Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Kdyz-hacek-nechce-poslouchat.aspx?ID_clanku=1157 edit=3

Když háček nechce poslouchat

Diskuse nad článkem
porad stejna pisnicka, Wolfino ., 9/6/2010 11:14 AM
Ahoj! Clanek je hezky, co dodat. Ale popravde receno , neni to uz tak trochu ohrane? Dyt je tady kazdou chvili probirano jak se nekdo vozral , nevzal si vestu/helmu/hazecku/neopren (dosadte si...) a jel sjizdet nebezpecny jez/rozvodnenou reku/kombnaci obojeho. Lidi, prosim vas, nevozirejte se, berte si vesty , nesjizdejte smrtelne jezy, nebo se uz poctu clanku na tohle tema zblaznim. Nic osobniho....

P.S. a jeste jsem zapomel a nocni klid v kempech Smajlík

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, šangve, 9/7/2010 7:20 PM
Jezděte si co chcete, pijte si co chcete, do lodi si vemte parťáka dle vašeho gusta, pádlujte si v čem chcete a čím chcete, plavejte si kde chcete, topte se dle libosti, hlavně ale neobtěžujte ostatní...

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, Wolfino, 9/8/2010 8:45 AM
Jezděte si co chcete, pijte si co chcete, do lodi si vemte parťáka dle vašeho gusta, pádlujte si v čem chcete a čím chcete, plavejte si kde chcete, topte se dle libosti, hlavně ale neobtěžujte ostatní...


Nevim jak je tohle mysleno, ale pokud to ma byt ironie, tak pak opravdu , kdyz nekdo nema brzdu a dostatecny pud sebezachovy, tak at vyhraje Darwinovu cenu a opravdu neobtezuje ostatni. Dane asi plati, takze vyloveni ma predplacene. Osveta je samozrejem potreba ,ale ne cestou vodackeho fora. Ale i to uz je tady kazdy den probirano.

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, Střelec, 9/8/2010 12:58 PM
Bude se to tu pravidelně omílat, dokud se soutěžící o Darwinovu cenu a bordeláři "z principu" nestanou na našich tocích vyhynulým druhem. V opačným případě banda vyžírků ve Strakovce cestování po řekách jednoho krásného dne zatrhne - nejspíš přes celou řadu buzeračních "kroků stranou".

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, Wolfino ., 9/8/2010 9:10 PM
Taky nazor....

Ale brecime na spatnym hrobe, pojdme brecet do blesku a na novinky, to prave sjizdeci z nudy, takyvodaci a dalsi potencialni nepouzivaci hazecek ctou. Tam je potreba hlasat, a ne na uzce profilovanym serveru, kam se cilova skupina ani nedostane...

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, Střelec, 9/10/2010 12:33 PM
Novinky i Blesk se na nás zvysoka vy....., pokud nepoužijeme drsnější metodu - praktické školení pro redaktory + pohrůžku brachiálním násilím (třeba uvržením do Kaňova při 250 cm na vodočtu), pokud bude následná reportáž vylhaná. Ale školení je doména zdejšího provozovatele a tudíž vyplývá otázka: Na kolik by takové "poučení" novinářských nýmandů vyšlo?

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, Wolfino ., 9/10/2010 4:46 PM
A proto budeme dále plodit články na téma helmy/vesty/házečky , a zveřejňovat je pro lidi , kteří to stejně vědí :) .....

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, kmochacek, xkrej01~seynam.cy, 9/10/2010 5:35 PM
Článek je docela milej, žádný fůůůůůj voni jezděj ne-bezpečně !!!
A taky je pod čím plkat, však jsi po Lékorce nejurputnějším diskutérem Smajlík

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, Wolfino, 9/10/2010 6:07 PM
tak ja "rozbiju šablonu" přestávám diskutovat :)

Jinak jsem neříkal, že je článek špatnej. Naopak...

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, Petr, 9/13/2010 10:42 AM
No, to záleží, co si představuješ pod pojmem školení nýmandů - oblast pádlování na letní řece, oblasti pádlování na divoké vodě, oblast záchrany na divoké vodě, oblast záchrany z válce atd. Možností je spousty, ale pochybuji, že by někdo z nich měl zájem za cokoli platit. Jeden či dva články za rok, které napíšou, je asi nemohou nijak rozhodit v tom, že by se danému tématu rozhodli nějak vážně věnovat.

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, Kimbo, 9/10/2010 2:24 AM
Jen jestli si to Lékorka nevymyslela, aby provedla všeobecnou osvětu. V opačném případě mi připadá, že si chtěla užít adrenalin ne z vody, ale z háčka. Tyto situace neznám a pokud bych se do podobné nějakou náhodou dostal, vysadím háčka na břeh.

Reply

|_Re: porad stejna pisnicka, Lékorka, 9/10/2010 9:00 AM
Ale kdepak, takovou fantazii zase nemám Smajlík Jak jsem psala, vůbec jsem netušila, do čeho jdu - jeho brácha je dobrej vodák se vším všudy, tak mě ani nenapadlo, že by mě do něčeho takového navezl. A kdybys pozorně četl, věděl bys, že jsem ho taky vysadila Smajlík

Reply

Máš pravdu, Lékorka, 9/6/2010 11:26 AM
Jenže ono to asi není vždy jen o alkoholu. Věřím že i za střízliva by byl tenhle (a mnozí další) člověk nebezpečný sobě i svému okolí.. :)

Reply

|_Re: Máš pravdu, Václav, 9/6/2010 12:04 PM
No, po pravdě řečeno mi tam neseděla ani ta flaška vína u autorky ... A to jsem, co se týče konzumace alkoholu (jak mnozí vědí) dost liberální :-) Ale až po slunce západu. Tenhle fenomén - vyrazit na vodu a chlastat během dne - mě jako sociologický jev fascinuje. Nějak si nedovedu představit, že tyhle lidi jdou třeba do lesa na houby a naklopěj se pivem nebo vínem ... Kdežto na vodě jsou jako utržení ze řetězu ... Víc než pobuřující mi to opravdu příjde zajímavé. Jinak ať se každý ožralý klidně topí dle své libosti :-) Smajlík

Reply

|_Re: Máš pravdu, Lékorka, 9/6/2010 12:30 PM
Ó jé, čekala jsem, že s tím někdo přijde Smajlík Samozřejmě ačkoli odsuzuji nezřízené pití na vodě, sama taky nejsem alko-svatá (ale vždy beru v potaz kde jsem a s kým jsem). Ovšem ono jak se říká, všeho s mírou. Kdo nepozná, kdy má dost, nemá na vodě co dělat. A kdo tady mluvil o "flašce"? Smajlík

Reply

|_Re: Máš pravdu, kavol, 9/7/2010 2:23 PM
hm, to jako když se vožereš po slunce západu, tak nemůžeš například dostat ten hovězí nápad jít se podívat na jez, po slunce západu bude tma, tak něco přehlídneš, zakopneš, spadneš do něj a utopíš se?

mně zas fascinujou tyhlenti moralisti ... alkohol v množství jedný desítky(*) má povzbuzující účinek, bystří smysly, reakční doba a úsudek se zhoršujou až s větším množstvím, a to ještě na každýho to působí jinak - a taky každej má jinou startovní čáru, od který se ty schopnosti zhoršujou, někdo po pěti pivech jez sjede nebo v pohodě vyhodnotí, že má přenést, a někdo se na něm topí i střízlivej

(*) ovšem v případě toho piva je to u některých jedinců přebito utlumujícími účinky jiných složek

Reply

|_Re: Máš pravdu, Václav, 9/7/2010 2:46 PM
Tý voléé, já a moralista, na to jsem příliš zkaženej a prolezlej všema možnejma jedovatinama, co jsem do sebe za svůj pohnutý život naklopil. Jen mi prostě nejni jasný, proč někdo má potřebu chlastat přes den a na vodě zvláště. A ještě k tomu ten krabicovej humus :-) Smajlík

Reply

|_Re: Máš pravdu, kavol, 9/7/2010 11:50 PM
tak jsme se asi blbě pochopili ... nevšim sem si, že by byla řeč o krabicáku :-)

já si pifko dám s chutí po obědě nebo po svačince, nebo když mě nesnesitelně vysouší sluníčko - a ještě jsem se neutopil, i když podle některých bych dávno měl (tedy ne ve smyslu, že by mi to přáli, to nechám na každého svědomí, ale že jsem porušil všecky možný jejich bezpečnostní zásady, nejen co se týče chlastu) ... no a někdo si místo piva dá radši víno, kolik lidí, tolik chutí, no, co je na tom nepochopitelnýho? ;-)

Reply

|_Re: Máš pravdu, kmochacek, xkrej01~seynam.cy, 9/8/2010 12:12 AM
asi tak, pro Vodáka zůstane nebezpečný jez i po pár denních pifkách stále jezem nebezpečným, však taky jede na řeku kvůli vodě a né se ožrat ako to prasce

Reply

|_Re: Máš pravdu, Typík, 9/6/2010 12:31 PM
Mělas ho na Kaňově přivázat na házečku za nohu a kopnout ho tam. Trochu ho tam vyvenčit, když si myslí, že to nic není. Navíc, když to sjede raft, tak se mu tam nemůže nic stát ne?

Reply

|_Re: Máš pravdu, O., 9/6/2010 9:33 PM
Dobrej nápad, ale nějak bych neměl odvahu to udělat. I kdyby si to mnozí zasloužili, si to vyzkoušet, asi by se pak chovali zatraceně jinak.

Reply

|_Re: Máš pravdu, Tom, ngel~seznam.cz, 9/24/2019 10:42 AM
Já měl letos na Ohři naprosto hrozného háčka. Neposlouchal, neustále vykřikoval, že na naší lodi vládne anarchie, že mě poslouchat nebude. To, že si popíjel pivo, to mi nevadilo. Ale že si před zatáčkami zapálil travku nebo cigaro, to už jsem snášel hůř. Vrcholem všeho bylo, že když kormidelník z druhé lodi zvolal "rum", tak pichl padlo do vody a udělal prudké nečekané kontra, že jsme se málem cvakli. Po těchto svých pauzach zařval "jedem" a prudce hrabl padlem až ke dnu. Pak se urazil, když jsem mu řekl, že s ním už na vodu nejedu.

Reply

Musím opatrně..., Honza Pok., 9/6/2010 9:12 PM
Aničko nebo japa Ti říkaj, pěkně napsané a konečně opět ze života.
Vědět, kdy má člověk dost, je pud sebezáchovy.
Děkuji za pěkný článek.
P.S. Byl to alespoň pozdní sběr? Smajlík

Reply

|_Re: Musím opatrně..., Lékorka, 9/7/2010 6:09 AM
Ale Pepíku,takové nedůležité maličkosti si už opravdu nepamatuju :)) Btw jsem Lucka a na ten nápad z házečkou bych asi neměla nervy ;)

Reply

|_Re: Musím opatrně..., HoP, 9/7/2010 9:04 AM
Takže byl!!!! Smajlík
Lojza Smajlík

Reply

|_Re: Musím opatrně..., Typík, 9/7/2010 12:14 PM
Proč? Je to úplně bezpečný. Co se vleče, neuteče. Navíc opilci mívaj obvykle štěstí.

Reply

Káňov, Honza, 9/7/2010 2:08 PM
Pokud nedošlo během posledních týdnů k nějaké změně, tak Káňov tou šlajsnou uprostřed jde za zmíněného vodního stavu celkem bezpečně jet. Stačí jen 1. přistát, 2. bez lodi obejít, 3. zespodu prohlídnout, 4. zhodnotit 5. vrátit se k lodi, 6. nasednout a 7. trefit se do šlajsny. Vodákům z tohoto článku ani jiným napitým bych to však nedoporučoval, nezvládnutí bodu 4. nebo 7. může mít tragické následky.

Reply

|_Re: Káňov, O., 9/7/2010 3:15 PM
Ta výstraha je tam zřejmě především pro ty, co mají problém se do té šlajsny trefit, aby to radši nezkoušeli a nespadli mimo (v horším případě do pravého pole, u levého u stánku většinou někdo je a je větší šance na případnou záchranu). Sama šlajsna mi přijde za průtoku 30-40k (tedy stav jako v článku) bez problémů, Brejlov teda před týdnem vypadal při tom stavu hůř (zřejmě se tam něco naplavilo).

Reply

|_Brejlov, Honza, 9/7/2010 6:06 PM
Podle mě Brejlov jde při 30 kubíkách bezpečně sjet jedině tam, kde nějací nadměrně aktivní jedinci dali zábrany. Tj. nikoliv šlajsnou - tam už je trochu váleček (i když dost lidí tudy jezdí), nikoli vedle šlajsny, kde je kamení, ale těsně při levém břehu kolem mlýna - prodrat se přes varující tyčky visící na drátu (hezký příklad toho, jak snaho o větší bezpečnost naopak bezpečnost snižuje) a pokračovat proudem vody levou dírou - samozřejmě ne mezi ty dvě zničené kozy, tam je asi fakt válec, před nímž aktivisté varují. Samozřejmě je třeba prohlédnout a nejet po paměti, rok od roku se to mění.

Reply

|_Re: Brejlov, Lékorka, 9/7/2010 6:15 PM
Máte pravdu, Kaňovský jez se za tohoto stavu dá šlajsnou jet celkem bezpečně, nepouštěla bych se ale do toho se začátečníky na otevřence. Pod šlajsnou se tvoří slušná vlna, ten kdo netuší, do čeho jde, může být nepříjemně překvapen Smajlík Ohledně Brejlovského jezu - ten jezdíme většinou šlajsnou, ale je pravda, že válec tam je. Nevím, zda jste někdy viděli tento jez za sucha, ale pod tím schodem je betonová "vana", kde se voda logicky točí. Když se ale dost rozjedete a udržíte loď rovně, není problém projet (což pochopitelně platí o všech válcích Smajlík)

Reply

|_Re: Brejlov, Katie, 9/7/2010 6:44 PM
Skoro o vsech...valcich.

Reply

|_Re: Brejlov, Honza, 9/7/2010 7:54 PM
Jo, souhlas, ten Brejlov (při 30 kubíkách) se tou šlajsnou dá při rovném držení lodi a rozjetí se snadno bez nějakých zvláštních schpností projet a asi by z toho střízlivý dospělý člověk vylezl bez i cizí pomoci, kdyby se nějakou náhodou cvaknul. (Já to ale raději nejezdím.) Totéž platí i pro hodně jiných válečků. Jen mi nejde do hlavy, jak jste přišla na to, že se tímhle stylem dá projet každý válec. Dost silný válec prostě neprojedete. Podle okolností a typu lodi vás cvakne nebo prostě necvaknuté nasaje zpátky. U vysokých jezů na plastu se běžně zapíchne špička do vody (a to i v singlu, mám s tím osobní zkušenost) a koupete se metr od jezu...

Reply

|_Re: Brejlov, Lékorka, 9/7/2010 9:22 PM
Zaprvé, co jsi za vodáka, že mi vykáš? Smajlík A zadruhé, možná jsem se špatně vyjádřila a rozhodně jsem to nemyslela tak, že se vrhám do každého válce po hlavě a hlavně špičkou lodi po proudu Smajlík Naopak, většinou jsem první, kdo vycouvá. Ale je to pořád dokola, zhodnotit situaci, svoje síly, sílu vody atd. Jezdím jak na turistiku, tak i raft a kajak, vím, jaké to je stát (případně už plavat) ve válci a bojovat, a nepřeji to nikomu.. Takže ano, nesjíždějte Brejlovský jez za vyších průtoků šlajsnou Smajlík

Reply

|_Re: Brejlov, kmochacek, xkrej01~seynam.cy, 9/7/2010 9:36 PM
všechny dolnosázavské jezy (kromě Kaňova) jsou jetelné hodně nad 100k, záleží jen na kritickém zhodnocení svých schopností a situace.

Ten levý průjezd Brejlovem, zahradili kvůli tomuhle:
http://kmochacek.rajce.idnes.c...
dělalo to dírky do lodiček Smajlík

Reply

|_Re: Brejlov, Honza, 9/8/2010 4:08 AM
Díky za fotky traverzy. Je to ale z roku 2007. Nemáte někdo novější informace? Mohlo se to dost změnit. (Já třeba pamatuju ještě dobu, kdy se Brejlov jezdil úplně vpravo, a to nejsem až tak starej...) Zhruba přes tu traverzu jsem jel letos v srpnu při 30 kubíkách na nafukovadle. Při opravdu důkladné prohlídce ze břehu z areálu hospody žádná traverza vidět nebyla, ale je mi jasné, že tam být mohla, jen postě nebyla vidět.

Reply

|_Re: Brejlov, kavol, 9/8/2010 12:02 AM
> Jen mi nejde do hlavy, jak jste přišla na to,
> že se tímhle stylem dá projet každý válec.
> Dost silný válec prostě neprojedete.

já si myslím, že ano - jediný problém je v tom "dost" ... potřebná rychlost se totiž může blížit rychlosti nutné k přepádlování do vodáckého ráje :-)

Reply

|_Re: Brejlov, Vladimír, 9/8/2010 12:10 AM
Závratná představa ...

Reply

|_Re: Brejlov, Vladimír, 9/8/2010 12:16 AM
Ještě jedna dimenze: A co výtlak? Právě stavím singlovku s největším výtlakem na světě, Zajímal by mne názor lidí "od toho".

Reply

|_Re: Brejlov, žralok, 9/8/2010 7:55 AM
Mám to chápat tak , že máš pocit , že výtlak ti pomůže přeject válec ? Podle mě je to hlavně o rychlosti i když za určitých podmínek právě propadnutím se do zpěněné vody způsobí ztrátu rychlosti .

Reply

|_Re: Brejlov, Vladimír, 9/8/2010 1:53 PM
Já to chápu tak, že před tím výtlakem ten válec uhne. Prostě vyklidí pole silnějšímu. Smajlík

Reply

|_Re: Brejlov, wolejoffka, 9/8/2010 2:58 PM
No já bych nejen výtlak, ale ani velikost a další faktory zase tolik nepodceňoval. Máš dojem, že kdyby se tady:
http://mm1.denik.cz/11/70/img_...
ta lodička nezasekla na koruně, že by jí ten válec sežral ???
Smajlík

Reply

|_nejlepší loď do válce?, kmochacek, xkrej01~seynam.cy, 9/8/2010 10:50 PM
dlouhá + těžká + rychlá, strojníka pak netřeba Smajlík

Reply

|_Re: Brejlov, žralok, 9/9/2010 7:13 AM
nesežral ale spíš kuli základní veličině a to je , podle všeobecné poučky , že válec je relativně bezpečný jeli kratší než polovina lodi .Další zásadní věc je rychlost s tryskovým člunem by se zdolal taky lecjaký válec . Ohledně výtlaku je zajímavý názor vodáků co uskutčnili prvosjezd Vydry , že lépe se vyjíždělo z velkých válců méně výtlačnými kajaky , které postavené do svíce chytily spodní proud .

Reply

|_Re: Brejlov, , 9/10/2010 10:21 AM
"že válec je relativně bezpečný je-li kratší než polovina lodi".............pozor - poučka neplatí např.pro jez Tuhnice !:-( .

Reply

|_Re: Brejlov, Petr, 9/10/2010 10:34 AM
Pokud slovo "válec" chápeš jako "celý válec", nejen jako "viditelná část válce", tak se to vztahuje i na Tuhnice.

Reply

|_Re: Brejlov, Střelec, 9/10/2010 12:36 PM
Pro Tuhnice ve stavu díry po granátu naježený troskama a larsenama momentálně platí: Obnést!
Co tam vznikne, ví Melounek! Nebo snad Katie?

Reply

|_Re: Brejlov, , 9/10/2010 2:28 PM
Obávám se , že na "bývalém" Tuhnickém jezu se utopila většina lidí, co neznali ani pojem válec, natož aby věděli něco o jeho viditelné nebo skutečné délce !:-(

Reply

|_Re: Brejlov, žralok, 9/8/2010 7:45 AM
Do jezu Brejlov šlajsnou jsem za tohoto stavu pustil i 11 letého syna na kajaku a to je takovej salámista , že i přes nápovědu aby to rozmakal si tam lážo plážo volně najel . Sice jsem si trhal vlasy při pohledu na něj , ale váleček ho ani nepřibrzdil a i kdyby se tam cvaknul tak tam není tak hluboko aby neodkráčel po svých .Viz odkaz na mé foto co vyvěsil Kmocháček

Reply

|_Re: Brejlov, O., 9/7/2010 10:56 PM
Brejlov přes tyčky mě nikdy ani nenapadlo pokoušet, když tam ty tyčky jsou, a to jsem na to před pár lety koukal ze břehu přímo od baráku. Jezdím normálně šlajsnou, s tím, že v levé polovině něco je, takže se musí jet pravou polovinou. Co to je netuším, jak kdyby tam ležel panel nebo co, tam kde by měl býl jakoby stůl. Naposledy to ale vypadalo, že se nějaký bordel naplavil i na pravou půlku, docela se to tam divně vaří, už nahoře. Dole ty vlny mi přijdou pořád stejné, otevřenka tam asi pořádně nabere, ale to tam tak bylo vždycky.

Reply

|_Re: Brejlov, Mokrejš, herbier~seznam.cz, 9/7/2010 11:53 PM
Prosím vás, tou levou polovinou mi nejezděte, mám tam kredenc s hrníčky.
Děkuji . M. Smajlík

Reply

|_Re: Brejlov, kmochacek, xkrej01~seynam.cy, 9/7/2010 11:56 PM
dobrá dedukce, vlevo ve šlajsně je toto:
http://www.zkracovatko.cz/zsi
dělá to pak dole pěkný šikmý váleček
http://www.zkracovatko.cz/zsj

Reply

|_Re: Brejlov, O., 9/8/2010 8:24 AM
Budu muset jet někdy s váma, abych měl taky nějaký pěkný fotky, když jedu sám, tak mě nikdo nevyfotí Smajlík

Resp. loni nás fotil někdo na Otavě z Čeňkárny, při nějakých 40k, jel okolo na kole a čekal na nás na zajímavých místech, zřejmě to tam znal. Dole jsme jej odchytli a dal jsem mu kontakt, aby mi něco poslal, slíbil, že pošle, ale neozval se Smajlík

Reply

|_Re: Káňov, žralok, 9/8/2010 7:36 AM
Trefená šlajsna na Kaňově za 33 kubíků je zadarmo jen větší vlna , která tak rychle odtéká , že se nestihne ani nic stát

Reply

|_Re: Káňov, Honza, 9/8/2010 8:42 AM
Šlajsnu na Káňově jsem jednou jel ve dvou na 3-4 místném nafukovadle od Bisportu (něco mezi raftem a pálavou), když bylo v Nespekách 155 cm. (Nevím kolik je to kubíků, ale 100 cm je asi 30 kubíků.) Bylo to v pohodě, vlnka dole nijak neškodila. Naopak jez v pohodě není ani za malého stavu bez válce. Jel jsem to dvakrát v singlu na plastu asi uprostřed levé půlky jezu a podruhé jsem narazil přídí na šutr, přepadl do lodi dopředu a bouchnul se do kolena. Loď vydržela.

Reply

|_Re: Káňov, Střelec, 9/8/2010 9:41 AM
Něco mezi raftem a Pálavou je patrně nafukovací pramice Bajkal. Děsivej hybrid.

Reply

|_Re: Káňov, žralok, 9/8/2010 10:02 AM
Náhodou Bajkal ač se asi komerčně trhákem nestal není v půjčovně Bisport špatným plavidlem . Půjčil jsem si ho pro čtyřčlenou posádku : Já , nepádlující žena , a 2 děti za menší cenu než bych dal za šestičlenej raft ale hlavně díky jeho délce jsem si jízdu na úseku Týnec - Pikovice daleko víc užil než třeba na Barace se stejnou posádkou . I přesto , že jsem ho povětšinou ovládal sám , tak se pěkně chytali vracáky za kameny , což s nepádlujícím háčkem na Barace jde ztěžka .

Reply

|_Re: Káňov, wolejoffka, 9/8/2010 10:47 AM
No ono když se něco jmenuje BAJKAL ...
to je jako tohle, jo ?:
http://www.nafukovacicluny.cz/...

Reply

|_Re: Káňov, Střelec, 9/8/2010 12:49 PM
Jo - přesně - obézní Pálava, Bisport si je nechával dělat ve žluto - šedý kombinaci. Pro Žralokem definovaný "zvěřinec" a podmínky (krátkej vejlet) asi optimální plavidlo.

Reply

pěkné, Ani, 10/16/2010 1:49 AM
Článek mě moc pobavil, právě že je jiný než klasické moralizující články. Moc mi připomněl mého brášku, takže si to živě dokážu představit :)

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.