Na čom vozia lode v cudzine
Diskuse nad článkem |
No - vleky jsou to pekne..., mowla, mowla~centrum.cz, 11/23/2005 12:43 PMJen vlek s asymetricky ulozenou napravou asi nebude "to prave orechove" - pri uvazovanem poctu napr. 6 lodi (C2) a prumerne hmotnosti lodi, rekneme, 35 kg, by zatezoval tazne (kulu) silou cca 1000 N - coz je kapku vice, nez povolenych 50... A to jeste neuvazuju hmotnost samotneho voziku, protoze si ji netroufnu odhadnout... :-))) Jinak - osobne se domnivam, ze idealni reseni je pouzit pro prestavbu vozik z dob, kdy jeste bylo mozne "doma" vyrabet vozik cely, vcetne zavesu, tento prestavet (po schvaleni do provozu uz dokumentace a puvodni konstrukce voziku nikoho nezajima) v souladu s aktualne platnymi predpisy - a je vyhrano - uz proto, ze toto reseni je obvykle nejlevnejsi a umoznujici nejvetsi "kreativitu"... A nenajde-li se mezi vodaky nekdo se svarecskymi zkouskami, neni problem tyto prace zadat - precejen se jinak okecava a jine nasledky ma z voziku ulitla lod a jinak diky prasklemu svaru ulitly vozik... :-)))
|
Facebook
RSS 2.0
Email na redakci serveru
raft.cz
Chcete psát články pro
raft.cz?
Trička a mikiny
raft.cz
O
raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je
potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.