Raft.cz

Tisk z adresy https://rivers.raft.cz/Clanek-Otevrenka-v perejich-–-smrt-nebo-slava.aspx?ID_clanku=1252 edit=3

Otevřenka v peřejích – smrt nebo sláva

Diskuse nad článkem
otevřené singlženy?, padáček, 6/15/2011 8:37 AM
Jestli existují divoké ženy na otevřenkách? Určitě! Ale bude jich asi tolik co rogalistek :)

Reply

|_Re: otevřené singlženy?, Kmochacek, 6/15/2011 9:05 AM
mohou být klidně i cudně zašprajdovány a přesto jejich řady asi moc nezhoustnou.
Myslím teda nezávodní turistky. Smajlík

Reply

|_Re: otevřené singlženy?, Chobotnice, 6/15/2011 8:23 PM
To je slovo do pranice! Ujednáno: ty naučíš Paní Colombovou pořádně jezdit na singlu a já jí na to konto vyrobim C1 za akční cenu.

Reply

Singlířky, Kuba, 6/15/2011 8:57 AM
Odpověď na dotaz jestli existují ženy co umí míchat vařečkou na bílé vodě:D
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...

Reply

|_Re: Singlířky, žralok, 6/15/2011 9:36 AM
jj slalom začíná jezdit hodně holek je to pole neorané a lze se tam ještě prosadit . Jen je mi těch holčin nějak víc líto když se škrábou v nářkách ze slalomky oproti chlapům , který to nedávaj na sobě tolik znát . Smajlík

Reply

|_Re: Singlířky, Kuba, 6/15/2011 1:16 PM
Ale ta radost v očích když porazí i některé chlapy:)

Reply

|_Re: Singlířky, Klasik, klasik~machr.cz, 6/15/2011 2:32 PM
V rodeu asi ano, ve slalomu nevím a dost o tom pochybuju, ve štrekách jsou dámy na C spíš vostuda na n-tou.

Chápu pánové vaše nadšení, ale nutit proto dámy jezdit na kanoi jinak než na letní řece v bikinkách na háčku?

Je to divné lobby Smajlík

Reply

|_Re: Singlířky, kavol, 6/15/2011 4:51 PM
jinak? - no ... proč ne třeba bez bikinek? ;-)

Reply

|_Re: Singlířky, Vladimír, 6/15/2011 10:09 PM
No, pánové, jednou jsem přemluvil kamarádku pádlovat na háčku nahoře bez. Přátelé, to pádlování, to je opravdu nádherný sport... Smajlík

Reply

|_Re: Singlířky, Václav, 6/15/2011 10:31 PM
Vidím, že pán je fajnšmekr.... Smajlík Smajlík Každopádně mi toto příjde jako podstatně zajímavější a přínosnější pro život vodáka, než jsou diskuze o poplatcích za splutí.... Smajlík Smajlík Jak dlouho jsi ji, Vladimíre, k takovému bohulibému činu přemlouval?

Reply

|_Re: Singlířky, Vladimír, 6/15/2011 10:56 PM
Dámy obvykle vědí, jaké mají silné stránky. Odpor zde je pouze symbolický, do míry koření, jež dovršuje každé dílo. Vzhledem k tomu, že to bylo na klidné hladině přehrady, kde jsem nebyl rozptylován takovými rušivými jevy, jako jsou peřeje, vracáky atd., bylo mi dáno kochati se z pozice vodáka (propnutí zad při záběru, taková ta hra ženských ne-svalů), i básníka (když se ta troječka při záběru do strany v zadním pohledu zhoupne). Inu, není nad kanoistiku. Beachvolejbal atd jsou sice taky fajn, ale ... Enom nevím, jestli jsou ty dva šprajcy mezi zadákem a háčkem v kánoi dostatečnou zábranou. V reálu nad dvaceti metry hloubky snad, ale ta psyché, jak ta vo ně naráží... a sténá... Smajlík

Reply

|_Re: Singlířky, Kmochacek, 6/16/2011 5:04 AM
krásně jsi to napsal a vlastně přidal další argument pro ježdění peřejí v otevřenkách. Protože slečna vpředu může být klidně přioděna, ale po průjezdu pořádným zabalákem je z ní hned missmokrétričko.
A komu by se zdály 2 šprajcy tuze velká vzdálenost, stačí loďku pokrátit a hned je vše nadosah Smajlík

Reply

|_Re: Singlířky, Václav, 6/16/2011 1:48 PM
Až jsem se z těch fantazií orosil... Je vidět, že dobrým vodáckým cílem nemusí být jenom skákání nějakých pitomých stometrovejch vodopádů. Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: Singlířky, Had, 6/16/2011 8:59 AM
Jo to máš pravdu :)))onehdá jsem na vltavě u Zlatý koruny potkal krásnou amazonku taky na singla a bez horních bikin,tož moc pěknej pohled to byla ještě se k tomu usmívla na celej svět:)))

Reply

|_Re: Singlířky, kuba, 6/15/2011 9:23 PM
To není nadšení naše,ale nadšení singlířek.

Reply

|_Re: Singlířky, Kmochacek, 6/16/2011 5:15 AM
a pokud to s pádlem umí tak i naše, protože se na to všechno krásně kouká. Ale to asi kajakářům nelze vystětlit Smajlík

Reply

|_Re: Singlířky, jozka, 6/16/2011 11:33 AM
O tom prosazeni to asi bude, protoze prozatim je relativne jednoduche urvat nejakou placku. Jednoduche proto, ze je jich malo a k placce staci casto jen dojet. Relativne proto, ze az na vyjimky nemaji techniku, nemaji silu. Singlirek slalomarek je nas malo. Dve, tri. Zbyle sjizdeji. Otazka, jak to bude dal, rika se, ze zenska vydrzi vic nez clovek a singl boli, ale...

Reply

docela dobry, iv, 6/15/2011 2:47 PM
i kdyz by to chtelo nektere zabery trochu protahnout, at je lepe videt vysledek.
Mnohym borcum skutecne cest a slava, jini by se meli naucit alespon elementarni zaklady, napr. ze se nemaji chytat bortu, kdyz se dostanou do problemu. A jini by se mohli naucit kolme jezy radeji skakat bokem :-)

Reply

|_Re: docela dobry, DODO, 6/15/2011 3:01 PM
Jó bokem,to byla krása když ve vysokých šlajsnách nepřekážely šupny a na laminátu to jinak než bokovkou nešlo.

Reply

|_Re: docela dobry, žralok, 6/15/2011 4:31 PM
No žádný kolmý jez na bokovku na videu nebyl . Buď pod nimi byl válec a nebo ten na steyru to byla omylem netrefená šupna Smajlík

Reply

|_Re: docela dobry, Kmochacek, 6/15/2011 7:14 PM
jestli iv neměl(a) na mysli dát bokem Marcelu na Botiči Smajlík

Reply

|_Re: docela dobry, DODO, 6/15/2011 10:26 PM

Pokud si dobře pomatuji pěkně se před lety skákala bokem šlajsna v Sušici. Nahoře bokem pak srovnat a vlnu dole špičkou. Letos v lednu stejným způsobem krásný zážitek na jezu v Potštejne na Orlici.Ten sice není kolmý, ale jet to špicí mohla by laminátka dost brečet.



Reply

|_Re: docela dobry, Kmochacek, 6/16/2011 5:22 AM
a což teprve dávat bokem oboje! Vršek i frajersky vlnu dóle... Smajlík

Reply

Otevřenka dobrý, ale..., Václav, 6/15/2011 10:51 PM
Jak už mě tak ta guma přestává bavit, taky si pohrávám s myšlenkou přechodu na jiný typ plavidla (skrytě se přiznám, že se mi do mysli už vloudila hříšná myšlenka na poněkud rozbité Prijon Nahani, které už se nám nechce opravovat, tudíž by zde byl případný pokusný materiál pro zkrácení ....) On ten Blunt či Kursk, či jak té potvoře říkáš, je moc lákavej na pohled, o tom žádná. Ale jak jsem slyšel, má taky svoje mouchy. Prý jsi ho na Mastníku někdy v zimě sám nemohl vytáhnout do kopce a musel ti přijít na pomoc řádný svalnatec Smajlík Smajlík To já tu svoji Barku hodím na hřbet a (byť trochu zadýchaně) vylezu kamkoliv, pak ji šoupnu do vlaku a odjedu s ní bez připlatku.... Též podél roztockého kanálu jsem ji transportoval bez zvláštní námahy, dokonce i sám na hlavě, kdežto s Kurskem to asi budou galeje (zvláště na hlavě) - doporučuju si objednat Petra P. aby vás halekáním povzbuzoval Smajlík Zásadní otázka pro mě tedy zní, jak ten kolos odlehčit z těch cca 40 kil na dvacet. Je to reálné?

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., žralok, 6/15/2011 11:14 PM
Na 20 kg - to reálné s vytuněnou lodí není ani u takových profíků co uměj udělat opravdu lehkou a pevnou sendvičovou konstrukci co má Typík http://www.oldtowncanoe.com/ca...
Možnost nižší váhy je v slabším plastu , jezdím na Canoahu co se nepovedl a je jen z jedné vrstvy .Aby držel tvar , je vněm mraky drahý pěny a další výztuhy , ale je až s podivem , že patrně z dúvodu velké pružnosti nejsou nárazy o kameny na lodi téměř znát a to zažila suchý jezy na Mastníku .Otázkou zůstává kdy se prošoupe a nebo řízne o něco ostrého .

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Vladimír, 6/16/2011 12:21 AM
S lehkejma loděma je někdy problém. Postavili jsme taky debla slalomku (ameriku), byla superlehká, ale jaksi kopírovala vlny, po kterých plula. Říkali jsme jí Anakonda. Pak jsem stavěl epoxidky, ředil jsem to toluenem, až tam žádná pryskyřice vlastně nebyla. Vrstvy skla držely na heslo, ale bylo to lehké. Díry se dělaly pět metrů před tím, než loď narazila na šutr. Aspoň byl člověk chráněnej od drastických zážitků, potopení si zažil ještě na klidné hladině. Vrcholem byla slalomová singlovka ze dvou vrstev 350, pokládaných příčně s pěticentimetrovým přesahem. Mám ji dodnes, ale musí být uvázaná, aby v průvanu, když se otevřou dvéře do loděnice, anebo ústa k bájení, neuletěla. Vono beztak, o stavění lodí by se dalo vyprávět až do alelujá. Třeba vo tom, jak se v bytě potají stavějí dvě laminátové singlovky, když žena odjede na tři dny za tchyní. Jedna byla modrá, a druhá červená. A ten byt tři plus jédna...

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Mirek, 6/16/2011 7:17 AM
No nad tolerancí Tvé maželky valím oči, Vladimíre. A to jsi to v tom obýváku i brousil? Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Vladimír, 6/16/2011 5:40 PM
Nuž...
Ono to vlastně začalo už sháněním materiálu. Źil jsem tehdy a jezdil v Karlových Varech, a nějaký známý mi slíbil 50 kg pryskyřice v Medzilaborcích. Tak jsem pro to rychlíkem jel, kanystry na zádech a v obou rukách. Bylo to v lednu, a cestou zpět zamrzly brzdy a vyhořel vagon a poslali nás oklikou přes Maďarsko, takže jsem si taky užil. Smajlík Doma jsme pak pokryli podlahu igelity a šli na to - jedna v obýváku, druhá v hale. Stříhali jsme sklo, brousili, inu - všechno. Nejhorší bylo, když se při laminování přilepily ty igelity na boty a my je tahali za sebou jako Bílá paní vlečku. Všude byl bordel a puch, ale jako ve stěně - jediná cesta vedla kupředu. Smajlík Parťák u toho tehdy omdlel, a že nebyl žádné tělíčko.
Jo, a ta manželka - to byla moje první. Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Kmochacek, 6/16/2011 6:32 PM
to už je pomalu na Sebrané spisy Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Chobotnice, 6/16/2011 8:00 PM
Teda co vim, tak ten smrad z polyesteru se do všeho strašně natáhne... Tedy i do stěn, nábytku a pod...

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Vladimír, 6/16/2011 11:24 PM
Furt lepší než toluen. Tím jsem ředil epoxyd, aby byl viskóznější. To pak laminuješ a laminuješ, a najednou se probudíš na židli v opuštěné loděnici, kamna vyhaslá, je ráno den druhý, a v ústěch chuť po olovu a hlava tupá... To jsem tehdy stavěl víc lodí na zakázku, abych si vydělal na svatbu s mou druhou. A pak jsem seděl během svatební hostiny na toaletě a počítal love, jestli to bude stačit. Holt život není vždycky sranda...

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Chobotnice, 6/16/2011 11:57 PM
Jak bylo v tom vtipu od Renčína: "Marie, již hůře slyším, říkala jsi love, nebo vole?" Jináč já teda radši používám na ředění alkohol - tedy technický etylalkohol. Přecijen to voní líp a organizmus běznýho jedince je na to líp trénovanej.

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Mirek, 6/17/2011 12:01 PM
No o tom fetování styrenu a skelného prach mi ani nemluv - začátkem devadesátých let jsme v rámci podnikatelského nadšení založili firmičku na "ruční zpracování laminátu", dělali jsme kromě lodí všelijaké pouťové labutě, draky a kačery Donaldy. Celkem slušně to živilo několik lidí. Ale i když jsme dost peněz nastrkali do všelijakých odsavačů, respirátorů a filtrů, po pár letech jsme naznali, že jsme zdraví nenašli na hnoji a vyhledali si jiný způsob obživy. A mám pocit, že ten prach vykašlávám a vysmrkávám dodneška.

Tvé soukromí tady nechci rozpitvávat, ale nedivím se, že tohle nevydržela Smajlík .

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Václav, 6/17/2011 2:57 PM
V rámci mé pedagogické činnosti kombinované s vodáckým zápalem jsme se kdysi rozhodli vyřešit opravu zdevastovaných laminátek tím, že je polepíme další vrstvou lamina. Společně s klienty vykonáno, ale pak bylo třeba brousit. Tudíž byli vybráni ti zlobiví, co měli zrovna nějaký škraloup, vyfasovali vybrační brusku, nějaký kvazirespirátor a pak už byli celé dopoledne zahaleni v oblacích bílého prachu. Drbali se ještě hodně dlouho. Dneska si říkám, že to bylo na zavření Smajlík Smajlík Výsledek byl sice nakonec hezký - další borec, grafiťák, z našich Vyder udělal nádherné pop-artové kousky, ale stejně to vydrželo tak dvě sezóny, než začaly zase praskat. Kdo ví, kde je jim konec...
p.s. Vladimíre, co na tvoje experimenty s OPL říkají mozkové buňky ? Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Tvarůžek, 6/17/2011 7:16 PM
Václave - pedagogu - já jen formální připomínku: "...vyfasovali VIBRAČNÍ brusku..." se píše měkké I ve slově "vibrační"...
Ale jinak příspěvek je věcně v poho.. Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Václav, 6/18/2011 12:31 AM
Smajlík Smajlík taky jsem si všiml. Normálně s češtin nemívám takový problém, asi zkrat Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Vladimír, 6/18/2011 4:42 AM
Mozek je v pořádku. Čím dál tím víc, časem člověk dostává nadhled. Problém jsou ruce - na epoxyd už nesmím ani šáhnout, hned jsou puchejřky. To vzniklo, když jsem stahoval epoxydové kopyto z vydry - během laminování se z něj kouřilo, a pod stropem se vytvářel jedovatý oblak dýmu. Inu, i to byl zážitek, za který následky stojí celkem vzato za to.
Laminování lodí je někdy filozofie. Měli jsme kamaráda, fantastického vodáka,který se zbláznil. A protože jsme mu chtěli pomoct, řekli jsme - pojď, budem stavět loď, budeš nám míchat pryskyřici. A von tam nedal všechny vodičky, takže to neztvrdlo. A my ten nikdy nevzniklej vláčnej kajak táhli o půlnoci kolem přehrady k hrázi, abychom jej vhodili do kontejneru, a byli jsme kamarádi, a na nebi svítily vysoké hvězdy...
(život je krásnej, i když někdy bolí) Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Václav, 6/18/2011 9:04 AM
Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Piš! Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Vladimír, 6/19/2011 1:00 AM
Václave, dík.
V pátek odjíždím do Bulharska na vodu, určitě pak napíšu něco o bulharských řekách. Chci jet i Ardu,o kterou jsem se marně pokoušel už dvakrát. Ono i ta Arda je něco o životě - užil jsem si tam svoje, a zanechal tam z předchozích vandrů několik divokých kamarádů - pastevců, lovců a tak. Uvidíme, kam je po čtvrt století zavál vítr. Bude u toho publikum, táhnu tam celý oddíl. Chudáci nevědí, do čeho jedou. Ale myslím, že uprostřed pohodového zájezdu může být jedno místo, kde nás asi čeká rvačka. Aspoň bude na co vzpomínat. Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Karel, mejsnerk~gmail.com, 8/23/2016 8:45 PM
Jo o těhle dobách něco vím, taky mám těžkou alergii na epoxy.
Nechceš to někdy probrat???

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Vladimír, 8/24/2016 1:24 PM
Ahoj,
ten post-epoxydový exém (a stačí jen trošku kontaktu) znamená prostě konec s epoxidem. Jsou na to sice masti, ale je to vyhánění čerta ďáblem. No a kámoška doktorka mi řekla, že mám být rád, když se to vyhodí na kůži. Vyrážky se mohou vyhodit i uvnitř těla na orgánech a pak je to na exitus. Takže epoxyde bye, bye...

Jo, a vzniká to tak, že se jedodávky střádají a když překonají hranici tvé imunity, projeví se to. Mně to začalo po jedné laminovací megaakci, kdy jsme vyráběli kopyto na vydru a prolaminovali snad sud epoxydu, až se z toho kouřilo. To byl šlus.

Takže - buď pokud možno zdráv a ahoj. Vladimír

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Klasik, 6/15/2011 11:17 PM
Z kompozitu i pod 12 kg. 12kg má (měl?) limit štrekařský singl a ten je 5,2m dlouhý. V době skla jsem ho měl chvíli i jen 8,2 kg. Chce tak pak jen dávat pozor Smajlík.

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Kmochacek, 6/16/2011 5:47 AM
no však říkám - kref pot a slzy Smajlík
Ale Mastník byl extrém, kdybys viděl ten krpál. A vždycky se mezi kamarádama najde nějaký potah Varel.
Na rovinatější úseky s úspěchem používám kolejda a těžká loď ti občas usnadní rozhodování a taky posune na vyšší mety: radši zahynout čestně v peřejích než vysílením při přetahu Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Jirka J., 6/16/2011 6:56 AM
Reálné to určitě je, kdysi jsem koukal i na tohle: http://www.oldtowncanoe.com/ca...
Spíš mne zajímá, jak moc se takhle krátké otevřenky budou zalévat ve srovnání s dlouhou lodí. Časem stejně budu muset váhu řešit, až mi ochabující svalsvo nedovolí naložit loď na střechu, protože ke gumě se už vracet nechci. A třeba jednou někdo z výrobců pochopí, že o takovohle lodičku třeba i v laminátu by mohl být zájem, koneckonců lidí singlujících velké těžké otevřenky je dost.

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Čolek, z.holec~seznam.cz, 6/16/2011 8:08 AM
Re: Jirka / Na tohle téma hovořil Typík o víkendu na Ploučnici http://www.youtube.com/watch?v... . Když s tou krasavicí (O.Town Disc. 119 ) byl na Salze ,vidí potenciál až do ww3 v pohodě,ale uvažuje o jakémsi mobilním zvýšení bortů právě kvůli zalévání. Postavit OC1 z laminátu (něco třeba jako http://www.youtube.com/watch?v... ) jsme chtěli s Bootsmanem,ale bude to pořád samá díra.To už je asi lepší cesta oslovit Chobotničáka a postavit lod' zal'ůbeného typu z polysťáku a okevlarovat ji.Materiálové vstupy jsou ale bohužel už zase někde kolem 12 - 13 tis. Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Jirka J., 6/16/2011 8:52 AM
No právě, to by mohla být cesta, ale možná kdyby se víc lidí domluvilo na výrobě kopyta, dala by se vyrobit série takovýhle lodiček. Já bych se v tomhle případě nebál ani toho skla, když je to slušně udělaný a nejezdíš jako pr..., tak to vydrží. Moje loďka má i borty, do kterých by se v případě potřeby dala snadno nasadit i špricdeka, ale ještě jsem to nepotřeboval - a kromě toho to už přestává být otevřenka - a to je jiná kategorie.

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Čolek, z.holec~seznam.cz, 6/16/2011 9:41 AM
Cesta by to asi byla,ale který typ vybrat,aby se to líbilo více pádlerům?? a tak se vyplatila a zaplatila práce s kopytem atd?? Teoreticky jsme s Bootsmanem už postavili takových lodí Smajlík Smajlík ,ale ta praxe..... Chobotničákova cesta je fajn v tom,že s takovou lodí dojedeš vždycky (i s dírou),ale zase mi tam chybějí ty vaky (esteticky Smajlík Smajlík ),pevnostně je to oproti duté/prázdné laminaci/kevlaru někde jinde,o tom žádná.Nautilus je krasavec,ale ten Detonator,nebo Nitro je taky NÁDHERA Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., , 6/16/2011 8:51 AM
Ať to vidíš (zalévání) skoro na vlastní očále tak mrkni sem http://www.youtube.com/user/ms... nebo sem http://www.youtube.com/user/Mn... . Mark i Dave jsou normální jezdiči a prima vodu tam mají na videu natočenou v kvantech u nás nevídaných Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., žralok, 6/16/2011 8:48 PM
na vlnách čím kratší loď , tím se méně zalévá , ale na válcích opak . S krátkou lodí si také můžeš více dovolit nájezdy na vlny zešikma což nezalévá vůbec ale je to náročný na rychlé řešení dalšího nájezdu

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., , 6/16/2011 8:39 AM
U orig.produkce jako třeba tato: http://www.madrivercanoe.com/p... se dostaneš poté co ji narveš vakama tak někde k 25-26kg. A počítám že i u ostaních výroců to nebude o moc odlišné. Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Typík, tompossum~seznam.cz, 6/16/2011 10:06 AM
No já myslím že jsem s lodí, vakama a klečením tak na 22kg, to teda nepočítám flašku s pitím, mokrou házečku atd. Ale pořád ještě se to dá elegantně hodit na rameno a odejít po svejch. Samozřejmě, že když si Žralok a spol. nacpou do už tak težký lodě ještě 15cti kilový elektrický čerpadlo, televizi a ledničku, tak už to pak kolem kanálu budou vozit na desetikilovejch kolejdách. Ovšem to čůradlo jim po Salze tak trochu závidím. No ale už to řeším seakajakovou pumpou a právě tím mobilním zvýšením bortů, což vyřeší dost problémů s dotěrnou vodu. Jinak můj sen o kopytě je Robson Homes, nebo Esqif Zephyr. Po víkendu na Salze jsem pochopil proč ty čistokrevný WW OC1 měřej tři metry, a jsou tak vysoký a prohnutý jako banán.

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Václav, vaclav.lebduska~seznam.cz, 6/16/2011 1:40 PM
No, já jsem těch dvacet kil hodil do placu trochu jako lehkou provokaci Kmocháčka, za ty jeho devalvační řeči o nafukovačkách... Ale jak je vidět, tak to zase nemusí bejt daleko od (plastového)reálu (na veškeré úvahy o laminátu odpovídám po upatlaných letech večného lepení jediným zhnuseným "FUJ! To radši padnout vysílením pod tunovou, ale odolnou lodí!") Typíku, nemohl bys tu zveřejnit, jak se dá pořídit ta tvoje krasavice - zaslechl jsem něco o dovozu z júesej - a na kolik tě ta sranda vyšla? Tedy pokud to není tajné (třeba kvůli manželce Smajlík ) Díkes.
A ještě jeden dotaz na velmistra Žraloka - viděl bys jako reálné zkrátit tu Prijonku - Nahannku? Reálné ve smyslu plavby-schopné. Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Typík, tompossum~seznam.cz, 6/16/2011 2:39 PM
No po týhle lodi a podobnejch jsem koukal asi pět let. Na Esquif bohužel nemám a mít ai nikdy nebudu, ale tahle Dicovery je ve Státech za tašku hrušek. Bohužel problém je doprava. Chvíli jsem se se to snažil řešit přez různý kontejnerový společnosti a dovozce aut atd. Ale neúspěšně. Tak sem si po večerech prohlížel katalogy a brečel do polštáře. Nicméně před měsícem mi zavolal ďábel, převlečenej za Stanďocha z HG Sportu a povídá že má Discovery 119ctku na krámě. V pátek sem si ji půjčil na test a v pondělí mu volal že už ji nikdy neuvidí. Cena je 16.900,-. Manželka mě náhodou pochválila jaká je ta loď pěkná. Takže se stačí přivázat v HG Sportu v Troji na terase k zábradlí a vydržet tam tak dlouho, dokud vám nepřivezou vaši vlastní :)

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Václav, 6/16/2011 2:47 PM
Díky - fakt to nejde z těch států poslat přes takový ty společnosti, co zprostředkovávaj nákup zboží, byť za patřičnej poplatek (i když i těch šetnáct táců je na naše poměry celkem solidní cena)? A ještě jeden dotaz - na fotce z plavby po Ploučnici (viz Pádlo.cz) máš takový vytřeštěný výraz. Neodhalil jsi tam zrovna nějakou skrytou závadu svého plavidla?

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Typík, 6/16/2011 3:01 PM
Zkus to, já sem po půl roce jednání s dopravci ztratil nervy. Dokážou přivýzt leda tak mikinu nebo walkmana. Ale když zjistili, že ta věc co chci já má 3metry šedesát, tak už se nevozvali. K tý Ploučnici: To sem zrovna vytřeštěně řval na Želvu, kterej celou akci vymyslel, že si z něj udělám želví polívku. Pořádný fotky z testování v Rakousku jsou tady:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1915674463435.106646.1589172588&l=4b77
04f7d1

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Kmochacek, 6/16/2011 4:38 PM
taky jsem zkoumal dopravu a min. tak 600-800 USD a pár mesíců na cestě a když k tomu jestě přičteš DéPéHá...
Varianta brod: vychytat zimní slevy za Lamančem a udělat si tam vejlet. Odhadem co v Emerice v $, to v Britanii v £, před slevou

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., , 6/16/2011 2:53 PM
Odpovídám,byť nejsem velmistr Žralok.Zkrátit lze,ale bude to chtít podle mě i řez v celé délce kýlu a vložit aspoň 10cm matroše.Podobá se to dnem celkem dost Vydře a jak už i mě Žralok informoval před začátkem mého pokusu,zbavíš se zkrácením nosné části a zůstanou nenosné špice a tak nezbyde než to rozdělit i řezem v kýlu a přidáním matroše. Jinak to bude strašně nestabilní a nebude mít dostatečný výtlak Smajlík

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., žralok, 6/16/2011 7:37 PM
Pravda a navíc je to strašně nízký a furt by se to zalejvalo .

Reply

|_Re: Otevřenka dobrý, ale..., Kmochacek, 6/16/2011 2:58 PM
Na vodnatý řeky (velký nerozbitý vlny s minimem válců) je i na pokráceným 3,5m Turismu bez šprajdy krásný svezení.
V lednu jsem to zkusil na dolní Sázavě (170k) a čůradlo jsem zapínal spíš jen aby nezarezlo.
Ale má to hold tlustý nosný špice, co pěkně stoupaj na vlny...

Reply

Proti gustu žádný dišputát, JiB, 6/16/2011 6:34 PM
Švára má k tomuto tématu krásnou hlášku: „Pádluje-li člověk na otevřence sám, tak jako by jen onanoval. Je to sice příjemné, ale dupačka ve dvou je lepší.“ A já si myslím, že na tom něco bude (;-).

Osobně to vidím tak, že jízda na otevřence je spíše o romantice a o sdílení radosti z jízdy s někým. Kajak případně uzavřený singl je spíše o sportovním výkonu a radosti z překonávání sebe sama. Zatím co sólo jízdu na otevřence beru spíše jen jako z nouze ctnost.

Ale tím se nechci nikoho dotknout. Aneb proti gustu žádný dišputát.

Reply

|_Re: Proti gustu žádný dišputát, Vladimír, 6/16/2011 6:41 PM
Myslím, že to je dosti moudré. Ještě tam není o jízdě ve dvou na zavřeném deblu. Je-li to ve velkých vlnách, a parťák je chlap, který to umí, to je pak královská jízda.

Reply

|_Re: Proti gustu žádný dišputát, Václav, 6/16/2011 7:47 PM
Ále, kdo se má furt votravovat s hákama, co vesměs nevěděj, jak zabrat, vrtěj se a hrozej zvrhnutím, chytaj se bortů, pádlujou málo nebo zase moc a dělaj spoustu dalších vylomenin v ten nejméně vhodný okamžik. Ségra takhle jednou po naší lehce vzrušené výměně názorů ohledně nějakého kiksu, za který jsem ji po právu výchovně káral, vystoupila uprostřed Ohře z lodi a odplavala ke břehu s tím, že než se mnou, to radši bude pokračovat pěšky. Setkali jsme se za půl hodiny v zastávkové hospodě, kam dorazila lehce ožehlá od kopřiv, ale už vychladlá, zatímco já v poklidu dopíjel druhý chladivý mok. Jak říkám - háci, škoda mluvit. Sólo je královská disciplína. Žádné hanlivé řeči o "onanystech" a "dupačkách" mi tohle přesvědčení nevyvrátí. Smajlík Smajlík Smajlík
p.s.: Mám háka - vyjímku. Svého syna. Tomu láskyplně promíjím všechno. A taky paní Colombovou. Té to sice tak ouplně nepromíjím, ale takticky též nesděluji Smajlík Smajlík Smajlík

Reply

|_Re: Proti gustu žádný dišputát, Kmochacek, 6/16/2011 8:14 PM
takytak...
Většina singlířů je z donucení. Ale jak k tomu jednou přijdeš na chuť Smajlík

Na letní turistiku si ale klidně vlezu dopředu a nic neřeším Smajlík

Reply

|_Re: Proti gustu žádný dišputát, Brašule, 6/17/2011 1:18 PM
asi máš pravdu ...
ovšem čék bez papírů a auta je spíš nucen dát za vděk i obyčejné pálavě Smajlík

Reply

KRÁSNÁ PRÁCE ;-.), Hobo, hubert.libra~post.cz, 6/26/2011 4:06 PM
Krásná práce, přátelé! Podobné radosti kdysi nabídl i Váh u Lipťáku, hodně vody a sluncem zalité (to se ale psal letopočet 2001 a celou akci vedl Dr. Kuban z UHK). No nic, jestli seženu dobrů dušu na hlídání malého, jedu MILOVANOU Berounku s Vámi!

Reply

už tento víkend to propukne, žralok, zralok~email.cz, 8/15/2011 7:31 AM
A MOŽNÁ PŘIJDE I KOUZELNÍK - nebo spíš určitě a nebude to kouzelník , ale školník . V sobotu si sjede kousek Berounky aby nám tam nepřekážel se svojí Vydrou a přidá se na večírek a možná si kanál zklouzne v neděli , tak případně bacha ve vracákách ať vás nenabere na ty rohy , co má na přídi .

Reply

|_Re: už tento víkend to propukn, Chobotnice, 8/21/2011 8:57 PM
Téda, to bylo NĚCO!!! Smajlík

Reply

|_Re: už tento víkend to propukn, , 8/22/2011 6:45 PM
Souhlasím.Bavil jsem se skvěle i když jsem přišel na to že vlastně nic neumím.No aspoň budu muset na sobě řádně zapracovat Smajlík Jěště jednou Kmocháčkovi blahořečím za "crazy" myšlenku a realizaci Smajlík Smajlík

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.