Vodáci po svatbě - II. díl rok 1932
Diskuse nad článkem |
dráha a lodě, Střelec, 4/12/2020 9:17 AM S tou váhou a vozíkama bych byl opatrnej. V osmdesátkách asi vozíky neměli nazbyt na žádném větším nádraží a limit na váhu lodi posílané jako spěšnina se pohyboval kolem 45 kg a dále klesal až na 35 kg s odůvodněním, že jsou ve službě ženské, které nesmí zvedat víc. V Plzni na přelomu osmdesátek a devadesátek ještě navíc okrádali na váze tím způsobem, že k hmotnosti lodi připočítali za spousty keců o nadváze hmotnost železné kolíbky, kterou přihodili na váhu, aby se jim na ní loď nevrtěla. Takže kanoe, která v Plzni vážila 45 kg suchá měla v Berouně 35 kg v situaci, kdy z ní na váze ještě tekla voda. Na druhou stranu musím i po letech vyzdvihnout přístup přednosty v Davli v první polovině devadesátek, který bez problémů poctivě zvážil a odeslal libovolnou loď a když se přepočítal na poplatcích, poslal postiženému omluvný dopis s příslušným přeplatkem.
|
Facebook
RSS 2.0
Email na redakci serveru
raft.cz
Chcete psát články pro
raft.cz?
Trička a mikiny
raft.cz
O
raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je
potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.