každá liška chválí svůj ocas, kavol, 9/4/2016 1:09 PM > vypadala ta místa katastrofálně, protože ... nebyla tam pitná voda.
zajímavá logika :-)
> No, možná místo pořizování fotek si Martin tu loď mohl lépe zajistit > (koňadry jsem mu půjčil taky, opravdu).
nevím, podle čeho soudíš, že jde zrovna o jeho loď, žádné číslo nebo jak si je v půjčovně značíte nevidím, každopádně i kdybychom připustili, že je krajně nepravděpodobné, aby se potkal s jinou lodí stejného barevného provedení (mimohcodem nepsal jsi, že měli v partě čtyři?), stejně mi tato snaha udělat z něj blbce přijde poněkud nemístná
pokud tipuješ na Řimice, a foto zjevně není ze břehu, tak dobře víš, že na jezu není kam loď tou koňadrou uvázat
navíc nevím, jak při takovémhle scénáři (jdu pod jezem fotit a ono mi to uplave) chceš vysvětlit, že je to plný vody, prázdná tam nemá šanci nabrat
takže to asi bylo trochu jinak ... stejně jako asi bude trochu jinak zbytek toho příspěvku
> Ten víkend měli kemp opravdu narvaný, s každou další připluvší partou > nervozita tábořících, personálu i majitelů stoupala až dostoupala k bodu > vypěnění. To se stává i v lepších i nevodáckých rodinách, nic co bych nezažil > i jinde.
aha, a protože "se to stává", tak to nemůže nikomu vadit a stěžovat si na to?
bejt majitel, kterýmu personál vypění jen protože má trošku větší nával, tak už ho měním ... kdejaká firma posílá lidi na školení, jak jednat se zákazníkama, jak zvládat stresový situace, jak si budovat pozitivní image, aby když někoho pošlou někam, tak jim za to ještě poděkoval, a tady se obhajuje, že naštvat si klienty je ok?
- chápu, že za podmínek sézónního provozu kempu se moc nedá se zaměstnanci něco řešit dlouhodobě, spíš tam budou náhodní brigádníci, ale o to je zas jednodušší říct "ty to tady zjevně nezvládáš, takže zítra už nemusíš chodit" ... oni si to řeknou a dají pozor, jak se budou chovat
|