Lednová obleva na Krounce a v Orlických horách
Diskuse nad článkem |
Re: nosnost střechy , Klasik, 1/24/2015 10:18 AM Také jsem měl připomínky k úpravě zadních dveří u oktávky ... šikmé sklo u posledních dvou verzí vymyslel magor. Bylo mi řečeno řečeno to samé (prý podívejte se na mercedes).
Je lepší vázat na zadek střechy auta, takže ta nesmyslná plastová krytka až tolik nevadí, vzadu by mě naštvala víc. Přesto při vázání rodeovky "ala spojler", musím dávat pozor, abych nezabořil zadek do střechy nad řidičem a to se mi u staré nikdy nepovedlo.
Příčníky daleko do sebe jsou fajn, ale většina střech je dnes jako kopeček a i rovná dlouhá loď jako je sjezďák mi pak sedne na střechu. Ideální by bylo mít možnost dvou ok na předním a zadním nárazníku azfixovat špičky jak píše Žralok. Kdysi jsem si jel pro štrekáče (5,25m) a hoši mi sundali v loděnici zahrádku. Dojel jsem tam (cca 35 km), nesu loď k autu a zahrádka nikde. Namočil jsem 2 molitany na střechu, repkou za nárazníky a loď seděla lépe než na zahrádce.
Trochu nechápu ten žralokův gumycuk, moje zkušenost říká, že tím jak pruží moc nedrží (umožní houpání) a ještě zbytečně trvalým tahem likviduje loď. Zvláště do nových tenkých plastových lodí se v létě příčník rád zaboří. Tvrdý vázací prvek utáhnu jen jak potřebuji a on tak zůstane. Když povolí, dotáhnu, ale to tak max. jednou za cestu.
Příčníky používám starý HAKR (ocel na šroub a matku) s vlastní tyčí (jekl) a hlavně nalepenou gumou s nějakou mikrobublinkou. Položená loď nikam necestuje ani při silném brždění. Ty původní plastové potahy příčníku jsou spíš klouzačka. Jen to chce vycvičit lidi, že loď je třeba po zahrádce nešoupat, ale zvednout a položit.
|
Facebook
RSS 2.0
Email na redakci serveru
raft.cz
Chcete psát články pro
raft.cz?
Trička a mikiny
raft.cz
O
raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je
potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.