Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Nekdy-se-proste-nedari.aspx?ID_clanku=1173 edit=2

Někdy se prostě nedaří

Diskuse nad článkem
Re: ahoj, žralok, 10/26/2010 2:31:14 PM
Kdepak drsného , měkota a podpantofláč jsem jinak bych to dodržel , ale účinek to mělo na 100% a svojí logiku taky . Smajlík

Reply

Re: ahoj, O., 10/26/2010 2:25:37 PM
Smajlík řešení hodné drsného muže Smajlík

Reply

Re: ahoj, žralok, 10/26/2010 2:18:06 PM
Dobrej nápad znám týpka , co šel na poštu a vrátil se špinavej a smradlavej za 3 dny s vysvětlením , že tam byla fronta . Smajlík

Reply

Re: ahoj, kmochacek, 10/26/2010 1:42:10 PM
Já vím. Smajlík
Body sbírám jen tak ze sportu a nemůžu se vždycky dočkat, čím že budou tentokrát anulovány...
Asi prostě v sobotu skáknu koupit rohlíky ke snídani a vrátím se trochu později Smajlík

Reply

Re: ahoj, žralok, 10/26/2010 1:04:55 PM
No nějak podobně jsem vyřešil delší spor kdy manželka skoro deně hulákala , že jsem si nevšimnul nějakého nepořádku a pod. Nějaký čas jsem se jí snažil vysvětlit , že ze mě ženskou neudělá a že jí rád pomohu pokud si o to řekne a udá co a jak , ale vidět bordel sám to mi nejde . Když to už dosáhlo neúměrných mezí , tak jsem si k ní v klidu sednul a řekl ." Přemýšlel jsem o tom našem věčném dohadování co jsem neuklidil a zjistil , že to našemu vztahu neprospívá a tak jsem se rozhodnul nedělat domácí práce vůbec . Sice s tím asi nesouhlasíš , ale začas si zvykneš a nebudeme se muset pořád dohadovat ".Zústala stát v němém úžasu a od té doby mám klid i když samozřejmě prosbám o pomoc s úklidem vyhovím a někdy si i sám něčeho všimnu a uklidím to

Reply

Re: ahoj, O., 10/26/2010 12:43:00 PM
Ano, je třeba zvolit přesně opačný postup, nedělat nic a všude mít neuvěřitelnej bordel. Pak si žena váží každé drobnosti, co náhodou uděláš Smajlík

Reply

Re: ahoj, Václav, 10/26/2010 12:41:24 PM
Žraloku, ty jseš profesionál! Smajlík Smajlík Tomuhle se zasmála dokonce i paní Colombová, které občas z gustem cituju obvzláště pikantní pasáže. Už jsem se několikrát zařekl, že nebudu reagovat, ale konečně je tady téma zábavnější než ty nekonečně přiblblé diskuse o vhodném a bezpečném vybavení Smajlík Ale opravdu toho nechám, protože mi drahá začíná vyhrožovat, že sem taky něco napíše, což nemůžu dopustit neb by mi to pokazilo image Smajlík Smajlík

Reply

Re: ahoj, žralok, 10/26/2010 11:03:31 AM
sběr kladných bodů je naprd , usilovně pomalu sbíráš bodík po bodíku a při prvním problému se stejně automaticky dostáváš do mínusu ( např . uklidíš celou kuchyň a očekáváš +1 bod , ale ouha zapoměl jsi uklidit stůl v obejváku a máš -2 body . Pochvala za kuchyň se samozřejmě nekonná ) Smajlík

Reply

Re: ahoj, wolejoffka, 10/26/2010 10:49:11 AM
Kmocháčku, dej manželce link na tohle vlákno, a body naskáčou samy Smajlík.

Reply

Re: ahoj, kmochacek, 10/26/2010 12:14:06 AM
vypadá to nadějně, usilovně doma sbírám plusové body Smajlík

Reply

Re: Pane jo, kmochacek, 10/26/2010 12:11:31 AM
brát vše s ležérním nadhledem a umět si udělat srandu z věcí, které změnit prostě nejdou (tedy i ze sebesama Smajlík ) - toť výsada správných mužů ale i některých žen.

Reply

Re: Pane jo, Václav, 10/25/2010 8:48:13 PM
Kdo tady hovořil o opaku? Tématem naší hospodské konverzace (zdůrazňuji: konverzace, nikoliv žvanění) je To Něco specifického, jedinečného, co je ve své ne-dokonalosti vlastně dokonale krásné a natolik originální, že vás právě proto milujeme, béřeme si vás do manželského lože a slibujeme věrnost v dobrém i zlém. Něco jako ten přiblble tajuplný úsměv Mony Lisy, který pak obdivuje celý svět. Pochopili to i někteří kolegové, kteří tu na dokonalé portréty svých vodáckých poloviček začali přikreslovat nějakou tu maličkou šmouhu....V sobotu na Rokytce jsem viděl takový krásný případ ženského vnímání světa - dvě dámy na Pálavě, jedna s nich měla na sobě neoprén a na něm slušivý kabátek s kožešinkou kolem kapuce, aby ji přeci jen nebyla zima. Pravda, že se kožešinka trochu nacucala voděnkou, když se dámy zvrhly na jezu.... Smajlík Ale holky byly v pohodě a evidentně drsňačky, protože hovořily o loňské Sázavě a mínus patnácti...

Reply

Re: moje zkušenosti, Líba, 10/25/2010 6:17:34 PM
Žraloku, klobouk dolů!

Reply

Pane jo, Bertička, 10/25/2010 1:35:32 PM
Teda to je mazec panove Smajlík A pak ze jenom zensky nevedi co chteji... Bud mit vodnici, ktera by vydrzela zimu, studenou vodu, blby pocasi, sbalila, postarala se o proviant, delala technicke zazemi, byla krasna, chytra, nenarocna v pozadavcich....a kdyz to mate, chcete mit pravy opak, aby bylo o cem zvanit v hospode. Snad je to jen v ramci komentaru.

Reply

Re: jsem svědkem zázrakuuu, O., 10/25/2010 10:59:38 AM
Ale jo, beru, co mám dělat Smajlík
Ale abych jen nechválil, žena sice zvládá WWIII, nevadí jí jakákoliv zima ani sebeledovější voda, klidně vezme 30kg bágl a ujde 50km, hotel je pro ni sprosté slovo, jedině stan nebo širák, na druhou stranu třeba ale neřídí (nemá řidičák a odmítá si jej udělat, že prostě řídit nebude), takže případná auto-logistika je jen na mně. Ale je to furt lepší kombinace než fiflena, co sice kroutit volantm umí, ale do lodi nevleze nebo vyžaduje 30 stupňů a sluníčko, ale pádlo do ruky stejně neveme Smajlík

Reply

ahoj, Jana, 10/25/2010 7:42:21 AM
Ahoj kluci, docela se tu dobře bavím Smajlík ,
bacha, některé holky tyhle stránky také čtou Smajlík
Kmocháčku, na Želivku ale přijedeš, když jí máš skoro za rohem, viď?
Katie, držím Ti palce Smajlík

Reply

Re: moje zkušenosti, Chobotnice, 10/24/2010 10:21:41 PM
Poučení pro adepty: nymfy neotěhotňovat příliš brzy. Zůstane vám lepší vyjednávací pozice... Smajlík

Reply

Re: jsem svědkem zázrakuuu, Václav, 10/24/2010 9:16:30 PM
Brachu, ber to jako můj nejapný pokus o kvazi-humor, nic víc. Zůstaň věrný těmto stranám Smajlík

Reply

Re: jsem svědkem zázrakuuu, O., 10/24/2010 7:37:01 PM
A jak že si představuješ ten "podpis", abys to považoval za "odvahu"? Já jen že se tu na nějaké registrace nehraje, takže si každý může psát co chce... Ale když o to tak stojíte, klidně se kvůli tomu i přejmenuju, nemám se za co stydět. Mmch. pod stejným podpisem mě najdete i na windsurfing.cz, a tam jim to nějak nevadí Smajlík

Reply

Re: jsem svědkem zázrakuuu, emanuel, 10/24/2010 12:33:36 AM
Václav má pravdu, náčelníku! Chudák..., oběť ženských manýrů!! Drahá je navíc děsně otužilá a přenesla to i na synka, oni nemůžou usnout když je tepleji než 15st v pokoji, takže mi nezbývá než se krčit pod peřinou v mikině a zahřívat své promrzlé kosti srážejícím se dechem... Ještě bych rád upozornil, že taková partnerka pak může všude s váma. Každý jistě domyslí následky a představí si, jak je těžké např. koukat cizím holkám na zadky a vypadat u toho nějak jako "máme sebou dost jídla na dva dny"? Smajlík

Reply

Re: jsem svědkem zázrakuuu, HH, 10/24/2010 12:29:08 AM
To co píšeš je totiž zcela proti přírodě, tak to se ještě honem podívej, jestli je to fakt ženská, nebo zakuklený transvestita.

Reply

Re: jsem svědkem zázrakuuu, kmochacek, 10/23/2010 9:41:58 PM
Tak teď jsi to rozseknul Václave!
Nikdy se tak nenasměju, jako když poslouchám/vyprávím tyhle historky. Smajlík

Reply

Re: jsem svědkem zázrakuuu, Václav, 10/23/2010 9:12:37 PM
Ale i kdyby to byl opravdu výplod mužského pohlaví, je dotyčný (stejně jako ostatní majitelé dokonalých žen, přítelkyň a manželek) vlastně chudák. Přichází totiž o možnost účastnit se krásného mužského pábení, té výměny nejstrašnějších zážitků, obskurních zkušeností a neuvěřitelných absurdit, jež nám naše ježibabice připravily. Mám pocit, že v tomto duchu svým způsobem smýšlel i autor reportáže, která podnítila tuto vzácně podnětnou diskusi. Onehdá s námi v hospodě seděl jeden kamarád, co má doma taky takovou dokonalou samičku. Závistivě sledoval naši věděckou konverzaci ve stylu: "Tý vole, musím mám říct, co tuhlé udělala Petruška ...." "No nekecej, to snad není možný, jak ty ženský dokážou přemejšlet, jestli se to tak vůbec dá nazvat. Hele, kucí, až vám řeknu, co mi řekla ta moje ..." "Ha, ha, ha, tý vole, to je fakt síla!" Pak dotyčný nevydržel a pokusil se zapojit: "Představte si, že si mi Anička včera dovolila říct: Péťo, tobě to nechutná, že se tak tváříš?" Když viděl naše nevěřícně užaslé mlčení, ztichl a až do konce sezení se neozval. Tak kdo tady má vlastně komu co závidět, ha? Smajlík

Reply

Re: taky mám dotaz..., Bootsman, 10/23/2010 8:48:27 PM
Mám tuto vzácnou odrudu ženské doma,koneckonců před rokem mě na vodu nakopala sama a teď po mě chce abych ji aspoň pětkrát za rok na nějakou tu vodní stezku vyvezl.Je fakt že děti zatím nemáme.Takže ano EXISTUJE . MÁM ŠTESTÍ . MŮŽETE TIŠE ZÁVIDĚT Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

Re: jsem svědkem zázrakuuu, Václav, 10/23/2010 8:36:40 PM
Tak to už je moc! My, zasloužilí pardi, očlehaní šarvátkami i velkými bitvami manželského soužití, které se nesmazatelnými vráskami zapsaly do našich drsných zarostlých tváří, jsme s pohrdavým úsměškem přešli naparování jedince "O", jenž ani neměl odvahu se podepsat. Ale takováhle latina, to už je i na nás moc! Tohle nemohl napsat chlap, ale ženská (tajně podezírám Katie), která se pokouší rozeštvat naše mužné šiky! Ale toho bohdá nebude.... Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

Re: jsem svědkem zázrakuuu, Ota, 10/23/2010 8:19:08 PM
Zdravim. Tak ja to mam taky v celku v poho. Manželka zvládá ww2, ale musí být tak 25nad nulou, ujáujá za 5+, ale to musí být taky teplo.V zimě běžky na 1den. Spát v záhrabu ve sněhu to je na ní už moc velká nálož Smajlík .A jinak si akorát postěžuje, když jaro/podzim mizim někam na týden sám.

Reply

jsem svědkem zázrakuuu, emanuel, 10/23/2010 12:44:40 AM
Kucii nejen že je má o 13let mladší partnerka zatím ochotná se starým bručounem žít, ale navíc štípe dřevo, odhazuje sníh, do 14dnů porodí druhého potomka, sleduje vodočty kde co teče, na kajaku ww3 elegantně Smajlík, uiaa6 s přehledem, na kole 120km a na běžkách 70km jen to hvízdne, unese 40kg batoh do pekelného kopce, vozí mi nefiltrované pivo z pivovaru když jede na gyndu Smajlík a když se s pupikem nevejde do kajaku, tak aspoň řídí kolem řeky ... A snad se ani nechce vdávat...nebo o tom eště nevim. Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, kmochacek, 10/22/2010 2:57:39 PM
ortodoxní vodák určitě zkusí nalákat milou k vodě, ale když se nezadaří, je z toho možná zklamaný, ale nechá tomu volný průběh a dál neřeší.
Zato ona se většinou pevně rozhodne tu pitomouvodumuztýjehodubovýpalicevymlátit a učinit z něj vzorného manžela a otce. Né nadarmo vzniklo řčení:

Žena se vdává, a očekává, že muž se po svatbě změní, ale on se nezmění
Muž se žení a očekává, že žena se po svatbě nezmění, ale ona se změní Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, kmochacek, 10/22/2010 2:40:28 PM
tak je to správné!
S potomkama k vodě, aby si zvykali a jak jen to bude možné, frnknout s nima na řeku, abych teda něco udělal pro rodinu a nevodácká manželka si mohla doma odpočinout. Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Jana, 10/22/2010 2:05:58 PM
"Ženský maj prostě dar věci hrotit případně snahu předělat druha k obrazu svénu"... tak sa na to pozrime z druhej strany: ortodoxný vodák, ktorý chce aj po svatbe a zrodení potomstva ďalej chodiť na vodu pojme za manželku bytosť, pre ktorú je pojem "voda" synonymom nanajvýš morskej hladiny, ktorú ovšem v kľude sleduje z lehátka na pláži... a ortodoxný vodák tak nejak očakáva, že táto bytosť vstupom do manželstva získa automaticky pochopenie pre manželov koníček, nebude jej vadiť, že kvôli kravine ako je máčanie sa v jarnej vode neuvidí manžela celý apríl, poprípade, že vstupom do manželstva ju začne baviť postávanie na brehoch tokov bez ohľadu na počasie alebo dokonca s nadšením pôjde hákovať na manželovu loď... Kto tu koho prerába na svoj obraz a hrotí?

Rezultát... ak si ortodoxný vodák vezme ortodoxnú NEvodačku, dobre mu tak. Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Václav, 10/22/2010 1:36:50 PM
... a že ta pitomá voda je jen jednou z cest, jsou i jiné a daleko hezčí. Že je ve skutečnosti úplně jedno, jestli naše manželky máchají pádlem či nikoliv. A že by taková ideální vodačka, o jaké tady někteří sníme, ve skutečnosti mohla být docela nudnou bytostí. A že ty řeči a obehrané písně "Já jsem ti to říkala" ve skutečnosti čekáme a máme rádi jako součást hry. A že vše je věcí tolerance, domluvy, pochopení atd. atd. Pokud přeci jen pojedu na Bečvárku, tak bez lodi, s jedním potomkem v krosně na zádech a s druhým v ruce. S radostí a láskou. Aby si moje drahá polovice odpočinula, protože v sobotu to bude na ní neb jsem (byť pracovně) na Rokytce. Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Jana, 10/22/2010 1:19:34 PM
"Ženský maj prostě dar věci hrotit případně snahu předělat druha k obrazu svénu"... tak sa na to pozrime z druhej strany: ortodoxný vodák, ktorý chce aj po svatbe a zrodení potomstva ďalej chodiť na vodu pojme za manželku bytosť, pre ktorú je pojem "voda" synonymom nanajvýš morskej hladiny, ktorú ovšem v kľude sleduje z lehátka na pláži... a ortodoxný vodák tak nejak očakáva, že táto bytosť vstupom do manželstva získa automaticky pochopenie pre manželov koníček, nebude jej vadiť, že kvôli kravine ako je máčanie sa v jarnej vode neuvidí manžela celý apríl, poprípade, že vstupom do manželstva ju začne baviť postávanie na brehoch tokov bez ohľadu na počasie alebo dokonca s nadšením pôjde hákovať na manželovu loď... Kto tu koho prerába na svoj obraz a hrotí?

Rezultát... ak si ortodoxný vodák vezme ortodoxnú NEvodačku, dobre mu tak. Smajlík

Reply

moje zkušenosti, žralok, 10/22/2010 9:48:31 AM
Když to vezmu do začátku , tak 14 dní před svatbou se moje budoucí těhotná žena postavila spolu s celým příbuzenstvem na terasu a prohlásila " buď voda nebo já " . V tomto postavení mi bylo jasné , že nezmohu nic a tak jsem se otočil na podpadku a odjel . Nevyřešená otázka rozpoutala peklo a tak jsem později již bez asistence manželky příbuzenstva vyřkl otázku já ." Takže já jezdím na vodu , tak si mě nevezmeš ? " Bez odpovědi . Prostě manželka s vodou nesouhlasila , ale schodli jsme se že se vezmem i přesto . Tenkrát couvnout , tak jsem asi skončil nejen s vodou . 2 malé děti nám a hlavně manželce dávali zabrat a tak ji chápu , že chtěla ode mě pomoc a já se místo toho bavil na vodě . Proto jsem se snažil své aktivity omezit na rozumnou mez .Ale jak známo žena nikdy nemá dost . Po čase jsem pochopil , že žena se jen slepě snaží muže vlastnit za každou cenu a jakákoliv konkurence vlastnictví je jí proti srsti . Moje taktika přešla z prosebného škemrání jestli můžu ject na domluvu . Teče to a to chtěl bych ject co si o tom myslíš ? Jseš proti dobrá budu doma ,jestli je pro to vážnej důvod , ale moc mě to mrzí . Tak nastal víkend kdy jsem odřekl vodu a manželka měla pocit , že zvýtězila a já ji budu k ruce při domácích pracích . Já však dobře vím , že si chtěla v klidu uvařit vyprat , sednout k bedně a takto v pohodě strávit víkend .( Dále uvedu jeden modelový příklad za všechny ). Proto jsem vytáhl vrtačku , která u ní při použití v bytě navozuje pocit šílenství a pustil se do odkládaných přestaveb bytu . Když prohlásila , že jsem měl radši ject na tu vodu bylo už pozdě . V současnosti se jí mnohdy po otázce moje voda nezdá , ale po pár minutách většinou přichází a prohlašuje jeď stejně bys byl nafrněnej , že sedíš doma a já si alespoň v klidu doma uklidím, ...

Reply

Re: Studijní materiál, Tvarůžek, 10/22/2010 8:05:02 AM
Kmocháčku, mluvíš mi z duše!
K tomu bych ještě dodal, že (některé ) potřebují chlapa jako toho, kdo za všechno může: Vytahuji z loďáku svoji bundu a hned slyším: " A moji bundu jsi nevzal? Mně bude zima..." Smajlík
Anebo klade "svérázné" otázky: Podesáté vyplouváme z Podhradí na Moravici a slyším: "Kam vlastně plujeme, do Kružberka?.... Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Jirka J., 10/22/2010 6:23:42 AM
Obecně si myslím, že se vyplácí rovnoprávnost a vzájemná podpora a vůbec není řečeno, že musí mít oba všechny koníčky společné. Takže ten komfort, který mi žena poskytuje "dopravní podporou" jí vracím (doufám že dostatečně) v jiných oblastech soužití, třeba při provozování jiných koníčků. To, že bývá častější situace, že chlap pádluje a žena řídí auto je fakt, ale nevidím pro to žádný důvod. A děti - už vůbec žádný problém. Jarní vody nikdy netrvají tak dlouho, aby to byl problém a v létě - můžu jen říct, že dcera s námi byla poprvé na týdenní vodě, když jí byl jeden rok a několik dní - a v pohodě.
Jirka


Reply

Re: Studijní materiál, kmochacek, 10/21/2010 11:32:53 PM
Jsem přesvědčen, že naprostá většina zdejších diskutérů ráda vezme ( by vzala ) celou rodinu na vodu a určitě jim nevadí dělat pendl, případně i postarat se doma o potomky... Voda je pro ně radost, kterou chtějí sdílet s nejbližšími a ti moudřejší už dááávno vědí, že i příště to zas poteče a teď není konec světa.
Pokud manželku voda taky vzala, není většinou problém se domluvit. Nevodačka ale bere řeku jako konkurenci. Ze začátku trpěnou později stále méně tolerovanou.
Ženský maj prostě dar věci hrotit případně snahu předělat druha k obrazu svénu. Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, O., 10/21/2010 11:30:06 PM
Klik Smajlík
A jako bonus ještě uvaří Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Václav, 10/21/2010 11:16:04 PM
Milá Katie, neber nás zase tolik vážně. To jsou takové hospodské řeči, bouchání do stolu, kohoutí naparování se .... Protože moc dobře víme, že to zjevení na Vltavě bylo jen snovým přeludem, a že ty skutečné nymfy máme dávno doma..... Smajlík

Reply

Re: transformace, Markéta, 10/21/2010 9:12:10 PM
Transformace určitě přijde :-) Mám zkušenost, že se v šabatku postupem času nemění jen ženská, ale umí to i mužský člen posádky. Do svatby a narození porcelánka byl můj kormidelník aktivní a nadšený až hrůza, teď se nejvíc rozhohní, když upeču bůček. Je fakt, že ani já už nesleduju s takovým zápalem plavající vajgl ve strouze po dešti, ale pořád ještě se dokážu radovat ze začínající vodácký sezóny. Když už někdy vyjedeme společně, jediný místo, kde se nikdy nepohádáme je loď. Tam je pohoda. Škoda, že se nesmí bydlet na houseboatu..

Reply

Re: Studijní materiál, AKu, 10/21/2010 5:09:01 PM
Já si nemohu vůbec stěžovat, když jedu pohodovku, jede žena ráda se mnou a já zajišťuji zároveň i podpůrný tým, když se jede něco obtížnějšího a nebo se ženě nechce, tak beru jako "NaHáčka" kamarádku a žena dělá podpůrný tým. A když si chci odpočinout, tak jedu s kamarády na kajak. Uvidíme jak tento režim bude pokračovat po příchodu potomka. ... což ověřím již v jarní sezoně :)

Reply

Re: Studijní materiál, Katie, 10/21/2010 4:36:48 PM
Porad cekam, kdy se objevi neco pro to, aby na tu vodu mohla jet i ta manzelka s vami a nemusela kybicovat (kdyby teda jet chtela). Pripadne ze byste jeli cela rodina, tak treba kdy nabidnete, ze vsechno sbalite, pripravite ty svaciny, pripadne budete hlidat ta batolata a budete taky nekdy delat podpurny tym. Uz se fakt tesim, az budu mit to batole a budu si moct na tu vodu zajet. On jiste pohlida, nakrmi, bude s nim cely den a pak nebude kybicovat, ze ja se bavila a on makal, ze? Ale vemte si vodaka, mejte s nim dite a plnte mu, co si tu pisete...premyslejte, co chcete a co pro to taky delate. Kazda mince ma rub a lic. Smajlík Ti stastnejsi to maji - vybrali si dobre. Ale taky je to neco stoji - neco objetuji, nabizi a delaji. Proto jsou ti stastnejsi.

Reply

Re: Studijní materiál, Lubor, 10/21/2010 3:13:57 PM
No jasně. Vltava je rozumně sjízdná jen od 6 do 8 ráno, při povodni, v listopadu a mezi přehradama koncem srpna. V žádné z těchto situací bych takovou dámu nepreferoval Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Tvarůžek, 10/21/2010 3:11:03 PM
Svatá pravda!!!
A kdyby tak ještě při přistávání hbitě vyskočíla na břeh s koňadrou v ruce, přidržela zadákovi loď. Potom loď omyla, osušíla a sbalíla, doma vymáchala neopren a uložíla ostatní materiál... Smajlík .
No, to spíš patří do říše snů a pohádek, ale připouštím, že mohou takové existovat Smajlík .
Kdo má takovou ženu vodačku, ať klikne Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, O., 10/21/2010 2:54:01 PM
No, hele, ani moc bych mu nezáviděl. Ne že by bylo na takové nymfě něco špatného, což o to, ale na vodě není nad ženskou, která coby šikovnej háček je schopná pořádně a správně zabrat, i když ji někde na WWIII zaleje ledová voda od hlavy až k patě Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Václav, 10/21/2010 2:20:13 PM
To je opravdu důležitý doplněk, nicméně lze ho, myslím, přiřadit k bodu 1 - tedy rozšíření pravomocí podpůrného týmu. Musím říci, že jeden z důvodů, proč jsem s velkým utrpením přečkal manželčiny pokusy obnovit své řidičské umění, byl právě tento. Též se začíná zůročovat. Optimální by - jako vždy - byla asi kombinace všech bodů - manželka jako podpůrný tým, občas jako nymfa a občas přející manželovi trochu té zasloužené volnosti a svobody trochu si na vodě zadovádět (tak jsem pochopil Kmocháčkovu kategorii...)Budu muset končit, paní Colombová se vrací domů. Teď jen abych to stihnul zavřít .... Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, kmochacek, 10/21/2010 2:18:44 PM
Tomu odmítám uvěřit! To je určitě vodácká latina !!! Smajlík
Něco jako výška sjetých vodopádů, počet přiznaných krys,... Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Tvarůžek, 10/21/2010 2:00:08 PM
No pevně doufám, že to má drahá nečte! Smajlík
( a nezná pseudonym... ). Sledování vodočtů, vodáckých diskuzí či studium vodácké literatury či jakýkoliv map považuje za směšnou chlapskou úchylku.
Stačí ale jedna zpráva v TV či článek v novinách o utopeném vodákovi a hned má jasný důkaz toho, že se ji chci ( nebo jsem chtěl ) jednou provždy na vodě zbavitSmajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Jirka J., 10/21/2010 1:59:05 PM
Čtvrté, troufám si tvrdit ještě ideálnější řešení - manželka, která funguje jako "transport manager". Po letech aktivního ježdění manželka přesedlala z lodi za volant, a nejen že dokáže přejet s naším autem do cíle plavby, ale dokáže se i vrátit (stopem nebo na skládačce) a převéz i další auto nabo auta kamarádů. Neocenitelné hlavně na jarních vodách v zapadlých koutech s omezenou možností dopravy.No trumfujte to !

Jirka

Reply

Re: Studijní materiál, Václav, 10/21/2010 1:53:32 PM
Je vidět, že pán se vyzná. Též se pomalu začínám přiklánět k této variantě. Však taky tenkrát, když jsem zíral na božské zjevení, u toho nebyla paní Colombová, nýbrž věrný brach Stříbrňák na přídi.A ten pro změnu neviděl nic, protože mi zaujatě předčítal zprávy z denního tisku a plavidlo vedle nás vůbec nezaregistroval. Čehož dodnes lituje, protože ve vyprávěních nás ostatních onen mystický zážitek dostává stále nové a nové rozměry ....

Reply

Re: Studijní materiál, kmochacek, 10/21/2010 1:32:53 PM
Takže tu máme už 2 ideální řešení:
1, mazácké ala Ešus
- aktivní vodácká manželka
2, mystické s broskvičkami/kůzlátky/poupátky
- pasivní vodácká manželka

a já bych si dovolil doplnit další

3, paní Columbová
- ideál, pokud manželka vůbec netouží doprovázet svého chotě na vodu

Protože není nic horšího, než pubertální a samozřejmě !NEPRAVDIVÉ! poznámky "převlečených" kamarádů o sličnosti manželových háčkyň, množství vypitého špiritusu,... Smajlík
Protože nejlépe se odpovídá na otázky, které zůstanou nevyřčené, případně nelze ověřit odpovědi z jiného nezávislého zdroje.

Reply

Re: Studijní materiál, Václav, 10/21/2010 1:14:37 PM
Ještě má potřebu se zeptat - jseš si, Tvarůžku, naprosto jistý, že tvoje drahá nečte tyto stránky? Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Václav, 10/21/2010 12:59:51 PM
Je jasné, že Ešus jako starý mazák zvolil jedno z ideálních řešení. Chápavá a tolerantní žena jako podpůrný tým na břehu, co postaví stan, uvaří perfektní dlabanec a zabaví děti, zatímco muž zdolává peřeje, je zdravé optimum, o tom žádná. Ale všechno má svou druhou stranu. Před pár lety na Vltavě nás míjela loď. Vzadu mladý urostlý svalnatec, na přídi ležící nymfa s odhalenou hrudí. Co hrudí - dvěma broskvičkami šťavnatými, poupátkami rozkvetlými, kůzlátkami skvostnými, či jak se to zpívá v Šalamounově Písni písní. Jak tak bez jediného slova proplouvali kolem, nekonečný zástup lodí tichnul, aby se posléze rozševelil vzrušenými hlasy.... O deset kilometrů níže jsme je potkali znovu. Stejný obraz - mlčící nymfa a pádlující Apolón.... No,nezáviděli byste mu?

Reply

Re: Studijní materiál, Tvarůžek, 10/21/2010 12:31:47 PM
Nemyslím si, že bodem zlomu je zrození malých miláčků. Moje děti ani děti mé háčice dávno péči nevyžadují. Ale spíš se čím dál víc začíná projevovat její lenost a rozmazlenost, tedy "dar", který si přinesla od maminky...Nejhorší je, že než vyplujeme, dokáže mne totálně otrávit. A co teprve, když jí začne být zima, fouká vítr, řeka je samý volej...!!! Smajlík
Myslím si, že nejlépe nastavil mantinely Ešus Smajlík

Reply

Re: Studijní materiál, Václav, 10/21/2010 11:59:20 AM
Já tady budu působit jako odporně přemoudřelý kmet (však jsem si taky na slasti a strasti svazku manželského pěkně dlouho počkal). Ale klíčovým bodem transformace obvykle nebývá akt svatební nýbrž zrození našich malých miláčků. Tam nastane opravdový zlom a pravý adrenalín. Ale to už je téma na jinou story. Tak se zatím, milý Typíku, ničeho neboj a směle se odeber k oltáři.... Smajlík

Reply

Re: taky mám dotaz..., Wolfino ., 10/21/2010 11:07:02 AM
Ja musim prihlasit svoji zenu. Vzhledem k tomu, ze porad mrzne, tak ma slibenej neoprenovej kozich a helmu - ušanku , ale jinak ji to strasne bavi, a docela se s ni i dobre jezdi. Asi jsem stastnej clovek .... Smajlík Smajlík

Reply

Studijní materiál, Typík, 10/21/2010 8:20:26 AM
Máte jedinečnou šanci v příštím roce sledovat proces přeměny nebo nepřeměny v praxi. Budu si totiž brát svou úžasnou slečnu, která zatím nadšeně jezdí jak turistiku, tak WW na kajaku. Taky sem zvědavej esli to vydrží, nebo po svatbě přepnem na proces prádlo, natírání plotu, návštěvy příbuzných.

Reply

Re: taky mám dotaz..., LaPepa, 10/20/2010 11:20:36 PM
já bych doprčic byla tolerantní vodácká manželka, až bych brečela. Svrbí mě dlaně, když tady ty vodácké zážitky čtu.
Ale mám manžela, který sice občas nějakou letní řeku sjel, ale jeho schopnost se kamkoliv vypravit je téměř nulová (zorganizovat, sbalit si svoje věci, ohlídat si, aby nikde nic nezapomněl), k tomu máme 2 velmi živé děti a já tenhle celej cirkus na vodu prostě nevykopu :-( Čekám, až děti vyrostou. Jo, ještě máme dědečka (se kterým jsem sjela kde co), ale ten by z nás asi brzo zešílel, poslední dobou na vodě nikoho nesnese a jezdí sám, případně se vypraví na zájezd, kde všechny asi trochu prudí, ale i když je mu už 3/4 století, tak zvládá.

Reply

Re: Mně se zadařilo, Václav, 10/20/2010 11:06:12 PM
Ale to je hezké vyznání ... S tím srdíčkem zcela souhlasím. Protože - my, duševně stále mladí jinoši, jejichž mentální úroveň (ukrytá v postupně a potupně chátrajících tělech)ustrnula někde v adolescentní fázi vývoje, ve své podstatě nehledáme žádné vodačky, ale někoho, kdo dá našemu vzletnému životu kázeň, řád a pravidla. Kdo nás z nekonečné dálky nebeských výšin bude stáhovat k pří-zemním jistotám a stabilitě.... Protože jinak by náš bídný život skončil utopen v peřejích, alkoholu nebo ve vilném náručí prodejných děv.... Čehož si jsou ty naše ježibabice samozřejmě dobře vědomy a úměrně tomu této skutečnosti často zneužívají Smajlík
Diskuze o ženských je skoro lepší než o vodě. Jednou jsme takhle na čundru po Vihorlatu při vystoupení z vlaku zahájili proces, který jsem si dodatečně pojmenoval "verbální sex". Trval týden bez pauzy .... Krása!

Reply

Re: Malý test, Václav, 10/20/2010 10:44:40 PM
Cé je určitě nejlepší. Společný nepřítel zákonitě spojuje .... Smajlík

Reply

Re: taky mám dotaz..., O., 10/20/2010 10:34:37 PM
Ano, mám :)

Reply

Re: taky mám dotaz..., šangve, 10/20/2010 10:21:31 PM
Docela dobrý je jezdit s kamarádkou, která má nevodáckého manžela (přítele). Partneři jsou rádi za občasný oddych, prospívá to hygieně vztahu, a na vodě si to oba užijeme. Přítelkyně mi to zatím toleruje.

Reply

Mně se zadařilo, Vladimír, 10/20/2010 9:58:35 PM
Moji ženu jsem sbalil před 23 lety na eskymáky. Šla okolo, když jsem je točil, a její zájem znamenal obrat (eskymácký) v mém tehdy dost divokém životě. Pak to poctivě zkoušela i na vodě, až jednou uprostřed kaskád na pyrenejské Aude položila pádlo na klín a řekla "tak tohle teda nejedu" a od té doby to více-méně dodržela. Ale nepamatuji, že by mi někdy na něco spojeného s vodou řekla NE. Měl by mít Petr dole ve smajlících i srdíčko.

Reply

Re: Malý test, Petr, 10/20/2010 9:48:43 PM
Škoda, že jsi nenapsal, kdo má právo tu odpovědnost rozsoudit. Pokud by to bylo z pohledu manželky, tak A je správně, z pohledu manžela je B správně, nicméně všichni se shodli i na bodu C. Tak si vyber.

Reply

Malý test, Václav, 10/20/2010 9:19:53 PM
Zajímalo by mě, komu byla nakonec přiznána odpovědnost za udělenou pokutu:
a) manželovi, který měl ten idiotský nápad jet na nějakou úplně pitomou řeku
b) manželce, která je úplně blbá (vysloveno pouze v duchu), resp. nezná švýcarská silniční pravidla a parkuje, kde nemá
c)idiotskejm policajtům, co se projíždějí po silnicích místo aby chytali někde úplně jinde skutečné zločince
Smajlík Smajlík Smajlík
Jinak jsem drahou polovici ctěného autora reportáže v rámci kurzů poznal jako naprosto oddanou, pokornou a svému muži sloužící bytost, až mě překvapuje (a naplňuje vnitřním uspokojením), že má též své stinné stránky jako milované protějšky nás, obyčejných smrtelníků Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

Zakázaná slova, meny, 10/20/2010 8:20:08 PM
Slova: " Já jsem ti to říkal/a" Jsou zakázaná a následují za ně poměrně tvrdé tresty. To manželka autora článku neví?

Reply

transformace, HH, 10/20/2010 7:49:14 PM
Já si živě představuju, jak si Katie vezme nějaký vodák, natěšený na nevídaně harmonické soužití, načež Katie do roka a do dne začne vrčet, že přece nemůže zase jet na tu blbou vodu, když má doma hromadu nevypraného prádla, druhou hromadu neumytého nádobí, prázdnou ledničku a přes víkend musí napsat žádost o grant, protože v pondělí má termín podání. A když manžílek přesto pojede, raději by se ani neměl vracet přes domovský práh, jestli nechce dopadnout jako kudlánek nábožný. Ona je to asi nějaká přírodní zákonitost, že ta transformace přijde.

Reply

Re: taky mám dotaz..., Lubor, 10/20/2010 6:24:00 PM
Hehe, to je dobrej dotaz! U nás máme vodu rádi oba, ale každej jinak. Moje žena miluje romantickou plavbu dolů po řece. Já vydržím u jedné šlajsny 3 dny, ale táhnout se dolů po řece, i když to teče, nevydržím ani 3 hodiny. Takže jedu autem a manželka s dětma jede od jezu k jezu a když se pod ním nebo v něm dá jezdit, tak ji pošlu na procházku a sběr bylinek a s děckama v lodích blbneme. No a když ji přesvědčím, aby šla "jezdit pořádně", tak jako že jsem na singlu plaval letos myslím jen jednou, s ní plaveme okamžitě a ještě tak, že se (vůbec nechápu proč) pomlátí. Pak se vrátím načas k tomu stylu autem od jezu k jezu. Ale ke cti jí slouží, že chce jezdit jedině v pořádné slalomce, do ničeho jinýho by prej nevlezla. A to vše už 25 let.

Reply

A proč ne?, Lékorka, 10/20/2010 6:22:49 PM
Tento víkend na Vavřinci jsem byla svědkem rozhovoru několika mých kamarádů/kamarádek, kteří se podivovali, co z toho ty manželky na břehu mají, proč dělají těm chlapům takový full servis? Mlčela jsem a myslela si svoje. Už si celkem dovedu představit, až tenhle doprovod taky budu dělat, například z důvodu malého vodáka pod pupkem nebo následného přehnaně zvýšeného pudu sebezáchovy Smajlík Vodácká atmosféra se dá skvěle nasávat i ze břehu a na oplátku se třeba zase příště najde nějaký kamarád, který mě sveze k autu Smajlík

Reply

Re: taky mám dotaz..., Katie, 10/20/2010 5:40:05 PM
Ehm...mnoo...uf. Jsem premyslela, jestli to na me sedi a mam sem neco napsat, ze urcite existuje(u). Pak jsem se rozhodla, ze radsi nepsat nic. Jeste si me totiz nikdo nechtel vzit a tak nevim a uz vubec si nejsem jista. Obavam se nejhorsiho :-x. Obcas bych rada, aby se mnou sel i na hory nebo tak neco... Asi jsem taky jenom clovek :-(, teda - zenska :-x. Uvidime, az si me nekdo vezme ;-). Jinak moc hezky clanek, u exkrementu uz jsem mela zachvat smichu. Hlavne ze to prezili...tu manzelku. Smajlík

Reply

Re: taky mám dotaz..., Ešus , 10/20/2010 4:37:13 PM
Právě kvůli tomuhle jsem kdysi rázně vyřešil nadšení své budoucí ženy, když mi navrhla, že budeme jezdit spolu. Na mojí odpověď, že dobře, ale jen v autobusu, protože já sedím na singlu a v něm je jen jedna díra, nenašla odpověď. Ptala se znovu, a když jsem ji ujistil, že v rámci klidu doma opravdu nebudu jezdit s ní na deblu, a když pojedu na dovolenou , tak s ní jedině jako háček, tak se zeptala proč? Odpověděl jsem jí , že bychom se velmi rychle pohádali, ať si vzpomene na to,jak snáší společné běžky, tak rychle pochopila. No , a přes občasné společné vodácké dovolené jsme spolu už víc jak 22 let. Asi by při mých alotriíích měla mít svatozář. Ešus

Reply

Re: taky mám dotaz..., Václav, 10/20/2010 4:05:22 PM
Člověče, jako bych viděl naši domácnost Smajlík

Reply

Re: taky mám dotaz..., kmochacek, 10/20/2010 3:49:20 PM
Ahoj Kmocháčku pojedeš letos na Bečvárku?
Doma bude! Už se naraisoval dost!!!
Asi ne... Smajlík Smajlík

Reply

Re: taky mám dotaz..., Tvarůžek, 10/20/2010 3:34:41 PM
Taky jsem zvědavej, zda se najde taková vodomilka....Napadá mne jedině Katie ( ale ta nejezdí na kanoi Smajlík Moje háčice před šutrem vytažením pádla z vody do poslední chvíle řeší, zda má odlomit anebo přitáhnout... do poslední chvíle chce prosadit svou, kudy šutr objet - pak už není zpravidla co řešit.... Smajlík Přenášet jezy odmítá, k záklonu na jezu ji nedonutím, naopak - chytání se bortů neodnaučím.... Synáček puberťák by byl naopak dobrý, ale má při plavbě neustále wolkmena na uších....A teď babo raď! Smajlík

Reply

Re: taky mám dotaz..., Václav, 10/20/2010 3:04:17 PM
Určitě - do svatby :-) Potom stačilo jedno splutí Doubravy, na němž jsem své paní Colombové vehementně tvrdil, že na té Barace je to úplně, ale úplně na tutovku bez cvaknutí, resp. že by se tam mohl otočit jen úplný blbec. Když se při plavání u Martinova šutru omlátila o podvodní kameny (nebyla na rozdíl ode mně na kurzu, tudíž nezvedala nohy)přesunul se její zájem výrazně do teoreticko-brzdící roviny. Na druhou stranu jsou pak veškeré realizované plavby pro nás, zanícené vodomily, ještě větší odměnou, protože na rozdíl od svobodných orlů musíme překonat daleko větší množství překážek, než vůbec vyplujeme Smajlík
p.s.: Dostal jsi, Kmocháčku, opušťák na Bečvárku? Smajlík

Reply

taky mám dotaz..., kmochacek, 10/20/2010 2:20:26 PM
Po přečtení článku mě napadlo, zda-li se najde v širém okolí jedinec, který má ve své hydrovýbavě i přesvědčenou vodáckou manželku.

Jako že milovaná aktivně sleduje vodočty a termíny akcí, lítá po obchodech a shání dětičkám slušivé neoprénky, neřeší sušící se hydro a z lodi ji lze dostat buď jen promyšlenou lstí nebo důrazným upozorněním, že návštěva prarodičů se odkládá min. 2 měsíce nebo střechou chajdy zatejká opravdu už od loňska... Smajlík

Reply

Re: Dobrá story, Petr, 10/20/2010 2:15:40 PM
Jasně, vše v pořádku - důkazem je poslední fotka. Smajlík

Reply

Dobrá story, Václav, 10/20/2010 12:57:18 PM
Takový má rád. Když jde o příběh, nikoliv jen o máchání pádlem ve vlnách. Z mé zkušenosti se na ně vzpomíná často více než na vodnaté a peřejnaté toky. Pokud ji psal správce těchto stránek, měl bych jednu otázku - měl jsi v pořádku všechny záchranné a ochranné prostředky? Smajlík

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.