úsek po soutěskou, Jirka J., 3/18/2014 9:37 AMTohle je typická ukázka demagogie ze strany Krnapu.
1)úsek nad soutěskou je úplně stejný jako pod soutěskou, řeka většinou z jedné strany lemovaná navigací. Proč se tedy horní úsek někdy smí a dolní nikdy? To nedává smysl.
2)výstupní místo pod Herlíkovicemi je mimo Krnap, po kamenech přímo na parkoviště, tam není co upravovat. Co se dá pošlapat na nástupním místě nevím, ale určitě by se tam dal vyznačit pruh k vodě podobně jako třeba na Jizeře pod Ostrovem
3)když teče Labe plánovaně, tak tam je stejně spousta lidí a nikdo to nehlídá. Jsou tam i proto, že nahoře jsou závody a není možné se tam motat. Mimo plánované pouštění jednou za dva roky to stejně nemůže přitáhnout tolik lidí, protože nikde není informace, kdy přehrada najednou zavře kohoutky. (Už se mi stalo, že mám loď na autě ve Vrchlabí, zkontroluju stav a než dojedu k přehradě tak začíná voda padat, tak-tak to stihneme a za chvíli už tečou jen tři kubíky). Vliv na zvýšení počtu vodáků by to mohlo mít, kdyby někde na webu byla informace o manipulaci na přehradě s předstihem minimálně několika hodin, a i pak by tam jela maximálně akční parta na kajacích a ne tlupa raftařů s cestovkou.
A stejně by se dalo říct, že se voda pustí pro sjíždění úseku pod Vrchlabím, který je vodácky minimálně stejně hodnotný jako například Doubrava. A protože do Špindlu vede jen jedna silnice bylo by velmi snadné zabránit jet někomu nahoru s loděma.
Celé to vůbec není o ochraně přírody, ale o prachách.