Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Zbourat-nebo-nechat-stat.aspx?ID_P=41 ID_clanku=1800
Kurzy Vodácké školy záchrany v roce 2025

Zbourat nebo nechat stát

Diskuse nad článkem
Re: Co tu ještě nezaznělo, Therion, 5/26/2016 6:52 PM
Mě to je v podstatě jedno, dokud tam poteče voda já tam jezdit budu označené neoznačené. S tím že stačí stejné značení jako u nebezpečných jezů souhlasím, jen musí to značení být stejné a nejlíp podobně jako třeba Radošov i s pěkným křížkem!!! Bohužel to není. Pokud jde o mě, boural bych. A dal dopryč ty traverzy. Osobně bych to zboural řízeně tak aby se tam dalo jezdit i potom.jezdit pod tím pilířem je jako chodit do Obřího dolu při pátém lavinovém stupni. 10x to bude Ok. a po jedenácté ouha. A je jedno jestli to bude lama, nebo borec s Konga. Je to jako ruská ruleta. Myslím, že o to by mělo jít především. Je to stavba a je v havarijním stavu. Nebo autem pojedete po mostě který se rozpadá?
 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

Reply to this comment

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.