodném kraji.
Také doporučuji úsek Lovosice-Ústí nad Labem .
Nádherné výhledy na Lovoš,Portu Bohemicu,Kalvárii,dubický kostelíček a Vrkoč.
Když se neodbočí na pískovnu ,tak se dá ten brutální volej splout na Pálavě za 4 hodiny a v Ústí se nemusí přenášet stačí zazvonit na zvonek.

Reply

Labe, Chobotnice, 10/1/2019 5:00 PM
Ahoj, tak dnes jsme po celonoční montáži vymekli a dali jen Děčín - Kurort Rathen. Ale i tak paráda, asi 35 km krásnou krajinou a řekou bez jezu. Nemám napsat pokračování tvého článku, tedy od Hřenska třeba do Drážďan? Materiál by byl...

Reply

|_Re: Labe und Elbe, Eki, 10/1/2019 5:58 PM
Ahoj Chobotnice,
byl bych nesmírně poctěn, pokud by ses toho ujal. Já to do Rathenu jel jen jednou, chystám se, ale vyjde to asi až příští rok.
Kromě toho se přiznám, že jsem Petra trochu zahltil - mám u něj ve frontě 2 články a další dva mám rozepsaný, musim to trochu omezit Smajlík

Reply

|_Re: Labe und Elbe, Chobotnice, 10/2/2019 10:01 AM
A myslíš, že by to někoho zajímalo? Smajlík scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v...

Reply

|_Re: Labe und Elbe, Eki, 10/2/2019 10:51 AM
Zajímalo - určitě - stopro. Fotky máš úžasný, přidej povídání o Fluviimagnifílii a pár německejch ftipů a úspěch je zaručenej Smajlík

Reply

|_Re: Labe und Elbe, Český Honza, 10/2/2019 2:32 PM
Warum das Pferd der Schneider nicht sein soll?
Weil er Futter frisst.

Reply

Cesta do pravěku, pankreas, 11/13/2019 8:02 PM
Hele, opravdu pluli proti proudu? Já si pamatuju, že skončili u prvohorního moře a na dlaň si položili trilobita živýho a fosilního...

Reply

|_Re: Cesta do pravěku, Eki, 11/14/2019 8:02 AM
Ahoj, to s těma trilobitama si samozřejmě pamatuješ správně, ale to bylo až na konci. Předtim museli projet přes čtvrtohory, třetihory a druhohory a eště karbonskym pralesem. Natáčelo se to většinou údajně na Váhu. Jsou tam scény, kdy veslujou proti tak silnýmu proudu, že by to v reálu nemohli zvládnout. Ale holt "proti proudu času" rovná se zde proti proudu řeky, tak to dát museli Smajlík

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.